احتمال عرضه دو مدل جدید چانگان توسط سایپا

 

احتمال عرضه دو مدل جدید چانگان توسط سایپا

 
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا که به دعوت مدیرعامل شرکت چانگان به چین سفر کرده است از مرکز تحقیق و توسعه و همچنین مرکز تست این شرکت بازدید کرد.
در بازدید محسن جهرودی از مرکز تحقیق و توسعه و مرکز تست شرکت چانگان که به دعوت چووانگ مدیرعامل شرکت چانگان انجام شد، دو طرف بر توسعه فعالیت های مشترک در امور تحقیقات و طراحی تاکید کردند.
 
باتوجه به استقبال و رضایت مشتریان ایرانی از خودروهای تولیدی شرکت چانگان در سایپا که از کیفیت بالایی برخوردار است و اینکه شرکت چانگان در سال۲۰۱۷ حدود سه و نیم میلیون دستگاه تولید داشته و شریک تجاری فورد، سوزوکی، مزدا و پژو سیتروئن نیز است، مقرر شد با تاکید بر داخلی سازی و مشارکت قطعه سازان ایرانی دو محصول دیگر نیز در سبد محصولات سایپا قرار گیرد.
در جریان این بازدید محسن جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به برنامه توسعه سبد محصولات گروه سایپا در سال جاری گفت: تامین نیاز مشتریان ایرانی در بخش ها و رده های مختلف بازار در دستور کار قرار دارد و در این مسیر باتوجه به وجود قابلیت های مناسب در محصولات چانگان و سطح کیفی مطلوب محصولات این شرکت، امکان توسعه فعالیت های مشترک میان دو طرف براساس پیش شرط داخلی سازی قطعات این خودروها وجود دارد.
 
وی افزود: باتوجه به برنامه مشترک دو طرف برای توسعه همکاری ها، به زودی دو مدل خودروی دیگر را در ایران تولید و به بازار عرضه خواهیم کرد.
 
کشور چین بیش از ۱۵۰ کارخانه خودروسازی فعال دارد و سالانه حدود ۲۵ میلیون خودرو در این کشور تولید می شود و شرکت چانگان به عنوان دومین تولید کننده خودرو در چین به شمار می رود.
کارخانه اصلی تولید خودروهای شرکت چانگان بیش از ۵۰۰ هکتار وسعت دارد و ۲۶ سایت تولیدی، قطعات مورد نیاز چانگان را در سراسر چین تولید می کنند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به همراه هیاتی از مدیران ارشد و متخصصان این گروه از مرکز طراحی، تست ایمنی و کارکردی قطعات، مرکز تست موتور و پرس شاپ و قطعه سازی های شرکت چانگان بازدید و در دیدار با مدیران این شرکت راه های گسترش همکاری را مورد بررسی قرار دادند.
 
در ۱۰ مارس ۲۰۱۴ چانگان موتور و سایپا بر سر تولید دو خودرو جدید در ایران و ارسال قطعات با هم قرارداد بستند. یکی از این خودروها که سایپا آن را عرضه می کند چانگان cs35 است و دیگری چانگان eado است .چانگان cs35 با حجم موتور 1600 سی سی و گیربکس اتومات رتبه خوبی را در شرکت سایپا به دست آورده است همچنین می توان از امکانات چانگان CS35 به سانروف اتومات، کروز کنترل،سنسور و ... اشاره کرد
چانگان به عنوان یکی از شرکای آسیایی گروه خودروسازی سایپا در زمینه تولید خودرو محسوب شده و در حال حاضر خودروی CS35 این شرکت در گروه سایپا تولید می شود که باتوجه به استقبال مناسب مشتریان در بازار خودروی ایران و سطح بالای کیفی آن، سایپا قصد دارد دو محصول دیگر از این شریک تجاری را در بازار داخلی تولید و عرضه کند.
 
