در فضای داخلی، بیشترین تغییرات به کنسول میانی مرتبط است. کلیدهای لمسی و دیجیتال، جایگزین دکمههای فیزیکی شدهاند. نمایشگر لمسی ۱۰٫۹ اینچ در تمامی مدلهای ماکان وجود دارد و ساعت عقربهای نیز، همچنان در وسط داشبورد خواهد بود. خریدار میتواند ادوات فیبر کربن برای فرمان و داشبورد سفارش دهد؛ اما پنل پشت فرمان تمام دیجیتال برای ماکان، فراهم نخواهد بود.
مدل استاندارد، مدل استاندارد مجهز به پیشرانه دو لیتر توربوشارژ با ۲۶۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتنمتر گشتاور است. نسخهی S، کمی قویتر خواهد شد تا قدرت ۳۷۵ اسب بخار فراهم کند. قویترین مدل با کد GTS، مجهز به پیشرانه ۲٫۹ لیتر توئینتوربوشارژ خواهد بود تا ۴۳۴ اسب بخار قدرت و سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت ۴٫۱ ثانیه داشته باشد. این محصول، جایگزین ماکان توربو در سبد پورشه خواهد شد و نهایت سرعت ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت خواهد داشت.
آستانه قیمت ماکان ۲۰۲۲، به ۵۵ هزار دلار میرسد. نسخهی S و GTS به ترتیب، ۶۵ و ۷۹ هزار دلار قیمت خواهند داشت. مشخصات ماکان هیبرید و پلاگین هیبرید جدید، طی ماههای آینده اعلام خواهد شد.