معمولاً کم تر شرکتی به سراغ تیون کردن سوپرخودروهایی مانند فراری F12 برلینتا می رود؛ آن هم از این جهت که این مدل ها به صورت استاندارد زیبایی و جذابیت بسیار زیادی دارند. اما کمپانی آلمانی "نویتک روسو "(Novitek Rosso) در دسته تیونرهایی قرار می گیرد که هر از چند گاهی تیم خود را به چالش می کشد؛ برای مثال سال گذشته این شرکت آلمانی اقدام به تیون F12 برلینتا کرده بود که در نهایت چندان هم محصول سود آوری برای نویتک نبود و استقبال بسیار کمی از آن شد.
تیونر آلمانی در جهت جبران تیون ناموفق برلینتا در سال گذشته باز هم دست به کار شده و به این سوپرخودروی ایتالیایی ظاهری جذاب تر و نیرویی دوباره بخشیده است. فراری تیون شده که با نام "N-Largo" معرفی شد ، با استفاده از یک کیت بدنه جدید ظاهری خشن تر پیدا کرده است. گفتنی است که سپر جلو، گلگیرهای عظلانی، رکاب های جانبی بزرگ، هواکش کاپوت، بال عقب ثابت، سپر و دیفیوزر عقب و اسپویلر سقفِ کیت بدنه این سوپر ماشین دورگه از جنس فیبرکربن می باشد.
طراحان کمپانی نویتک روسو رینگ های 21 اینچی را برای چرخ های جلو و رینگ های 22 اینچی را برای محور عقب این خودروی سوپر اسپرت در نظر گرفته اند. مهندسان این کمپانی آلمانی یک سیستم تعلیق هیدرولیکی را بر روی برلینتا نصب کرده اند که با فشار دادن یک دکمه، جلوی خودرو را به اندازه 40 میلی متر به بالا می آورد. عملکرد موتور F12 برلینتا نیز با انجام برخی تنظیمات و تغییرات فنی که بر روی ECU و سیستم اگزوز آن انجام شده است، بهبود یافته و قدرت آن به 770 اسب بخار و گشتاور 722 نیوتن بر متر رسیده است. افزایش قدرت موتور 12 سیلندر، حداکثر سرعت N-Largo را به 350 کیلومتر بر ساعت رسانده است.
با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه توییتر 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.