از چه زمانی قیمت بنزین دو نرخی می‌شود؟

 

از چه زمانی قیمت بنزین دو نرخی می‌شود؟

 
هدایت‌الله خادمی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سامانه هوشمند کارت سوخت با هدف کاهش و مدیریت مصرف بنزین ایجاد شده بود،گفت: با اجرای این طرح مصرف بنزین مدیریت و کاهش یافت و از طرف دیگر جلوی قاچاق سوخت گرفته شد. همین اتفاقات باعث کاهش واردات بنزین شد. 
 
وی افزود: اما برخی از اقدامات دولت و وزارت نفت مانند بی‌توجهی به سامانه هوشمند کارت سوخت از جمله مواردی بود که باعث افزایش مصرف سوخت و قاچاق بنزین شده است. 
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: البته کاهش ارزش پول ملی که سبب اختلاف قیمت بنزین در کشور ما با کشور‌های همسایه شده در افزایش قاچاق بنزین نیز بی‌تأثیر نیست. 
 
خادمی با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط به وجود آمده و شدت افزایش مصرف بنزین احیای کارت سوخت پیش‌بینی می‌شد، اضافه کرد: شنیده‌ها حاکی از آن است که دستور 2 نرخی شدن قیمت بنزین هم به دستگاه‌های ذیربط صادر شده است. 
 
نماینده مردم ایذه و باغملک با بیان اینکه احتمالا ظرف 2 الی 3 ماه آینده کارت سوخت احیا شده و قیمت بنزین 2 نرخی شود، اظهار داشت: براساس این طرح یک نرخ بنزین (قیمت فعلی) و با سهمیه مشخص عرضه می‌شود و یک نرخ با قیمت آزاد برای کسانی که مصرف بیشتری دارند، عرضه می‌شود.
 
 
 
 

منبع (source)

car.ir

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , قیمت بنزین






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

3 نظر

-
0

فکر کنم توی خبر نگار هم اینجا در مورد خودرو اشتباه می گی و چیزی بهت دادند و نباید چنین چیزی را عنوان کنی مگر همین امسال 9/6درصد قیمت خودروها را بالانبردند چرا چرت می گی چقدر افزایش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
13:50  1397/07/29
پاسخ دادن
کاوه
1

مملکت کلنگی و بی ثبات یعنی همین که هر روز شاهد یک طرح جدید هستیم!
هیچ وقت هم اوضاع درست نمی شود....
18:32  1397/07/28
پاسخ دادن
نادر ابراهیمی
0

