مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 33)

دوستداران دنیای خودرو، روز شنبه هر هفته منتظر برگزاری یک مسابقه با جوایز نقدی باشند. در این مسابقه که هدف آن افزایش آگاهی و اطلاعات خودرویی شما می باشد، یک سوال طرح می شود و شما می بایست پاسخ را بیان کنید. درصورتی که جواب شما کاملاً صحیح باشد، نام شما به ترتیب زمان پاسخ گویی در لیست اضافه خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه هفتگی به شرح زیر است:

  • قبل از پاسخ به سؤال مسابقه، حتماً  ثبت نام کرده یا  وارد سایت شوید؛ زیرا جوایز تنها به کاربران سایت پرداخت می شود.
  • درصورتی که کاربر بیش از یک بار به سؤال مسابقه پاسخ دهد، فقط جواب اول مورد قبول قرارگرفته و پاسخ های دیگر حذف می شوند.
  • پاسخ های کاربران تا اتمام مدت زمان پاسخ گویی به مسابقه، نمایش داده نخواهند شد.
  • در پایان به قید قرعه سه نفر انتخاب شده و به هر برنده 200,000 ریال جایزه نقدی اهداء می گردد.
  • پاسخ ها باید به صورت کامنت در زیر همین پست قرار داده شوند. 
  • شما حداکثر تا پایان روز سه شنبه مهلت دارید به این سوال پاسخ دهید.
  • به نفرات اول تا سومی که سریعتر پاسخ صحیح بدهند یک شانس بیشتر تعلق می گیرد.

سؤال این هفته:

اجزای تشکیل دهنده غربیلک های فرمول1 را نام ببرید؟

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 33)

راهنمایی: شما می توانید با مطالعه مقاله "آشنایی با غربیلک فرمان اتومبیل های فرمول 1" با این مبحث آشنا شوید.

شما می توانید با مراجعه به صفحه مسابقات با آدرس 1Car.ir/game تمامی اخبار و اطلاعات مربوطه را مطالعه نمائید.


با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در فید 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 33)

برچسب : مسابقه , هفته






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

437 نظر

کاربر: حامد ماستیانی
0

. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
08:08  1392/08/15
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ندا اکبری
0

. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
08:06  1392/08/15
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مهین قیاسی
0

. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
08:05  1392/08/15
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: اتنا اکبری
0

. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
08:04  1392/08/15
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: salma
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
03:35  1392/08/15
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: omid68
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
23:59  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: sohrab.litoo
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
22:50  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: بتول حساویان
0


1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
22:50  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: rockstar
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
22:49  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سمانه روحی
0


1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
22:49  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رویا زارع
0


1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
22:47  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدابراهیم مهدی نژاد
0


1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
22:46  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رقیه قنبری
0


1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
22:45  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: خدیجه آزادى
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی
2. LED های نمایشگر دور موتور
3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره
4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)
5. فعال کردن بالچه جلو
6. دکمه چند منظوره
7. بازیابی نیروی ترمز
8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف
10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)
11. محدود کننده سرعت
12. ذخیره سازی نیرو
13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم
14. توقف در پیت استاپ
15. کنترل کلاچ
16. هماهنگی با مارشال
17. تنظیم دیفرانسیل
18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل
19. تنظیم دیفرانسیل
20. کروزکنترل
21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره
22. تنظیم تایرها
23. تنضیمات اولیه بالچه جلو
24. تنظیمات پدال
25. مخلوط سوخت
26. پدال‎های پشت فرمان بالا
27. پدال‎های پشت فرمان پایین
28. کلاچ
22:35  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: zeynabf
9


1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
21:54  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سیدمحمدطباطبایى
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی
2. LED های نمایشگر دور موتور
3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره
4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)
5. فعال کردن بالچه جلو
6. دکمه چند منظوره
7. بازیابی نیروی ترمز
8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف
10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)
11. محدود کننده سرعت
12. ذخیره سازی نیرو
13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم
14. توقف در پیت استاپ
15. کنترل کلاچ
16. هماهنگی با مارشال
17. تنظیم دیفرانسیل
18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل
19. تنظیم دیفرانسیل
20. کروزکنترل
21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره
22. تنظیم تایرها
23. تنضیمات اولیه بالچه جلو
24. تنظیمات پدال
25. مخلوط سوخت
26. پدال‎های پشت فرمان بالا
27. پدال‎های پشت فرمان پایین
28. کلاچ
21:51  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فردوس یا
0


