قیمت خودرو کاهشی شد

 

قیمت خودرو کاهشی شد

 
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو گفت: کاهش نسبی نرخ ارز و اخباری مبنی بر تکمیل خودروهای ناقص مانده کف کارخانجات و عرضه آنها به مشتریان، عوامل اصلی کاهش قیمت چند میلیون تومانی خودروهای داخلی است.
«سعید موتمنی»  افزود: قیمت خودروهای داخلی روز گذشته با کاهشی در حد یکی دو میلیون تومان مواجه شد، اما در عمل خریداری وجود ندارد.
 
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو گفت: به طور مثال دیروز قیمت پژو 405 به 80 میلیون و 500 هزار تومان، پژو 206 تیپ 2 به 85 میلیون تومان، پراید 131 حدود 45 میلیون تومان، پراید 111 حدود 49 میلیون و 500 هزار تومان و سمند 85 میلیون تومان اعلام شد، با این حال در عمل خریداری وجود ندارد.
 
وی ادامه داد: اگر خریداران عجله نداشته باشند، می‌توانند با چانه زنی همین خودروها را با قیمت‌هایی مناسب‌تر خرید کنند.
 
موتمنی یادآور شد: موج قیمت‌های کاذبی که اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت امسال ایجاد شده بود، عده‌ای را تحریک کرد تا سرمایه‌ها و پول‌های مازاد خود را وارد این بازار کنند که به نابسامانی‌ها در بازار دامن زد.
 
به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران، کاهش نسبی نرخ ارز در روزهای گذشته از یک طرف و ثبات نسبی قیمت‌ها سبب شده تا عده‌ای که به قصد بورس بازی و کسب سود پول‌های خود را وارد این بازار کرده بودند، کم کم به خروج خودروهای موجود در پارکینگ‌ها و فروش آنها اقدام کنند.
 
وی ادامه داد: پخش گزارش‌های متعدد از پارکینگ خودروسازان و خودروهای ناقص مانده در اخبار و خبرهایی مبنی بر رفع نقصی این خودروها و عرضه آنها به مشتریان نیز سبب شده تا بورس بازان با پیش بینی کاهش بیشتر قیمت‌ها، در تصمیم خود مبنی بر عرضه خودروهای در پارکینگ مانده تعجیل کنند.
 
موتمنی تاکید کرد: وقتی عرضه خودرو به میزان کافی به بازار انجام شود، کاهش بیش از پیش قیمت‌ها را شاهد خواهیم بود.
 
وی همچنین نسبت به انتشار برخی اخبار مانند اعلام قیمت تمام شده برخی خودروها از سوی مسئولان یا نمایندگان مجلس، همچنین ورشکستگی شرکت‌هایی که پول‌هایی از مردم گرفته بودند انتقاد کرد و گفت: این گونه اخبار با ایجاد موج منفی، بر التهاب بازار می‌افزاید.
 
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو به تاکید روز گذشته نهادهای نظارتی بر لزوم شفاف سازی قیمت‌ها و نظارت بر بازار انحصاری خودرو اشاره کرد و گفت: این شفاف سازی ها و نظارت‌ها باید باشد تا بازار تحریک و آشفته نشود.
 

source

asrekhodro

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , قیمت خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تارا : سلام دسته برف پاک کن رو به سمت پایین بزنید برف پاک کن وسط شیشه به صورت ثابت میمونه بعد میتونید شیشه رو تمیز کنید یا تیغه رو عوض کنید.
j7 سفید : سلام دوستان امروز از نمایندگی تماس گرفتن بالاخره بعداز ۸ماه گفتن تااخرهفته ماشینتون میرسه مجوز حمل گرفته وبرای اپشنا گفتن چه اپشنایی میخواین براتون نصب کنیم اگه کسی تجربه ایی داره بگه لطفا جهت اطلاع بقیه ثبت نام شهریور تکمیل وجه دی ماه موعد تحویل بهمن ماه ۲۱ اسفند فاکتورشده مدارکش همه نزدیک یه ماهه رسیده شهراصفهان محل ثبت نام
محمد : انشاالله خدابهت خیربده وپشتو پناهت باشه.دمت گرم که خیلی هارو ارگمراهی درآوردی
ایمان (شاهین اتومات) : قربان شما داداش محمد علی عزیز مخلصیم
ناشناس : پذیرش 23 مهرماه 402 در انتظار ارسال دعوتنامه هستیم از سوی سایپا
ناشناس : پذیرش 23 مهرماه 402 شاهین اتوماتیک
محمد علی : سلام آخه چرا باید دروغ بگم من هم مثل شما از 18دی تا امروز منتظر بودم امروز توی سایت برام زده بود فاکتور شده انشاالله برای همه همین چند روزه فاکتور کنند بخصوص آقا ایمان شاهین اتومات در پناه حق باشید
پذیرش۱۹اسفند : سلام کسی از فاکتور خبر نداره چرا از اول سال اطلس را فاکتور نمیکنن
شاهین اتومات 18 دیماه : خدا وکیلی راست میگی ؟ خبر خوبی بود خوشحالمون کردید خدا کنه زودتر بدند انتظار خیلی سخته
اس فایو مهر : من هر روز زنگ میزنم و بحث و دعوا میکنم همچنان هم میگن خبری نیست لطفا لطفا لطفا خسته نشید و هر روز زنگ بزنین بلکه یه پیگیری بشه و از بلاتکلیفی دربیایم وقتی زنگ نمیزنین و دعوا نمیکنید هی میندازنش عقب تر
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امین : خداپدرشونو بیامرزع خب
زمستان 1402 مظلوم : داداش مطمئنی کجا نوشته؟
تبدیل رانا به تی یو 3 تحویل بهمن : داداش خدا حامی اوناست نه ما
فوری 1 اسفند : سلام خدمت آقای بهاری و دوستان ببخشید چرا روند فاکتور فروش فوری اسفند اینقدر گند پیش میره کسی میدونه دوستان ؟؟؟؟؟؟؟؟
علی دوگانه 29اسفند : درود حسین آقا ماشین شما چیه توضیح بیشتر لطف میکنید ،🙏🙏
رضا بهمن فوری : 11646080
اپشنال : بله میخواد حتی موتور
ایکس 33 اتومات اسماعیل : سند کمپانی همراه خودرو نمایندگی بهت میده
Ali asgha : سلام دوستان نیم ساعت پیش پیام تحویل از کاشان اومد به امید خدا دوشنبه میرم برای تحویل تکمیل وجه 21 پلاک 17 پیش فروش دی
مهدی : قرار بوده این پیش فروش باعث رونق تولید بشود.. معلوم نیست این پولها را الان 14ماه از مردم گرفتن چکار کردن به نظر من این پولها را زدن به کارهایی غیر تولید و باعث تورم در کشور شدن.. آقای رئیسی تو رع خدع این دزدان به سزای اعمال پلیدشون برسان