توضیحات کرمان‌موتور درباره حاشیه‌سازی‌های اخیر

 

مدیر عامل کرمان موتور

مدیرعامل کرمان موتور با تکذیب برخی موارد منتشر شده در فضای مجازی گفت: هفت ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۴۰ درصدی تولید خودرو در این شرکت هستیم.
 
به گزارش ایسنا، سامان فیروزی اظهار کرد: کاهش شیفتهای کاری در آبان ماه جاری به دلیل دپوی قریب به ۹۰۰۰ دستگاه خودروی تولیدی در کارخانه، مقطعی است و از آذر ماه امسال دوباره تولید با دو شیفت و با ظرفیت کامل ۵۰۰۰ دستگاه در ماه در دستور کار قرار خواهد گرفت.
 
وی با تکذیب برخی موضوعات و موارد مطروحه در فضای مجازی اعلام کرد که اینگونه اقدامات عوامل وطن‌فروش با هدف کمرنگ کردن موفقیتها و دستاوردهای نظام در عرصه اقتصاد ملی صورت می‌گیرد.
 
مدیرعامل کرمان ادامه داد: متاسفانه باید بگویم که موضوع القای وجود بحران در کرمان موتور و تنش در ارتباط میان این شرکت و نهادهای انقلابی و سازمان های دولتی در دستور کار ضد انقلاب قرار گرفته است در حالیکه هم‌اکنون این شرکت در بهترین شرایط کاری خود از بدو آغاز فعالیت هایش در ۲۰ سال گذشته قرار دارد.
 
وی تغییر برنامه تولید ماهیانه با توجه به موجودی انبارها و پارکینگ و تعهدات شرکت کرمان موتور را امری طبیعی خواند و تصریح کرد: جای تعجب و تاسف دارد که ضدانقلاب با هدف تشویش اذهان مردم، اقدام به انتشار مکاتبات داخلی شرکت کرمان موتور با تفاسیر و توضیحات غیر واقعی و انتشار اخبار کذب می کند.
 
طبق اعلام کرمان موتور، فیروزی ادامه داد: درج مطالب و موارد ذکر شده در فضای مجازی کذب محض بوده و کرمان موتور با هیچ یک از نهادها و یا ارگان های دولتی مشکلی نداشته و همواره از حمایت آنها نیز برخوردار بوده است.
 
مدیرعامل کرمان موتور اظهار کرد: براساس بررسی های صورت گرفته تا پایان سال جاری از تولید ۴۵ هزار دستگاه خودرو در این مجموعه عبور خواهیم کرد و در عین حال تلاش می کنیم تا با افزایش تولید هیوندای اکسنت و JAC S۳ در فصل زمستان، برای اولین بار به رکورد تولید ۵۰ هزار دستگاه خودرو در سال برسیم.
 

منبع

ایسنا

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , کرمان موتور , مدیر عامل , شایعه , تکذیب






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

11 نظر

i20
0

جدا در این مملکت کسی وجود نداره تا به گفته های دروغ و رفتارهای غیر مسوولانه شرکت کرمان موتور ایرادی بگیره و از اونا بازخواست کنه...پول مردم رو میگیرن و ماهها نگهمیدارن بدون اینکه که پاسخگو ی اونا باشن...آخر سر هم یه مشت وعده و وعید پوچ به خورد مردم میدن...
17:12  1396/08/22
پاسخ دادن
سیدعلی
0

چرا این قدر شماها بدبین هستید؟
شرکت های خودروسازی بومی با سرلوحه قراردادن اقتصاد مقاومتی شبانه روز زحمت می کشند تا بهترین خودروها را با بالاترین کیفیت و پایینترین قیمت بدهند به دست مشتری. حتی حاصرند از سود خودشان بزنند و زیر قیمت بدهند تا مشتری راضی باشد.
حال یه کمی دیر و زود می شه شما چقدر بی صبر هستید؟ چرا بهانه به دست دشمن می دهید؟ اصلا مگر نمی دانید که همه این مشکلات زیر سر دشمن است؟
20:21  1396/08/19
پاسخ دادن
کاوه
2

هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید!!!!
17:55  1396/08/19
پاسخ دادن
جک
0

