نقشه رنو برای ایران

 

نقشه رنو برای ایران

کارلوس گون، مدیر ارشد گروه خودروسازی رنو در اظهاراتی اعلام کرد که «بازار ایران، بازاری بسیار مهم و با اهمیت است و رنو هرگز ایران را ترک نخواهد کرد و برای این کشور برنامه‌ریزی بلندمدت و جدی دارد.
 رنو سرمایه‌گذاری ویژه‌ای به روی دو کشور استراتژیک ایران و هند در منطقه AMI (شامل کشورهای خاورمیانه، آفریقا، ایران وهند)کرده است.» این اظهارات در حالی از جانب یک مدیر ارشد ممتاز و شناخته شده در عرصه خودروسازی دنیا مطرح شده است که  سوابق تاریخی مشارکت با این شرکت نشان می‌دهد که رنویی‌ها همواره در تعهداتشان با ایران پایدار بوده‌اند؛ به‌طوری‌که در زمان تحریم صنعت خودرو ایران نیز رنو همواره تامین به‌موقع خط تولید ال-۹۰ در دو شرکت ایران خودرو و پارس‌خودرو را فعالانه حفظ کرد. از گفته‌های آقای گون اینگونه برمی‌آید که رنو بنا دارد تجارت خود را در ایران توسعه دهد و این را در اهداف استراتژیک خود نیز دیده است. تفاوت این بار در شریک تجاری رنو در ایران است. برخلاف قرارداد قبلی، شریک تجاری رنو بخش خصوصی است که اتفاقا مورد شناخته شده‌ای در بازار خودروی ایران است. پیش‌بینی می‌شود شرکت رنو با همکاری شریک تجاری خود بتواند سهم زیادی از بازار ایران که براساس شاخص‌های بازارسنجی نظیر نرخ ضریب نفوذ خودرو در ۱۰۰۰، درصد جمعیت متوسط جامعه مصرف‌کنندگان و همینطور سن و تعداد خودروهای فرسوده به‌عنوان یکی از ۱۰ بازار بزرگ خودروی دنیا مطرح است را تسخیر کند. به هر حال به‌نظر می‌رسد شرکت رنو برای همه سگمنت‌های بازار خود در ایران برنامه‌ریزی کرده است؛ به‌طوری‌که سگمنت‌های با تقاضای بیشتر را در شرکت مشترک تولید کرده و تقاضاهای کوچک‌تر را از طریق واردات تامین کند. به‌نظر می‌رسد این برنامه از طریق شریک ایرانی رنو قابل تحقق است.
 

