برنامه بوگاتی برای تامین قطعات، خدمات و پشتیبانی 15 ساله 

 

برنامه بوگاتی برای تامین قطعات، خدمات و پشتیبانی 15 ساله

 
کمپانی بوگاتی با معرفی "برنامه حفظ وفاداری" (Loyalty Maintenance Program) قصد دارد در نگهداری راحت و حفظ اصالت ویرون، به مالکین این سوپر اتومبیل فوق سریع کمک کند. این برنامه بخشی از طرح های Extended Warranty و Extended Warranty Plus محسوب می شود. بوگاتی امیدوار است با برنامه 15 ساله جدید خود بتواند از بار هزینه های نگهداری بسیار سنگین ویرون تا حد زیادی بکاهد.
 
 
آقای فرانکو اوتزری (Franco Utzeri) مدیر بخش خدمات مورد تایید بوگاتی در این باره گفته:
 
ترکیب تاریخچه این خودرو با خدمات اصیل و پشتیبانی از همه مالکین از طریق خدمات پس از فروش، باعث تمایز دارندگان ویرون شده و چیزی بیش از یک نشان تایید برای خودرو است. ما متعهد هستیم برای مشتریان خود یک تجربه مالکیت همه جانبه که در دنیای خودروسازی بی نظیر است، فراهم نماییم.
 
برای دریافت نشان مورد تایید بوگاتی، مدل های ساخت این کمپانی تحت نظارت و بازرسی های دقیق قرار می گیرند. در این بازرسی ها در صورت نیاز هر چیزی که – از یک شمع گرفته تا اجزای مختلف بدنه - لازم باشد، آزمایش شده و در صورت نیاز تعویض می شود. پس از پایان بررسی موشکافانه نشان ویژه بوگاتی به همراه وارانتی گسترده به خودرو اعطا می گردد.
 
 
این سوپر اسپورت ساز مطرح که مقر آن در مولشایم فرانسه واقع شده، چندین پکیج نگهداری متفاوت برای مالکین ویرون پیشنهاد می کند تا آنها بتوانند بر اساس نیاز و سبک زندگی خود مورد دلخواه را انتخاب کنند. از آنجایی که دارندگان ویرون افرادی از طیف های اجتماعی مختلف هستند، این اقدام یک حرکت کاملا آگاهانه به شمار می رود.
 
برنامه بوگاتی برای تامین قطعات، خدمات و پشتیبانی 15 ساله
 
آقای کریس کلی (Chris Kelly) مدیر بخش خدمات مشتریان بوگاتی هم در این باره افزوده:
 
مشتریان ما از بوگاتی های خود به روش های کاملا شخصی و تفاوت استفاده می کنند. بسیاری از مالکین از خودروهای خود کاربردهای روزانه لذت می برند، در حالیکه برخی دیگر از محصولات ما به عنوان یک اثر هنری در مجموعه های خصوصی خود نگهداری می نمایند.
 
بنابراین ممکن است افراد مختلف انتظارات بسیار متفاوتی از خدمات و سرویس های ما داشته باشند. ما اکنون می توانیم این انتظارات را با شیوه هایی بهتر و در جهتی هم سوتر با خواسته های مشتریانمان برآورده کنیم.
 
علاوه بر بوگاتی چند خودروساز دیگر نیز برنامه های مشابهی را پیاده کرده اند تا به نوعی کیفیت و اصالت تولیدات خود را در دراز مدت حفظ کنند. با توجه به مهندسی بالا و تکنولوژی های پیشرفته ویرون، این اقدام بوگاتی کاملا قابل پیش بینی بود؛ البته درآمدزایی زیاد به واسطه این برنامه می تواند یکی دیگر از اهداف جانبی احتمالی برای سوپر اسپرت ساز فرانسوی باشد.
 

