معرفی پرادو 2018

 

پرادو 2018

 
خودروی تویوتا لندکروزر پرادو ۲۰۱۸ امروز و طی نمایشگاه بین‌المللی خودروی فرانکفورت رونمایی شد.
 
اولین تصاویر و نمای کلی نسل جدید خودروی تویوتا لندکروزر پرادو ۲۰۱۸ طی چند ماه گذشته در رسانه‌ها منتشر شده بود و حالا تویوتا از این خودروی برجسته در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی کرد. پرادو ۲۰۱۸ به‌عنوان یکی از پیشتازان عرصه خودروهای شاسی‌بلند، تغییرات زیادی در قسمت بدنه به خود ندیده است. در طراحی بیرونی و در قسمت جلوی خودرو تغییراتی اندک مشاهده می‌شود. در این قسمت طراحی مشبک مانند جلوپنجره با ساختاری جدید و پیچیده، به گونه‌ای طراحی شده است تا مجرای ورودی هوا به درون خودرو تا بالاترین حد ممکن بهینه شود و بیشترین راندمان در خنک‌سازی پیشرانه‌ی خودرو را به ارمغان آورد.
 
اینگونه طراحی مشبک عمودی چندان باب میل فعالان و طراحان حوزه خودرو نیست؛ اما چراغ‌های تغییر شکل یافته در کنار این طراحی مشبک، در مقایسه با نسل پیشین خودرو، نمایی زیبا، چشم‌نواز و البته مدرن‌تر به پرادو ۲۰۱۸ داده است. هرچند استفاده از چراغ‌های LED روز در مدل‌های کامل‌تر و فول آپشن این خودرو نیز به زیبایی نمای بیرونی خودرو کمک شایانی خواهد کرد.
 
پرادو 2018
 
مدل ۲۰۱۸ خودروی لندکروزر پرادو تنها ۶۰ سانتی‌متر نسبت به نسل پیشین خود بزرگ‌تر است. مهندسان و طراحان این شاسی‌بلند پرآوازه ژاپنی، دماغه و گلگیر جلوی خودرو را نیز زیر تیغ برده و تغییرات اساسی در شمای کلی آن ایجاد کرده‌اند؛ هرچند در قسمت عقب خودرو تغییرات چندان ملموس نیست. چرخ‌های این خودرو با سایزهای ۱۷ تا ۱۹ اینچ و استفاده از چراغ‌های LED در قسمت عقب خودرو، متناسب با نیاز مشتری قادر به سفارش و نصب خواهند بود.
تویوتا علاوه بر رنگ‌های سنتی که برای این خودرو در مدل‌های پیشین ارائه کرده، دو رنگ جدید نیز برای مدل ۲۰۱۸ در نظر گرفته است. رنگ متالیک برنزی که نمایی آوانگارد به خودرو می‌دهد و دیگری آبی زمردی که به این ترتیب پرادو ۲۰۱۸ در مجموع در ۱۰ رنگ قابل سفارش خواهد بود.
 
داخل پرادو 2018
 
اما در قسمت طراحی داخلی، تویوتا ادعا می‌کند سطح کیفی قطعات و وسایل به‌کاررفته از داشبورد تا دسته دنده‌ی پرادو ۲۰۱۸، فراتر از استانداردها است و به نوعی تحولی شگرف در این زمینه رخ داده است. از جمله مهمترین تغییرات در بخش داخلی خودرو می‌توان به استفاده از صفحه نمایش بزرگ‌تر و ۸ اینچی لمسی جهت اطلاع‌رسانی و بررسی سیستم‌های خودرو، صفحه نمایش ۴.۲ اینچی در قسمت پشت فرمان و بخش اطلاعات فنی خودرو، فرمان جدید الهام گرفته از لندکروزر V8 و استفاده از آلومینیوم سفید در صفحه اطلاعات پشت فرمان اشاره کرد.
 
 
داخل پرادو 2018
 
 
از آنجایی که میزان مصرف سوخت و بحث قیمت بنزین همواره یکی از دغدغه‌های خریداران است، تویوتا نیز متناسب با این مطلب که خریدار در کدام کشور و ناحیه از جهان زندگی می‌کند، پیشرانه‌های متنوع و متفاوتی روی پرادو ۲۰۱۸ نصب خواهد کرد. تویوتا این خودرو را در بیش از ۱۹۰ کشور جهان عرضه خواهد کرد و بدین‌ ترتیب لندکروزر پرادو ۲۰۱۸ به‌عنوان گسترده‌ترین خودروی تویوتا از جهت کشورهای تحت پوشش جهت فروش شناخته خواهد شد.
 