این در حالیست که خریداران سری اولیه و وارداتی چانگان ایدو این روزها در پی عدم مونتاژ داخل این محصول با کمبود قطعات یدکی و افت قیمت خودرو خود در بازار دست دوم دست و پنجه نرم می کنند و علی الظاهر مدل های آینده چانگان از سری کراس اوور های بزرگتر این خودرو ساز، نظیر چانگان CS75 و CS95 خواهد بود.
 

source

digiato

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , چانگان






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس. : اطلس سفیدقرمزش خوبه یا سفید مشکی به نظرتون؟
فاضل H : شاهین من کو؟ همه باهم خواهشها!
یا مأوي القلوب : برا حقیرم نیومده چون تو اطلاعیه پیش فروش زده زمستان بخش اول احتمالا ما زمستان بخش دومیم....
یا مأوي القلوب : برا حقیرم نیامده احتمالا بخش دوم زمستان بودیم
چان چان گان گان : خبر جدید یه آشنایی دارم که شغل و کارش خرید و فروش حواله هست امروز گفت ۸تا حواله چانگان ۵۵ خریدم و.... گفت قراره تا ۱۵ اردیبهشت درگاه پرداخت باز بشه. گفت افزایش قیمت نداره فقط یه جزعی بابت بیمه و ارزش افزوده افزایش قیمت داره. هرچی پرسیدم چه کسی این اطلاعات رو داده بهم نگفت فقط گفت ما شغلمون این هست و همیشه اطلاعات میگیریم
اس تری : دوستان این ما به تفاوت بیمه بود مالیات هم دارین آمادع باشین حدود ۸ تومنی میشه
اسفند ماه : شما تحویل اسفند بودی؟
ساینا دوگانه : عصری برام پیامک اومده هفته آخری بهمن هستم برا تکمیل وجه ۱۴۱مبرا ساینا اس دوگانه .نمایندگی زنگ زدم گفت تا بیست اردیبهشت فرصت تکمیل وجه براتون گداشتن . حالا دوباره یک دعوت نامه کوئیک ۸۵ گانه آمده. فک کنم پیامک دومی پیشنهادی هست
مصطفی : سلام دوستان و هم دردان عزیز،،، ساینا دو گانه هفته چهارم اسفند هستم سال قبل دو ،، سه پیام پیشنهادی تغیر ماشین به بنزینی فرستادن که قبول نکردم البته مثل خیلی‌ها دستم خالی بود امروز غروب دوباره بی وجدانها پیام ساینا و کوئیک ۸۵ گانه فرستادن خدا لعنتتون کنه برای چه با اعصاب و روان مردم بازی میکنید بخدا مردم گرفتارن ،،مریض دارن وسیله ندارن برای چه مردم بدبین به دین و نظام و همه چیز میکنید
دزدگیر : با قیمت ۸۷۰ میدن،خدارو شکر مردم دیگه پول ندارن بخرن فقط کسانی می‌خرن که تو بازار با سود بفروشن که رو دستشون میمونه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
هادی : سلام خدمت دوستان گرامی اینایی رو که گفتن پیشنهادیه صبر کنید تا چند روز آینده تکمیل وجه ساینا دوگانه میادش و به همون نرخ 282 هستش
ساینا مبعث ( حسام سابق ) : آقای پرهام من ی سوال از شما دارم ، شما که تکمیل وجه کردید پیامتون هست دی هستی آیا فاکتور شدی ؟
میرفندرسکی : بالاخره تکلیف کوییک اتومات ما چی میشه
ق : سلام کجا باید شکایت کنیم
وحید : داداش راس میگی میتونی شات بدی ازفاکتورت
رستم سنجری زاده : تویتا شاسی بلند2003دوکابین
جومنگ : مردم سرکار ندارید تؤ پیام شما بود که سود میدن افزایش نداره از این حرفها حالا بذار مردم زود پرداخت کنن که تو تحویل زود بگیرن
علی : توصیه میکنم به سورن تبدیل نکنید و پارس رو بگیرید بزودی تولید پارس متوقف میشه و قیمت خوبی پیدا میکنه در بازار. این تجربه رو من قبلا با آخرین سری زانتیا داشتم
جومنگ : چی کم مال شما خوش بحالت من که باید 141 بدم
تک فروش فوری : منم همین وضعیتم شونزده فروردین ماباالتفاوت هنوز خبری از فاکتور شدن نیست