3 مزیت سانتافه که نمی‌دانستید

 

3 مزیت سانتافه که نمی‌دانستید

 

رپورتاژ-کمپانی هیوندای کره جنوبی در سال 2000 میلادی برای این‌که بتواند سهمی از بازار شاسی‌بلندهای آمریکا را به‌‌دست آورد، هیوندای سانتافه را طراحی و تولید کرد. نسل اول این خودرو که با کد اتاق SM شناخته می‌شود تا سال 2006 روی خط تولید کمپانی هیوندای قرار داشت تا این‌که در همان سال با دومین نسل از خاندان سانتافه جایگزین شد. نسل دوم هیوندای سانتافه (CM) که در بازار کشورمان اولین نماینده از این خودرو محسوب می‌شود، بین سال‌های 2006 تا 2012 بارها مورد بازنگری قرار گرفت و علاوه‌‌بر بازار ایران در بسیاری از کشورها همچون آلمان، استرالیا و ایالات‌متحده نیز حضور یافت. در نمایشگاه خودرو نیویورک سال 2012، کمپانی هیوندای، نسل سوم سانتافه (DM) را در معرض دید عموم قرار داد و یک سال بعد هم این شاسی‌بلند جذاب به بازارهای جهانی عرضه شد. سانتافه که با نام هیوندای Maxcruz نیز شناخته می‌شود، در سال 2017 تحت یک فیس‌لیفت قرار گرفت و سرانجام در سال 2018 برای همیشه از خط تولید هیوندای کنار گذاشته شد تا نسل چهارم این خودرو بتواند در بازارهای جهانی حضور پیدا کند. برخلاف نسل دوم و سوم هیوندای سانتافه که حضور پررنگی در بازار کشورمان دارند، نسل چهارم سانتافه به دلیل محدودیت‌های موجود هیچ‌گاه فرصت حضور در بازار کشورمان را پیدا نکرد.

سال 2012 دوباره خودروساز هیوندای به تولید نسل سوم از این خودروی جذاب پرداخت و عرضه آن در دو نسخه مختلف توسط این شرکت خودروسازی مشهور انجام شد و در نهایت چهارمین نسل از سانتافه در سال 2019 قدم به بازار گذاشت و مثل همیشه دوستداران این شاسی بلند کره‌ای را خوشحال کرد.

به‌خاطر داشته باشید که این خودرو بی‌دلیل اینقدر محبوب نیست و برای رضایت‌مندی مشتریانش همواره در تلاش بوده است، در این مقاله قصد داریم سه مزیت مختلف سانتافه را بررسی کنیم، اگر به این خودرو علاقه‌مند هستید یا می‌خواهید یه مدل از آن را داشته باشید با ما همراه شوید.

 

3 مزیت سانتافه که نمی‌دانستید

لیست آپشن‌های سانتافه کامل تر از هر خودریی

اولین دلیلی که می‌توانیم ذکر کنیم آپشن‌های فوق العاده و کاملی هستند که در ساخت این خودرو کره‌ای بکار رفته‌اند. این امکانات در هر نسل پیشرفته‌تر از نسل قبل شده و در اخرین نسل نسخه لیست کاملی از تجهیزات را مشاهده خواهیم کرد.

برخی از این امکات از قبیل صفحه نمایش 7 اینچی به انضمام سیستم اتصال به گوشی همراه، بلوتوث و چهار پورت یو اس بی بوده‌اند که خرید سانتافه را بیش از بیش جذاب خواهند کرد. نسل چهارم این خودرو حتی امکانات جالب‌تری نظیر سیستم هشدار نقطه کور و سیستم هشدار تصادف از جلو دارد که علاوه بر دیگر تجهیزات این خودرو یک لیست کامل را تشکیل می‌‌دهند.

سیستم صوتی سانتافه در میان رده متوسط‌ها قرار داد چراکه مجهز به 6 اسپیکر بوده و می‌توان گفت که نسل جوان چندان از آن خوششان نخواهد آمد اما نباید نگران نباشید چراکه شما قادر خواهید بود که سیستم صوتی بی پایان  12 اسپیکری را روی خودرو نصب کرده و از سانتافه خود لذت ببرید.

