کمبود لاستیک در کشور برطرف می شود

 

کمبود لاستیک در کشور برطرف می شود

 
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان کشور از رفع مشکل لاستیک در کشور از هفته پیش رو خبر داد.
 
عباس تابش روز جمعه در جریان سفر به گیلان با بیان اینکه در زمینه  لاستیک ، انباشت کالا برای لاستیک های وارداتی در گمرک را داشتیم که با مصوبه ستاد اقتصادی دولت در حال ترخیص  است ، افزود: از سوی دیگر با نهایی شدن قیمت لاستیک تولید داخل که در سامانه بارگذاری شده و رشد 10 درصدی تولید از روز شنبه (فردا) در تامین لاستیک کشور مشکلی نخواهیم داشت .
 
وی اضافه کرد: ماشین های باری نیز در سامانه مربوطه بارگذاری شده و با حواله راهداری لاستیک با نرخ مصوب به آنها عرضه می شود تابتوانیم مدیریت عرضه و تقاضا را داشته باشیم و اگر عاملان عرضه لاستیک قیمت مصوب را رعایت نکنند عاملیت آنها ابطال خواهد شد و افراد جایگزین معرفی می شوند.
 
تشکیل افزون بر 23 هزار میلیارد تومان پرونده های کلان در ستاد حمایت از مصرف کنندگان
 
رییس سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان کشور از تشکیل 564 پرونده کلان به ارزش افزون بر 23 هزار میلیارد تومان در چهار ماه نخست امسال در ستاد سازمان حمایت از حقوق تولید کنندکان و مصرف کنندگان خبر داد.
 
وی  این پرونده ها را پرونده های متعدد صنفی و تولیدی مربوط به  بخش هایی مانند فولاد و پتروشیمی عنوان و تصریح کرد: این پرونده ها فقط پرونده های کلان هستند یعنی این پرونده ها با ارزش یک میلیارد تا 15 میلیارد تومان هستند.
 
نرخ هر پاکت سیمان در مصالح فروشی ها و برای مصرف پروژه های عمرانی مشخص شد
 
وی  با اشاره به  تعیین نرخ قیمت سیمان افزود:  در مصالح فروشی ها  باید هر پاکت سیمان تیپ دو 50 کیلویی پاکتی، 17 هزار و 500 تومان  عرضه شود که عرضه بالاتر از این میزان بر اساس توافق کهبا بنگاه ها و انجمن مربوطه  در صورت گزارش تخلف بازرسان عاملیت آنها ابطال  و عامل جایگزین معرفی می شود .
 
تابش بیان کرد: برای پروژه های عمرانی و انبوه سازان نیز مقرر شد سیمان  تیپ 2 فله با معرفی نامه رسمی هر تن با قیمت 220 هزار تومان تحویل صاحبان پروژه ها شود .
 
رپیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا درباره افزایش قیمت های  لوازم ارتباطی همچون رایانه و تلفن همراه گفت: بحث گرانی با گرانفروشی متفاوت است ؛ گرانی پدیده ای است که  بدلیل مسایل مختلف همچون نوسانات نرخ ارز ایجاد می شود که وقتی نرخ ارز افزایش یابد ،بدنبال آن کالا هم گران می شود.
 
وی وظیفه سازمان حمایت از مصرف کنندگان را نظارت بر جلوگیری از گرانفروشی و بالاتر از درصد سود مجاز عنوان و تصریح کرد: کامپیوتر و تلفن همراه نیز جزو کالاهای مشمول ضوابط هیات تعیین تثبیت قیمت است اما مشمول ضوابط قیمت گذاری تثبیتی نیست به این معنا که شکایت محور است و اگر شکایتی شود با ضوابط هیات تعیین تثبیت قیمت تطبیق می دهیم اگرآن چیزی که ارایه می شود خارج از ضوابط باشد ،با آن برخورد می کنیم .
 
