نگاهی به بازار گران‌قیمت خریدوفروش بی ام و 730li

 

نگاهی به بازار گران‌قیمت خریدوفروش بی ام و 730li

 

رپورتاژ - خودروهای سری هفتم بی ام و معمولاً در دسته بندی خودروهای لوکس و نیمه لوکس قرار می‌گیرند و این موضوع خوبی و بدی‌های مربوط به خودش را دارد. با اینکه خوبی‌های این استایل از مدیریت فروش بیشتر از بدی‌هایش است همیشه یک نکته غیر قابل حل شدن است. اینکه با این میزان از پولی که می‌پردازید همیشه یک مدل و برند بهتر وجود دارد دقیقاً همان نیمه خالی لیوان است. از همین رو وقتی با قیمت‌هایی که برایتان جمع کرده‌ایم رو به رو می‌شوید شوکه نشده و سعی کنید تا مقایسات خودرو را در محدوده همین برند قرار دهید. در این صورت با خوبی‌هایی رو به رو خواهید شد که در کمتر خودرویی یافت می‌شود. خودروهایی لوکس، فوق آپشن و صدالبته قدرتمند. برای شروع باید به این نکته اشاره کرد خرید و فروش بی ام و 730li در 5 تیپ انجام می‌شود.

اما با این حال نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید آغاز قیمت بی ام و 730li از یک میلیارد و دویست تا دو میلیارد و چهارصد میلیون تومان است. این رنج قیمت که به صورت مقطعی بر آن افزوده شد تحت فاکتورهای خاصی بالا و پایین می‌شود. تیپ، اولین و مهم‌ترین این فاکتورهاست و در درجه بعد سال تولید مشخص کننده قیمت نهایی آن است. البته همیشه هم جا برای مدل‌های گران‌تری هم هست که اکثراً سفارشی‌  هستند و قبل از خرید باید مد نظر قرار گیرند.

در درجه اول مدل Legacy که ارزان‌ترین مدل بی ام و 730li   هست قرار می‌گیرد که معمولاً با قیمت پایه یک میلیارد و دویست میلیون تومان آغاز می‌شود. این خودرو که کیت صوتی Harmon Kardon را به همراه ندارد جزو پایه‌ای‌ترین مدل‌های این سری است. 245 اسب بخار قدرت به اضافه سرعتی برابر با 230 کیلومتر بر ساعت یکی از مهم‌ترین دلایلی هستند که این خودرو را به یک خودرو به صرفه تبدیل می‌کنند. این نکته هم جالب است که تغییرات قیمتی باعث بروز این همه گرانی در این خودرو شدند و هم اکنون می‌توانید سایر طرح‌های سری هفت بی ام و را با قیمت‌هایی نظیر 420 تا 580 میلیون تومان نیز پیدا کنید. این مدل‌ها اکثراً به سال‌های 2006 تا 2009 باز می‌گردند و با وجود تغییرات بسیار هنوز هم خودروهای کارآمدی هستند.

نگاهی به بازار گران‌قیمت خریدوفروش بی ام و 730li

در دسته بعدی این خودروهایی سری LEGASY SPORT, +LEGASY SPORT, LEGASY LOUNGE قرار می‌گیرند که خودشان به تنهایی یکی از دلایل عمده خرید بی ام و 730li هستند. این مدل‌ها با ظاهری متفاوت‌تر، به نسل دیگری از سلیقه پرداخته‌اند و در این کار نیز موفق ظاهر شده‌اند. از همین رو وقتی صحبت از قیمت یک میلیارد و ششصد میلیون تومانی این خودروها می‌شود ناخودآگاه همه نگاه‌ها به تغییراتشان می‌رود. خودروهایی که به نسبت سبک‌تر هستند، کابینی ایزوله‌تر دارند و از سیستم تاچ اسکرین iDrive بهره می‌برند. دلیل این افزایش قیمت و البته جذب بیشتر مخاطبان استفاده از جسچر برای این سیستم است و به نوعی تکنولوژی برتر است که این خودروها را به فروش عمده می‌رساند. با این حال این خودروها کمترین میزان ورودی و خروجی را در بازار دارند و آن هم به خاطر محدود بودن تولیدات این سری است. این سری بیشتر تحت عنوان نسخه ویژه خرید و فروش می‌شود و این نسخه‌های ویژه بعضاً امکاناتی دارند که با خودرو اصلی تفاوت چندانی ندارد. در ضمن هر چقدر هم بخواهید آپشنهایتان را بالا بببرید باید مبلغ بیشتری هم بپردازید.

