گارمین از دوربین داخل خودروی Dash Cam Tandem مجهز به دو لنز رونمایی کرد

 

گارمین از دوربین داخل خودروی Dash Cam Tandem مجهز به دو لنز رونمایی کرد

 
گارمین با یک دوربین کوچک حرفه‌ای به نمایشگاه CES 2020 آمد تا قابلیت‌های خود را در برطرف کردن نیاز کاربران در تصویربرداری، به رخ بکشد.
 
 
گارمین در نمایشگاه CES 2020 از دوربین جدید داخل خودرویی با دو لنز واید رونمایی کرد که تقریبا همه‌ی اتفاق‌های رخ داده در اطراف خودرو را ضبط می‌کند. حتی زمانی‌که خودرو در حال حرکت نباشد و در ساعات شب نیز اتفاق‌ها با این دوربین ضبط می‌شوند.
 
دوربین‌های خودرویی در زمانی کوتاه، پیشرفت‌های متعدد را تجربه کردند. به‌لطف فناوری به‌روز که امکان ضبط باکیفیت‌ترین تصاویر را در دستگاه‌هایی با ابعاد کوچک فراهم می‌کند، تعداد دوربین‌های خودرویی موجود در بازار با شدت بالایی افزایش یافته است. امروز خرید دوربین‌های داخل خودرو برای دسته‌ی بزرگ‌تری از کاربران ممکن شده است و ثبت رخدادهای پیرامون وسایل نقلیه، دیگر آن‌چنان دشوار و گران‌قیمت نیست.
 
دوربین‌ داخل خودرو موسوم به Dash Cam، کاربردهای متنوعی دارد. ثبت اسناد ویدئویی از رخدادهای مرتبط با وسیله‌ی نقلیه، کاربرد اصلی و مهم آن‌ها محسوب می‌شود که برای شرکت‌های بیمه‌ای نیز اهمیت بالایی دارد. به‌علاوه این دسته از دوربین‌ها نقش ابزارهای امنیتی را هم بازی می‌کنند و قابلیت ثبت تصویر سارقان را دارند. از کاربردهای دیگر که قطعا مشاهده کرده‌اید، می‌توان به ضبط ویدئوهای سرگرم‌کننده در حالت رانندگی مشاهده کرد که در شبکه‌های اجتماعی طرفداران زیادی دارند.
 
دوربین‌های Dash Cam با وجود قابلیت‌های فراوان، محدودیت‌های زیادی هم دارند. یکی از مهم‌ترین محدودیت‌ها، میدان دید محدود است که در کنار عدم توانایی در ثبت تصاویر مناسب در نور پایین، کارایی‌ دوربین‌های داخل خودرو را کاهش می‌دهد. گارمین برای چالش‌های مذکور، راهکاری کاربردی دارد و در محصول جدید خود، قابلیت‌های حرفه‌ای ضبط ویدئو را گنجانده است. دوربین جدید گارمین توانایی ضبط همه‌ی رخدادهای داخل و خارج خودرو را دارد.
 
دوربین Dash Cam Tandem اولین محصول در نوع خود با برند گارمین است. غول تولیدکننده‌ی لوازم جانبی، با دوربین خود دید کاملی را از محیط پیرامون به راننده می‌دهد. دوربین‌های خودرویی دیگر، میدان دید محدودی دارند که از کارایی آن‌ها می‌کاهد. دوربین جدید گارمین، این محدودیت را با راهکاری نوآورانه حل می‌کند. همان‌طور که از نام محصول جدید گارمین بر می‌آید، در پکیج آن، دو دوربین با زاویه‌ی دید ۱۸۰ درجه وجود دارد.
 
مزیت دوربین گارمین، توانایی ضبط تصاویر هم‌زمان از داخل و خارج از خودرو حتی در ساعات شب است
دوربین جلویی در Dash Cam Tandem تصاویر را با کیفیت 1440p ضبط می‌کند که در ادامه هم به‌کمک فناوری اختصاصی گارمین به‌نام Clarity HDR، بهینه‌سازی می‌شود. دوربین داخلی، قابلیت ضبط تصاویر در شب را فراهم می‌کند و به فناوری اختصاصی NightGlo مجهز است. ترکیب مذکور، ویدئویی شامل رخدادهای بیرون به‌همراه واکنش‌های راننده را به‌صورت هم‌زمان تولید می‌کند که در شب هم کیفیت مناسبی دارد. فناوری NightGlo گارمین، تصویربرداری در شب را با کیفیت بسیار بالا ممکن می‌کند و درنتیجه حتی جزئیات چهره‌ی سرنشینان عقب خودرو نیز با وضوح بالا دیده می‌شود.
 
