تیون محافظه کارانه!

تیون محافظه کارانه!

تیون کردن ماشین ها آن هم به صورتی که همه تغییرات انجام شده بر روی آن با یکدیگر همخوانی داشته باشد چندان کار راحتی نیست و به نوعی برای خود، هنری محسوب می شود. برخی در این کار زیاده روی می کنند و برخی نیز از آن طرف بوم می افتند و کلاً از تغییر دادن ظاهر ماشین پرهیز می کنند و تعدادی هم فقط به این بسنده می کنند که ماشین من خاص است!

تیون محافظه کارانه!

اما در زمینه تیون کردن خودرو دو تغییر وجود دارد که بدون شک هر خودرویی را جذاب تر و خاص تر می کند: (1) کاهش ارتفاع (2) رینگ و لاستیک های بزرگ تر از هرآنچه که به صورت استاندارد برای خودرو در نظر گرفته شده است. عکس هایی که مشاهده می کنید متعلق به خودروی آقای "دریک جی" (Drick G) است که در زمینه ساخت فیلم های پشت صحنه، به صورت حرفه ای فعالیت می کند.

تیون محافظه کارانه!

از آن جایی که "اریک جی" از آن دسته افرادی نیست که به ظاهر استاندارد خودرو اکتفا کند، شورولت ایمپالای جدیدیش را به دست متخصصان کمپانی Vossen سپرد. این کمپانی، متخصص تولید رینگ های اسپرت است و در این زمینه نیز سابقه ای 25 ساله دارد. به نظر می رسد که در نهایت، تجربه این شرکت نیز تغییراتی چون کاهش ارتفاع و رینگ های بزرگ را مطمئن ترین راه برای تیون کردن یک خودرو می داند. شما جز کدام گروه از صاحبان خودرو یا علاقمند به تیون هستید؟ طرح های عجیب و غریب را می پسندید یا نگاهی محافظه کارانه به تغییر ظاهر خودرو دارید؟

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

تیون محافظه کارانه!


منبع

AutoEvolution

برچسب : تیون , vossen , ایمپالا , شورولت






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

10 نظر

کاربر: Goyban Bahar
0

آقا این چه شیک شده!!!!!
ببین رینگارو!!!
فکر کنم پارس دستشون بودیم چیز توپی تحویل بدن!
21:35  1392/06/05
پاسخ دادن
کاربر: جواد
1

100% گزینه دوم . سادگی در عین شیک بودن ...

البته گاهی اوقات با بعضی از ماشین ها نمیشه فقط به رینگ و ارتفاع بسنده کرد .
09:52  1392/06/04
پاسخ دادن
کاربر: رامین علیپور
0

یاس عزیز
فکر کنم اولین تیونر که بشه اسم جهانی روش گذاشت برادرای مزراتی بودن که داداش ارشد آلفیری با کمک 6تا برادر کوچیکترش کارخونه Societ Anonima Officine Alfieri Maserat رو تاسیس کرد واین کارو رو ماشینای خودش انجام داد
از اونجا که اولین ماشین رسمیشونTipo 26 بودش احنمال میدم همین ماشین اولین ماشین تیون شده بوده باشه
بازم در صورت اشتباه بودن اطلاعاتم پیشاپیش عذر میخوام :)
اما درمورد ایرانی قطعا کوروش منشوری هستش
11:06  1392/06/04

کاربر: Yas
5

یه سوال اولین تیون کننده خودرو کی بوده و اولین ماشینی که تیون شده چی بوده؟؟؟؟؟
19:57  1392/06/03
پاسخ دادن
کاربر: رامین علیپور
0

اولین تیونر ایرانی آقای کورش منصوری هستش واولین ماشینی هم که تیونینگ کرد بنتلی کانتیننتال بودش
و قراره که شرکت دینا منصوری محثولات تیونینگش رو در ایران عرضه کنه
23:13  1392/06/03

کاربر: رامین علیپور
0

واقعا گاهی زیبایی به سادگی هستش
من شخصا از رینگای این ماشین خیلی خوشم اومد
دیزاین تیونینگ ظاهریش واقعا محشره
23:15  1392/06/03

کاربر: Yas
4

رامین جان اولین تیونر جهانی کی بوده و کدوم ماشین رو تیون کرده؟؟
08:30  1392/06/04

کاربر: Yas
3

رامین جان ممنون از راهنمایی دقیق و قشنگت لطف کردی و باز هم متشکرم.
11:22  1392/06/04

کاربر: آرش
0

بله آقااا
میانه روی و اعتدال خوبه اصلا،
البته کمی اصلاحات روی ماشین هم لازمه و واجب، مخصوصاً اگه وطنی باشه
17:55  1392/06/03
پاسخ دادن
کاربر: Yas
5

