خبری از تحویل پژو۲۰۰۸ نشد

 

خبری از تحویل پژو۲۰۰۸ نشد

طبق گفته مدیرفروش ایران خودرو قرار بود، اولین سری پژو ۲۰۰۸ ثبت نامی، طی شهریور ماه تحویل مشتریان شود، امروز نیمه مهرماه است و هنوز خبری از تحویل این خودروها نیست.
اول تیرماه امسال محصول پر سر و صدای فرانسوی که قرار شد به صورت تولید مشترک راهی بازار ایران شود بدون اعلام قیمت نهایی با پیش پرداخت 60 میلیون تومان در دو مرحله پیش فروش شد. البته فروش پژو 2008 از همان دقایق نخست با حاشیه‌های زیادی هم همراه بود به نحوی که کمتر مشتری توانست امکان پیش فروش این محصول را پیدا کند. حتی برخی امکان باز شدن سایت و درج اسامی خود را هم نداشتند و تعدادی  دیگر هم با طی کردن مراحل در نهایت امکان پرداخت مبلغ پیش‌فروش  پیدا نکردند.
 
نکته قابل توجه آنکه هنوز سه روز از فروش 2008 توسط شرکت نگذشته که بازار سیاه خریدو فروش حواله آن در فضای مجازی آغاز شد. به نحوی که دلالان پیش پرداخت 72 میلیون تومانی را برای حواله‌ها در نظر گرفته و اقدام به فروش آنها کردند. بازار داغ خرید و فروش حواله‌ها باعث شد تا ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای اعلام کند که "امتیاز ثبت نام در طرح پیش فروش خودرو پژو2008 به هیچ عنوان قابل خرید و فروش نیست و زمینه بروز مشکلات را در صورت انتقال حواله ها به وجود خواهد آورد."
 
اعتراضات مردم در عدم تعیین قیمت باعث شد  تا در نهایت با گذشت 14 روز از پیش فروش پژو 2008 ، مدیرعامل ایران خودرو اعلام کند، آغاز تحویل پژو2008 فعلاً با 98میلیون و 900هزار تومان خواهد بود به شرطی که نرخ ارز تغییر نکند.
 
مدیرعامل ایران‌خودرو با اعلام اینکه در صورتی که عوامل موثر بر قیمت تمام شده به ویژه نرخ ارز نسبت به شرایط کنونی ثابت بماند و تغییر نکند، در آغاز تحویل، پژو2008 با 98 میلیون و 900هزارتومان به دست مصرف کننده می‌رسد، گفت" بعد از انعقاد قرارداد با پژو، نخستین محصول مشترک شرکت ایکاپ در فاصله ای کم به مرحله تولید رسید و پیش فروش آن نیز انجام شد".
 
البته رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان هم در واکنش به گله خریداران از واریز میزان پیش پرداخت پژو 2008 ، با اشاره به اینکه در پیش فروش‌های یکساله ، نوسانات نرخ ارز ، حامل های انرژی و مولفه های دیگر در قیمت نهایی موثر هستند. اعلام کرد: میزان اضافه ای که در پیش فروش پرداخت کرده اند در سود مشارکت آنها محاسبه خواهد شد. همچنین پیش بینی شده مصرف کنندگانی که دوست ندارند رقم اضافه پولشان نزد ایران خودرو بماند ، می توانند 10 یا 15 میلیون تومانی را که اضافه پرداخت شده را  پس بگیرند و در زمان تحویل خودرو ، بقیه قیمت را پرداخت کنند.
 
اگر از حاشیه‌های پیش فروش این محصول فرانسوی بگذریم طبق گفته‌های مدیرفروش ایران خودرو قرار بر این بود تا  اولین سری از پژو 2008 های ثبت نامی، طی شهریور ماه تحویل مشتریان شود، امروز نیمه مهرماه است و هنوز خبری از تحویل پژو 2008 به خریداران از سوی شرکت نیست.
 

