موستانگ‌های کلاسیک، بازتولید می‌شوند

 

موستانگ‌های کلاسیک، بازتولید می‌شوند

 
یک شرکت تیونینگ آمریکایی، تحت لیسانس فورد اقدام به تولید مدل‌های مختلف موستانگ و بروزرسانی مدل‌های قدیمی، با تجهیزات مدرن می‌کند.
 
 
یک شرکت آمریکایی در ایالت اوکلاماها با نام Classic Recreations که به صورت رسمی تحت لیسانس شرکت فورد فعالیت می‌کند، می‌تواند مدل‌های کلاسیک و قدیمی فورد، مثل نسخه‌های افسانه‌ای دهه‌های ۶۰ و ۷۰ میلادی  را به صورت صفر کیلومتر و از نو تولید کند. این خودروها شامل موستانگ‌های BOSS، BOSS 302 مدل‌های ۱۹۶۹ و ۱۹۷۰، نسخه‌ی B0SS 429 در مدل‌های ۱۹۶۹ و ۱۹۷۰  و مدل MACH 1 سال ۱۹۶۹ و ۱۹۷۰ می‌شوند. موستانگ‌های جدید در بخش قوای محرکه و شاسی خود از قطعاتی که تحت لیسانس شرکت فورد تولید شده‌اند استفاده می‌کند. در حقیقت این خودروها، با ظاهری کلاسیک؛ از نظر فنی و عملکرد همانند محصولات مدرن فورد هستند.
 
 
هر یک از این محصولات به سفارش مشتریان و به صورت خاص تولید می‌شوند و بدنه‌ی آن‌ها دقیقا مشابه با بدنه‌ی مدل‌های کلاسیک ۱۹۶۹ و ۱۹۷۰ است. گرچه مشتریان می‌توانند به صورت آپشن بدنه‌ی جدید که تحت لیسانس فورد تولید می‌شود را برای خودروی خود انتخاب کنند. همچنین مشتریان می‌توانند پیشرانه‌های مورد استفاده روی اتومبیل‌های خود را نیز از بین پیشرانه‌های مختلف فورد انتخاب کنند و برای مثال روی فورد موستانگ BOSS 429 می‌توان پیشرانه‌ي انژکتوری مدرن نیز نصب کرد.
 
 
جیسون انگلن مدیر شرکت Classic Recreations در خصوص این خودروها گفته است که هدف ما از تولید این مدل‌ها افزایش تنوع محصولات فورد است و به این ترتیب انحصار تولید خودروهای خاص فورد از دست برند شلبی خارج می‌شود. موستانگ BOSS 429 نیز یکی از خاص‌ترین و پرطرفدارترین مدل‌های موستانگ است که تا کنون تولید شده است و بنابراین این خودرو برای مالکان خود ارزش بسیار بالایی دارند و همچنین افراد بسیار زیادی وجود دارند که علاقه‌مند خریداری و رانندگی با این خودروها هستند. به این ترتیب این افراد این شانس را خواهند داشت که یک خودروی خاص و جذاب را که از پیشرانه و شاسی مدرنی بهره‌مند است خریداری کنند و ضمن اینکه این مدل‌ها سریع‌تر از خودروهای کلاسیک هستند و عملکرد بهتری دارند و به دلیل وجود فناوری‌های پیشرفته رانندگی با آن‌ها نیز آسان‌تر است.
 
 
شرکت Classic Recreations در کنار مدل BOSS 429 مدل‌های BOSS 302 و Mach 1 را نیز ارائه می‌کند که هر دوی این مدل‌ها درست مانند مدل‌های اصلی ۱۹۶۹ و ۱۹۷۰ هستند و از بدنه‌ی یکسانی برخوردارند. تمامی بدنه‌ها نیز تحت لیسانس شرکت فورد به تولید رسیده است. موستانگ ۳۰۲ را می تواند به همراه پیشرانه هشت سیلندر V شکل فورد که با نام Coyote شناخته می‌شود و ۳۲ سوپاپ دارد سفارش داد که این پیشرانه دارای حجم ۶ لیتر است. جالب است بدانید که بلوک موتور این پیشرانه درست همانند بلوک اصلی موستانگ ۳۰۲ است و افزایش حجم آن از طریق افزایش طول کورس پیستون‌ها به دست آمده است.
 
 
می‌توان موستانگ مک وان را با هر نوع پیشرانه فورد سفارش داد و حتی این امکان وجود دارد تا جدیدترین پیشرانه اکوبوست فورد نیز برای این خودرو سفارش داده شود ضمن اینکه امکان سفارش پیشرانه اصلی این خودرو که  با نام FE شناخته می‌شود وجود دارد.
 
Classic Recreations قرار است از اولین محصول تولیدی خود که یک موستانگ BOSS 429 است در نمایشگاه لاس وگاس ۲۰۱۸ رونمایی کند.
 