آرش جان تیونر داخلی سراغ داری؟؟؟؟
20:00  1392/06/03

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اکبری : سلام دوست عزیز درسته همه ما منتظر شاهینیم ولی آلان از بهار دیگه پیامک برای واریز شاهین نیومده چطور شما ماشین زیر پاتو و طلاهای خانومت رو فروختی. اینا صد درصد بازم اتومات یا جایگزین میفرستن
جواد : خضریان افزود: برخی مردم از صبح امروز با ارسال مدارکی اثباتی عنوان کرده‌اند که اولویت دریافت خودرو در بهار و تابستان ١۴٠٣ بوده‌اند، اما هنوز پیامک واریز وجه برای آنها ارسال نشده است، گویا با این وضعیت غش در معامله صورت گرفته است و خودروسازان برای اینکه قیمت خودروها را در پاییز افزایش دهند، از ارسال پیامک واریز وجه و تحویل خودرو خودداری می‌کردند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه باید ابلاغیه افزایش قیمت خودرو ابطال شود، گفت: باید دولت و وزارت صمت پیگیری کند تا تمام افرادی که اولویت دریافت خودرو تا پاییز ١۴٠٣ بوده‌اند، با همان قیمت قبلی کارخانه خودروی خود را دریافت کنند.
محمد : پس چرا ما فاکتور نشدیم ماهم ۳۰ مردادیم. کدوم شهری شما پرداخت اولیت برج چند بوده
۱۷ اردیبهشت j4 : دوستان من ۲ آبان پلاک شدم ، هنوز تحویل ندادن ، بقیه هم مثل من هستند یا زیادی طول کشیده؟؟؟
علی : اینا فقط فکر منفعت خودشونن از مردم نبودن و نیستند براشون هم مهم نیست و نبوده ک ۲سال مردم منتظر گذاشتند من اشتباه کردی ۲سال منتظر حلبییییییییی موندم.
J4سفید : سلام 17برج دو ثبت نام کردیم 60روز کاری تحویل هنوز که خبری نیست
T8 شلال : ۲ابان شاسی خورد یکماه بعد تحویل
چانگان cs55 : سلام سارا خانم من زنگ نمایندگی ک انتخاب کرده بودم زدم بهم اینو گفت
عابدی : سایپای عزیز من همه زندگی‌م رو فروختم فرش زیر پامو مبل و آینه کنار تختم رو و هالوژن های اتاق خوابمو و لباس‌های رو و زیرم رو فروختم تا بتونم شاهین ثبت نام کنم. چه بلایی بود سر زندگی ما آوردی آخه؟ انصاف نیست. به شدت من به ۳۳۰ میلیون تومن سود نیاز داشتم ۲۵۰ سود به درد من نمی خوره
اطلسg : آقا من واقعا فاز بعضیاتون نمیدونم داخل پیج خود سایپا زده نصفش حساب میشه باز میای میپرسی کلش یا ن خوشت میاد بیشتر بره تو..مون
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
کامیار : تقریبا 10روز فرصت دارید واسه تکمیل وجه .30روز بعد از تکمیل وجه موعد تحویله ماشینه
ساینا شهریور : سلام 30روز
الهام : منم کوییک اتومات سامانه یکپارچه تحویل پاییز 403 هستم اصلا خبری نیست و ماشینای جایگزین پیشنهاد میشه هر بار. تماس گرفتم با سایپا گفتن دیگه تولید نداریم باید ماشین دیگه بردارید ولی من فعلا منتظر هستم
محمد رحیمی : سلام پذیرش 24شهریور فاکتور شد برام
پراید : سلام نه تا پیام نیاد بهت تحویل نمی دن
رسول : سلام 24شهریورهادارن فاکتورمیشن 90روزها
جعفر : منم مثل شمام خبری شد به من هم خبر بده ممنونم.دناشش دنده پیش فروش سفیدم
جعفر : سلام شرمنده برادر پیش فروش دنا شش دنده .تحویل دی ماه که تکمیل وجه اواخر آبان کردم.تکمیل پرونده و آماده برای فاکتور تیک سبز رنگ خورده و فقط آماده برای فاکتور میچرخه . به نظر شما خیلی طول میکشه فاکتور شم؟متشکرم
بهزاد : فکر کنم کم کم شروع شد 90روزها دارن فاکتور میشن
هادی (دنا شش دنده دستی تحویل 8 آبان) : شما از کجا این اطلاعات رو داری که مشکل تامین قطعه دارن ؟