مدیر کل تعزیرات حکومتی: گران فروشی خودروسازها را به ما گزارش کنید

 

مدیر کل تعزیرات حکومتی: گران فروشی خودروسازها را به ما گزارش کنید

 
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: پس از گرانی بنزین برخی خودروسازها اقدام به گرانی خودرو کردند که پرونده هایی در این مورد تشکیل می شود. اگر کسی خودرویی دریافت کرده که گران تر از قیمت قبل بوده است، به سازمان تعزیرات اعلام کند. اسفنانی مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه پس از اصلاح قیمت بنزین که سبب گران شدن آن شد، ممکن بود یک شوک قیمتی در بازار ایجاد شود، گفت: برخی افراد قصد سوء استفاده از این موقعیت برای گران کردن اجناس و کالاهای خود داشتند. اما با تاکید دولت و تصویب ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف کننده، همه بخش ها شامل اتاق های بازرگانی، اصناف و اتحادیه ها تصمیم گرفتند تا اطلاع ثانوی افزایش قیمتی صورت نگیرد. وی اشاره کرد: البته گزارش هایی در مورد افزایش قیمت برخی کالاها داشتیم که بعضی از آن ها مانند کرایه مسافربرهای شخصی و کرایه وانت بارها ناشی و متاثر از گرانی بنزین بوده است.
 
با تخصیص سهمیه بنزین بیشتر برای وانت بارها، بهانه افزایش قیمت از آن ها گرفته شده است اما مسافربرهای شخصی چون بدون مجوز فعالیت می کنند و تابع هیچ سازمانی نیستند، اساس کارشان خلاف قانون است و به همین جهت بعید نیست با افزایش قیمت کرایه ها، یک اقدام خلاف قانون دیگر انجام دهند. مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران درباره تاکسی ها نیز اظهار کرد: تاکسی ها چون زیر مجموعه سازمان تاکسیرانی هستند، امکان نظارت وجود دارد و اگر راننده تاکسی تخلف کند، می توان شماره ماشین را به سازمان تاکسیرانی اعلام کرد تا با او برخورد شود. وی در ادامه به خودروسازها اشاره کرد و افزود: در سال گذشته و امسال حدود 13 هزار پرونده تخلف درباره خودروسازها در سازمان تعزیرات حکومتی دایر شده است.
 
این خودروسازها در سه قالب تخلف کرده اند که به آن ها رسیدگی شد و حکم های سنگینی نیز برای برخی از آن ها صادر شد. عمده تخلف خودروسازها، عدم تحویل خودرو بود یعنی پول مردم را گرفتند و علی رغم اینکه تعهد کرده بودند در زمان مشخصی خودرو را به مردم تحویل دهند، نه تنها خلف وعده کردند بلکه ماه های بعد هم به تعهدشان عمل نکردند. پس از مدتی نیز ادعا کردند باید مابه التفاوت قیمت پرداخت شود که این تخلف محسوب می شود. اسفنانی درباره دیگر تخلفات خودروسازها و فروشندگان خودرو گفت: تقلب و گران فروشی از دیگر تخلفاتی است که خودروسازها و فروشندگان مرتکب شدند. پس از گرانی بنزین نیز، برخی از خودروسازها اقدام به گرانی خودرو کردند که پرونده هایی در این مورد تشکیل می شود. اگر کسی خودرویی دریافت کرده است که گران تر از قیمت قبل بوده است، به سازمان تعزیرات اعلام کند.
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , ایران خودرو , مدیرعامل ایرانخودرو , صنعت خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
عاطفه : خطاب به آقا حسین من آذر تونستم ثبت نام کنم . آبان ظرفیت تکمیل بود
جفر : چرا هرروز با یه اسم جدیدمیای مزخرف میگی؟بدبخت ساینام الان۴۰۰تومن به بالاست تو کارخونه؟شکایت چی کشک چی
J4 تهران : سلام من 12 اسفند ثبت نام کردم هنوز هم تو تکمیل وجه مونده و زرد رنگه
اطلس جی : من بخشنامه سایپا رو خوندم.جدولش رو اگه دقت کرده باشین در قسمت نوع خودرو ثبت نامی ک ساینا نوشته و در ستون بعدی خودرو قابل تحویل رو دو قسمت کرده یکی اطلس جی یکی ساینا ۸۵ گانه و اطلس رو فقط برای ثبت نامی های طرح زمستان گذاشته. منم ۱۱ دی ساینا ثبت نام کرده بودم،دیروز پیامک ساینا اومد ولی داخل سایت ک رفتم اطلس هم بود و امروز بدون هیچ مشکلی از درگاه ملت اطلس رو واریز وجه کردم شماره درخواست اومد ولی شماره پذیرش رو نمیدونم کی میفرستن
بیتا : با سلام انشالله برای شما هم پیامک سامانه سخا و احراز هویت می‌آید. انشاالله
امیر : سلام من تکمیل وجه اسفند انجام دادم تحویل 30 روزه بود اما تا الان خبری نشده تماس هم میگیرم با 096550 میگن باید صبر کنید هیچ پاسخ مشخصی نمیدن و اینکه حالا صبر زیادی هم کردیم نه فقط من , همه دوستان, تو این وضعیت باید چکار کرد ؟
J4 : سلام سرکاریم؟داداش ثبت نام بهمن پارسال شاسی نشده چطوری از شما شاسی شده؟
سپیده : خدا ازتون نگذره اول اسفند تکمیل وجه پیش فروش اطلس هنوز تحویل ندادن و فاکتورم نشده انشالله به حال ما دچار شوید به حق
J4 : هنوز جی فور های ثبت نام پارسال دی و بهمن شاسی نشده چطوری بعضی ها میگن تازه ثبت نام کردیم ولی شاسی شده. سر کاری هست یا خود عوامل شرکت جو میدن؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
معترض : ترا به خدا اگه فردا میایید تیک سبز رابزنید تاماهم بیاییم چون پول زیادیهبایداضافه بدیم نصف روز معادل 200میلیون پرداخت کمتر ارزشدارد که بیایید
ازرائیل : زمستان 45 هزار نفر دیگه مونده تکمیل وجه نشده پول واریز نکنید افزایش قیمت غیر قانونی بوده
پارس زمستان : سلام حقیفت داره؟؟
جومنگ : شنیدم تا 25 دی ماهی ها فاکتور شدن به امید خدا هرچه زودتر همه فاکتور بشن و تحویل بگیرن واز این استرس راحت بشن ونفس راحت بکشن
هادی : آقا پرهام خیلی گلی
رضا دی : سلام .از فاکتورشدن دی ماه چه خبر 27فروردین تکمیل وج کردم
علی : سلام پذیرش 8 اسفند هنوز تو نوبت تخصیص😑🤦
پرهام : اگر تا یک شنبه نیامد دعوت نامه اسفند حرف باقی دوستان درست است و بنده یک آدم دروغگو بودم
ساینا اسفند : آقا پرهام اگه دعوتنامه 15بیاد اسمت زدم رو قلبم تا ابد بمونه
اکبر : شماگلی