آشنایی با نمایندگی چری و محصولات چری

 

آشنایی با نمایندگی چری و محصولات چری

 

رپورتاژ-اگر از طرفداران صنعت پر رونق و مهم تولید خودرو باشید و دنبال کردن ویژگی های خودروهای جدید جزیی از تفریح های زندگی شما باشد، حتما با تولیدات مدیران خودرو آشنا هستید. مدیران خودرو از سال 1381 با احداث مجموعه تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی ارگ بم کرمان پا به عرصه رقابت در بازار خودرو گذاشت. این مجموعه با بهره گیری از حمایت شرکت با سابقه و قدرتمند چری در چین توانسته است در سال های اخیر نظر بسیاری از خانواده های ایرانی به خود جلب کند. آنچه آمار موجود در مجموعه های نمایندگی چری نشان می دهد، رضایت خریداران محصولات چری است. چرا که این محصولات علاوه بر رقابت فنی پایاپای با خودروهای مشابه آمریکایی و اروپایی از قیمت های مناسبی برخوردار هستند.

با توجه به وضعیت نه چندان مناسب اقتصاد فعلی در کشور عزیزمان و نوسانات بی قاعده قیمت برای خرید اغلب کالاها، تولید خودرورهایی که خرید آنها برای اقشار مختلف امکان پذیر باشد، می تواند گام مهمی برای تامین آرامش افراد جامعه محسوب شود. مجموعه های نمایندگی چری به همین دلیل به اهرمی با ارزش برای برخورداری خانواده های ایرانی از وسیل نقلیه زیبا، ایمن و مقرون به صرفه تبدیل شده اند.

 

محصولات مجموعه های نمایندگی چری

مجموعه های نمایندگی چری در سراسر ایران، از ابتدای تاسیس خود توانستند با ارئه بهترین خدمات فروش و پس از فروش به جایگاه قابل اعتمادی در میان مردم دست پیدا کنند. در این مجموعه ها، خریداران علاوه بر بهره مندی کامل از مشاوره صادقانه کادر فنی برای انتخابی هوشمندانه، می توانند از با کیفیت ترین خدمات پس از فروش نیز برخوردار شوند. آنچه فروش خودروهای چری را در مجموعه های نمایندگی چری افزایش داده است، زیبایی و ایمنی و طراحی منحصر به فرد آنها است. در اینجا چند محصول چری که در مجموعه های نمایندگی چری بیشترین آمار فروش را به خود اختصاص داده اند معرفی خواهند شد:

آشنایی با نمایندگی چری و محصولات چری

تیگو 5 (TIGGO 5) محبوب در هر نمایندگی چری

یکی از اتومبیل های پر طرفدار در تمامی مجموعه های نمایندگی چری، تیگو 5 است. این خودرو اولین خودرویی به حساب می آید که با نام چری پا به ایران گذاشت. نسخه های فعلی تیگو 5 نسبت به نمونه اولیه از طراحی زیباتری برخوردار هستند. این خودرو در میان رقیبان خود ارتفاع بیشتری از سطح زمین دارد. تیگو 5 دارای رینگ هایی 175 اینچی است و با بهره گیری از یک خط کروم در نمای کناری خود و داشتن فلاشرهای روی سپر عقب، نظر خریداران را به خود جلب کرده است. تیگو 5 از امکاناتی مانند سان روف و استارت بی سوئیچ برخوردار است. موتور این اتومبیل 2 لیتری تنفس طبیعی بوده که قابلیت تولید 139 اسب بخار نیرو و 182 نیوتن متر گشتاور را دارد. تنفس طبیعی تیگو 5 دغدغه بسیاری از مشتریان مجموعه های نمایندگی چری را برای استفاده از بنزین با کیفیت و با اکتان بالا از بین برده است.

