سرمایه‌گذاری سنگین فولکس‌ در صنعت خودروهای الکتریکی چین

 

سرمایه‌گذاری سنگین فولکس‌ در صنعت خودروهای الکتریکی چین

فولکس‌واگن قصد دارد ۱۱.۸ میلیارد دلار در بخش خودروهای الکتریکی و هیبریدی چین سرمایه‌گذاری کند.
 
 
گروه خودروسازی فولکس‌واگن اعلام کرد قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ مبلغ ۱۰ میلیارد یورو (۱۱.۸ میلیارد دلار) به‌منظور توسعه و ساخت خودروهای الکتریکی و پلاگین هیبریدی در چین سرمایه‌گذاری کند. این تصمیم به دنبال اعمال قوانین سختگیرانه چین برای تولید خودروهای کم‌مصرف و پاک در آینده نزدیک گرفته شده است.
 
به گفته خواکیم هایزمن، مدیر عامل منطقه چین در این گروه که شامل فولکس‌واگن و آئودی است، قصد دارد ۱۵ مدل جدید با مصرف انرژی‌های برق (NEV) طی دو تا سه سال آینده راهی بازار چین کند و ۲۵ مدل دیگر نیز برای سال‌های پس از ۲۰۲۵ در برنامه تولید قرار دارد. میزان تولید و فروش خودروها با انرژی نو در چین که باید تا سال ۲۰۱۹ برآورده شود، مشوق خودروسازان چین در تولید خودروهای الکتریکی و هیبریدی خواهد شد. 
 
 
به گفته سخنگوی این شرکت، فولکس‌واگن در حال حاضر حدود ۱۰ خودروی NEV در بازار چین دارد؛ هر چند این مدل‌ها وارداتی و با حجم فروش محدود هستند. هایزمن پیش از نمایشگاه خودروی گوانگ‌ژو گفت که این گروه قصد دارد تا سال ۲۰۲۰، سالانه حدود ۴۰۰ هزار خودروی برقی و نیمه برقی در چین به فروش برساند؛ طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است سهم تولید این خودروها در خط تولید جهانی فولکس‌واگن تا سال ۲۰۲۵ به ۱.۵ میلیون دستگاه در سال برسد. 
 
هایزمن می‌گوید:
 
برخی از این مدل‌ها دارای محدوده رانندگی ۴۰۰ تا ۶۰۰ کیلومتری (بیش از ۳۷۰ مایل) با یک بار شارژ کامل هستند. در مقایسه با خودروهای فولکس‌واگن، تسلا مدل S، محدوده رانندگی بین ۴۹۰ کیلومتر تا ۶۳۲ کیلومتر بسته به ظرفیت باتری دارد. ما به حجم زیادی از خودروهای مصرف‌کننده انرژی‌های نو نیاز داریم و در حال کار روی تولید این خودروها هستیم.
 
گروه خودروسازی فولکس‌واگن امیدوار است بتواند با همکاری شرکت‌های زیرمجموعه و شرکای سرمایه‌گذاری مشترک خود در چین، حجم فروش خودروهای مصرف‌کننده انرژی‌های نو را تا سال ۲۰۱۹ به میزان لازم توسعه دهد. پیش از این مت تسین، رئیس شرکت جنرال موتورز چین به خبرنگاران گفته بود که مؤسسات مشترک چین قادر خواهند بود تا سال ۲۰۱۹ حجم فروش خودروهای مصرف‌کننده انرژی‌های نو را برای رسیدن به سهمیه مورد نیاز و بدون نیاز به خرید اعتبار تولید کنند. طبق این گفته‌ها هر دو شركت جنرال موتورز و شركای چینی‌اش در حال تلاش برای تأمین حداقل اعتبار مورد نیاز هستند.
 
 

منبع

زومیت

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , فولکس , خودروهای الکتریکی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سعید : سلام برای من هم پایین صفحه نوشته هیچ اطلاعاتی از سمت عرضه کننده ارسال نشده
محسن : ممنونم چشم آقا وحید
امینی : سلام داداش منم شرایط شما رو دارم برای من هم دعوتنامه نیومده هر وقت اومد به هم خبر بدیم
مجتبی S3 : ثبت نام آبان تمام مراحل انجام شده مدارک یک ماهه رسیده ماشین خبری نیست
تارا v4 lx : یک هفته دیگه از نمایندگی زنگ میزنن بیاید خودرو تون رو تحویل بگیرید
پیش فروش تارا : بله پارس تبدیل به تارا تحویل ۱۲تیر بود که شده ۳۱ تیر
تارا v1p : مبارک باشه . چه رنگی ؟
S5-shahrivar : کسی هست که خرید نقدی برای شهریور و مهرماه پارسال باشه که ماشین تحویل گرفته یا شاسی شده باشه ؟ ه من ندیدم کسی نقدی بوده مربوط به شهریور و مهرماه که شاسی شده باشه ظاهراً فعلا فقط اقساطی ها دارن شاسی میشن لطفا اگر با این شرایط بودید و شاسی شده یا تحویل لطفا اعلام بفرمایید
J4 : دوستان میگن j4 ها کمتر تاخیر دارن و زودتر تحویل میدن کسی این چند روزه تغییر یا تحویل داشته؟
تورج : چه رنگ بودی دوست عزیز؟ من نقره‌ای تیتانیومم فاکتور نشده فعلا
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حمید : پارس را نگه دار حیفه نفروش بدهی را کم کم بده
رضا : پس سود تاخیر چی میشه یعنی نمیدن
زمستان : حرفتو قبول دارم
مرتضی : لطفا پیگیر باشید الان از 6ماه گذشته که پول دادیم چه وضعیه
تیگو7 پرمیوم مشکی : سلام بنده 17 اسفند 402 تسویه نقدی داشتم فعلا تا مرحله تخصیص رفته کفته اخر برج 2 تحویل میدیم ولی هیچ خبری نیست
علی : دوست عزیز مگر ساندرو تولید میشه که گفتن خودرو ثبت نامی بیا ببر
حقوقدان : سلام قراره به زمستانی ها که سورن اجباری را انتخاب کردن پارس معمولی یا سفارشی واگذار بشه بخاطر همین فاکتور نمیشه چند روز بعد پیامک میاد پارس یا سورن کدام را انتخاب هر کدام تیک زدید فاکتور میشه
207 اسفند : سلام امروز باز تبدیلی سورن به 207 رو فاکتور کردند باز 18 دی باقی موند
اریزو 5 : سلام وقت بخیر….من هم قرداد 27دی بودم که صدای مشتری میگفت مجوز خروج نخورده ولی نمایندگی گفت 20 مجوز خروج خورده که امروزم زنگ زدن و تحویل گرفتم…مجوز خروج هم دارن به نوبت میدن
تراب : ادرس محل سکونت