 
 
 

منبع (source)

zoomit

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , موستانگ‌های کلاسیک






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
Bac X3 : سلام ممنون ميشم راهنمايي كنيد من شاسي ماشينم ٨ مرداد خورده پلاكم اومده و گفتن شنبه ميرسه بم ميشه بهم بگين منطقا چقدر تحويلش زمان ميبره؟ يعني كي حمل ميشه به تهران؟
Azim : من ۱۴ آذر تکمیل وجه کردم سخا ۱۳ آذر هنوز خبری نیست خدا لعنتشون کنه
پناهی : نه هنوز فاکتور نشده منم شاهین جی هستم
شاهین : تکمیل‌ وجه‌ آذر‌ ها‌ خبری‌ نیست‌ ازشون‌ فکر‌ کنم‌ فاکتور‌ شدن‌
محمد : ی‌ چیزی‌ گفته‌ داداش‌ تو‌ جدی ‌ نگیر
SH : افرادی که‌ آذر‌ نصف‌ پولو‌ ریختن‌ واسه‌ G افتادن‌ اردیبهشت‌ ۴۰۴‌ و‌ تکمیل‌ وجه‌ کردن‌ اردیبهشت‌ ماه‌. قرار‌ بود‌ چند‌ روزه‌ تحویل‌ بگیرید‌ ؟؟ آیا‌ فاکتور شدید؟؟
شاهین : دیگه دعوتنامه gنمیاد یا gl ، پلاس دستی ، gاتومات ، شاید آریا بیاد اونم با قیمت جدید سال 1405 و تحویل آخر 405 اگه جنگ نشه البته و قیمت بالای 1 میلیارد
احسان : دوست عزیز مگه میشه از اینا شکایت کرد اینا همه باهم هستن یه شکایت معمولی یک سال طول میکشه چه برسه به این اینا کلاه بردارن همشون ۴ ماه چشم انتظار یه ماشینم من ماشینم فروختم قصد دوم ریختم خبر مرگم کاش نمیفروختم خدا نعلتشون کنه
شاهین‌ درد‌سر‌ : کاش‌ همون‌ وقت‌‌ خرداد۴۰۲ که‌ نوبت‌ زمستان‌ ۴۰۳‌ شدیم‌ سایپا‌ نوبت‌ حذف‌ می‌ کرد‌ یا‌ انصراف‌ میدادیم‌ حداقل الان‌ این‌ بدبختی‌ نداشتیم‌ بخاطر‌ ی‌ ماشین‌ هر‌کی‌ میرفت‌ دنبال‌ کارش‌ بازار‌ آزاد‌ میخریدیم‌ همون‌سال‌ بهتر‌ بود‌ ۵۹۰‌ تومن‌ بود رانا‌پلاس‌ موتور‌ tu5بود‌ ۵۰۰‌ تومن‌ من‌خر‌شدم‌ از‌ سایپا‌ ثبت‌ نام‌ کردم‌ بار‌ اولم‌ بود‌ خدا‌ جواب‌ همشونو‌ بده‌ سود‌ تاخیر‌ ۱۲‌ درصد‌ حساب‌ می‌ کنند‌ ‌ یعنی‌ روزی‌ ۱۸۸‌ هزار‌تمن‌ بانک‌ میزاشتیم‌ پولمونو‌ روزی‌ ۳۶۰‌ تومن‌ ‌ میدادند‌ بهتر‌ بود.
احمد x5 : سلام تقریبا میشه ۳ماه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
علیرضا : الیاس بنده خدا از اینجا رفته خدا لعنتش کنه کسی که خودشو جای الیاس گرفته و دروغ میگه بابتش 👌👌👌
مجید : اینقدر دروغ نگو من 23 اسفند هنوز فاکتور نشدم تو 25 فاکتور شدی چ سودی میبری از این گفته
جادوگر98 : سلوم مالباخته عزیز امروز کسی فاکتور نشد
دنا 6 دنده 31 خرداد طرح مادران فولادی : نه 🤕
خلیل یاری : لطفا راستشو بگین من خودم تحویل 30روزه کوییک آر اس سفید و قرمز هستم 3/13واریز کردم هنوز تو مرحله تخصیص هستش
29 مرداد : منم پرداخت دومم 24 اردیبهشت تحویل 29 مرداد سفید فلز هیچ خبری نیست.فک کنم شما فوری هستید
رستا 31 خرداد رینگ فولادی سفید : واقعا خیلی سخته بدون ماشین خدا برای همه درست کنه ما هم سفر نرقتیم که برج 4 بریم که ماشین رو ندادن
تحویل 31تیر : خدایا. روز شنبه تمام دوستان گروه رافاکتور بگردان الهی امین 😥🥰
22 : راهی هست بشه رینگ رو خودمون انتخاب کنیم ؟؟ رینگ جدید سایپا قشنگه ب اطلس خیلی میاد
صبر ایوب : جالبه مدارک تحویل دادم برای باطل کردن و بقول خودشون رفع ایراد ،امروز اتفاقی جلو نمایندگی که ثبت نام کردم رد شدم دیدم که دو تا کوییک و چهارتا اطلس سفید مشکی داره پیاده میکنه. حالم گرفته شد .باید منم الان تحویل می گرفتم