داخل پرادو 2018
 
 
یکی از پیشرانه‌هایی که تویوتا برای این خودرو به خریداران پیشنهاد می‌دهد، پیشرانه ۲.۸ لیتری چهار سیلندر دیزل با توانایی تولید ۱۷۷ اسب بخار توان و ۴۵۰ نیوتون‌متر گشتاور است. وظیفه انتقال قوای محرکه در این خودرو به عهده جعبه‌دنده ۶ سرعته اتوماتیک است. در حالتی که از جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی استفاده شود؛ این پیشرانه گشتاور ۴۲۰ نیوتون متر تولید خواهد کرد. در هر دو حالت دستی و اتوماتیک، حداکثر سرعت پرادو ۲۰۱۸، ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود؛ اما نسخه دستی آن ۰.۶ ثانیه سریع‌تر است و در مدت زمان ۱۲.۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.
 
پرادو 2018
 
اگر ترجیح شما به خرید نسخه بنزینی این شاسی‌بلند برجسته ژاپنی است، خوب است بدانید که تویوتا پیشرانه ۲.۷ لیتری با قابلیت تولید ۱۶۱ اسب بخار توان به همراه ۲۴۶ نیوتون‌متر گشتاور همراه با جعبه‌دنده ۵ سرعته دستی ( بله درست خواندید ۵ سرعته) یا ۶ سرعته اتوماتیک را به شما پیشنهاد می‌دهد. اصولا در خودروی لندکروزر سرعت بالا اصلا موضوعیت ندارد؛ اما در نسخه جعبه‌دنده دستی نهایت سرعت خودرو ۱۶۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود که نسبت به نسخه اتوماتیک، ۵ کیلومتر بر ساعت سریع‌تر است.
 
پیشرانه‌ی بنزینی دیگری نیز برای لندکروزر پرادو ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده که دارای حجم ۴ لیتر است و تنها با جعبه‌دنده ۶ سرعته اتوماتیک به فروش خواهد رسید. حداکثر توان خروجی این پیشرانه ۲۴۹ اسب بخار همراه با ۳۸۱ نیوتون‌متر گشتاور است.
 
پرادو 2018
 
جدیدترین نسل پرادو از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های ایمنی شرکت تویوتا بهره می‌برد؛ تکنولوژی‌های مهمی مانند سیستم ضد برخورد و تصادف، تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل تطبیقی، تشخیص اتوماتیک نور بالای چراغ خودروهای عبوری و هشدار خروج از بین خطوط. همچنین در این مدل، سیستم کنترل فشار و باد لاستیک‌ها، هشدار ترافیک در پشت خودرو و سیستم هشدار نقطه کور خودرو کامل بهینه شده است.
 
خودروی تویوتا لندکروزر پرادو ۲۰۱۸ امروز و طی نمایشگاه بین‌المللی خودروی فرانکفورت رونمایی شد.
 
 
 
 

منبع

زومیت


 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , بررسی , مقایسه , معرفی , نمایشگاه فرانکفورت , پرادو 2018 , لندکروز






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

3 نظر

پرستش
0

یبار زندگی میکنیم، پس برو جایی که دلت اونجا خوشه
17:52  1402/04/01
پاسخ دادن
بله
17

آقا من رفیقم هر دو عمران خوندیم اون رفت استرالیا من موندم حالاهم با هم در ارتباطتیم اون ماهی 7500 دلار حقوق میگیره بعدشم میگه سانتافه مدل 2017 اونجا 28800 دلاره یه نفر عادی 5 ماه با حقوقش راحت میتونه بخره
اونوقت من اینجا بعد چهار سال یه سال دیگه هم باید قسط بدم تا اقساط پنج ساله پرایدم تموم شه.
23:40  1396/06/22
پاسخ دادن
ستار
14

دقیقا درسته
خیلیا مثه شما اونور شرایط خیلی بهتری خواهند داشت
فقط میتونم بگم که متاسفم که تو ایران به دنیا اومدیم
خواهشا و لطفا کامنتم ثبت شه
یکجا بتونیم حرف بزنیم
00:01  1396/06/23

