بهترین سفر‌های تابستانه امسال

 

بهترین سفر‌های تابستانه امسال

 

بعضی از شهرها را حتما باید دید، چند مقصد گردشگری که به راحتی می‌توانید به آنها سفر کنید و امکانات خوبی برای تفریح تابستانه دارند را برایتان لیست کرده‌ایم و مختصری در مورد راهنمایی گردشگری آنان برایتان می‌گوییم.

بهترین سفر‌های تابستانه امسال

نزدیکترین مقصد پرطرفدار گردشگری به ایران؛ تور دبی

تور دبی و دیدن این شهر تازه، بهترین تجربه در سفر است، اینجا بهترین پیشرفت‌ها را در جهت جذب گردشگر داشته و هم از نظر فروشگاه‌های مختلف و همین‌طور تفریحات مدرن بسیار پیش‌رو است.
تقریبا برند معروفی را پیدا نمی‌کنید که شعبه‌ای در امارات مال، دبی مال یا دیره سیتی سنتر شعبه نداشته باشد. هر آنچه از خرید بخواهید، چه دستگاه‌های الکتریکی مدرن و پوشاک را در این‌فروشگاها پیدا می‌کنید. البته یکی از بزرگترین بازار‌های طلای دنیا هم در همین بازار دبی وجود دارد که دیدنش می‌تواند جالب باشد.


یکی از این رستوران‌هایی که می توانید شبی عاشقانه همراه همسفرتان در آن بسازید، المنتها است که در ارتفاع ۲۰۰ متری با منظره‌ای فوق‌العاده قرار دارد. تجربه‌‌ی شام رمانتیک را در این رستوران از دست ندهید.
هتل‌های دبی در این روز‌ها تخفیف‌های خوبی دارند و بسیار ارزان‌تر از چند ماه قبل هستند. از هتل‌های سه ستاره گرفته تا پنج ستاره‌های لوکس همگی خدمات خوبی ارائه می‌دهند، البته توصیه می‌کنیم هتلی را انتخاب کنید که رستوران‌های خوب، به همراه استخر زیبا داشته باشد، چون هم قیمت‌ها به صرفه است و هم از این امکانات بسیار راضی خواهید بود. البته تمام هتل‌های پیشنهادی در وب‌سایت آژانس مقتدر سیر، دارای صبحانه رایگان هستند و روزتان را با طعم غذاهای لذیذ عربی آغاز می‌کنید.
شرکت‌های هواپیمایی امارات، ایر عربیا، ماهان و ایران‌ایر همه روزه به دبی پرواز دارند، البته تمامی تورها دارای ترنسفر رایگان هستند. یادتان باشد برای دریافت ویزای امارات و هماهنگی برای خرید تور مسافرتی خود با آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید.

 

 

بهترین سفر‌های تابستانه امسال

سفر به سرزمین موسیقی و نوشیدنی‌ها؛ تور گرجستان

تور گرجستان از آن مسیرهایی‌ست که لذت سفر به آن را نباید از دست بدهید. اینجا سرزمینی‌است که مردمش عاشق موسیقی و آوازند. مردم این سرزمین اعتقاد دارند که این زمین، بخشی از بهشت بوده که خداوند به آنها هدیه داده، با معاشرت با مردم گرجی می‌بینید که چقدر خون گرم و مهربان هستند.
به همراه تور‌های آژانس مقتدر سیر هم می‌توانید تفلیس را ببینید و هم به سواحل زیبای باتومی بروید. دیدن هر کدام از این شهر‌ها لطف خودش را دارد.


در تفلیس در خیابان روستاولی قدم بزنید و در کافه‌های این خیابان یک قهوه خوش طعم با موزیک زنده بنوشید. در رستوران‌های با اصالت آن، غذاهای خوش طعم با دستور‌‌ پخت‌های اسرارآمیز میل کنید و از فضاهای دنج و زیبایشان لذت ببرید.


گرجستان کشور ارزانی است و خرید خوبی در تفلیس مال می‌کنید. اگر از طرفداران لوازم خانگی ایکیا هستید، دو شعبه خیلی خوب در تفلیس و باتومی دارد که حتما آن‌ها را ببینید.
در گرجستان برای اینکه خیالتان راحت‌تر باشد، توصیه می‌کنیم هتل چهار ستاره به بالا رزرو کنید، البته تمامی هتل‌های پیشنهادی بر روی وب‌سایت آژانس مقتدر سیر تابان مناسب هستند و صبحانه رایگان دارند تا روز‌های سفرتان را با صبحانه‌های گرجی خوش طعم آغاز کنید.