اولا کاش در کنار افزایش 40 درصدی تولید خودرو ، از افزایش 100 درصدی نارضایتی مشتری هات هم یادی می کردی ! دوما اگر 9000 دستگاه در انبار داری و نمیتونی تحویل بدی پس مدیریت هم بلد نیستی ! سوما ضد انقلاب کدومه مردک؟!چرا عرضه نداشتن خودت را به انقلاب و وطن ربط میدی ؟ اینا همین مردم کوچه و بازارند که پولش را به تو داده اند تا ماشین چینی را چند برابر قیمت واقعی بهشون بدی حالا جای عذرخواهی شاخ و شونه میکشی براشون ؟ تو خودت و وجودت و مدیریتت تشویش اذهان عمومیه نیاز به دشمن نداری ! توهم زدی ؟ تو که قول تحویل کلیه تعهدات را در ده روز میدی و عملا هیچ غلطی نتونستی بکنی زیپ دهنت را بکش و فقط عمل کن ! جای کم کردن شیفت تعداد تریلی های حمل خودرو را بیشتر کن ، روزهای تعطیل نمایندگی هات را موظف کن خودرو تحویل بدهند ؛ سود دیرکرد مردم بپرداز ، جای تهدید کردن هم بیانیه رسمی بده و جلوی مردم تا کمر خم شو و عذرخواهی کن بقول دوستمون ساقیت را هم عوض کن !
21:24  1396/08/17
پاسخ دادن
خشمگين
0

حقشه 10 ليتر بنزين بريزيم رو سرت و آتيشت بزنيم 10 روزه قرار بود تحويل بدي فعلا دروغ تحويل بده بالاخره روزش ميرسه كه زنده زنده مردم بسوزوننت
12:24  1396/08/17
پاسخ دادن
بی نام
0

خب حیوون اگه دپو شده چرا تحویل نمیدی ؟
10:33  1396/08/17
پاسخ دادن
کاربر: اریا بهمن
0

چقدر ضد انقلاب ،ضد انقلاب میگی.این انقلاب هم شده نخود هر آش.هر کی از ننه جانش قهر کرده،با به زبان اوردن عناوین انقلابی،تا جایی که تونسته ،این مردم رو چاپیده.پترسین از روزی که مردم حقشون رو از شما دزدهای باچراغ بگیرن.بترسین.....
22:19  1396/08/16
پاسخ دادن
مهدی
11

طفلی چقدر وطنشودوست داره ای کاش هموطناشم که مشتریشن یه زره دوست داشت
17:52  1396/08/16
پاسخ دادن
X50
16

سامان فیروزی داداش داری اشتباه میزنی،ساقیتو عوض کن،جنس قاطی بهت انداختن،مشتی ضدانقلاب و .... این چرندیات چیه تو رسانها میگی؟ ۴ماه ملت ثبت نام کردن به امید اینکه ماشین دار بشن،از ۲۹مهر ماه گفتی به مدت ۱۰روز تمامی تعهدات مشتریان و انجام میدیم و.... مردم از رو ناچاری و بین بدوبدتر کرمان موتور و اومدن انتخاب کردن،وگرنه آش دهن سوزی هم نیستی خودتو کمپانیت،۳ماه امروز فردا دارم از کارمندات میشنوم....
17:15  1396/08/16
پاسخ دادن
فرهاد
12

مردک بیش از سه ماه از تعهداتت عقب هستی.
شرکتتون هیچ برنامه مشخصی برای تحویل خودرو به مشتریان خون به جگر نداره، و هیچ کس هم پاسخگو نیست.
وبه لطف شرایط گل وبلبل در حالیکه این همه تعهدات معوقه داری ، با بی شرمی تمام هر هر روز وبا موعد تحویل یک ماهه مشغول ثبت نام !! وکلاه برداری از سایر هموطنان هستی.
وجدانا اگر اسم این ثبت نام جدید دزدی نیست ، پس چیه؟شما که خودتون بهتر از هرکسی میدونید در بهترین حالت و به شرط یاری ابر وباد ومه و خورشید وفلک تا چهار ماه اینده توان پاسخگویی به تعهداتتان را ندارید .حیا کنید لطفا!!
مشاور معاون اول رئیس جمهور گفته معترضان به وضعیت بانک های خصوصی که پولشان بر باد رفته ، سازماندهی شده اند!!! اون یکی هم گفته که طمع کرده اند و حالا باید چوبش را بخورند.
بله تو هم حق داری بگی فضا سازی رسانه ای! ملحد ، کافر، ضد انقلاب یا....

