توضیح ماموت خودرو در مورد عدم استفاده از نام خلیج فارس در آستانه رونمایی از گلف GTI در بازار ایران

 

توضیح ماموت خودرو در مورد عدم استفاده از نام خلیج فارس در آستانه رونمایی از گلف GTI در بازار ایران

 
شرکت ماموت خودرو به عنوان نماینده رسمی فولکس واگن در ایران شناخته می شود و طی ماه های گذشته بارها از جانب مدیران این شرکت اعلام شده که کمپانی فولکس واگن، پاسات و تیگوان را به سفارش ماموت خودرو برای بازار ایران می سازد و در اصل این خودروهای آلمانی برای استفاده مشتریان ایرانی سفارشی سازی می شوند.
 
اخيرا در نويگيشن خودروى فولكس واگن پاسات مشكلى پيدا شده است، مشکل اینجاست که در حاشیه جنوبی ایران و حوزه خلیج نام جعلی خلیج عربی به جای خلیج فارس نوشته شده است. در حال حاضر شرکت ماموت خودرو در وبسایت رسمی خود اطلاعیه ای را منتشر کرده که به شرح زیر است:
 
 
ضمن تشکر از دقت نظر تنی چند از هموطنان عزیز در ارتباط با نمایش “Arabian Gulf” در نقشه جهانی نصب شده در نویگیشن خودروهای پاسات و تیگوان به اطلاع می‌رسانیم: نقشه جهانی (World Map) نصب شده بر روی خودروهای مورد اشاره - بدون هر گونه دخل و تصرف در آن - توسط شرکت فولکس‌واگن تنها به جهت کنترل عملکرد نمایشگر خودرو مورد استفاده قرار گرفته است.
 
مع الوصف، انجام اقدام اصلاحی در تغییر نمایش نام "Arabian Gulf" به "Persian Gulf" به‌صورت مکتوب به اطلاع شرکت فولکس‌واگن رسانده شده است و قابل توجه است که آن شرکت ضمن اظهار تعجب در بی توجهی صورت گرفته، نسبت به انجام این مهم اقدام لازم را در اولویت و دستور کار خود قرارداده است.
لذا طبق توافق انجام شده در اولین برنامه "سرویس رایگان" شرکت ماموت خودرو اصلاحات لازم بر روی خودروها اعمال خواهد شد.
در لیست جدید خودروهای مجاز برای واردات، نام خودروهای جدیدی به چشم می خورد که برای اولین بار به ایران می‌آیند. در ادامه این خودرو را برای شما معرفی می‌ کنیم.
 
فولكس واگن گلف GTI مدل ٢٠١٨ داراى موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری با تزریق مستقیم سوخت به همراه توربو شارژر است كه مى تواند قدرت موتور 230PS با گشتاور 350Nm توليد كند.
 
اين قدرت با يك گیربکس 6 سرعته دو کلاچه DSG منتقل مى شود و شتاب 0 تا 100اين خودرو 6.4 ثانیه و مصرف سوخت ترکیبی آن 6.5 لیتر در 100 کیلومتر است، اين خودرو دیفرانسیل جلو داراى استاندارد آلایندگی یورو 6 پلاس است.
 
از ديگر مشخصات اين خودرو مى توان به سیستم پویای کنترل شاسی با بهره گیری از حالت‌های مختلف رانندگی اعم از Sport ،Economy و Normal برای تطبیق سیستم تعلیق با عملکرد موتور و فرمان خودرو، سیستم پیشرفته قفل کننده الکترونیکی (XDS) بین چرخ‌ های جلو جهت افزایش پایداری و عدم لغزش در سرپیچ‌ ها اشاره كرد.
تكنولوژى هاى خاصى در اين خودرو به كار برده شده است كه شامل فرمان حساس به سرعت، سیستم مولتی مدیا پیشرفته (لمسی و حساس به حرکت دست) همراه با نویگیشن و مانیتور 9.2 اینچ، سیستم صوتی پیشرفته (DYNAUDIO) به همراه آمپیلی فایر 10 خروجی ، ساب ووفر و 8 اسپیکر با خروجی 400 وات سنسور کنترل فاصله جلو و عقب خودرو و امکان اتصال تلفن همراه به بلوتوث و استفاده از طریق صفحه مانیتور هستند.
 
همچنين اين گلف داراى امكانات و تجهيزات خاصى از جمله سیستم تهویه مطبوع دو گانه همراه با فیلتر ضد آلرژی و قابلیت تنظیم جداگانه، سیستم کروز کنترل، کف پایی فابریک (جلو و عقب)، فرمان اسپرت چرمی با طراحی آلومینیومی و شیفتر پشت فرمان، چراغ ‌های ورودی و هشدار درها تمام LED، سیستم ترمز پارک الکترومکانیکی به همراه اتو هلد، دکمه استارت خودرو به همراه سیستم ورود بدون کلید و قفل امنیتی، صفحه کیلومتر تمام دیجیتالی پویا با کامپیوتر سفری و کیلومتر شمار، آینه الکتروکرومیک بدون فریم، امکان اتصال USB و AUX، خروجی برق 12 ولتی در محفظه بار، چراغ لامپ LED در زیر پاهای سر نشین جلو و سیستم اتوماتیک خاموش / روشن موتور خودرو ( Start/Stop ) با عملکرد ترمز و گاز است.
 