3 مزیت سانتافه که نمی‌دانستید

ایمنی  بالا را با سانتافه تجربه کنید

دومین موردی که به بررسی آن می‌پردازیم ایمنی این شاسی بلند کره‌ای بوده که همواره در تولید اتومبیل‌های جدید به آن توجه خاصی می‌شود. به خاطر داشته باشید که تمام هیوندا سانتافه‌هایی که در سال 2019 تولید و به بازار عرضه شدند را مجهز به بسته ایمنی سنسورهای هوشمند می‌سازند. این شرکت خودروسازی کره‌ای همچنین تجهیزات ایمنی جدیدی به این خودرو اضافه کرده که امکان ندارد خانواده‌ها عاشق آن نشوند. اگر از کیسه هوا و ترمزهای این خودرو صرف نظر کنیم، قطعا به تجهیزاتی در این خودرو می‌رسیم که در اتومبیل های رقیب موجود در بازار وجود نداشته یا به ندرت بکار می‌روند و هیوندا با نصب آن‌ها در اتومبیل‌های تولیدی شرکت خود همواره ایمنی سرنشینان سانتافه را مد نظر قرار می‌دهد.

برای نمونه می‌توان به سیستم خروج ایمن اشاره کرد که با آگاهی دادن به سرنشینان نسبت به محیط پیرامون خودرو، کمک زیادی به امنیت آن‌ها خواهند کرد. همینطور سیستم نظارت بر نقاط کور که در این خودرو تعبیه شده به کودکان نشان خواهد داد چه مکان‌هایی برای خروج از خودرو امن بوده و می‌توانند درب خودرو را باز کنند.

3 مزیت سانتافه که نمی‌دانستید

سانتافه، یک خودرو لاکچری و جذاب

خرید سانتافه تجربه داشتن یک خودروی لاکچری را به شما خواهد بخشید به صورتی که مدل Ultimate در صدر لیست خودروهای تولیدی کمپانی هیوندا کره قرار گرفته است. اگر تجربه رانندگی با سانتافه را داشته باشید قطعا می‌دانید که با تنظیماتی نظیر ارتفاع و گودی کمر که در صندلی راننده قرار دارد می‌توانید مطلوب‌ترین حالت را برای نشستن خود انتخاب کنید، همچنین دوربین‌های بکار رفته در این شاسی بلند کره‌ای با دید مناسبی که از فضای اطراف به شما خواهد داد، در واقع کمکتان خواهند کرد تا بهترین مکان برای پارک کردن خودرو نصیبت شما شود.

هیوندای سانتافه امکانات زیادی ازجمله صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، شارژ بی‌سیم گوشی همراه هوشمند، گرم‌کن و سردکن صندلی‌ها و... دارد که کمپانی خودروسازی هیوندای کره جنوبی با تعبیه این موارد در سانتافه در لاکچری نشان دادن این خودرو تلاش زیادی کرده است.

 

جمع‌بندی

سانتافه یکی از بهترین تولیدات شرکت خودروسازی هیوندای کره جنوبی محسوب می‌شود که در 4 نسل روانه بازار مصرف شده و تا به حال از طرفداران بسیار زیادی در کشورهای مختلف برخوردار بوده است. در ایران هم این خودروی کره‌ای توانست در مدت ورودش به ایران توجهات زیادی را به خود جلب کند. همتی که سازندگان این خودروی کره‌ای برای ساخت این محصول نشان داده‌اند باعث شده که سانتافه از پشتوانه بسیار قوی برخوردار بوده و همواره عامل کیفیت را برای خودروهای خود مد نظر قرار بدهد. هیوندای سانتافه علاوه بر ظاهر فریبنده و زیبایی که دارد آپشن‌های فوق العاده‌ای را هم در کارنامه خود داشته همچنین برخورداری از موتور توربو شارژ در این خودرو و همینطور سیستم AWD  قدرتی باور نکردنی به این خودرو کره‌ای بخشیده‌اند.

