قطعه سازان ایرانی قابلیت جهانی شدن دارند

 

قطعه سازان ایرانی قابلیت جهانی شدن دارند

 
دومینیک لعل، امروز در یک نشست تخصصی با خبرنگاران به افزایش کیفیت محصولات تولیدی رنو در ایران همزمان با رشد فروش اشاره کرد و گفت: در طول دو سال گذشته کیفیت محصولات رنو در ایران با وجود افزایش چشمگیر تولید رو به بهبود بوده است. منظور ما از کیفیت ارائه خودروهای قابل اعتماد به مشتریان است.
 
او ادامه داد: برای حفظ کیفیت و روند رو به رشد آن، ما باید راه های کیفی سازی را به شرکای خود در ایران انتقال دهیم که هم اکنون با حضور کارشناسان بخش کیفیت رنو در خطوط تولید ایرانی، این موضوع در حال انجام است.
 
لعل با بیان اینکه ما در سایت های تولیدی قطعه سازان ایرانی نیز حضور دائم داریم تا مطمئن شویم که از مرحله نخست تولید قطعات با کیفیت صورت می گیرد، اظهار کرد: سال گذشته ۶۰۰ نفر روز در سایت های تولیدی قطعه سازان حضور داشتیم و نیمی از نیروهای ما در ایران خودرو و پارس خودرو، حاضر هستند.
 
معاون ارشد کیفیت رنو در ایران با تاکید بر اینکه در یکسال گذشته ما شاهد تغییرات مثبت بسیاری در سایت های تولیدی بودیم، تصریح کرد: گرچه هنوز سایت های تولیدی ما در ایران الگو نیستند اما می توانیم آنها را با سایت های تولیدی رنو-نیسان-میتسوبیشی مقایسه کنیم.
 
او با اشاره به رده بندی قطعه سازان ایرانی، بیان کرد: خوشبختانه در طول یکسال گذشته قطعه سازان ایرانی نیز از نظر کیفی بسیار رشد داشته اند و اکنون هیچ قطعه سازی در رده D که پایین ترین سطح قطعه سازان بود، نداریم. 
 
لعل در پاسخ به این پرسش، مبنی براینکه آیا قطعه سازان ایرانی در رده A قرار دارند و در تولید کدام قطعات توانمندی بیشتری دارند؟ گفت: اکنون هیچ قطعه سازی در رده A نداریم اما پیش بینی می کنیم تا آخر امسال چند قطعه ساز بتوانند به این رتبه دست پیدا کنند. 
 
او افزود: قطعه سازان ایرانی در تولید قطعات پلاستیکی، داشبورد، سپر، سیم و در کل قطعات بدنه خودرو بسیار با کیفیت و توانمند هستند.
 
 
معاون ارشد کیفیت رنو ادامه داد: وضعیت قطعه سازان ایرانی از نظر تکنولوژی خوب است و سرمایه گذاری و تکنولوژی مشکل آنها نیست بلکه آنها به یک بازنگری در مدیریت نیاز دارند.
 
سخت گیری در کیفیت در دستور کار رنو
 
در ادامه این نشست، مهدی مهرآور، قائم مقام کیفیت رنو در ایران، با بیان اینکه ۵۰ نفر نیرو در واحد کیفیت رنو در ایران مشغول فعالیت هستند، اظهار کرد: بخشی از این افراد در سایت های تولیدی حضور دارند و وظیفه نهادینه کردن روش های کیفی در این سایت ها را برعهده دارند.
 
او ادامه داد: سایت های تولیدی زمانی مجوز تولید انبوه را دریافت می کنند که همه آیتم های کیفی را پاس کرده باشند. ارزیابی کیفیت فرآیند تولید نیز یکی دیگر از وظایف ما است.
 

source

khodrocar

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , قطعه سازی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