1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ

21:49  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: MOSTAFA TAbATAbAEI
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی
2. LED های نمایشگر دور موتور
3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره
4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)
5. فعال کردن بالچه جلو
6. دکمه چند منظوره
7. بازیابی نیروی ترمز
8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف
10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)
11. محدود کننده سرعت
12. ذخیره سازی نیرو
13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم
14. توقف در پیت استاپ
15. کنترل کلاچ
16. هماهنگی با مارشال
17. تنظیم دیفرانسیل
18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل
19. تنظیم دیفرانسیل
20. کروزکنترل
21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره
22. تنظیم تایرها
23. تنضیمات اولیه بالچه جلو
24. تنظیمات پدال
25. مخلوط سوخت
26. پدال‎های پشت فرمان بالا
27. پدال‎های پشت فرمان پایین
28. کلاچ
21:35  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Fatemeh taBataBaei
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی
2. LED های نمایشگر دور موتور
3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره
4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)
5. فعال کردن بالچه جلو
6. دکمه چند منظوره
7. بازیابی نیروی ترمز
8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف
10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)
11. محدود کننده سرعت
12. ذخیره سازی نیرو
13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم
14. توقف در پیت استاپ
15. کنترل کلاچ
16. هماهنگی با مارشال
17. تنظیم دیفرانسیل
18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل
19. تنظیم دیفرانسیل
20. کروزکنترل
21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره
22. تنظیم تایرها
23. تنضیمات اولیه بالچه جلو
24. تنظیمات پدال
25. مخلوط سوخت
26. پدال‎های پشت فرمان بالا
27. پدال‎های پشت فرمان پایین
28. کلاچ
21:31  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: mohsen.grants
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
20:39  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: پویا اژدری
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
20:12  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: shiva70
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی
2. LED های نمایشگر دور موتور
3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره
4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)
5. فعال کردن بالچه جلو
6. دکمه چند منظوره
7. بازیابی نیروی ترمز
8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف
10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)
11. محدود کننده سرعت
12. ذخیره سازی نیرو
13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم
14. توقف در پیت استاپ
15. کنترل کلاچ
16. هماهنگی با مارشال
17. تنظیم دیفرانسیل
18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل
19. تنظیم دیفرانسیل
20. کروزکنترل
21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره
22. تنظیم تایرها
23. تنضیمات اولیه بالچه جلو
24. تنظیمات پدال
25. مخلوط سوخت
26. پدال‎های پشت فرمان بالا
27. پدال‎های پشت فرمان پایین
28. کلاچ
19:55  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مجیدعباسی
0

سلام و پاسخ سوال :

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
19:40  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رضایی
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
19:36  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: صدیقه اکبری
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
19:35  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: s.ahmadi39
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
19:33  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مجتبی سیدی شلخم زار
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
19:07  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: امین اسفندیار
1

. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی
2. LED های نمایشگر دور موتور
3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره
4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)
5. فعال کردن بالچه جلو
6. دکمه چند منظوره
7. بازیابی نیروی ترمز
8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف
10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)
11. محدود کننده سرعت
12. ذخیره سازی نیرو
13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم
14. توقف در پیت استاپ
15. کنترل کلاچ
16. هماهنگی با مارشال
17. تنظیم دیفرانسیل
18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل
19. تنظیم دیفرانسیل
20. کروزکنترل
21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره
22. تنظیم تایرها
23. تنضیمات اولیه بالچه جلو
24. تنظیمات پدال
25. مخلوط سوخت
26. پدال‎های پشت فرمان بالا
27. پدال‎های پشت فرمان پایین
28. کلاچ
18:59  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: soghra
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی
2. LED های نمایشگر دور موتور
3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره
4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)
5. فعال کردن بالچه جلو
6. دکمه چند منظوره
7. بازیابی نیروی ترمز
8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف
10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)
11. محدود کننده سرعت
12. ذخیره سازی نیرو
13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم
14. توقف در پیت استاپ
15. کنترل کلاچ
16. هماهنگی با مارشال
17. تنظیم دیفرانسیل
18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل
19. تنظیم دیفرانسیل
20. کروزکنترل
21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره
22. تنظیم تایرها
23. تنضیمات اولیه بالچه جلو
24. تنظیمات پدال
25. مخلوط سوخت
26. پدال‎های پشت فرمان بالا
27. پدال‎های پشت فرمان پایین
28. کلاچ
18:56  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: غلامعلی اکبری
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
18:54  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: معصومه قنبری
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
18:44  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: زهرااکبری
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
18:39  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: saeedakora
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
17:55  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدرضا رضایی
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
17:42  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: افسانه رضایی
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
17:38  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: غلامرضا پستچی
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
16:56  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حسن گازی
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
16:55  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: عزت اله
0