از تجهيزات به كار رفته در ديگر قسمت هاى فولكس واگن گلف جى تى آى ٢٠١٨ مى توان به:
 
صندلى ها
صندلی های فوق اسپرت جلو با چرم مرغوب و دوخت قرمز
قابلیت تنظیم برقی صندلی راننده به همراه حافظه صندلی
گرمکن های صندلی جلو
قابلیت تنظیم گودی کمربرای صندلی راننده
پشت سری قابل تنظیم جهت محافظت از گردن
قابلیت تاشوندگی صندلی‌ های ردیف عقب
چراغ ها
سیستم اتوماتیک روشنایی چراغ‌ ها
سیستم چراغ عقب با تکنولوژی LED
چراغ راهنمای عقب بصورت داینامیک
چراغ مه شکن عقب
چراغ های مه شکن جلو با امکان افزایش روشنایی جانبی در زمان چرخش فرمان
چراغ های جلو با تکنولوژی LED برای نور پایین و بالا به همراه چراغ های روشنایی در روز به صورت مجزا
تنظیم خودکار نور بالای چراغ
چراغ مشایعت
چرخ ها
رینگ های آلومینیومی 18 اینچ مشکی با نوار قرمز
قفل ضد سرقت رینگ
رینگ زاپاس 18 اینچی
 
در قسمت ايمنى نيز اين خودرو داراى تكنولوژى و تجهيزات بسيارى مانند، کنترل پایداری الکتریکی شامل سیستم کمکی ترمز EDL,ASR,ABS,EDTC، هشدار باز بودن کمربند ایمنی، سیستم هشدار خستگی راننده، پشت سری های ردیف جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، عایق حرارتی شیشه جلو، کمربند 3 نقطه ای و پیش کشنده برای تمام سرنشینان، پشت سری برای صندلی ردیف عقب
کیسه هوای راننده و سرنشین جلو با امکان غیر فعال نمودن برای سر نشین جلو، کیسه هوای جانبی و پرده ای برای سرنشینان جلو و عقب، کیسه هوای زانو راننده، سیستم ضد سرقت، نمایشگر فشار باد لاستیک‌ ها، قفل امنیتی کودک و قابلیت اتصال 2 صندلی کودک روی صندلی عقب ISOFIX است.
 

source

digiato

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , ماموت خودرو , فولکس واگن






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
عاطفه : خطاب به آقا حسین من آذر تونستم ثبت نام کنم . آبان ظرفیت تکمیل بود
جفر : چرا هرروز با یه اسم جدیدمیای مزخرف میگی؟بدبخت ساینام الان۴۰۰تومن به بالاست تو کارخونه؟شکایت چی کشک چی
J4 تهران : سلام من 12 اسفند ثبت نام کردم هنوز هم تو تکمیل وجه مونده و زرد رنگه
اطلس جی : من بخشنامه سایپا رو خوندم.جدولش رو اگه دقت کرده باشین در قسمت نوع خودرو ثبت نامی ک ساینا نوشته و در ستون بعدی خودرو قابل تحویل رو دو قسمت کرده یکی اطلس جی یکی ساینا ۸۵ گانه و اطلس رو فقط برای ثبت نامی های طرح زمستان گذاشته. منم ۱۱ دی ساینا ثبت نام کرده بودم،دیروز پیامک ساینا اومد ولی داخل سایت ک رفتم اطلس هم بود و امروز بدون هیچ مشکلی از درگاه ملت اطلس رو واریز وجه کردم شماره درخواست اومد ولی شماره پذیرش رو نمیدونم کی میفرستن
بیتا : با سلام انشالله برای شما هم پیامک سامانه سخا و احراز هویت می‌آید. انشاالله
امیر : سلام من تکمیل وجه اسفند انجام دادم تحویل 30 روزه بود اما تا الان خبری نشده تماس هم میگیرم با 096550 میگن باید صبر کنید هیچ پاسخ مشخصی نمیدن و اینکه حالا صبر زیادی هم کردیم نه فقط من , همه دوستان, تو این وضعیت باید چکار کرد ؟
J4 : سلام سرکاریم؟داداش ثبت نام بهمن پارسال شاسی نشده چطوری از شما شاسی شده؟
سپیده : خدا ازتون نگذره اول اسفند تکمیل وجه پیش فروش اطلس هنوز تحویل ندادن و فاکتورم نشده انشالله به حال ما دچار شوید به حق
J4 : هنوز جی فور های ثبت نام پارسال دی و بهمن شاسی نشده چطوری بعضی ها میگن تازه ثبت نام کردیم ولی شاسی شده. سر کاری هست یا خود عوامل شرکت جو میدن؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
. : فقط با حساب ب اسم خود شخص
محمد : و اینکه چه مدارکی میخواد سامانه سخا
محمد : سلام. خواهشا کسایی که اطلاع دارن راهنماییم کنن. سامانه سخا که باید انجام بدیم حتما باید به اسم صاحب ماشین باشه وآیا میشه آدرس رو که تو ثبت نام دادیم رو عوض کنیم باتشکر
اسفندی : درود به شرفت آقا پرهام 🌹🌹
میتی : آقا با یک کارت دیگ که به اسم خودت نباشه میشه تکمیل وجه کرد؟؟!!آیا؟؟
محمد : سلام تورو خدا راست میگی پس من که راههم دوره چی میشه کاش زودتر پیام میذاشتی
علی دنا اتو اسفند : مبارکه شما تکمیل وجه کی بودید؟فاکتور شدید؟
علی مشهد‌ : بعد از فاکتور چقد‌ زمان میبره پلاک‌ بشه من تکمیل وجه سوم بودم پلاک نشده
یوسف : سلام سایناجی زمستان1403هست
تحویل اسفند ریحانه : بله آقا پرهام لطفاً جواب بدید سوال منم این هست کدوم آپشن رو انتخاب کنم