وانت آریسان 2 با ساختار دیفرانسیل جلو در راه است

 

وانت آریسان 2 با ساختار دیفرانسیل جلو در راه است

 

وانت آریسان سری اول از قلب خستگی ناپذیر پیکان استفاده می کرد اما حالا خبر می‌رسد که سری جدید این خودرو قرار است با عنوان آریسان ۲ با موتور ۱.۸ لیتری پژو و ساختار دیفرانسیل جلو روانه بازار شود. آریسان، از جمله حاشیه ساز ترین محصولات تولید داخل است که حالا با مجوز شورای رقابت، طعم افزایش قیمتی در حدود ۱۳۰ درصد را نیز چشیده است٬ اما قیمت سری جدید این خودرو مشخص نیست٬ هرچند بعید نیست که قیمت نهایی این مدل افزون بر ۱۵۰ میلیون تومان تعیین شود.

 

 

وانت آریسان 2 با ساختار دیفرانسیل جلو در راه است
 

 

وانت آریسان سری نخست جهت ایمنی به دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین مجهز شده و از کولر و بخاری بصورت تهویه مطبوع دستی بهره می‌برد.

 
 

از دیگر امکانات این وانت نیز می‌شد به پخش‌کننده CD به همراه پورت USB، ترمز ABS، سیستم ضد سرقت (ایموبیلایزر) و سیستم خودکار قطع سوخت در مواقع اضطراری اشاره کرد.

 

شرایط فروش وانت آریسان
 

 

داخل وانت آریسان شباهت فراوانی به داخل خودروی پژو پارس دارد .غربیلک فرمان آن متعلق به خودروی سمند است. کابین وانت مذکور بسیار راحتر و دلنشین تر از خودروی وانت پیکان است.

نسل بهبود یافته آریسان با ساختار دیفرانسیل جلو در ایران خودرو خراسان تولید می‌شود [به روز رسانی] - تیر ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان، با اعلام خبر آغاز پروژه راه اندازی خط تولید وانت آریسان بهبود یافته، در این شرکت، گفت: «گروه صنعتی ایران خودرو به‌ منظور حفظ سهم بازار در حوزه خودروهای کار، پروژه ایجاد خط تولید سالانه ۳۰ هزار دستگاه نسل بهبود یافته وانت آریسان را در شرکت ایران خودرو خراسان آغاز کرده است.»

بیژن زاهدی فرد افزود: «این محصول که در ایران خودرو خراسان تولید خواهد شد، به موتور دوگانه سوز XU7 ارتقا یافته، مجهز شده که نیروی محرکه آن به چرخ های جلو منتقل می شود.»

زاهدی فرد ادامه داد: «با تغییراتی که در بدنه این خودرو انجام شده، ظرفیت تاب آوری آن تا هزار کیلوگرم و بار مجاز برای حمل به بیش از ۶۰۰ کیلوگرم رسیده است. این خودرو به مخزن سوخت  ۷۵ لیتری گاز CNG تجهیز شده و برای افزایش ایمنی و گنجایش بیشتر مخزن سوخت بنزین با ظرفیت ۴۰ لیتر به همراه زاپاس‌بند به زیر بدنه منتقل شده است.»

 

وانت آریسان 2 با ساختار دیفرانسیل جلو در راه است
 

 

وی درباره کیفیت نسل جدید وانت آریسان، گفت: «این خودرو شرایط احراز سطح آلایندگی استاندارد یورو پنج را داراست و تولید آن با دو ستاره کیفی آغاز می شود و با برنامه ریزی های انجام شده کیفیت آن تا سطح سه ستاره کیفی ارتقا خواهد یافت.»

وی در خصوص زمان آغاز و روند تولید این محصول در ایران خودرو خراسان گفت: «پروژه ایجاد خط بدنه‌سازی از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده و هم‌زمان، اقدامات لازم در سالن های بدنه، رنگ و مونتاژ برای تولید انبوه این محصول در حال انجام است. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در اوایل مهرماه امسال تولید این محصول در ایران خودرو خراسان آغاز و تا پایان سال پنج هزار دستگاه از آن روانه بازار خواهد شد.»

قیمت آریسان با افزایش قیمت شدید اعلام شد [به روز رسانی] - شهریور ۹۹

صبح امروز (هفدهم شهریور ماه) دعوتنامه تسویه حساب برای مشتریانی که قبلا خودرو آریسان را ثبت نام کرده بودند صادر شد. این بخشنامه جهت تعهدات خودرو آریسان با موعد تحویل شهریور ۹۹ بوده و ۲۰ روز پس از تسویه حساب، خودرو تحویل مشتری مشتری خواهد شد.