کاربران قابلیت کنترل همه‌ی موارد دوربین را ازطریق اپلیکیشن اختصاصی Garmin Drive دارند. از قابلیت‌های کاربردی می‌توان به ترکیب ویدئوهای داخل و خارج خودرو اشاره کرد. به‌علاوه اگر دو لنز دوربین برای راننده کافی نباشد،‌ گارمین قابلیت Dash Cam Auto Sync را ارائه می‌کند که امکان کنترل چهار دوربین خودرویی را به‌صورت هم‌زمان به کاربر می‌دهد. با چنین ترکیبی می‌توان بسیاری از نقاط کور خودرو را نیز با دوربین‌های اضافی پوشش داد.
 
طراحی ساده و مینی‌مال محصول جدید گارمین، یکی از قابلیت‌های مهم آن محسوب می‌شود. کارایی محصول نیز پیچیدگی خاصی ندارد و به‌محض متصل شدن به منبع تغذیه‌ی خودرو، فیلم‌برداری شروع می‌شود. به‌علاوه پس از توقف و ترک خودرو نیز فیلم‌برداری ادامه پیدا می‌کند که کارایی امنیتی را به‌همراه دارد. قابلیت تشخیص حرکت در داخل و بیرون خودرو، از قابلیت‌های جذاب دیگر محسوب می‌شود که امکان ضبط خودکار را بدون نیاز به کنترل از سوی کاربر فراهم می‌کند.
 
دوربین جدید گارمین از دستورهای صوتی متعددی پشتیبانی می‌کند که کنترل دستگاه را برای راننده و بدون ایجاد اختلال در رانندگی فراهم خواهد کرد. فرمان‌های همچون توقف ضبط، عکس‌برداری و موارد مشابه، با دستورهای صوتی ممکن هستند. به‌علاوه این دوربین به یک GPS‌ مجهز است که موقعیت خودرو را با دقت بالا در اپلیکیشن اختصاصی به مالک نشان می‌دهد و در صورت بروز حوادثی همچون سرقت، کارایی زیادی خواهد داشت.
 
گارمین در دوربین جدید خود از حسگر خودکار حادثه استفاده کرده که امکان ثبت تصاویر داخل و خارج از خودرو را در هنگام رخ دادن حادثه، فراهم می‌کند. شرکت سازنده در جریان رونمایی از دوربین جدید در CES، از مقاومت آن تا دمای ۸۰ درجه‌ی سانتی‌گراد گفت که در شرایط آب‌وهوایی بسیار گرم هم عملکرد بی‌عیب را تضمین می‌کند.
 
دن بارتل، معاون ارشد گارمین در بخش فروش بین‌المللی درباره‌ی محصول جدید شرکتش گفت:
 
Dash Cam Tandem ضبط تصاویر را با کیفیت بالا در طول شب ممکن کرده و برخلاف همه‌ی دوربین‌های خودرویی، تصاویر داخل خودرو را هم ضبط می‌کند.
 
با ظهور و گسترش سرویس‌های تاکسی اینترنتی همچون اوبر و لیفت و احتمال رخ دادن حوادثی در داخل خودروها، چنین دوربین‌هایی برای راننده‌ها کاربرد زیادی دارند. دوربین‌هایی که نه‌‌تنها رخدادهای جاده‌ای، بلکه اتفاق‌های داخل کابین خودرو را هم ضبط می‌کنند.
 
از قابلیت‌های دیگر دوربین جدید گارمین می‌توان به شارژری مجهز به یک پورت USB اضافه اشاره کرد که در زمان شارژ، اتصال دوربین را تضمین می‌کند. در جعبه‌ی محصول، یک کارت microSD قابل تعویض هم عرضه می‌شود. قیمت دوربین گارمین در زمان عرضه به بازار، ۲۹۹ دلار خواهد بود.
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , گارمین