منبع

تسنیم


 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پژو 2008 , تحویل , پیش فروش






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

اریابهمن
6

با نهایت تاسف،به وجود چنین هموطنانی که با خرید چنین محصولات گران،عامل ثبات چنین وضعیتی هستند.یک نگاه،نمیگم سوئیس سوئد ،همین کشورهای درگیر جنگ وترور،در بازار خودرویشان،شاهد چنین وضعیت اسفباری نیستیم.درسته که فلان کشور،مردمش با حمایت از خودروسازی داخلی باعث پیشرفت و توسعه شدند،اما اگر همین کشورها هم نیم قرن به اسم حمایت از صنعت،کلاهبرداری و بدقولی و جنس بنجل به مردمشون میدادند،مطمئن باشید مردم با تحریم و نخریدن،ایستادگی میکردند.
17:47  1396/07/16
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
S5 : خدا نگذره از مديران شركت غلط كردم ثبت نام كردم مهر ماه ثبت نام كردم هنوز حتي خودرو شاسي هم نشده هر بار هم زنگ ميزنم جواب درست نميدن ١چك اول رو پاس كردن ١٢٠ روز ديگه موعد چك دومه هنوز هيچ خبري نيس هيچ كس هم نيست به داد ما برسه تو روخدا جديد ثبت نام نكنيد كه به روزگار ما گرفتار بشيد 😡😡😡😡😡😡😡
محمدرضا : سلام. اولویت که سرجاشه ولی به نظر من با موتور efp میدن یا همون موتور ef7 می‌زارن و اضافه کردن آپشن های ۸۵ گانه که با این تفاسیر قیمتش می‌ره بالا ۵۰۰ درکل بنظر من می‌خوان موتور efp را جایگزین ef7کنند و فقط رو دنا استفاده کنند
T8 و T9 : ما ثبت نام ۱۷ بهمن بودیم ، فعلا تو مرحله تکمیل وجه هستیم
محمدرضا : داداش شما مابه‌التفاوت را چه تاریخی تکمیل کردی؟ من تکمیل وجه ۱۴/۱۰ بودم و تحویل ۱۵ فروردین. هیچ خبری نیست فعلا
j4 : سلام. ثبت ناميهاي j4 آخر فروردين403 توي چه مرحله اي هستيد؟؟ واسه من شماره شاسي و بيمه شده قسمت پلاك زرد هست!
S5 : من امروز باتهران تماس گرفتم گفتم میگن قراره به جای s5 .x5 بدن گفتن به ما اطلاعی ندادن
اس5 مهر22 : دوستان کسی از اس5 خبر داره نمایندگی میگه نمیدونم زنگ میزنیم امور مشتریان میگن نمیدونیم هیچ چیز به ما نگفتن . کسی اطلاعی داره هیچکس تو اون خراب شده آشنا نداره؟
رضا T8 : سلام دوستان بالاخره زنگ زدن گفتن عصر بیا ماشینا تحویل بگیر ایشالله قسمت شما هم بشه ثبت نام 18 بهمن
امید : دوستان ایکس ۵ ها یه سریشون بارگیری شده ظرف چند روز آینده تحویل میشه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پریا : دوستان احراز محل سکونت چگونه انجام میشه؟
اریزو 6 پرو : من تخصیص خورده مجوز خروجشون چطوریه
ملت بی پناه : دلار پایین آمد و روسیاهی به ایران خودرو ماند
مجید اسفند : سلام اونا به کسی نمیگن ..حتی اگه بگن علکی میگن
جی ایکس ال : سلام تا 19بهمن فاکتور شده جی ایکس ال هم 19اسفن نگران نباش تا 2هفته دیگه حتما فاکتور می‌شید
X33-CVT مشکی : تکمیل وجه نقدی 2 دی، موعد تحویل 19 اردیبهشت، امروز هم با مراجعه به ساختمان مرکزی گفتن هیچ مجوزی برای x33 ها صادر نشده و فعلا مجوز fx و آریزو 5 و تیگو8 هیبرید صادر شده و تا زمانی که این ها رو تحویل ندیم از مجوز خروج برای باقی مدل ها خبری نیست، جز 22 و x33 مگه مدلی هم موند؟ دست ما نیست دست گمرکه؟ الان گفتی برای اونها مجوز خروج صادر شده برای این ها نه؟ کاملا مشخصه خودتون دارید به گمرک اعلام میکنین که مجوز چه ماشینی رو میخواین!!! من کاری نمیتونم براتون بکنم...هرجایی که میبینه دروغ هاش تموم شده میگه من کاری نمیتونم بکنم!!!!دلم میخواد این مردک اژدرپور رو بیرون ببینم مثل مجوز خروج باهاش رفتار کنم.
اسفند : شیشه ای عزیز از طریق اینترنتی با ir.136 وارد بشید اول ثبت نام بعد شکایت وگزارس فساد بزن فرم یکی پر کن گزینه اولی مربوط به دولتی بزن بعدی ریس کل ایران خودرو یونی آدرس شرکت بعدی وزارت صنعت خط ایران ایران خودرو متن شکایت مختصر سرخ بدهید حتما بنویسید صبرمان تمام شده در صدد حضور دربرابر ایران خودرو هستیم
مرتضی : سلام.آقا حسام سابق بنده امروز از نمایندگی خودرو رو تحویل گرفتم.مثه شما چهارشنبه چراغ تحویل روشن شده بود
پیش فروش مهر تحویل فرودین : سلام دوستان از نمایندگی زنگ زدن گفتن ساعت 2 بیا ماشینت ببر انشالا ماشین شما هم زود تحویل بگیرید
حمید دوگانه دی : دوست عزیز منم 28تکمیل وجه کردم و 29در حال تخصیص تا همین امروز و همچنان فاکتور نشدم