tr
0

الکی
17:16  1397/02/24
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 74 نظر
X33 Cross cvt 19 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمدی v1pتیتانیوم فروش فوری تحویل 14 خرداد : سلام دوستان کسی هست V4 باشه بخواد با V1p تعویض کنه.من v1p تحویل 14 خرداد هستم .اگه کسی هست شرایط رو بگه که چطور با هم تعویض کنیم
مژگان : تا کیبه طریق مختلف دست توی جیب مردم کنه؟مگه میشه من خودرو به صورت قطعی در سال1403تحویل 1404خریده باشم و اینبار به بهانه دیون دولتی173میلیون دیگه پرداخت کنم؟از کجا باید پول تهیه کرد وقتی حقوقت ماهی 20میلیون بیشتر نیست ؟اکر دزدی نیست پس چیه؟
حسین : آخه چطور مردم از دولت زده نشند این دزدی که دیگه ه مثل روز روشنه نکنید اینقدر به مردم فشار میارید یه روز دودش تو چشم خودتون می‌ره
شاهین جی : سلام من امروز تماس گرفتم شرکت.گفتن تا 12اذر پلاک شده.
دی ماه : چجوری من ۲۶ام تکمیل وجه کردم سخاهم همون ساعت ۱۱صبح دادم فاکتورنشدم بعد ۲۷ام فاکتورشده؟؟
اشکان شوریده : از همه کسایی که دلداری دادن ممنون من ماشینمو گذاشتم تو جمعه بازار مشهد برا فروش پول جمع میکنم از بازار آزاد یک kmc a5 میگیرم حالم از کرمان موتور داره بهم میخوره دیگه
ساسان : ببخشید عصبی بودم...اشتباه به جای ۳خرداد ۳آذر نوشتم..شما ببخشید...
X5 masoud : دوستان سود تاخیر در تحویل خودرو را که همه در جریان هستند .ولی ضرر بیمه را کی باید بده طرف ۶ ماه خودرو را دیر تحویل میگیره قاعدتاً ۶ ماه بیمه هم ضرر می‌کنه .ایا این را هم باید در دادخواست جریمه تاخیر قید کرد؟؟؟
X5 masoud : دوستان سود تاخیر در تحویل خودرو را که همه در جریان هستند .ولی ضرر بیمه را کی باید بده طرف ۶ ماه خودرو را دیر تحویل میگره قاعدتا ۶ ماه بیمه هم ضرر میکنه .ایا این را هم باید در دادخواست جریمه تاخیر قید کرد؟؟؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
توحید اورمیه : چشم آقا مصطفی الان زنگ میزنم سریع بهت بدن
نادر غالبی : سلام دوست عزیزهیچ مبلغی رو نمیگرن نگران نباش قیمت قطعیه مگر اینکه یه آپشن جدید اضافه کنن
محمدمتین ساینادوگانه : پنجشنبه‌ جمعه روحساب نمیکنین تعطیلات رسمی هم که حساب نمیکنین. اگه تاییدیه سخارودیرتحویل بدی هیچ؟بااین ظلم و زورگویی شرکت سایپاباید چهارماه ازموعدتحویل بگذره تاشرکت سایپا باذره بین سی روزه کاری ازداخل این چهارماه براخودش بااین نرخ ناحقی جداکنه. من نصف پول این ماشینه وام گرفتم.پس اگه قانون شرکت سایپااین هست.بانک هم برای دریافت اقساط وام ازمن هم پنجشنبه جمعه ها وتعطیلات رسمی روبرامن وامثال من حساب نکنه؟امیدوارم اونایی که داخله شرکت سایپااین قانون روبرامردم بدبخت ب اجرا گذاشتن الهی درده بی درمون بگیرشون انشااله خودشوخانواده هاشون
اطلس بهمن : سلام . دوستان برای سود تاخیر ، حتما موقع تحویل ماشین ، باید تو سند کمپانی قید بشه که چقدر باید بدن بهتون ، وگرنه حرفتون به جایی نمیرسه و نمیدن بهتون
اطلس 18مهر : سلام من زنگ زدم خود شرکت بهم گفت توهم زنگ‌یزن نمایندگی یاشرکت
غفار : سلام داش محمد خب چرا رنگ سفید که انتخاب کردیم زودتر فاکتور نمی‌کنند 12اسفند واریز کردیم 12خرداد تحویل چرا فاکتور نمی‌کنند تا دیشب تو سایت تبدیل رنگ زده درخواست تبدیل نزدم همون رنک‌ سفید وقتی است چرا فاکتور نمیشه
آرینا : سلام دوستان من فروش فوق العاده ساینا اس بودم 10 بهمن تکمیل وجه کردم کسی میدونه کی فاکتور میشه؟
207 پانا خرداد : سلام دوستان من 207 پانا سفید پیش فروش تحویل 31خرداد رینگ فولادی امروز فاکتور شدم تکمیل وجه 19فروردین
7بهمن : اگه سند کمپانی بیاد نمایندگی تماس میگیرن یا پیام میاد؟!
اکبر : پولمون رفت منم به این نتیجه دارم میرسم این هاهم تعطیل میکنن بعدم بدن میگن شرایط خراب بوده و مقصر ما نبودیم در هر صورت بازنده هستیم