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
B : سلام تحویل۱۵ مهر کسی خبر داره کی فاکتور میشه
سلام جناب خوب هستین قربان : چه خبر خانواده خوبن سلامتی والده محترم خانم بچه ها راستی چکار کردین وام جور شد؟ اقساطی که سنگین نیست؟ حالا مدارکش میفرستم واست ممنون میشم رفتید مدارک منم تحویل بدین شاید تا قبل از عید نوبت ما هم شد با نیت خیرتون منم خبر سلامتی چی بگم والا همش گرفتار تعمیرات و بازسازی خونم هرچی پس انداز بود خرج کردم واسه نوسازی خونه حالا اگه بشه تا قبل از عید تموم بشه زنده باشی سلام برسونید تشریف بیارید خوشحال میشیم شبتون بخیر خدانگهدار
T8امیر : سلام ۱۵ آبان پلاک شد مدارک ماشینم رسید دستم ولی خدشه تحویل ندادن نمایندی رستمی شیراز
محیا : سلام چطورشما۲ابان شاسی شدید و الان تحویل گرفتید ومن ۲۳مهر پلاک شدم هنو تو مرحله ی حمل هست ؟تی۸مشکی ثبت نام ۲۵خرداد
X5 اردیبهشت : با سلام ثبت نام اردیبهشت هنوز تو تکمیل وجه مونده من نمیدونم چه فرقی هست که بعضیها میگم ما تحویل هم گرفنیم
حسین... : بازهم یک شیرین کاری بی مزه از مزدوران وجیره خوران سایپا! پس شما آشغالهای مواجب بگیر سایپا که سالی چند بار ماشینهای متفاوت از شرکتتون میگیرین بعداز فروش لباسای خودتون و خانوادتون چی چی تون را خرج تهیه پیش پرداخت ماشینتون میکنید؟
مهسا : دوستان خبری از دعوتنامه آذر ماه ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟
ناصر محب نژاد : J4سفید ثبت نام۱۸ اردیبهشت از نمایندگی سلیمانی پور از شهر ری ۶اردیبهشت شاسی ۲۸ارسال مدارک وامروز هم کارت ماشین رافرستادن ماشینو کی تحویل میدن خدا میدونه خسته شدیم
حسین : روزی ۷۵۰ هزار تومان
Mr.p : کسی هست تحویل گرفته باشه از 90 روزه ها
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رانا : منم تحویل 4بهمن بودم الان شدم 30 بهمن . امروز هم دعوتنامه تکمیل وجه اومد واسم
یاسین : سلام پیام واریز براتون اومد چقدر بوده
سورن دوگانه : سلام ، فاکتور شدم ولی پلاک نشده چند روز طول میکشه پلاک بشه؟
محمد رحیمی : سلام بعد از فاکتور چند روز طول می کشه پلاک شه
قاسم رشیدی : من لیفان 620 1600خریدم بیشتر از 200کیلو بار میزنم داخلش عقب ماشین رو زمین می‌خوابه دلیلش چیه
نیما : سلام برداران وحواله داران عزیزیه تجمع بذاریم سازمان استاندارد که بهانه ایرانخودروتمام بشه مطمئنم ربطی به سازمان استاندارد نداره فقط ما بایدازطرف سازمان استاندارد پیگیری یاتماس بگیریم
حمید x33 cross : پاسخ به مهساfx من تایید لیزینگ 7 تیر تحویلی 17 شهریور مدارکم مشکلی نداره پس چرا وام منو نمیریزه بانک سگ مال شمارو ریخته عجب گیری افتادیم
X33 cvt : سلام دوستان ، کسایی که x33 cvt تاریخ قراردادشون بین اردیبهشت تا خرداد بوده تحویل گرفتن؟ من تقریبا تاریخهای ثبت نامهارو بررسی کردم و از خرداد تا مرداد ثبت نام ایکس33 نبوده . میخوام ببینم اونایی که قبل خرداد ثبت نام کردن تحویل گرفتن؟ میخوام ببینم کی نوبت میرسه به ثبت نامی های بعد مرداد . من تاریخ قراردادم 6شهریور1403 هست و تحویل سیستمی 18دی و همه مدارک هم اومده
ساینا استاندارد 85 گانه ارومیه : 90روز عادی
ساینا استاندارد 85 گانه ارومیه : دوستان میدونید بعد 24 شهریور و مهرماه چه تاریخ هایی واریزی داشتیم؟