محصولات جدید جیلی وارد بازار ایران می شوند

 

محصولات جدید جیلی وارد بازار ایران می شوند

 
روز گذشته شاهد امضا یک قرارداد بزرگ در بخش خودرو میان ایران و چین در کشور چین بودیم، طبق این قرارداد شرکت آرین خودرو پارس به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هولدینگ ناصح قرارداد همکاری خود را با شرکت جیلی چین برای واردات خودروهای جیلی به بازار ایران امضا کرد. 
در رابطه با جزییات این قرارداد دکتر پیمان فر گفت:"پیشنهاد همکاری میان آرین خودرو پارس و شرکت جیلی از سوی شرکت جیلی مطرح شد. مدیران ارشد این شرکت پس از آنکه تصمیم به فعالیت مجدد در ایران گرفتند، به دنبال یافتن شریک مناسبی بودند و پس از ارزیابی گروه‌های مختلف واردکننده خودرو، با بررسی جزییات کاری مجموعه ما که شامل برندهای زیرمجموعه این شرکت و گسترش شبکه فروش و خدمات پس از فروش و میزان رضایت مشتریان و جایگاه این مجموعه در بازار است، خودشان تصمیم به فعالیت و همکاری با ما گرفتند و نماینده این شرکت با سفر به ایران پیشنهاد همکاری را مطرح کرد. به دلیل آنکه جیلی پیش از ارائه پیشنهاد همکاری، بررسی‌های گسترده‌ای را بر روی مجموعه ما انجام داده بود، فرآیند مذاکرات به‌سرعت پیش رفت و طی دو ماه توافق نهایی همکاری میان دو مجموعه برای عرضه محصولات جیلی توسط شرکت آرین خودرو پارس امضا شد."
 
وی افزود:"هم‌اکنون مجموعه شرکت‌های واردکننده خودرو در گروه ما شبکه گسترده‌ای از خدمات پس از فروش را در اختیار دارند و در زمینه رضایت مشتری از فروش و خدمات جایگاه بسیار مناسبی داریم. از سوی دیگر شرکت جیلی هم‌اکنون بزرگ‌ترین تولیدکننده خودرو در کشور چین است و سال گذشته بیش از 1.2 میلیون دستگاه خودرو فروخته است ضمن آنکه نباید فراموش کنیم این شرکت سهام ولوو و پروتون و لوتوس را در اختیار دارد و برندی با نام لینک اند کو را برای بازارهای پیشرفته جهان تولید می‌کند. با خرید سهام ولوو و مالکیت بر این شرکت، جهش بزرگی در فناوری و کیفیت و مهندسی محصولات جیلی رخ داد و این شرکت اکنون جایگاه بسیار بالایی در بازارهای جهانی دارد و نامی شناخته شده در بازارهای اروپایی است. به این ترتیب همکاری میان این دو گروه بزرگ قطعا می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت‌های بیشتر برند جیلی و شرکت آرین خودرو پارس شود."
 
مدیرعامل آرین خودرو پارس همچنین در خصوص تاریخ ورود محصولات جیلی به ایران گفت:"بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته پس از فراهم شدن زیرساخت‌های لازم ازجمله آموزش پرسنل، تامین قطعات یدکی، فراهم آوردن شبکه خدمات پس از فروش و دیگر موارد لازم شاهد آغاز کار و ورود محصولات این برند به بازار ایران خواهیم بود. آن‌گونه که برنامه‌ریزی شده است در سه‌ماهه دوم سال آینده شاهد ورود محصولات برند جیلی از سوی شرکت آرین خودرو پارس به بازار خودرو کشور خواهیم بود."
 
همچنین وی در زمینه محصولات مورد نظر برای ورود به بازار گفت:"بر اساس توافقی که انجام گرفته قرار است بر روی محصولات جدید جیلی برای ورود به بازار ایران کار کنیم. این محصولات پیش از این وارد بازار نشده‌اند و کاملا جدید هستند. در حال حاضر با توجه به نظام تعرفه‌ای موجود در حال نهایی کردن موتور و مشخصات فنی محصولات هستیم تا محصولات با قیمتی رقابتی وارد بازار ایران شود. درنهایت می‌توانیم اطمینان دهیم که محصولات با بالاترین کیفیت و فراتر از رقبای چینی جیلی وارد بازار کشور شود."
 

