قطعه سازی تا ۲۰ روز دیگر زمین گیر می شود

 

قطعه سازی تا ۲۰ روز دیگر زمین گیر می شود

 
مازیار بیگلو دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرویی در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به نامه نگاری انجام شده این انجمن با رییس کل بانک مرکزی اظهار کرد: در نامه ۱۴ اردیبهشت ماه که به ناصر همتی ارسال شد به رشد سه برابری تهیه مواد اولیه و ضیق وقت قطعه سازان و خودروسازان در تامین مواد که منجر به عدم اطمینان در صنایع و سواستفاده دلالان و سودجویان می شود، تاکید شد.
 
بیگلو ادامه داد: در این نامه از رییس کل بانک مرکزی درخواست شد تا تدبیری اتخاذ شود تا تسهیلات ۷ هزار میلیارد تومانی به صورت اضطرار در اختیار صنایع قطعه سازی و خودروسازی قرار گیرد زیرا در صورت اطاله زمان پرداخت این تسهیلات از خردادماه دوباره صنایع قطعه سازی با توقفات جدی ناشی از عدم تامین مواد اولیه مورد نیاز روبرو خواهند شد.
دبیر انجمن قطعه سازان تصریح کرد: در ۲۵ اردیبهشت ماه اداره اعتبارات بانک مرکزی در پاسخ به این نامه اعلام کرد که براساس ماده ۶ آیین نامه تسهیلات و تعهدات کلان، حداکثر مجموع تسهیلات و تعهدات به هر ذینفع واحد نباید از ۲۰ درصد سرمایه پایه موسسه اعتباری تجاوز کند. از این رو اعطای تسهیلات از سوی بانک ها به قطعه سازان و خودروسازان در چارچوب سق های تعیین شده و با رعایت سایر ضوابط و مقررات امکانپذیر است بنابراین متقاضیان می توانند تقاضای خود را همراه با توجیهات فنی، مالی و اقتصادی کافی نزد بانک های عامل مطرح و از آن طریق پیگیری کنند.
 
وی با تاکید بر این که این نامه موجب بهت قطعه سازان شد، افزود: در جنگ اقتصادی سربازان به عنوان سرباز این جنگ جلو رفته اند اما سیستم اقتصادی حاضر به همکاری نیست و در صورت ادامه این روند تا ۲۰ روز آینده، صنعت قطعه زمین گیر خواهد شد.
 
بیگلو با بیان این که نهادهایی که عدم حمایت از این صنعت را به اثبات رسانده و کارشکنی می کنند، باید مسئولیت ۷۵۰ هزار شغل را برعهده بگیرند، تصریح کرد: قطعه سازان برادری خود را به اثبات رسانده اند به طوری که شاهد بودیم با آغاز پرداخت تسهیلات ۴ هزار میلیارد تومانی، ظرف ۴ هفته میزان تولید قطعه را صددرصد افزایش داد.
 
دبیر انجمن قطعه سازان ادامه داد: در حال حاضر تمامی خرید مواد اولیه صنعت قطعه به صورت نقدی انجام می شود اما این انجمن در کنار دو خودروساز بزرگ وظیفه خود که رونق تولید ملی بوده را پیگیری کرده و راهکارهای رونق را اعلام کرده و در این میان لازم است، نسبت به اجرایی شدن آن اقدام شود.
 

source

khodrocar

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , قطعه سازی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اس 5 22مهر : چرا بند نیست برو شکایت کن منم شکایت کردم البته هنوز خبری نشده
S3 : ماهم که ارگانی هستیم بعد۶ماه هنوزخبری ازماشین نیست.وآخرخردادچک اولش بایدپاس کنیم
S3 کاشان : سلام ثبت نام 8 ابان تحویل 25 اردیبهشت کاشان
ghaemi : سلام دوستان من پی گیر شدم جهت تحویل تاراv4گفتندبراساس اولویت که قبلاسامانه برای شمامشخص شده مثلااولویت زمستان تحویل خردادماه اگرپول واریزکرده باشی سودپول بهت میدن لذابراساس این میزخدمت مشتری زیادحساب بازنکنید
سید : البته کرمان موتوردنبال شما نمیاد احضاریه ازدادسراتوسط مامورکلانتری دنبال شمامیادمضاف براین چک شمابرگشت میخوره وسابقه حساب جاری شمادرزمره حساب سابقه سوء برگشتی ثبت میشه وتارفع اثرکنی هفت خوان رستم رابایدبگذرانی ؛حال خوددانی عزیز.
mhd S3 : سلام دوستان کسی s3 هفته پیش تحویل گرفته اگر گرفتین تاریخ ثبت نام و قرار داد رو اعلام کنید و شهرتون رو ممنون
S5. ٢٦ مهر ماه : ثبت نام ٢٦ مهر ماه هيچ خبري نيست هنوز شاسي هم نشده ١٧روز ديگه موعد چك دومه ما كه دستمون به جايي نميرسه خدايا خودت حق ما رو از كرمان موتور بگير
ستایش : لطفا قبل از ثبت نام خودرو از فرایند خرید خودرو و پرداخا‌ها آگاهی کامل کسب کنید و اطلاعات ناقصتون رو ببرید بالاتر و انقدر آلودگی محتوایی ایجاد نکنید و وقت بقیه رو نگیرید.
joni جون : دوستان آیا امکان تغیر رنگ خودروراداریم.نظرتانراجب بهترین رنگ این خودروچیست
mhd S3 : فکر کنم تاخیر ندارد یا کمتر تاخیر دارد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
تیگو8مکس آی ای اصفهان : 47بار زنگ به صدای مشتری 2/5میلیارد پول5ماه نگهدارند که از بازار بالا میزنه
علیرضا : سلام دوستان امروز کسی فاکتور نشده؟
محمدی : شماچطوری فاکتورشدی من 6ام‌واریزکردم هنوزفاکتورنشدم
دنا اتومات : سلام دوستان امروز کسی دنا اپشنال تحویل 19 فروردین پلاک شده یا نه ممنونم جواب بدین
رانا تبدیل 207 ..ایوانکی : تکمیل وجه 16دی تبدیل 10اردیبهشت منتظر فاکتور هستم
رانا تبدیل 207 ..ایوانکی : تکمیل وجه 16دی تبدیل 10اردیبهشت منتظر فاکتور هستم
حمید جی ایکس ار مشکی قرمز : اون دوستمون که کوییک جی ایکس ار مشکی قرمز 24 بهمن بوده فاکتور شده من زنگ زدم سایپا میگه تا 17 بهمن فاکتور شده چرا دروغ میگید اخه چی میرسه بهتون؟
4705 : سلام 4705 کسی نمونده.برو پیگیری کن.من که یه هفته است تحویل گرفتم
دوگانه بهمن : سلام من 6 اردیبهشت سخا و تکمیل وجه ولی هنوز فاکتور نشده
علی : سلام 15بهمن تکمیل وجه کردم هنوز فاکتور نشدم امروززنگ زدم میگن صبر کنید الان داخل چهارماه تاخیر موندم و بهم میگن اگر میخوای انصراف بده در این حد گستاخ میگن هیچ نحوه اعتراضیم نداری