برنامه بوگاتی برای تامین قطعات، خدمات و پشتیبانی 15 ساله 

 

برنامه بوگاتی برای تامین قطعات، خدمات و پشتیبانی 15 ساله

 
کمپانی بوگاتی با معرفی "برنامه حفظ وفاداری" (Loyalty Maintenance Program) قصد دارد در نگهداری راحت و حفظ اصالت ویرون، به مالکین این سوپر اتومبیل فوق سریع کمک کند. این برنامه بخشی از طرح های Extended Warranty و Extended Warranty Plus محسوب می شود. بوگاتی امیدوار است با برنامه 15 ساله جدید خود بتواند از بار هزینه های نگهداری بسیار سنگین ویرون تا حد زیادی بکاهد.
 
 
آقای فرانکو اوتزری (Franco Utzeri) مدیر بخش خدمات مورد تایید بوگاتی در این باره گفته:
 
ترکیب تاریخچه این خودرو با خدمات اصیل و پشتیبانی از همه مالکین از طریق خدمات پس از فروش، باعث تمایز دارندگان ویرون شده و چیزی بیش از یک نشان تایید برای خودرو است. ما متعهد هستیم برای مشتریان خود یک تجربه مالکیت همه جانبه که در دنیای خودروسازی بی نظیر است، فراهم نماییم.
 
برای دریافت نشان مورد تایید بوگاتی، مدل های ساخت این کمپانی تحت نظارت و بازرسی های دقیق قرار می گیرند. در این بازرسی ها در صورت نیاز هر چیزی که – از یک شمع گرفته تا اجزای مختلف بدنه - لازم باشد، آزمایش شده و در صورت نیاز تعویض می شود. پس از پایان بررسی موشکافانه نشان ویژه بوگاتی به همراه وارانتی گسترده به خودرو اعطا می گردد.
 
 
این سوپر اسپورت ساز مطرح که مقر آن در مولشایم فرانسه واقع شده، چندین پکیج نگهداری متفاوت برای مالکین ویرون پیشنهاد می کند تا آنها بتوانند بر اساس نیاز و سبک زندگی خود مورد دلخواه را انتخاب کنند. از آنجایی که دارندگان ویرون افرادی از طیف های اجتماعی مختلف هستند، این اقدام یک حرکت کاملا آگاهانه به شمار می رود.
 
برنامه بوگاتی برای تامین قطعات، خدمات و پشتیبانی 15 ساله
 
آقای کریس کلی (Chris Kelly) مدیر بخش خدمات مشتریان بوگاتی هم در این باره افزوده:
 
مشتریان ما از بوگاتی های خود به روش های کاملا شخصی و تفاوت استفاده می کنند. بسیاری از مالکین از خودروهای خود کاربردهای روزانه لذت می برند، در حالیکه برخی دیگر از محصولات ما به عنوان یک اثر هنری در مجموعه های خصوصی خود نگهداری می نمایند.
 
بنابراین ممکن است افراد مختلف انتظارات بسیار متفاوتی از خدمات و سرویس های ما داشته باشند. ما اکنون می توانیم این انتظارات را با شیوه هایی بهتر و در جهتی هم سوتر با خواسته های مشتریانمان برآورده کنیم.
 
علاوه بر بوگاتی چند خودروساز دیگر نیز برنامه های مشابهی را پیاده کرده اند تا به نوعی کیفیت و اصالت تولیدات خود را در دراز مدت حفظ کنند. با توجه به مهندسی بالا و تکنولوژی های پیشرفته ویرون، این اقدام بوگاتی کاملا قابل پیش بینی بود؛ البته درآمدزایی زیاد به واسطه این برنامه می تواند یکی دیگر از اهداف جانبی احتمالی برای سوپر اسپرت ساز فرانسوی باشد.
 