آشنایی با نمایندگی چری و محصولات چری

تیگو 7 (TIGGO 7) محصول زیبای چری

تیگو 7 از جمله محصولات پر فروش مجموعه محصولات چری است. این اتومبیل از بدنه هیدرودینامیکی زیبایی بهره می برد که به فرآیند شتاب گیری آن در یک بازه زمانی کوتاه کمک می کند. ظاهر جذاب این خودرو به همراه مشخصات فنی قابل قبول آن، باعث شده است تا مشتریان جوان مجموعه های نمایندگی چری نیز علاوه بر خانواده ها، از خرید آن راضی باشند. جلو پنجره تیگو 7 از شکلی موج مانند برخوردار است. همچنین طراحی ویژه چراغ های عقب این خودرو به آن ظاهری اسپرت بخشیده است. این اتومبیل از موتوری با حجم 1.5 لیتر بهره می برد که  میتواند 176 اسب بخار نیرو و 201 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

آشنایی با نمایندگی چری و محصولات چری

آریزو 5 (ARRIZO 5)

آمار موجود در مجموعه های نمایندگی چری نشان می دهد که آریزو 5 یکی از خودروهای محبوب در میان افرادی است که برای خرید به این نمایندگی ها مراجعه می کنند. آریزو 5 از کنسولی تی شکل برخوردار است و با داشتن طراحی داخلی زیبا و منحصر به فرد، دوخت مرغوب صندلی ها و فضای کافی، سرنشینان را از داشتن سفری راحت بهره مند می کند. داشتن امکاناتی مانند استارت بی سوئیچ، کیسه های هوای با سیستم سوئدی و صندوق عقبی 430 لیتری، از گزینه هایی است که کادر فنی مجموعه های نمایندگی چری را برای پیشنهاد این خودرو به خانواده های ایرانی قانع می کند.

آشنایی با نمایندگی چری و محصولات چری

آریزو 6 (ARRIZO 6) پر طرفدار در نمایندگی چری

یکی دیگر از محصولات پر طرفدار چری، آریزو 6 است که با داشتن رینگ های 17 اینچی نوع الماسی و خطوط بدنه HDS به چشم هر بیننده ای زیبا و منحصر به فرد به نظر می رسد. آریزو 6 از آینه های بغل با دید گسترده برخوردار است که به راننده امکان تنظیم برقی می دهد. طراحی داخلی این خودرو برای سرنشینان احساس راحتی را به ارمغان می آورد. پانل مرکزی آریزو 6 با سبک Bahaus طراحی شده است و ترکیب آن با صندلی های چرمی و زیبای آن توانسته است در دل خریداران جا باز کند. موتور آریزو 6، 1.5 لیتری است و دارای قدرتی معادل 147 اسب بخار و 210 نیوتن متر گشتاور می باشد.

در این مقاله سعی شد تا 4 مدل از محبوب ترین خودرو های عرضه شده توسط مجموعه های نمایندگی چری معرفی شود. سخن اخر اینکه سعی تمامی اعضای نمایندگی چری بر ارائه با کیفیت ترین خدمات فروش و پس از فروش برای مشتریان عزیز است. یکی از این نمایندگی ها که همواره تلاش کرده است تا رضایت مشتری را به عنوان مهم ترین اصل سرلوحه فعالیت های خود قرار دهد، اتو حیدری است. در این نمایندگی چری، خدمات پس از فروشی مانند سرویس های دوره ای و کارواش بطور منظم ارائه می شود. همچنین در اتو حیدری مشتریان می توانند اتومبیل های کارکرده خود را تعویض کنند. علاوه بر خدمات پس از فروش ذکر شده، شرایط ویژه فروش در اتو حیدی به تمامی هم وطنان کمک کرده است تا بتوانند با پیش پرداخت اندک و برخورداری از اقساط بلند مدت صاحب وسایل نقلیه ای ایمن و زیبا شوند. اتو حیدری برای پرسنل سازمان های دولتی شرایط فروش ویژه ای نیز در نظر گرفته شده است.