تغییرات قیمت آریسان:

 

قیمت آریسان
 

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , وانت آریسان






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

5 نظر

آریسان پرشیایی
0

سلام دوستان بنده وانت اریسان2 سه ماهه ثبت نام کردم 30دی پول واریز کردم .نمایندگی گفت زودتر تحویل میدن اما هنوز داخل کاستومر خبری نشده کسی هست فاکتور شده باشه؟
14:31  1401/10/13
پاسخ دادن
ابراهیم
3

احتمالا از صفحه کلاچ باشه
15:26  1394/11/26

حمید
2

شایدم از قالپاقاش باشه🤔🤔
14:56  1401/11/21

آریسان2 نقره ی
2

یه خورده دست رو میل گاردون بکشی حل میشه
13:11  1401/11/23

حمید
0

سلام،دوستان من چند ماه پیش یه سواری ثبتنام کرده بودم از ایرانخودرو که درومد گرفتمش،آیا میتونم یه اریسان ثبت کنم؟
16:56  1401/10/01
پاسخ دادن
مهدی
1

یعنی وانت هم به پولدارا میرسه؟ بابا یه خودرو بسازید قشر کم درآمد بتونند بخرند.. لامصب ماشین کاره. کار
17:51  1400/08/03
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مشکی J7 : الحمد لله عصر تحویل گرفتم برگ کمپانی رو همراه بیمه نامه باتحویل خودرو بهم دادند
Tara v1p : مبارک باشه ۷تا ۱۰روز نهایتش...
زینب : ارسال میکنن نگران نباش توکل به خدا
بنیامین : سلام درصد دیرکرد چقدر می‌باشد اگر اطلاع دارید بگید
زینب : برای طرح عادی هم نوشته بود
علی : چی شد دوستان تا کجا فاکتور کردن کسی اطلاع داره
یه دوست : سلام وخواهشن اون مسعولین سایپا و اون بالاییها به فکر این طبقه های پایین باشید اون بالا یه خدایی هم هست
هیراد : این ماشین ها واسه اونایی که اسفند ماه ۴۰۱ پول بلوکه کرده بودن و اولویت بندی شون رو بهشون اعلام کردن
سعید : وضعیت باید از کجا برسی کرد
s3 کرمان : درود دوستان ۲۱ اسفند شاسی شدم ولی هیچ خبری از تحویل نیست از بم تا کرمان الان هنوز بعد ۳ ماه ماشین نرسیده خدامیدونه تا شهرهای دیگه کی برسه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
29 اسفند : دقیقا فاصله بین 346تا 460 بخاطر صندلی چرم واینه که چرا داره تصمیم داشتند کد 21 تبدیل زدیم قیمتش حدود 430 باشد اما تصمیم به جایگزین کردن 23 به جای سقف فلز شدند بخاطر ارتقا به 85 گانه وکد 21 این دو مورد بالا را نداشت گذاشتن بعد عید تبدیل زدند امثال ما بنفعمون شد.
علی گلستان : فردا برم بانک ببینم چقد میدن😃😃
مریم : دی دوگانه هیچی پول نمیدن
چرا : حالش خوب نیست
مریم : علی گلستان قیمت 285 شماکلا 255 میدی
حمید : همه ماشینارو دارن میدن به دوگانه هایه سورن باره همشون تبدیل 207پانا دنده دستی میاد بعد اینجا همه لنگ فاکتور شدن
207 ارتقا : آخه ماهایی که ارتقا یافته ثبت نام کردیم برا این بود که اجبار کردن سقف فلزی رو تبدیل بزنیم به ارتقا یافته
مهرانs5 : سلام.از نمایندگی که موقع ثبت نام انتخاب کردی میتونی بپرسی . فقط اون نمایندگی خاص امکان مشاهده میزان اعداد و ارقام داره.
نازلی فونیکس fx : ممنون هم چنین شما عزیزان ی کم صبوری کنید حل میشه همه چیز
حسین آقا : نه. اشتباه کردیم ارتقا ثبت نام کردیم. الان اینایی که تبدیل زدن هم ارتقا بهشون رسید. 200 میلیون پول بیشتر فقط برای روکش چرم و آینه فوتوکرومیک دادیم. اشتباه کردیم. ارزششو نداشت. همین پول توی طلا سود خوبی میداد بدون این مسخره بازی های فاکتور و پلاک. من که دیگه هیچ وقت پیش خرید نمیکنم. پول آدم قفل میشه.