با سریعترین مدلهای آئودی آشنا شوید

 

با سریعترین مدلهای آئودی آشنا شوید

 

رپورتاژ - در میان خودرو های سوپر لوکس پر سرعت جهان نام آئودی در چند رتبه مختلف با مدل های متفاوت به چشم می‌خورد. خودرو های آئودی تا سال 1980 به عنوان خودرو های سرعتی شناخته نمی‌شدند. تا زمانی که آئودی به سیستم 4 چرخ متحرک Quattro خود دست یافت و آن را بر روی خودرو های خود سوار کرد. آئودی با دستیابی به این تکنولوژی تعریف ماشین های سرعتی را به کلی تغییر داد. از آن زمان تا کنون آئودی خودرو هایی مانند R8 را ارائه داده است که هر ساله در رتبه بندی بهترین خودرو های جهان نام آن را مشاهده می‌کنیم.

اگر تمایل دارید با سریع ترین خودرو هایی که برند آئودی از ابتدای حضور خود تا به حال ساخته، آشنا شوید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

با سریعترین مدلهای آئودی آشنا شوید

1. آئودی  2016 R8 V10 plus

اولین جایگاه این رتبه بندی قطعا متعلق به یک سوپر ماشین است، در این سطح از رتبه بندی برندگان بر سر دهم ثانیه ها با هم رقابت می‌کنند. عنوان سریع ترین ماشین خیابانی آئودی که تا به حال در تاریخ این برند ساخته شده است متعلق به آئودی R8 با موتور V10 plus است. این موتور قدرتمند در بدنه یک هیولای مدرن قدرتی معادل 610 اسب بخار تولید می‌کند. بیشترین سرعت آئودی R82016 به 329.9 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. با این عملکرد فوق العاده شگفت انگیز این خودرو 0 تا 100 کیلومتر را تنها در 2.7 ثانیه طی می‌کند. خرید و فروش آئودی R8 در بازار اروپا و آمریکا بر کل فروش آئودی در سال 2016 تاثیر افزایشی خوبی داشت.

با سریعترین مدلهای آئودی آشنا شوید

2. آئودی R8 Spyder 2018

با قرار دادن موتور V10 در آئودی R8 Spyder این ماشین قدرتی انفجاری پیدا می‌کند. این موتور در آئودی R8 Spyder  توانایی تولید 540 اسب بخار نیرو را دارد و گشتاور آن نیز به 539 نیوتون متر خواهد رسید. با این عملکرد سریع، این سوپر ماشین نیز 0 تا 100 کیلو متر را در 3.5 ثانیه طی می‌کند.

با سریعترین مدلهای آئودی آشنا شوید

3. آئودی TT RS 2017

آئودی TT همواره یک ماشین 2 قطبی اسپرت و شهری بوده است. اما در مورد تیپ RS آن باید گفت اوضاع کمی متفاوت است. آئودی TT RS مجهز به یک موتور 2.5 لیتری با سیستم 4 چرخ متحرک Quattro است. قدرت این موتور معادل 400 اسب بخار و گشتاور آن به 479 نیوتن متر می‌رسد. آئودی TT RS در بهترین حالت خود سرعت 280 کیلومتر را به نمایش می‌گذارد. 0تا 100 این ماشین نیز 3.6 ثانیه که برای کوپه ای مانند آئودی TT عملکردی فوق العاده محسوب می‌شود. فروش آئودیTT در سال 2017 با تغییراتی که در آن ایجاد شد سیر صعودی خوبی داشت.

 

با سریعترین مدلهای آئودی آشنا شوید

4. آئودی RS7 2017

همواره به آن دسته از افراد ساکن آمریکا و اروپا که تمایل به خرید آئودی دست دوم را دارند، توصیه می‌شود نگاهی به آئودی 7RS 2017 بیاندازند. این خودرو مجهز به یک موتور 4 لیتری توربوشارژ 2 قلو V8 است که قدرتی معادل 560 اسب بخار تولید می‌کند. سرعت 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 3.6 ثانیه طی می‌کند که این سرعت و قدرت برای یک سدان بسیار تکان دهنده است. با این ویژگی ها خرید آئودی RS7 دست دوم برای افرادی که در اروپا و یا آمریکا هستند یک سرمایه گذاری بسیار خوب محسوب می‌شود.

با سریعترین مدلهای آئودی آشنا شوید
 
5. آئودی RS7 2014

آئودی RS7 یک سدان سایز بزرگ است که نسبت به وزنی که دارد عملکرد بسیار سریعی دارد. این ماشین که در بین سدان های آئودی رتبه دوم را در سرعت دارد. آئودی RS7 برای اولین بار در سال 2014 با موتوری 4 لیتری 2 قلو توربوشارژ V8 به بازار عرضه شد. این موتور توانایی تولید نیروی 553 اسب بخار را دارد و گشتاور آن نیز به 699 نیوتون متر می‌رسد. آئودی RS7 سرعت 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را 3.7 ثانیه طی می‌کند.