منبع

خودروبانک

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , جیلی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

3 نظر

کاربر: Dany
0

جیلی خودروی خیلی خوبیه امیدوارم با قیمت مناسب و کیفیت اصلی و خوب و تنوع مدل وارد ایران بشه تا کلیه هموطنان عزیز بتونند ازش استفاده کنند .
11:42  1396/11/17
پاسخ دادن
مسعود
0

جیلی بسیار خودرو ساز خوبی است و با خرید ولوو نیز بر کیفتش‌اضافه شد شرکت قبلی که این خودرو را وارد می‌کرد ( واقع در پل روی ) سرویس های خوب هم بمردم میداد نمی دانم چرا تعطیل کردند و‌تعمیرگاهش در اصفهان بخصوص کارکنانش ( مهندس حاج رحیمی پور ) بسیار خبره هستند و خوب سرویس می‌دهند امیدوارم شما موفق باشید و از این تعمیرگاهای قبلا تاسیس شده نیز استفاده نمایید .
02:41  1396/11/17
پاسخ دادن
شوماخر
0

عه. یکی از محصولاتشون مونثه. :دی
22:47  1396/11/16
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
گلچین : برا منم اینجوریه‌تحویل ۱۶ خرداد هستم.
شاهین : من امروز تماس گرفتم. کارشناس گفت که سایپا توی سیستم فروش فوری ها رو دو دسته کرده. یه دسته اونایی هستن که تا 18 دی پرداختی داشتن. و یه گروه هم بعد از اون. اونایی که بعد از 18 دی بودن رو به عنوان "پذیرش 25 دی ماه" اسم گذاشتن. طبق گفته کارشناس، 18 دی ماهی ها همه فاکتور شدن و اونایی که 25 دی ماهی هستن از هفته بعد شروع میشه فاکتور شدن شون
اطلس : بعد از پرداخت دعوتنامه ،باید برگه سخا را ببرید نمایندگی.
خودرو برقی : دوستان به نظرتون ثبتنام خودرهای برقی که گذاشتن ارزش ثبتنام دارن؟؟ آخه تو ایران هیچ ایستگاه برقی ندارم مخصوصا تو جاده ها
حامد : بله درسته ثبت نام بهمن قیمت قعطی بود
mhd S3 : منظور من تا تاریخ 9 آبان بود دوستان تهران و نیشابور اگر اشتباه نکنم گفتن ما تحویل گرفتیم شما که تاریخ ثبت نامت 15 آبان هست
علی : من زور به باسنم نمیاد من حواله خریدم سرموقع تحویلم‌ میدهند بعد اینو گفتم تو که این حرف زدی میگم می‌دونستی چرا الان میگی فلان و فلان
J4 : من واریز پول ۱ اردیبهشت تاریخ شاسی ۱۲ اردیبهشت ارسال مدارک ۱۹ اردیبهشت همه ی مدارکم رسیده،رنگ مشکی ماشین فعلا خبری نیست
جواب شما : ایکس ۵ ثبت نام ٣ بهمن در جواب دوستمون فقط مابه تفاوت بیمه رو پرداخت کردم و فاکتور دیروز صادر شد و الان روی مرحله بیمه گیر کرده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پرهام : کارما!!!!
سجاد 30 دی : عزیزم من تحویل دی هستم هنوز فاکتور نشدم شما چجور میخای اسفند فاکتور بشه
علی : سلام دوستان تکمیل وجه 20 دی امروز بالاخره فاکتور شد
اریزو 6 رشت : دوستان کسی هست که از موعد تحویل سیستمیش گذشته باشه ولی ماشین تحویل نگرفته؟
سامان : ی جوری میگه 207 دارم،ساینا به رینگش نمی ارزه انکار بنز سواره،کلا فرقشون نهایتا سی درصد باشه
فوری : از اواسط خرداد میاد صبر کن فعلا
دوگانه بهمن دزفول : دوستان بهمنی دوگانه ثبت نامی نمایندگی ساعی دزفول نیک بزنند ببینیم چند نفریم
207 : یک سوال تو کاستومر نوشته ردیف قرداد شما درشرایط تبدیل قرداد قرارگرفته،یک دکمه سبز تبدیل زده،واسه کسی اومده ،،تبدیل به چیه؟ ؟
مهدی کاظمی : بهمن ماه کسی فاکتور شده
دوگانه دی ماه : خدا لعنتشون کنه. دوگانه دی بودم. دو هفته نیست ماشین رو گرفتم. توی شهر چرخ ماشین امروز در رفت. بدون اینکه تصادفی بشه یا سرعتم بالا باشه.