1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ



16:51  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: بامداد نقشینه
1

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
16:46  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مولود کشاورز
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
16:43  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سمیه بیمه
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
16:42  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: خردمند 32
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
16:42  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: کریم بقال
2

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
16:41  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: وحیده
1

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
16:41  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نداجون
1

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
16:39  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
محمد ناب
2

سلام دوست عزیز
اشکال از وایر و یا شمع ها هست.
23:27  1397/02/10

گزارش
کاربر: مهندس رضا
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
16:38  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: یاشار حاجی
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
16:37  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: آیناز حاجی
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
16:36  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: طیبه خانم
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
16:35  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین G : سلام برای من GL آمد
سلام : فروش فوق العاده شاهین دنده جی توی آذر هستش . فروش فوق العاده cvt توی اسفند هستش پیش فروش شاهین جی دنده با سانروف اصلا شروع نشده ولی اگه شروع بشه از ۳۱ فروردین هستش . شاهین پلاس و gl هم توی اردیبهشت هستن
Bac x3 : من ۱۲ مرداد شاسی شدم فعلن خبری نیست میگن خودشون تا ۱۵شهریور طول میگشه
مهدی مشهد : سلام به همه تارا دستی تکمیل ۴مرداد دوستان با نظر شما حالا که ایران خودرو محکوم به گران فروشی شده. ما که تکميل وجه کردیم. آیا اون ۱۰۰میلیون تفاوت را بهمون برمی گردانند یا که نه. کسی اطلاع کاملی نداره با توجه به اینکه هفته آینده به احتمال خیلی زیاد فاکتور بشیم
داریوش : سلام دیروز تماس گرفتم اپراتور سایپا گفتش احتمال داره 26 ام لیست فاکتور ها بروز رسانی بشه فک کردم شاید فرجی شد و اطلاع رسانی کردم
شاهین جی ۱۷ آذر : یعنی چی تا ۳ ماه آینده تحویل میده اونجوری میشه یکسال خدا لعنت کنه اینارو مردم رو به غلط کردن انداختن بخدا مسخره اینا شدیم با ماشین های بدرد نخورشون
شاهین جی : سلام از کجا باید شکایت تنظیم کنیم
شاهین جی آذر : نه خودرو بیشتر از ۱۵ درصد گرون کرد برا همینه سایپا مشکلی نداره
مجتبی : سلام تارا دستی رینگ و سانروفداره یا نه
سعید : داش پای بساط هستی نمیخواد کامنت بذاری
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رستا 31 خرداد رینگ فولادی سفید : اره دقیقا حرف منم همینه شاید دیگه افزایش قیمت امسال نداشته باشه ولی اینکه قیمتش رو بیارن پاین و پول مردم بسچاره رو پس بدن بعید میدونم نهایت میگن اقا امسال افزایش قیمت نمیکنیم دلم به حال خودمون میسوزه🥲
دنا پلاس 6دنده دستی : سلام این حکم واسه افزایش قیمتی هست که الان دارن میفروشن 20 خرداد دنا مثلا 700 میلیون بوده الان 900 داره میفروشه پس اگه هم همین تایید بشه دیگه فعلا اخر سال افزایش قیمت نباید داشته باشیم هرچند مملکت ما شب میخوابی صبح تغییر میکنه
دنا 6دنده31مرداد پیش فروش : مگه میشه ؟اکه قرار باشه قیمتا برگرده به حالت قبل پول تا رو هم باید پس بدن .هر چند بعید می دونم همچین اتفاقی بیفته و قیمتا تغییر کنه
دنا 6دنده31مرداد پیش فروش : فولادی که فعلا تو خرداد موندن دیگه خودت حساب کن.ولی آلومینیوم تاخیر نداره
جمشید : 1405
احسان : ممنونم برادر
رستا 31 خرداد رینگ فولادی سفید : هیچ. پول و هیچ ارزونی در کار نیست مطمئن باشید اینا همه سیاه بازی هست قراره برج 6 به اونور 25 تا 30 درصد افزایش داشته باشه ماشین ها اخه کی تا حالا اینا به فکر مردم بودن شک نکنید کاهش قیمتی نیست محکوم میشن ولی شک نکن یه چیزی پیدا میکنن جای کاهش افزایش داشته باشن ببینید کی گفتم
207تحویل تیز : واسه منم همینطور از 21تا 25تعطیلی ایران خودرو هس بارگیری فکر نکنم بشه
5555555 : سود تاخیر اصلا به روز کاری ربطی نداره، طبق قرار داد نوشته سود تاخیر بعد از 30 روز
فوق العاده 23بهمن : خانم پیش فروش به درد نمیخوره چون هم قیمتش میره بالا هم معلوم نیست با این اوضاع مملکت کی تحویل بدن بازار ازاد بخر راحت تری