شارژ کارت سوخت خودروهای سنگین روزانه شد

 

شارژ کارت سوخت خودروهای سنگین روزانه شد

 
معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری کشور از تخصیص روزانه سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی بر مبنای پیمایش خبر داد.
 
فرامرز مداح با اشاره به راه‌اندازی سامانه جامع پیمایش و سوخت هوشمند در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید گفت: با هدف افزایش نظارت بر بخش حمل و نقل عمومی کشور، سامانه‌هایی را راه اندازی کرده‌ایم که فاز اول آن مربوط به ناوگان و شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای است و توانستیم دو سامانه پیمایش و توزیع سوخت را اجرایی و عملیاتی کنیم.
 
به گفته معاون سازمان راهداری، بر اساس این سامانه قرار است حداکثر ۲۴ ساعت پس از پیمایش، کارت سوخت خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی شارژ شود.
 
وی افزود: سامانه جامع پیمایش، نقش مهمی در تسهیل روند صدور بارنامه، صورت وضعیت و تردد مرزی دارد و رابط کاربری مدیریت سامانه امروز به مرحله اجرایی رسید.
 
مداح همچنین با اشاره به راه اندازی سامانه هوشمند سوخت گفت: این سامانه وظیفه توزیع سوخت گازوئیل بین ناوگان حمل و نقل عمومی را بر عهده دارد و بر این اساس، با ارتباط این سامانه با سامانه‌های وزارت کشور و خودروهای عملیاتی دستگاه‌های خاص مانند نیروهای مسلح، راهداری و هلال احمر، اطلاعات این خودروها بر مبنای پیمایش، ساماندهی و به شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ارسال خواهد شد تا کارت سوخت این خودروها شارژ شود.
 
به گفته این مقام مسئول، همچنین در موارد خاص یا حمل بارهای خاص یا مواردی، چون لزوم تخلیه بنادر که نیاز به سفر یکسر خالی خودروها وجود دارد نیز، می‌توان برای تأمین سوخت ناوگان اقدام کرد.
 
معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه توزیع نفت‌گاز با همکاری شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی هم اکنون بر اساس سهمیه بندی و ضریبی از پیمایش انجام می‌شود گفت: تخصیص سوخت در سامانه‌های جدید بر مبنای پیمایش و بارنامه و کارکرد خودروها بر اساس اطلاعات سامانه‌هایی نظیر جی پی اس خواهد بود و سامانه جامع پیمایش در این حوزه از امکانات ویژه و متنوعی برخوردار است.
 
مداح درباره راه‌اندازی سامانه محاسبه میزان پیمایش خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی افزود: سهمیه سوخت هر وسیله نقلیه گازوئیل سوز بر اساس اطلاعات سامانه GPS و طبق اسناد جابجایی کالا و مسافر تعیین خواهد شد.
 
وی در خصوص اجرایی شدن این سامانه گفت: مراحل اجرایی شدن این سامانه به گونه‌ای است که در ابتدا اطلاعات از اسناد حمل و نقل برون شهری مانند بارنامه، پروانه تردد، صورت وضعیت مسافری و همچنین سامانه‌های ردیاب سپهتن دریافت می‌شود و سایر اطلاعات هم بر اساس پیمایش ناوگان درون شهری از سامانه وزارت کشور دریافت می‌شود.
 
عضو هیئت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: محاسبه میزان پیمایش ناوگان، بر اساس اسناد حمل و ردیابی و یکپارچه‌سازی اطلاعات میزان پیمایش ناوگان حمل و نقل برون شهری و درون شهری صورت می‌گیرد.
 
مداح در مورد ورودی‌های اطلاعات این سامانه نیز گفت: با نصب سامانه‌های پلاک خوان، پلاک‌ها شناسایی و تردد آن‌ها ثبت شده و خروجی‌ها را هم طبق اطلاعات این سامانه استخراج می‌کنیم.
 
وی راه‌اندازی این دو سامانه را جزو مهمترین پروژه‌های راهداری دانست و افزود: این دو طرح نقش مؤثری در حوزه پیمایش و همچنین توزیع جامع سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی و جلوگیری از تخلفات این بخش دارند.