منبع

دیجیاتو

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , بوگاتی , داشبورد , شیرون






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

امیروو
1

من نمیفهمم اینا که ماشیناشون مشکل فروش نداره و همش به سرعت فروش میره، برای خریدشم که سرودست میشکنن و تا چند سال آینده فروخته شده ماشیناش.اینا دیگه چرا دنبال کیفیت خدمات پس از فروشن؟ چرا از ایرانخودرو و سایپا یاد نمیگیرن این چیزای ساده رو آخه!
17:34  1396/11/17
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
X5 : اگر سمند مقصر است میتوانید هم خسارت بگیرید و هم جداگانه افت رنگ بدنه هم بگیرید
X5 : چک را پاس کنید. ولی دفتر خدمات قضایی شکایت کنید بابت تاخیر حدودا ۱۲۰ میلیون تومان دریافت میکنید
علی مدبر : کسانی که مشهد هستن برین اونجا داد بیداد کنید عتراض کنید به سایپا
علی مدبر : من شاهین جی بود تبدیل شد جی ال 25خرداد تکمیل وجه کردم هنوز فاکتور نشده
شاهین پلاس : جناب حسن آقا،لطف بفرمائید بمحض آنکه وکیل گرفتید و در طرح دعوی موفق شده و خودرو را بهمراه جریمه تاخیر تحویل گرفتید،فورا اطلاع دهید تا ما هم اقدام نماییم.با تشکر.
امیر : امروز کسی فاکتور شده
هوادار حسن : حسن عزیز،به اینها اهمیت نده،بخیل هستند.همینطور به افشاگری ادامه بده،موفق باشی قهرمان.
جواد : من آذر پارسال تکمیل وجه کردم با حواله ۷۰۰دادم انگا مثل چی میمونه بری مغازه تشنه ای آب بخوای کارت بگیرن حساب کنند بعد بگن آب نداریم برو فردا بیا فردا هیچ پس فردا هیچ آخرش بگن میگم آب سردکن دم درب هست برو اونجا آب بخور الان قضیه ما هست باید تبدیل بی gL بزنید پولو گرفتن باید التماس کنیم .
منبع موثق : حسن آقا،ازت دلخورم،قرار نبود اطلاعات سری را منتشر کنی.
سایپای دزد : سلام شاهین جی تاریخ ۱۲ آذر ماه انقد دروغ گفتن تو ۹ ماه که خسته شدم. روز شنبه قبل تبدیل جی ال زدم.فرداش فاکتور شد،پس فرداش پلاک شد.الانم بارگیری شده.به امید خدا فردا میرسه. از قبل عید میگن ۱۲ آذر فاکتور میشه دروغ میگن.دوستان آذر ماهی،اینا اگه قرار به فاکتور بود،انقد نمیزاشتن به تاخیر بوخوره.نمیدن که آخرش مثل من برید تبدیل بزنید.چطور زیر ۷ روز دارین جی ال رو تحویل میدن!!!!من که یک ساله ماشین زیر پامو فروختم و دیگه نمیتونستم بدون ماشین باشم. خدا لعنتشون کنه.انقد سختی کشیدم.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا : بعد از پلاک شدن چند روز طول میکشه بارگیری بشه ؟
اطلس : بااینکه هیچی نفهمیدم بله بله
کوییک آر اس : مگه دیروز برات نیومد تبدیل به تک
محمد : سایپانین ریاستی آرواد اوشاغین اللرده قالسین
فوق العاده 4 تیر : ماهم 2 ماه با خرداد درگیر بودیم 😂😂فعلا چایی بخور
6دنده رینگ تحویل31مردادد : تکمیل وجه 4تیر کسی خبر نداره فاکتور شده یا نه؟؟؟؟؟
فوق العاده 23 بهمن : مبارک باشه شماره پذیرش چنده ؟
بورسی 17 مشکی : سفید؟؟ چون من مشکیم فاکتور نشدم
منتظر : سلام اسفند هم هست
ساینا فوری : اگر روند فاکتور با همین فرمون پیش بره و اتفاق خاصی رخ نده احتمالا فوق العاده ها قبل از هفته ی آخر شهریور تمام بشن و احتمالا شما از مهر فاکتور نون شروع بشه. ولی خب بازم نمیشه قطعی گفت.