نگاهی به بازار گران‌قیمت خریدوفروش بی ام و 730li

از همین رو وقتی صحبت از مدل‌های ویژه سال 2016، 2017 و البته 2018 این خودروها می‌شود ناخودآگاه ان رقم بسیار بزرگ 2 میلیاردی مقابل چشمانمان می‌آید. این افزایش که به بیشتر به خاطر شرایط اقتصادی حاکم بر کشور است فروش این خودرو را تحت شعاع قرار داده است. از همین رو اگر کسی قصد خرید این بی ام و 730li گران را داشته باشد ناخودآگاه به سراغ بررسی مدل‌های دیگر هم می‌رود. قیمت‌های ارائه‌شده همگی مربوط به آگهی‌های مربوط به اسفند ماه سال 1397 هستند و از آن تاریخ تا امروز هم تغییر چندانی نکرده‌اند از همین رو بازار 730li را می‌توان تقریباً مساعد دانشت. اما با این حال بازهم تصمیم نهایی با خود شماست. اینکه قیمت بی ام و 730li برایتان مناسب است یا نه یک وجه قضیه و اینکه آیا خرید آن در این شرایط عقلانی است وجه دیگر آن است.

 

منبع : ویرلن

 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , بی ام و






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
فرشاد : سلام ما هم به یکی از فامیل ها که داخل سایپا کار میکرد گفتم ،گفت ۱ ماه تا ۴۵ روز دیگه
حامد : ۶۴۴۵۱زنگ بزنید ارتباط مردمی برای ثبت شکایت داره بعد براتون کد پیگیری ارسال میشه
سینا j4 : دوستان بعد شاسی شدن چ زمانی مدارک ارسال میکنن ؟؟واست پیامک میاد ی موقع خونه نباشی از کجا میفهمی
افشین چی بیچاره : افشین چی روزی که نوشتی سکه ۳۱ بود الآن طلا خرید بودی پول ۱۶۵۰ بود شرکتی که بدقول تو تحویل سود تاخیر میزنه زمین .. ماشینش هاش خراب بشه فکر میکنی درست میکنه پس هر کسی ۲ تومن به این آشغال نمید
J4 44444 : برای ما که قسط اول نزدیک شد تحویل ندادن
علی : دوستان همون پیش بینی قبلی کماکان با شدت بیشتر داره درست در میاد نوشته طبق آخرین اخباری که از مرکز سایپا گرفتن ،پیامک تکمیل وجه به طور مرحله ای تا آخر اردیبهشت واسه کسایی که معرفی به خودرساز زدن ارسال خواهد شد،انشالله که از هفته بعد شروع میشه
X5 : دوستان لطفا همه در samt.124.ir شکایت خودتونو ثبت کنید
حاجیخان : اونایی که میگن ری را زشته پس چرا پژو2008 رو اینقدر فضایی میکنین؟
مردادبیک : منتظر قیمت جدید برا دعوت نامه اسفندماه باشید سایپا اعلان کرده خودرو تحویل بهمن افزایش نمیخوره
حاجیخان : شما نخر عزیزجان از فیات 500 که بدتر نیست
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
11دی تکمیل وجه /30بهمن تحویل : ببخشید شما امروز فاکتور شدیدازما که خبری نبود
حمید ساینا دوگانه بهمن : کافینت کفایت میکنه
درجواب زنجان : بخدا دروغه ، خودت هم نمیای
فروش فوری 151 اسفنددددد : سلام افای بهاری عزیز ممنون از شما
فروش فوری اسفند : خدا کنه
دنا پلاس 6 دنده جدید تحویل 2 خرداد : سلام پلاک هیچ مشکلی ندارد همه به نوبت هستیم من 10هم فاکتور شدم ولی تو اطلاعات کاربری نوشته انتظار ماده 10
علی ک : سلام دوستان چرا سامانه یکپارچه چند روزه در حال بروزرسانی
درجواب علی : کذب محض
پارس : سلام پارس سال مدل1403 قیمت امروز 710
مسعود : من دوم تکمیل وجه کردم امروز فاکتور شد رفت برا تخصیص پلاک