در بلوار باتومی به همراه همسفرانتان دوچرخه اجاره کنید و چند کیلومتری در کنار دریای سیاه دوچرخه سواری کنید. شرکت‌های هواپیمایی زاگرس و قشم ایر به صورت منظم و هفتگی به مقصد تفلیس و باتومی پرواز دارند و تمامی تورها با ترنسفر رایگان خدمت گردشگران عزیز عرضه شده است. لباس‌های تابستانی را بردارید و برای شنا در سواحل زیبای باتومی عازم گرجستان شوید.

 

 

بهترین سفر‌های تابستانه امسال

سفر به اروپای شرقی ؛ تور صربستان

سفر به سرزمین‌های اروپای شرقی، تجربه‌ای جالب و ماندگار است که در یادتان می‌ماند. با یک همسفر ماجراجو به بلگراد بروید و از طبیعت زیبا و معماری این شهر لذت ببرید. اینجا در طول تاریخ، تغییرات زیادی به خود دیده، از جنگ‌های بزرگ جهانی گرفته تا جنگ‌های داخلی. اما امروزه بدل به کشوری آرام و مدرن شده که گردشگرانی که به دنبال دیدن فضایی جالب و جدید‌تر هستند را به خود می‌کشاند.


به راحتی و به صورت مستقیم با پرواز‌های ایرانی قشم ایر یا ایران ایر به بلگراد می‌رسید که البته با ترنسفر‌های هماهنگ شده توسط آژانس مقتدر سیر به هتل خود می‌رسید. تمامی هتل‌ها را از روی سایت بررسی کنید، استاندار‌های هتلداری در اینجا بالا هستند و می‌توانید هتل چهار ستاره هم انتخاب کنید. تمامی هتل‌ها برای مهمانان آژانس صبحانه سرو می‌کنند.


یکی از جاذبه‌های بامزه بلگراد، همبرگر‌های معروف صربی است که حتما آن را امتحان کنید. به کافه‌های کنار رود دانوب بروید و از  شنیدن موسیقی مردم محلی لذت ببرید.


یکی از خیابان‌های زیبای این شهر کنز میخایلوا است که شب‌ها نورپردازی زیبایی دارد، برای سوغاتی خریدن و خرید شخصی به این خیابان سری بزنید، دیدن فروشگاهای اروپایی این خیابان با آخرین مد اروپا جذاب است. به موزه یوگوسلاوی بروید، اینجا محبوب‌ترین موزه بلگراد است که قصه یوگوسلاوی سابق را با بیانی قابل احترام، اما واقع‌گرایانه روایت می‌کند.


پرواز از ایران حدود ۴ ساعت و نیم طول می‌کشد و برای سفری این‌چنینی بسیار کوتاه است و با خانواده می‌توانید به این سفر بروید و در کنار هم خوش بگذرانید. واحد پول این کشور دینار صربستان است، البته میتوانید با خود یورو هم ببرید و در بلگراد پولتان را تبدیل کنید.
با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید و اقدام به خرید تور صربستان کنید، این سفر تجربه‌ای جذاب به همراه دارد.

منبع: ویرلن

 

source

ویرلن

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : تور گردشگری , مسافرت , لذت تابستان , تور مسافرتی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