 

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , سانتافه






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ماه : چرا فاکتور نمیشه خدایش الان خودرو وی ۴ من تحویل اسفند بوده هنوز فاکتور نشده
ابوذر تیموری زاده اصل : ابوذر تیموری زاده اصل 4231980705
عباس : سلام ... جناب ماشین من سمند ای اف سون هستش وقتی که تو حرکت باهاش میری تو هر دنده ای اگه یکدفعه پامو از رو گاز بر میدارم صدای عجیبی میده مشکلش چیه ....؟ ممنون میشم راهنماییم کنید🙏
پلنگ : دوستان من پیش فروش سهند مهرماه رو زدم واریز وجه هم کردم خلاصه کار درستی کردم یا نه خدا میدونه ولی فقط میدونم از بلاتکلیفی دراومدم
مهران : 14 خبر فوری دوستانی که ارسال به خودرو ساز زده براشون ولی پیامک نرفته تاریخ شنبه ۸/۰۲/۴۰۳ برای اعتراض حتما شرکت کنین قرار ما ساعت 10صبح به آدرس ولی عصر خیابان کلانتری روروی وزارت صمت حتما تمای دوستان از تمام نقاط ایران باید تشریف بیارین چون هیچگونه خبری بعد از انجام تجمع اینجا نمیذاریم پس اگه میخواین به نتیجه برسین حتما و حتما شرکت کنین شنبه ۸م اردیبهشت ساعت ۱۰صبح16:19 1403/02/04 پاسخ دادن حامد 2
هادی : سلام هفته ی چهارم اسفند ساینا اس دوگانه تکمیل وجه قرار بود بیاد تا کی باید منتظر بمونیم اخه
S3 سفید : سلام، بیمه و پلاکتون چه تاریخی صادر شده؟
ابوالفضل : کسی خبر داره اسفندماه چ وقت قراره بیاد آیا افزایش قیمت میخوره یا نه
S3 سفید : امروز مشتریهای سایپا ساعت ۱۰ یه عده تجمع کردن، شنبه هم مشتریهای چانگان قراره ساعت ۱۰ تجمع کنن .... گروه های دیگه هم اوضاعشون بهتر از اینجا نیست😂
S3 : سلام من ۸ آبان ثبت نام کردم ۲۴ اسفند فاکتور شد ۱۵ فروردین کارت و چند روز بعد سندش اومد دیروز زنگ زدند گفتند یکشنبه بیا برا تحویل انشاالله برای شما هم زودتر بدند
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اتومات یکپارچه بهار 1403 : دوستان برنامه فروشی که فعال شده، تیک رو بزنم بره مرحله بعد باید بلافاصله واریز کنم یا می‌مونه تو اون مرحله و تا پنج‌شنبه که مهلت هست می‌تونم برگردم ادامه بدم مسیر رو و واریز کنم؟ ببخشید اگه خنده‌داره سوالم
رنا بهمن : سلام پول هم پرداخت کردی برا تبدیل
حمیدرضا : هیچکار نمیخواد بکنیم
رانا بهمن : سلام کسی تبدیل رانا با 207 انجام داده ما تفاوت چقد باید پرداخت کنی
ایمان : اره دقیقا من رفتم این مار کردم شنا ویمررکردی
ساینا دوگانه : جواب سجاد ساینا است ، سلام ایشالا تا یکشنبه بدستت میرسه، مبارکتون باشه 🙋🙋
دوگانه آذر : سلام. دوستانی که تحویل گرفتید ماشین وقتی که سرده خاموش نمیشه؟ ماشین من وقتی روشن نمیکنم 2دقیقه هم میزارم گرم میشه حرکت که میکنم خاموش میشه. نمایندگی هم بروم دستگاه گذاشت گفتش مشکلی نداره میگه از بنزین هست. برا دوستانی که تحویل گرفتن همچین مشکلی نداره؟
بهمن : سلام بایدبریم نمایندگی انصراف بزنیم یانمیخواد
بهمن 402 : موعد تحویل 207 رو تو قرارداد کی زدن
سحر : سلام بخدا منم الان شد 102روز تو حالت تخصیص مونده فایده نداره شکایت باید کرد