آئودی و گروه تجاری فولکس واگن عزم خود را برای ترغیب دنیا به استفاده از خودروهای دیزلی جزم کرده اند. آن ها برای مجاب کردن اروپایی ها مشکلی نداشتند و با استقبال خوب قاره سبز رو به رو شدند. اما تشویق آمریکایی ها به خرید خودروهای دیزلی، هدفی چالش برانگیز است و جبهه ای متفاوت با اروپا خواهد بود. البته بدون شک، پیروزی در این نبرد سخت، سود بیش تری را برای این گروه تجاری به دنبال خواهد داشت.
از آن جایی که اروپایی ها راه و رسم القا کردن افکار خود را به خوبی می دانند، تا به حال در رابطه با این موضوع نیز به بهترین شکل ممکن عمل کرده اند و با پخش دو تیزر تبلیغاتی کاملاً متفاوت، اولین قدم ها را در راستای هدف خود برداشته اند. کمپانی آئودی، مدل های دیزلی A6، A7، A8 L، Q5 و Q7 را برای سال 2014 اصلاح و آماده فروش کرده است. این دو تیزر تبلیغاتی هر دو به نوبه خود بسیار خوب هستند؛ در اولین تبلیغ آئودی (دانلود) A8 L با خلاقیت تمام و پر از صحنه های احساسی معرفی می شود و در دومین تیزر (دانلود) با ارائه آما و ارقام سعی شده است تا به مزیت های استفاد از خودروهای دیزلی در آمریکا اشاره شود. در ادامه می توانید هر دو کلیپ را مشاهده کنید.
/uploads/Audi-Ad1.flv
/uploads/Audi-Ads.flv
با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه توییتر 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.