author
0

comment
16:04  1397/04/12
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
جابر : قیمت شاهین جی ۵۶۰ قیمن شاهین اتومات۷۴۰
تارا دستی تبدیل به V1p : حالا خواهید دید
جواد : بله قطعی و پیامک هم اومد
مجید : یک جفت صندلی اسپرت خلبانی و یه پارس تیوفایو ۴۰۳ میخام
چان چان گان گان : شما چه زمانی ثبت نام کردید ؟ اسفند ۴۰۱ یا بهمن ۴۰۲؟
اطلس : بله.موعد آذر. شماره درخواست و پذیرش هم اومد. تو بخشنامه اگه دقت کرده باشین برای کسایی که دی 402 ساینا ثبت نام کردن دو تا انتخاب گذاشته یکی ساینا و یکی دیگه اطلس. ولی برای کسایی که بهار امسال(گویا بهار هم ثبت نامی داشته) ساینا ثبت سفارش کردن فقط میتونن ساینا رو ثبت نام کنن
اطلس : تکمیل وجه این طرحی که ثبت نام کردیم رو کی باید انجام بدیم؟ از نمایندگی پرسیدم گفت همون آذر باید تکمیل وجه کنی!!! من اطلس موعد آذر رو ثبت نام کردم.مگه تکمیل وجه 3 ماه جلوتر از تاریخ تحویل خودرو نیست؟! تو برگه ای که از نمایندگی هم گرفتم نوشته تاریخ صدور دعوتنامه:هفته ی چهارم آذر! هرچقدر دیرتر تکمیل وجه بشه امکان اینکه به افزایش قیمت کارخانه بخوریم هست.چقدر زرنگ شدن اینا کسی اطلاع دقیقی داره؟
شاهین : سلام قیمت جدید شاهین اتوماتیک کی قراره اعلام بشه کسی میدونه ؟ و به نظرتون محدوده قیمتش چقدره ؟
کیان : کی نتونسته ثبت نام کنه اعلام کنه
مسعود : من کجا گفتم ۲۰۷ با موتور TU3 ؟! گفتم موتور ۱۶ سوپاپ TU5 به کل محصولات سایپا میارزه . عینک بزن دوست من مگر نه چشمات از اینم ضعیفتر میشه .
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207 تبدیل رانا : دوستانی که آذرماه تیدیل زدن به ارتقا کد 23 و دیروز تاریخ صدور فاکتورشون به روز شد کسی فاکتور شده
سورن دوگانه : سلام ..مبارکتون باشه... من اسفند1401ثبت تام کردم.. حالا دقیق یادم نیست پیش فروش بود یا نه... الان تو سایت دیدم زده پیش فروش.. یعنی دوره باید پول بدم😭دیگه ندارم ... مرحله اول واریزی شهریور...مرحله دوم بهمن.... ما به تفاوت عید 1403
آرسین : سلام از اخرین فاکتور شده ها تارا v4 خبری ندارین من موعد 23 اسفند بود، خبری هس؟
اریزو 5 اف ال : و بالاخرهمجوز خروج ما هم صادر شد دیروز قرارداد 17 دی تایید لیزینگ و فاکتور 25 بهمن صدور بیمه و پلاک 21 اسفند انشالله برا بقیه دوستان هم هر چه زودتر مجوز بخوره البته بعد از این زفته تو صف بارگیری که این یکی معلوم نیست چقد قراره طول بکشه
Milad : ازکجابیاریم 530میلیون این علیمردان عظیمی خیلی بی شرفه‌بابابیایدبریزیم بیرون دیگه ازمرگ که بدترنیست حداقل اینجوری تحقیرنمیشیم بخداهمروخرفرض کردن داری سواری میکشن
محمد سورن پلاس : سلام به نمایندگی زنگ بزن اونجای که ثبت نام کردی
جانبازان اتومات.فلز.تکمیل29آذر.تحویل29بهمن : سلام به همه. دوستان لطفا امروز هر تغییری در کاستومر اطلاع بدین. فاکتور.پلاک.بروزرسانی.تحویل و.... خیلی داغون شدیم از صبح تا حالا 15 بار وارد این صفحه شدم .بزرگان می‌گویند بی‌خبری بدتر از هر خبریست حالا ما هیچ اطلاعی یا اخباری نداریم راجب خودرویی که ثبتنام کردیم یا راجب کارخانه و میزان تولیدات و فروش لطفا اگر کوچکترین اطلاعی راجب آخرین تاریخی که فاکتور شده اینجا اطلاع‌رسانی کنید باسپاس بیکران
محمد : سلام.ما 29 پلاک شدیم هنوز نیومده
امیر : هیچ فرقی نمیکنه الکی درست کردن
Ramin fx : خودرو تحویل ب پیمانکار شده,بنظر شما آقا فرشید ک حکم نماینده ی شرکت برا ما دارین چقدر طول میکشه تحویل بشه؟ معمولا پروسه ی پیمانکار تا تحویل چند روزه؟