منبع

دیجیاتو

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , بوگاتی , داشبورد , شیرون






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

امیروو
1

من نمیفهمم اینا که ماشیناشون مشکل فروش نداره و همش به سرعت فروش میره، برای خریدشم که سرودست میشکنن و تا چند سال آینده فروخته شده ماشیناش.اینا دیگه چرا دنبال کیفیت خدمات پس از فروشن؟ چرا از ایرانخودرو و سایپا یاد نمیگیرن این چیزای ساده رو آخه!
17:34  1396/11/17
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین GLخرداد : ماکه تبدیل زدیم خبری نیست
شاهین GLخرداد : داداش منم خردادم تبدیل glولی نه فاکتور شدم نه تحویل
بهمن : مچکرم، کاش همه مثل شما بودن اطلاع میدادن چکردن تحویل گرفتن نگرفتن تا چ تاریخی، من ک هر روز همینجا نگاه میکنم ببینم چخبره از ماشین تا چ تاریخ ایی فاکتور شدن دیگه هیچ منبعی نیس، فقط اینکه سود تاخیر اگر گرفتید خبر بدید مراحلش به ما یگید
موسی کاظم T9 : آقا باید یه تشکری هم کنم از کرمان موتور که ریده به پول ما و با افرایش قیمت های متعدد و مکرر تا به امروز ماشین های خوشگل و پر زرق و برق چینی رو طلا گرفته و جیب مارو هم تار عنکبوت و شیپیش
مرتضی : سلام دوست شیرازی من. منم دقیقا ۳۰ آبان پیش فروش وی فور هستم. خبری شد همین جا به هم اطلاع بدیم. رنگ تیتانیوم بودم سیاست تغییر رنگ زدم مشکی آبنوس
سید : سلام ما که تحویل سهند S دی ماه 403بود تا امروز که 18 مهر 1404 هست ماشین تحویل ما ندادن !!!!! قرار بوده یک ماه بعد از تکمیل وجه به ما ماشین تحویل بدن !!! من مرداد تکمیل وجه کرده بودم جدیدا هم که تلفن را پاسخگو نیستند همش میگن درخواست اینترنتی ثبت گنید همکاران با شما تماس میگیرند
شاهین اتوماتیک : سلام برو نمایندگی که ثبت نام کردی احتمالا روسایتش باشه امضا هم باید بزنی
GL : تجمع فردا ساعت 10 روبروی معاونت فروش سگپا کیلومتر 11
GL : فردا ساعت 10 تجمع روبروی سگپا کیلومتر 11
cvt : واریز اولیه 4 مهر 1402 تکمیل وجه اسفند 1403 آخه 7 ماه انتظار و بلاتکلیفی برای یک سدان معمولی شاهین. واقعن فاجعه هستش. مگه یه شاهین چی داره که 7ماه منتظرش بمونیم. اینهمه خودروساز توی کشور هست. حقیقتا سایپا ورشکسته و زمین خورده و به ظاهر سرپاست.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ثبت نام 11بهمن 1403 : سلام دوست عزیز منم مثل شما بودم و سی ام شهریور ماشین رو تحویل گرفتم خب برین نمایندگی محل ثبت نام بپرسید یا تهران زنگ بزنین
امین فوری : دوستان من امروز جمعه فاکتور شدم 12332303
Gxl : آقای علی منم 19 مرداد تکمیل وجه کردم اگر شماهم Gxl هستید و فاکتور شدید اطلاع بدید لطفا
ساینا 85گانه1 اسفند : قسمت شماره گزاری آقای تاراسی
دوگانه شرایطی : سلام دوستان یه خبر خوش تو دیوار تبریز نگاه کردم یدونه نیسان دوگانه رادیال گذاشته بود گفت دوازدهم مهر تحویل گرفتم بعد از دوماه ولی نقدی ثبت نام کرده بود
هادی : سلام دوستان یه خبر خوش تو دیوار تبریز یدونه نیسان گذاشتن زنگ زدم بهش گفت 12مهر تحویل گرفتم بعداز دوماه گفت نقدی ثبت نام کردم
دنا 6 دنده تحویل 31شهریور : تاریخ تحویل خودروتون کی هست
دنا : سلام یه سوال داشتم چرا سود تاخیر من کم شده قبلا 4 تومن بود الان شده 1600
علی : متاسفانه هیچ خبری از فاکتور شهریورماه نیست
اطلس آذر کشور بی قانون : مدیر ارتباطات سایپا رسما اعلام کرده سانروف وارداتی ما نداریم مشتریها اگه زودتر خودرو خودشناسی رو میخوام بدون سانروف بگیرن فعلانم زمان تامین قطعه مشخص نیست سانروف شاهین با اطلس فرق داره یا همونه؟