17:09  1396/08/16
پاسخ دادن
رضا
13

این طفلک هم که دچار توطئه توهمه .
ولی خدایی جکش بینظیر بود
" عوامل وطن‌فروش با هدف کمرنگ کردن موفقیتها و دستاوردهای نظام در عرصه اقتصاد ملی صورت می‌گیرد "
یا من کورم که موفقیت رو نمی بینم یا این مردم دم در بانکها و زباله گردهای که هر روز تو خیابون میبینم و اینهمه کارتون خواب و اینهمه جوان بیکار تو خیابانهای شهرها همش توهمه.
یکی نیست بگه اگر اینقدر تو انبار ماشین دارین چرا تحویل نمیدین که مردم خیالشان از پولشون راحت باشه بعد مدارک و پلاک و سند رو بدین به خدا مردم اگر مالشون رو ببینن بیشتر هم صبر میکنن
14:58  1396/08/16
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
عاطفه : خطاب به آقا حسین من آذر تونستم ثبت نام کنم . آبان ظرفیت تکمیل بود
جفر : چرا هرروز با یه اسم جدیدمیای مزخرف میگی؟بدبخت ساینام الان۴۰۰تومن به بالاست تو کارخونه؟شکایت چی کشک چی
J4 تهران : سلام من 12 اسفند ثبت نام کردم هنوز هم تو تکمیل وجه مونده و زرد رنگه
اطلس جی : من بخشنامه سایپا رو خوندم.جدولش رو اگه دقت کرده باشین در قسمت نوع خودرو ثبت نامی ک ساینا نوشته و در ستون بعدی خودرو قابل تحویل رو دو قسمت کرده یکی اطلس جی یکی ساینا ۸۵ گانه و اطلس رو فقط برای ثبت نامی های طرح زمستان گذاشته. منم ۱۱ دی ساینا ثبت نام کرده بودم،دیروز پیامک ساینا اومد ولی داخل سایت ک رفتم اطلس هم بود و امروز بدون هیچ مشکلی از درگاه ملت اطلس رو واریز وجه کردم شماره درخواست اومد ولی شماره پذیرش رو نمیدونم کی میفرستن
بیتا : با سلام انشالله برای شما هم پیامک سامانه سخا و احراز هویت می‌آید. انشاالله
امیر : سلام من تکمیل وجه اسفند انجام دادم تحویل 30 روزه بود اما تا الان خبری نشده تماس هم میگیرم با 096550 میگن باید صبر کنید هیچ پاسخ مشخصی نمیدن و اینکه حالا صبر زیادی هم کردیم نه فقط من , همه دوستان, تو این وضعیت باید چکار کرد ؟
J4 : سلام سرکاریم؟داداش ثبت نام بهمن پارسال شاسی نشده چطوری از شما شاسی شده؟
سپیده : خدا ازتون نگذره اول اسفند تکمیل وجه پیش فروش اطلس هنوز تحویل ندادن و فاکتورم نشده انشالله به حال ما دچار شوید به حق
J4 : هنوز جی فور های ثبت نام پارسال دی و بهمن شاسی نشده چطوری بعضی ها میگن تازه ثبت نام کردیم ولی شاسی شده. سر کاری هست یا خود عوامل شرکت جو میدن؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رانا : سلام آقا یکی بگه چندروز میکشه پلاک بکشه کسی میدونه
پارس زمستان : ینی چی ؟؟ این که آمار کل زمستان هست
پرهام : آپشن رو باید بری نمایندگی خودت تماس بگیرن برات تا واست بزارن
ابوالحسن صادقی : سلام منم اریزو 5ثبت نام کردم گفتن 90روزکاری
رضا : من قرارداد 25 دیماه بیمه 16 اسفند تحویل سیستمی گفتن 9 خرداد میشه مال شما که گفتین 25 بهمن قراردادت هست دقیقا می خوره یکماه بعد از تحویل من
محمدحسن : سلام. وضعیت مشتری از وقتی فاکتور شدم میگه اطلاعات موجود نیست. راه دیگه ای هست که بفهمم تو چه مرحله ای هستمٕ؟ پیامک تحویل حضوری هم پریروز برام اومد
سحر : سلام هر کی فردا بره میزارن اونش 🤣🤣
ساینا پرداخت کامل 24 دی،شمال : نمایندگی نمیدونه کی فاکتور میشیم پرهام میدونه واقعا بی خیال پرهام کارمند سایپا هست اینجا چکار میکنه
سورن موتور جدید تکمیل وجه 9 بهمن : چرا خبری نیست دوستان کسی سورن جدید فاکتور شده ردیف قرارداد 14562979
سارا محمدی : ممنون ما حرف هاتون رو باور داریم ممنون از کمکتون