پرسنل اتو حیدری همواره برای ارائه بهترین خدمات در خدمت مردم تهران هستند:

شعبه آزادی 66008360

شعبه فاطمی 88995300

اطلاعات بیشتر شرایط فروش نمایندگی چری:

1) http://cheryco.ir/fa

2) https://autoheydari.ir/chery-representation/

3) http://www.mvmco.ir/

 

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , محصولات چری , اتو حیدری






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
کسری اس۵ : ۲۶مهر ثبت نام کردم دیروز۲۳اردیبهشت شاسی شد
سینا اس۵ : من ۸ آبان ثبت نام کردم و اسفندماه شاسی شده،و ۲۵ام فروردین تحویل گرفتم
احمد : دوستان نگران نباشید این طرح چهارشنبه فقط برای خودرو فرسوده و طرح مادرانه
Agh اصفهان : من17مهر402ثبت نام s5اقساطی کردم 21اسفند شاسی شد 22اسفند بیمه 26فروردین پلاک و دهم اردیبهشت‌ماه تحویل گرفتم مدل 403میخای شماره بزار عکس برات بفرستم
s3 مهرماه : بنده 21 اسفند شاسی شدم دریغ از خودرو
امین : سلام دوستان کسی خبر جدید و قطعی درباره حواله های چانگان cs55 که ارسال به خودروساز خورده کی پیامک واریز وجه میاد بخدا مردیم هرروز منتظر پیامک هستیم
سعید8 : دوستان برید حمایت کنید. اینجا صفحه ی خودروهای وارداتی نوبت دومه
علی : هر دو دزدن یکی از یکی بدتر
پلنگ : خب دوست بزرگوار الآن تقصیر ماها چیه که قرار بود دی واریز کنیم فروردین تحویل بگیریم ولی بعد کلی دغدغه و استرس و انتظار تو اردیبهشت یه پیام پیش فروش فرستادن میخوایید ریسک کنیم اونم از دست بدیم بریم از بیرون ماشین بگیریم که همون ماشین رو با کلی اختلاف بگیریم؟من نمیدونم چرا به این همه مردم بی گناه و بی تقصیر که با هزار دردسر و انتظار بعد چند ماه دغدغه ذهنی به خاطر واریز وجه پیش فروش میگید طمعکار!!!؟
سیامک : احساس میکنم تا حالا انقدر به شعورم توهین نشده بود یکشاله منتظر بودم آخرشم دزد سر گردنه جیبمونو خالی کرد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
هاکان شاهانی : با سلام به نظرم سایپا مصوبه رو رعایت نکرده طبق مصوبه باید مبلغی که از قبل به عنوان پیش پرداخت اخذ شده افزایش قیمت شامل نمیشه و نصف بعدی که به همراه دعوت نامه میاد افزایش قیمت قابل قبوله
207 کد 60019 : از دوستان سقف فلز با موعد دی ماه کسی فاکتور شده؟
کریم : چونه بزن خیلیه
ایمان : چطور شکایت کردید
حسن : نه عزیزم باتوطئه زندگی نمیکنم بلکه سعی میکنم بافکرومنطق وباهوش به قضایا نگاه کنم!!سعی میکنم به راحتی به کسی که یه کاری انجام مبده بدون منافع مالی یخرده روش تحقیق کنم تاحقیقت رومتوجه بشم
جواد : بگو نافم بچسبه به پیشونیت
29 : منظورم مهمترین جایگاه شکایت سازمان بازرسی هست در جواب آن دوستمون آدرس شکایت به خود ایران خودرو را می خواست نوشتم خودمم کم احتمال میدم
سعید تیگو7 : خدارو شکر صدور فاکتور ها شروع شد
ایرانی تیگو 7 پرمیوم : مبارکه . خبر خوبی بود
رضا : من خوشبختانه یا بدبختانه واریز کردم قسطی