با سریعترین مدلهای آئودی آشنا شوید
 
6. آئودی S8 Plus 2017

آئودی S8 یکی از لوکس تری سدان های آئودی است که خرید و فروش آئودی را در سال های اخیر به میزان زیادی افزایش داده است. آئودی S8 بر خلاف رقبای مرسدس بنز و BMW خود که دارای موتور V12 هستند، موتورV8 و 4 سیلندر دارد. قدرت این موتور به 605 اسب بخار می‌رسد. این خودرو سرعت 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 3.7 ثانیه می‌پیماید. حداکثر سرعتی که موتور V8 آئودی S8 Plus به آن می‌رسد 249 کیلومتر بر ساعت است.

با سریعترین مدلهای آئودی آشنا شوید
 
 
7. آئودی RS6 Avant 2014

کمپانی آئودی در سال 2012 از آئودی RS6 آوانت رو نمایی کرد. شرکت آئودی موتور 4 لیتری V8 فولکس واگن را به عاریت گرفته آن را در آئودی RS6 آوانت خود به کار برده است. عملکرد موتور این خودرو به عنوان یک مینی واگن غافلگیر کننده است. نتایج بدست آمده از عملکرد این موتور در آئودی RS6 نشان می‌دهد که حداکثر قدرت آن به 560 اسب بخار و حداکثر سرعت آن نیز به 305 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. هم چنین این خودرو سرعت 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 3.9 ثانیه طی می‌کند. خرید و فروش آئودی RS6 به عنوان یک مینی واگن، با توجه به عملکردی که داشت، رقم خوبی را در بازار خرید و فروش خودرو اروپا تجربه کرد.

 

 

منبع : ویرلن


 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , آئودی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ممم : این مدیر کل بی پدر سایپا ،یک اطلاعیه نمیزنه که مشخص کنه کی تحویل میدهند ،فقط آن موقع که پول میخواند برای ثبت نام در دو سه روز پول مردم را می‌گیرد. حالا باید بدوی تا جونمان در آید. کجای دنیا اینطوری خودرو می‌فروشند. عذر میخوام از همه ( تا ابلح در جهان مفلس در نمیماند).
محمد : سلام کسی تونست ثبت نام کنه ؟ پنج نفر امتحان کردیم هیچکدوم موفق به ثبت نام نشدیم از ساعت 10,,تا 3 بعد از ظهر
علیرضا ترک زاده : سلام من امروزتماس گرفتم گفتن تاراوی ۴دارن نیمه دوم اسفندوفاکتورمیکنن
ساینا دوگانه اسفندی : باید از دست سایپت شکایت کرد
عمار : منم تابستان ۱۴۰۳ هستم ولی هنوز خبری نشده
محمد : سایپا برای عرضه خوب پشت سرهم پشت سرهم پیام میده برای عرضه خودروهای، اما وقتی پول مردم بیچاره گرفت دیگه جواب گو نیست . ببنید صبح تا حالا چندتا پیام آمده که عرضه خودرو تا دوروز دیگر تمدید شو ،چون میخواد پول بگیرد.
سجاد اس تری مشکی : این اس تری چرا فاکتور نمیشه خسته شدیم دیگه
عباس - تهران - اس تری سفید : سلام خدمت عزیزان واریز وجه: ۱۴۰۲/۰۸/۱۳ تأیید سیستمی مدارک: ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ شاسی: ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ امروز مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ با شماره تماس ۰۲۱۴۴۹۸۷۰۱۸ از اداره تحویل تماس گرفتن و گفتن شنبه ساعت ۱۴ برای تحویل مراجعه کنم. انشاألله زودتر همتون به خودروهاتون برسید. حق نگهدار همتون
تاراv4 : والا اینها غیراز دروغ گفتن دیگه چیزی بلد نیستن بگن ....منم ۲۱ اسفند تحویل بوده هنوز فاکتور نشده دو روز قبل زنگ زدم گفت نیمه دوم داره فاکتور میشه
اس فایو : از وقتی شاسی میشه چند روز بعد بیمه و پلاک‌میشه کسی میدونه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا : خداکدوم گوری رفته که شرکت سایپا خراب کنه روسر همشون
دنا : سلام دوست عزیز امیدوارم شما هم هر چه زودتر فاکتور بشید
رویا : من تحویل تابستان هستم ولی هنوز دعوتنامه نیامده
دنا : سلام .دوست خوبمون (شهید) امروز اینجا نبود تا از تجربیات استفاده کنیم براش آرزوی سلامتی میکنم
207 : دیگه فقط ارتقا یافته تولید میشه
پارس زمستان ال ایکس : بخشنامه 4723 پارس ای ال ایکس هستم بعد واریز وجه چند روزه تحویل میدن کسی خبر داره
پرویز : سلام‌‌‌دوستان‌تاکسی‌سورن‌دوگانه‌کسی‌هست‌که‌سر‌سه‌ما‌فاکتور‌شده‌باشد‌‌‌‌
وحید : سلام‌‌رفقها‌‌واریزی‌25‌بهمن‌اسفند‌هستم‌سه‌ماه‌گذشت‌سورن‌دوگانه‌‌کسی‌میدونه‌کی‌فاکتور‌میشه‌‌سر‌من‌گیج‌رفت‌‌اینقدر‌این‌گردونه‌چرخید
سایناs : سلام دوستان برای تکمیل وجه دی کسی هس میدونم یخورده زوده ولی بنظرتون افزایش میخوره اگه بخوره چقد مثلا؟