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
s3 کرمان : ما شهرستانیم دستمون به جایی بند نیست ولی استدعا دارم تهرانی های عزیز و شهرهای نزدیک تهران خواهشا از طرف ما یکشنبه ساعت 12 تشریف ببرید و صدای ما رو هم بگوش رسانه ها برسانید. در ضمن شما هم عزیز دل دقت کن صمت هیچ دخلی به خسارت دیرکرد نداره . شرکت بم خودرو (کرمان موتور) بیخود کرده بصورت غیر قانونی قرارداد یکطرفه نوشته " طبق قانون حمایت از مصرف کننده" میزان خسارت از زمان واریز وجه تا زمان تحویل هست و فقط زمان انتظار کاری مثلا 60 روز ازش کسر میشه. حتی پنجشنبه هم روز کاری حساب میشه. . فقط هم باید دفتر خدمات قضایی شکایت کنید حتی اگر توی این انتظار قسطی خرید کردید و چک پاس شده باید به میزان خسارت اضافه کنید. باید مبلغ رو دقیق حساب کنید بانضمام هزینه دادخواست و ... و شکایت از کرمان موتور کنید.
تارا اتومات : سلام من 4فروردین بودم هنوز فاکتور نشد
سجاد اس تری مشکی : دوستانی که دلشون خوش کردن به پانزده اردیبهشت به بعد فاکتور شن همش حرفه فردا زنگ بزنید میگن نیمه اول خرداد خواهشا فردا همگی بیایید پشت گوش نندازید
بنیامین : ۲۸بهمن NOفاکتور پس کی ‌‌ توهم مارادیوانه کردی با این تیبا وکوییک ول ما کو اطلس فقط
حمید : سلام داداشم ماشین زیر پاتو بفروش بریز حساب یه وسیله ارزون قیمت بخر که بی ماشین نمونی البته ماشین سالم بخر که برای فروختن دچار مشکل نشی شما 170 میلیون برای ساینا مریزی حساب بقیه اش قیمت روز هست خدا بزرگه تلاش کنی ساینا خشک داری ن مدل 99 بعدش 100 سود کم یا زیاد برات داره ضرراتو جبران میکنه این نظر شخصی منه
چانگان : سلام مال منم ارسال به خودروساز خورده اویل بهار که زنگ زدم سایپا گفت اسم هست عمر پلاک پرایدم بالای ۵سال بود که فروختمش بخاطر ارسال به خودروساز ولی سایپا حالا میگه پلاک فعال داری تعلق نمیگره اون موقع که پول بلوکه کردم آقای ضیغمی گفت پلاک فعال به شرط بالای ۴۸ماه ازعمر پلاک بلامانع است حالا دوستان تکلیف چی ممنونم اگه راهنمایم کنید
شهریار : با عرض سلام و درود دوستان عزیز و گرامی لطفا شایعه پراکنی نکنید هنوز مونده تا زمستان مگ کسی گفته که ماشین شمارو نمیدیم دارید خودتونو ناراحت میکنید انشالا تابستون پیامک برای پرداخت وجه میاد نگران نباشید لطفاً لطفاً شایعه پراکنی نکنید با تشکر.
سعید8 : این سامانه خودرو با مردم چکار کرد؟! 😃
محمود : تولیدحتی ازفروشم بیشترفقط منتظرافزایش قیمت هستن تافاکتورکنند تولیدانبوه اطلس از برج 12 پارسال شروع شده وماهی 15 هزارتولیدمیشه الانم همش به بهانه یک قطعه امبارتا مجوزافزایش قیمت بگیرن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حلما : سلام دوستان.حمل تحویل خودرو چند روز طول میکشه؟
سلام : میاد تااخربرجه ماشینت تحویل میگری حوالاتون نفروشید دیگه ماشین خیلی گران میشه حیف سی بکنید تکمیل وجه بکنید سورن ماشین خوبی ارتقایافتن 85 گان پاس کرد سوارمیشی اسلن صدادار نمیاد سواری خشی دار عالی به دلال ندین حیف خودتون سواربشین
رانا 29 اسفند : تبدیل نیومده چطوری فاکتور شدین
تبدیل ب سورن : واریزی9اسفند تحویلی7خرداد هنوز روی فاکتورشدن میچرخه
آپشنال4فروردین : درود،من تحویل 4فروردین هستم هنوز فاکتور نشده
علی شوقی : خیلی خوش شانس بودم ،الان دیگه میزنه اطلاعات موجود نمیباشد،حالا باید برم ببینم چی شد اطللاعاتم مفقود شده چون تا حالا در حال تخصیص بود
ایران آریایی : منم به همین صورت هست. و تکمیل وجه داره میچرخه زنگ زدم شرکت میگه سیستم نمایندگی ها درحال بروزرسانی است.😑😑
محسن 207دنده اسفند : سلام پرداختی 16دی تبدیل ب پانا هیچکس مونده فاکتور نشده باشه اگر کسی فاکتور نشده لطفا مثبت رو بزنن ببینم کسی هست چون ما17دی تکمیل وجه کردیم خبری نیست
میثم : خوشبحالت ما هی آماده شدن برا فاکتور به روز میشه
امیر : بنده هم 16اسفند سورن بنزینی واریز کردم روصودور فاکتورمیچرخه