منبع

ایسنا

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , رنو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
بهمن 21 : خسته نباشن زحمت کشیدن خروسی بکش، شما هم هر وقت پلاک شدی خبری بده
مینو : سلام 10اذرفاکتورشده اماهنوزپلاک نشده کسی میدونه چرا
مینو : سلا10اذرفاکتورشده اماهنوز پلاک نشده چرا
امیر،اردیبهشت : من تکمیل وجه ۸ اردیبهشت بودم ۸ آذر فاکتور کردن ۱۱ آذر هم پلاک شد ،چند روزه میاد ماشین بنظرتون
Amin : فقط تجمع نشینید تو خونه پول خوردن جور دیگه نیست همینجوری پولو میخورن شنبه منم هستم اگر ساکت باشیم هیچکس صدامونو نمیشنوه بعد ک اختلاس کردن صداش به همه میرسه تا زوده باید خقمون رو بگیر داره دیر میشه
رضا خان : سلام آقا واریز اولیه 6 شهریور موعد تححویل اسفند 1403 تکمیل وجه 11 اردیبهشت فاکتور 30 آبان ولی هنوز پلاک نشدم آیا کسی مثل من هستش؟؟ چه گیری کردیما جلوجلو فاکتور کردن الان میخوان یک ماه پلاک کردن رو لفت بدن یک ماه هم تخویل رو و اینطوری 2 ماه سود تاخیر کمتر بدن چه آشغالایین اینا به والله
T8 : سلام دوستان به نظرتون هفته دیگه t8 افزایش قیمت‌داره؟
علی : برای من از اواخر آبان که در مرحله ارسال مدارکه تا حالا بدستم نرسیده
احسان : سلام داداش من 14 اردیبهشت هستم هنوز فاکتور نشدم فاکتور کجا بود هیچ معلوم نیست تو اون تویله سایپا چه خبره اونا هم که فاکتور شدن یا پلاک نمیشن یا هنوز نگرفتن فقط سه روز پیش برای من تغیر رنگ اومد
شاهین جی ال : اره امیدخدا شنبه 15 اذر همه یک صدا باشیم تا اونجا رو رو سرشون خراب کنیم ولی خداوکیل دوستان همه بیاید برای گرفتن حق خودتون هست فقط لعنت به سایپا دزد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
آرش : سلام. شماره کارخانه ساینا کاشان کسی داره بیزحمت بنویسیه
بهمن : دعوت نامه بهمن ماه فرسوده برای کسی اومده؟
دنا اپشنال پیش فروش بهمن : سلام 19مهر واریز اول 1 آذر واریز دوم
هادی : زیاد به اینا توجه نکن - اینا فاکتور سوری هستن
reza : سلام 17 آبان واریز کل وجه ،فروش فوری 30 روزه ،12 آذر تحویل شد ، قفل رو صندوق حذف شده ،از رو سوئیچ هم صندوق باز میشه ،ضبط هم عوض شده ، tu5p
کوییک اس تحویل شهریور : سلام دوستان،،کوییک اس تحویل هفته چهارم شهریور،،،پذیرش 21اردیبهشت ،،،،تکمیل وجه 30تیر،،،،فاکتور13آبان،،،،،پلاک آنلاین 22آبان،،،،پلاک فیزیکی 24آبان،،، 5آذر تحویل حضوری زدم ،،،،8آذر پیامک اومد ،،،10آذر از تهران تحویل گرفتم ماشین خوبیه اینارو نوشتم بگم ماهم مثل شما فکر میکردیم دیگه ماشینمون رو تحویل نمیدن نا امید نباشید
محمد علی : پانزده ماه از موعد تحویل خودرو اطلس به من گذشته طلای مان را فروختیم با پول بازنشستگی ثبت نام کردیم در این مملکت بی در و پیکر کسی نیست بگه چرا به مردم ظلم میشه ، سایپا چه زنگی هایی رو تباه کرد ، سرمایه من دست سایپاست وام گرفتم با سود 20درصد
شهرام : اساس صورت های مالی منتشرشده، زیان انباشته سایپا از 102.7 هزار میلیارد تومان در پایان 1402 به 138.7 هزار میلیارد تومان در پایان 1403 رسیده است؛ یعنی افزایش 35 درصدی زیان فقط در یک سال. چنین رشدی در زیان انباشته، در هیچ صنعتی طبیعی نیست؛ این عدد هشدار واضحی است از اینکه سایپا نه تنها نتوانسته مشکلات ساختاری خود را کنترل کند، بلکه در مسیر بدتری قرار گرفته است. در این شرایط، فروش ملک و دارایی های غیرمولد تنها یک اقدام «مسکن گونه» است؛ پولی که وارد حساب شرکت می شود، نه صرف توسعه می شود و نه بدهی های ریشه ای را کاهش می‌دهد، بلکه صرف هزینه های جاری و چاله های نقدینگی می شود که مثل چاهی بی انتها منابع را می بلعند.
شهرام : چک های برگشتی سایپا زیاده حقوق کارگر ها رو به موقع نمیده به قطعه ساز بدهکاره پول ندارند بدن قطعه ندارند پیش فروش گذاشتن پول مردم رو بالا بکشن چند ماه دیگه هم ورشکست میشه به فکر زن و بچه تون باشید تو این سرما باید با تاکسی برن حواله رو بفروشین برین یک مدل پایین تر ماشین بخرین
شهرام : اقا گول حرف های اینا رو نخورید اصلا ماشین ندارند بهتون بدن بعد از یک مدت الکی فاکتور میکنند ساکتون کنند دوستانی هستن اینجا که 40 روزه از زمان فاکتور شدنون گذشته خبری نیست حواله تون رو بفروشید برید ماشین دو مدل پایین تر بخرید بهتره داخل این سرما اذیت میشید چند ماه دیگه اصلا سایپایی وجود نداره قبل از عید هم جنگ میشه کلا ایرانی وجود نخواهد داشت منطقی تصمیم بگیرید هر چه میتونید پول نقد جمع کنید تو خونه