تابش با بیان اینکه دغدغه ای درباره تامین و قیمت مرغ داشتیم ، اظهار داشت: با بازدید سرزده از بازار رشت مشخص شد که درباره مرغ  قیمت های مصوب رعایت می شود و مشکلی در تامین  نیز نداشتیم ِ ضمن آنکه گوشت قرمز هم با قیمت متوسط کشوری در بازار موجود بود.
 
معاون وزیر صنعت و رییس سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان،  از روز چهارشنبه در گیلان حضور یافت ؛ شرکت در کارگروه تنظیم بازار استان گیلان و بازدید از سه شرکت تولید جوجه و مرغ و قطعه بندی از برنامه های سفر وی به این استان بود.
 

source

asrekhodro

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , کمبود لاستیک






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مشکی J7 : الحمد لله عصر تحویل گرفتم برگ کمپانی رو همراه بیمه نامه باتحویل خودرو بهم دادند
Tara v1p : مبارک باشه ۷تا ۱۰روز نهایتش...
زینب : ارسال میکنن نگران نباش توکل به خدا
بنیامین : سلام درصد دیرکرد چقدر می‌باشد اگر اطلاع دارید بگید
زینب : برای طرح عادی هم نوشته بود
علی : چی شد دوستان تا کجا فاکتور کردن کسی اطلاع داره
یه دوست : سلام وخواهشن اون مسعولین سایپا و اون بالاییها به فکر این طبقه های پایین باشید اون بالا یه خدایی هم هست
هیراد : این ماشین ها واسه اونایی که اسفند ماه ۴۰۱ پول بلوکه کرده بودن و اولویت بندی شون رو بهشون اعلام کردن
سعید : وضعیت باید از کجا برسی کرد
s3 کرمان : درود دوستان ۲۱ اسفند شاسی شدم ولی هیچ خبری از تحویل نیست از بم تا کرمان الان هنوز بعد ۳ ماه ماشین نرسیده خدامیدونه تا شهرهای دیگه کی برسه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
آقا مهدی : 141/5000/000ریال
رعنا پلاس : والا من 21 آذر تکمیل کردم اما میگن تیر احتمالا . لعت خدا بهشون . میگن ماولتفاوتشم میشه 7 نیم 8 تومن .
حامد : دوستان من اسفند ماهی دوگانه کارخانه هستم یکی بگه غیر از 114 تومان اولیه چقدر دیگه باید موقع دعوت نامه پرداخت کنم بهمن ماهی ها چقدر دیگه واریز کردن تو رو خدا بگید
سیام : سلام منم باید 30بهمن تحویل میدادن ولی خبیر نشده
سینا : سلام عزیزان من فروردین تکمیل وجه کردم از کجا بدونم فاکتور شدم یا نه ؟
ساینا من : این چطور میشه الان ماشینی که بر اساس قرارداد آخر دی باید دعوت نامش نیومد. و نهایت بعد از یک ماه آخر بهمن تحویل میدادن ولی چی شد یعنی هیچ مبلغی بابت تاخیر این چند ماه به دی ماهی ها و بقیه تعلق نمیگیره
مجید : لطفا حرف اضافه نزن ظلم کرده باید برگردونند به قبل شما دوست داری و پول داری برو آزاد بخر تا بهت بچسبه
امیر آریزو6پرو : تا کی صبوری باید کرد!!!!!! حداقل یه تاریخ دقیق تحویل بدهند خیال آدم راحت میشه
29 اسفند : دقیقا فاصله بین 346تا 460 بخاطر صندلی چرم واینه که چرا داره تصمیم داشتند کد 21 تبدیل زدیم قیمتش حدود 430 باشد اما تصمیم به جایگزین کردن 23 به جای سقف فلز شدند بخاطر ارتقا به 85 گانه وکد 21 این دو مورد بالا را نداشت گذاشتن بعد عید تبدیل زدند امثال ما بنفعمون شد.
علی گلستان : فردا برم بانک ببینم چقد میدن😃😃