با گران شدن بنزین باز شاهد گرانی بیشتر ایاب وذهاب مردم و کالاهای اساسی میباشیم بالاخره چقدر فشار روی ما باید بیاید
19:05  1397/07/27
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین اتوماتیک 90 روزه : بعد از اینکه این دوست مون گفت، ما هم زنگ زدیم سایپا و گفتن تاخیر خورده. بعد از کلی اصرار، گفت که حدودا اواسط خرداد تحویل میدن. همین. خسته نباشید تا اواسط خرداد ببینیم چی میشه.
اس ۵ : آقا من رفتم دفتر جاده مخصوص به قران کسی نیومده بود بعد پاسم دادن جنت آباد اونجا هم رفتم باز کسی اونجا هم نبود
سعید : سلام دوستان تا چه تاریخی تارا وی 4فاکتور شده من تحویل ۳۱ اوردیبهشت هستم تکمیل وجه ۲۲ اسفند
مسعود : کاربر محترم ههه شما که میگی اطلس با محصولات قبلی تفاوت داره میشه چندتا از تفاوت هاشو نام ببرید ؟ مثلا کدام ایراد بدنه تیبا برطرف شده ؟ ایراد پلتفرم تیبا ۲ یکیش از نمای بغل بود که در هم اطلس هم همونه . یکی دیگه ایرادات طراحی سایز چرخها بود که با بدنه همخونی نداشت که در اطلس هم تغییری نکرده . در مورد موتور هم که در اطلس همچنان با موتور ۸ سوپاپ پر صدا و پر مصرف و کم توان ( البته کم استهلاک ) M15 استفاده میشه که حالا یه سری تغییرات روش انجام شده ولی خیلی تفاوتی نکرده که بگیم یه موتور جدید روش گذاشتن . بعدشم دوست عزیز شما میگی اطلس با ۲۰۷ رقابت کنه ؟ ! بقول دوستمون موتور ۱۶ سوپاپ TU5 به کل محصولات سایپا می ارزه . شما که اطلس داری دلیل نمیشه که بهترین خودروی تولید داخل باشه .
محمد : دوستان من 136.irشکایت کردم بازم رد کردن و دوباره شکایت کردن امروز از سایپا زنگ زد گفت دوباره چک میکنم. خبر میدم ولی خبری نداده همگی 136یازنگ بزنید و بعد سایتش شکایت کنید
ایمان (شاهین اتومات) : سلام داداش خواهشاً مستند حرف بزنید الکی مردم و ناراحت وناامید نکنید من تقریبا هرروز زنگ میزنم سایپا فقط میگن منتظر باشین به ما چیزی نگفتن وفلان زمان نمیگن فقط دارم سرگممون میکنن
ساینا دوگانه اسفند : قرار بود امروز دعوت نامه تکمیل وجه اسفند بیاد به گفته دوستان کجاس نیومد که
سعید8 : هنوز بعد چند هفته سامانه در حال به روز رسانیه. یا اینا معنی به روز رسانی رو نمیدونن یا مسول به روز رسانی رو یه شلغم قرار دادن
وحید : سلام دوستانی که شاهین دنده g با موعد تحویل خرداد 1403 فقط اون نصف پول واریز کردن یا تکمیل وجه کردن ؟ لطفاً جواب بدین ممنون
بهنام : دوستان این متن رو بخونین در صورت مواجه شدن با مسائلی چون عدم صدور دعوتنامه از ناحیه شرکت‌ های خودروساز و تمکین نکردن شرکت در این خصوص؛ صدور دعوتنامه با اعمال قیمت‌های جدید در خصوص افرادی که موعد تحویل آن ها قبل از اعمال تغییر نرخ بوده؛ نگهداری و دپوی خودرو به صورت عمده و عدم عرضه غیر موجه، در صورتی که مربوط به تعهدات قبلی شرکت ها باشد، اقدام به ثبت دادخواست و شکواییه نمایند تا محاکم و دادگاه های عمومی، به شکایت رسیدگی کنند.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
فروش فوری 1 اسفند : 🥲🥲همچنان در انتظار فاکتور فروش فوری اسفند
بی قرار دوگانه دی : سلام دوستان از فاکتور تا تحویل چقدر طول میکشه
اسفند : این پیامک جدید که برا اسفندیا امده لغو بزنیم ی ن
29 اسفند : پاسخ صادق : بعد از ثبت شکایت پارسال کد رهگیری بلافاصله به ایران خودرو ارسال کرد ببینیم پاسخ ایران خودرو چیه حتما اطلاع میدم فقط این خوب می‌دونم که ماهاییکه فاکتور نشدیم دیگه فاکتور سدنمان سخته چاره ای جز ثبت شکایت به بازرسی و صنعت معدن نداریم
207 : آماده تحویلت چن روز طول کشید
پارس : آقا محسن ورضا یکی هستن محسن میاد به سوال میپرسه بعد رضا مشهد میاد جواب میده الان سه ماهه توی این سایتم همیشه تقریبا اینجوری بوده
مهدی : سلام با کارت غیر از کارت شخص ثبتنامی می شود پرداخت کرد یا باید حتما باکارت خودم بپردازم
پارس سفارشی زمستان : منم بخشنامه 4714هستم هرروز منتظر پیام هستم
سید : سلام مبارک باشه تاریخ واریزی را اعلام میکنه
رضا : لطفا تاریخ هاتون هم تک تک بگید