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , محصولات کیا






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
آریا مهر : با سلام دوستان کسی به وزارت صمت زنگ زده ؟ اگه زنگ زدین چه جواب گرفین؟ من تماس گرفتم یک ساعت و نیم پشت خط بودم یهو قطع شد کلا شماره سر کاریه به 124زنگم کد 7 اپراتوراستان جواب گفتن به ما وصل کردن که جوابگو نباشند نمیدونم چجور باید با وزارت صمت ارتباط بر قرار کنم 02142516326 این شماره سامانه یکپارچه وزارت صمت هست که باید 2ساعپ پشت خط باشی
ساینا : سلام کسی فاکتور شده یا نه ؟
تارا V1 : منم تحویل اول بهمن هستم ولی خبری نیست تارا دستی V1 مشکی ابنوس ولی مال همکارمون تحویل 26 دی بود نقره ای 3 روز پیش فاکتور شده هر دو یک قرار داد بودیم فروش فوری 90 روزه یکپارچه پاییز 402 فقط اون چند روز قبل از من کل وجه رو پرداخت کرد اون 26 مهر من 1 ابان ان شالله فکر کنم تا هفته اینده ما هم فاکتور شیم
ممم : ما تمام پول را واریز کرده ایم .چه تکمیل وجهی ؟
فرهاد : داش من وضعییت خودم رو عرض کردم که برگ سبز اومده ولی بیمه نیومده. وقتی برگ سبز میاد یه خورده امیدوار میشی که شاید موتور و بدنه هم داره !!!! البته از اینا هیچ کاری بعید نیست. الانم رفتم جنت اباد گفتن حمل شروع شده چند روز دیگه میرسه تهران یه چند روز هم تو پارکینگ تهران میمونه البته من به حرفشون اعتماد ندارم ممکنه سر کاری باشه جی 7 ثبت نام 5 ابان شاسی تحویل قراردادی 25 بهمن شاسی 22 اسفند کارت ماشین و برگ سبز اومده ولی بیمه نیومده یا حق
S3 نهم ابان : سلام لعنت بر کرمان موتور کاذب ثبت نام 8/9 نود روزه کاری 12/26 فاکتور 1/25 صدور سند و کارت خودرو 2/5 مدارک شامل کارت و سند بدستم رسید بیمه هم شده از 1/15 اما از خودرو خبری نیست. هیچکس جوابگو نیست
فرشاد : واسه منم فاکتور نشده مونده تو آماده تخصیص ۱۴اسفندم تکمیل وجه کردم .۱۴خردادم میشه درس سه ماه .دیگه باید این روزا فاکتور بشه تا ۱۴ خرداد تحویل بدن .اگه ندن هم باید دیرکرد بدن
j7 : برای منم 28/12/1402 فاکتور شده ولی کارت ماشین و برگ سبز هم تو فروردین اومده. از ماشین هم که فعلا خبری نیست.
کسریs5 : خدارو شکر امروز ماشین من شاسی خورد پیامکش اومد من ثبت نام مهر بودمs5
ساینا اسفند : شمارو قسم می‌دیم به خدا این دعوتنامه اسفند رو بفرستید بابا بخدا برا مسافر کشی میخوایم نداریم بدبختیم دامون به کجا ببریم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
شایان بهاری : دوستان همه اسفندی ها تا 2 خرداد فاکتور میشید .
پذیرش 11 بهمن فوری : دوستان فروش فوری چکار کنیم ؟ اینا اصلا انگار فوری رو فاکتور نمکنن
207 سقف فلزی تحویل آذر : دوستان برگ سبز رو نمایندگی میده یا پست میکنن؟
دی دوگانه : سلام چندروز بعد پلاک،تحویل میدن
رضا : ممنون از پاسخگویی همه دوستان
محمد : من پاییزگرفتم بدنه محکم خوش رخ خوشرنگ دریچه سیمی ایسیوزیمنس هست پارس سال سفارشی فعلاخوبه فقط اوایل تسمه دینام چخ چخ میکرد بردم نمایندگی عوض کردن خوب شد فعلاخداروشکرخوبه
دی دوگانه : سلام،27تکمیل وجه،18فاکتور,امروز پلاک شدم،روزی همه باشه
207 : ممنون سلامت باشین
تحویل 30 دی تکمیل وجه 25 اذر : خوش بحالت چقد زود انجام شد ،بهر حال مبارک باشه
حمید : یک ماه هست ماشین رو تحویل گرفتیم