نسخه ویژه‌ جی ام سی کنیون با تجهیزات آفرود و امکانات زندگی در طبیعت معرفی شد

 

نسخه ویژه‌ جی ام سی کنیون با تجهیزات آفرود و امکانات زندگی در طبیعت معرفی شد

 

جی‌ام‌سی از نسخه‌ی ویژه وانت پیک‌آپ مفهومی و آف‌رود کنیون AT4 با نام OVERLANDX رونمایی کرد که تجهیزات رانندگی خارج از جاده و امکانات زندگی برای طبیعت‌گردی ارائه می‌دهد.

طبیعت‌گردی در سال‌های اخیر شکوفا شده است؛ زیرا افراد بیشتری مشتاق هستند که از مسیر جاده خارج شوند و شب را در منطقه‌ای خلوت و دور از تمدن بگذرانند و خاطرات خوبی برای خود رقم بزنند. به گزارش موتوروان، شیوع کووید-۱۹ در سال ۲۰۲۰ موقتاً این سبک زندگی پرماجرا را متوقف کرد؛ اما اکنون که به‌تدریج جریان عادی زندگی پس از ماه‌ها گرفتار شدن در خانه بازمی‌گردد، مردم مشتاق هستند تا دوباره به طبیعت بروند و از نو با آن ارتباط برقرار کنند.

 

 

نمای جانبی پیکاپ مفهومی و آفرود جی ام سی کنیون / GMC Canyon AT4 OVRLANDX

رویداد Overland Expo Mountain West که به‌زودی در آمریکا برگزار خواهد شد، مکان مناسبی برای نمایش وانت‌های کاملاً سفارشی با قابلیت‌های پیشرفته رانندگی در هر مکانی است. جی‌ام‌سی (GMC) با نسخه‌ی مفهومی و ویژه‌ی پیک‌آپ Canyon AT4 که کنیون AT4 OVRLANDX نامیده می‌شود، در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد. این نسخه‌ی ویژه روی لاستیک‌های بزرگ ۳۳ اینچی BFGoodrich KM3 مخصوص زمین‌های دارای گل‌ولای با رینگ‌های ۱۷ اینچی AEV Crestone سوار می‌شود.

جی‌ام‌سی فهرست طولانی از امکانات تفریحی و آف‌رود برای این پیک‌آپ ارائه می‌دهد. از جمله‌ این امکانات می‌توان به محافظ پنل کناری، نقاط بازیابی جلویی، محافظ زیر بدنه، سپر جلو و وینچ اشاره کرد. جی‌ام‌سی کنیون از دیفرانسیل قفل‌شونده الکترونیکی جلو و عقب و حتی پنل خورشیدی بهره می‌برد و فضای ذخیره‌سازی در کفی عقب آن دارای سیستم کشویی جالبی است.

نسخه‌ی مفهومی وانت آف‌رود جی‌ام‌سی کنیون با فاصله ۱۰ اینچی از زمین و زاویه حمله ۲۷٫۷ درجه، آماده‌ی رانندگی در انواع زمین‌های ناهموار است و سرنشینان پس از رسیدن به مقصد می‌توانند در چادر روی سقف استراحت کنند. جی‌ام‌سی برای حفاظت در برابر نور خورشید و باران، در قسمت عقب کنیون AT4 سایبان نصب کرده است. از جمله سایر امکانات این وانت آف‌رود می‌توان به کولر و حتی آشپزخانه، همراه با محافظ شیشه جلو در برابر برخورد شاخه‌های کوتاه درختان اشاره کرد.

احتمالا وانت آف‌رود OVERLANDX جی‌ام‌سی فعلاً یک خودروی مفهومی باقی خواهد ماند؛ اما اقدام جی‌ام‌سی نشان می‌دهد که چگونه این شرکت به طرح‌های آینده خود برای خدمت به مشتریان علاقه‌مند به طبیعت‌گردی و علاقه‌مندان آف‌رود و سفرهای زمینی اهتمام می‌ورزد.

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

 

برچسب : خودرو , جی ام سی کنیون






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
عاطفه : خطاب به آقا حسین من آذر تونستم ثبت نام کنم . آبان ظرفیت تکمیل بود
جفر : چرا هرروز با یه اسم جدیدمیای مزخرف میگی؟بدبخت ساینام الان۴۰۰تومن به بالاست تو کارخونه؟شکایت چی کشک چی
J4 تهران : سلام من 12 اسفند ثبت نام کردم هنوز هم تو تکمیل وجه مونده و زرد رنگه
اطلس جی : من بخشنامه سایپا رو خوندم.جدولش رو اگه دقت کرده باشین در قسمت نوع خودرو ثبت نامی ک ساینا نوشته و در ستون بعدی خودرو قابل تحویل رو دو قسمت کرده یکی اطلس جی یکی ساینا ۸۵ گانه و اطلس رو فقط برای ثبت نامی های طرح زمستان گذاشته. منم ۱۱ دی ساینا ثبت نام کرده بودم،دیروز پیامک ساینا اومد ولی داخل سایت ک رفتم اطلس هم بود و امروز بدون هیچ مشکلی از درگاه ملت اطلس رو واریز وجه کردم شماره درخواست اومد ولی شماره پذیرش رو نمیدونم کی میفرستن
بیتا : با سلام انشالله برای شما هم پیامک سامانه سخا و احراز هویت می‌آید. انشاالله
امیر : سلام من تکمیل وجه اسفند انجام دادم تحویل 30 روزه بود اما تا الان خبری نشده تماس هم میگیرم با 096550 میگن باید صبر کنید هیچ پاسخ مشخصی نمیدن و اینکه حالا صبر زیادی هم کردیم نه فقط من , همه دوستان, تو این وضعیت باید چکار کرد ؟
J4 : سلام سرکاریم؟داداش ثبت نام بهمن پارسال شاسی نشده چطوری از شما شاسی شده؟
سپیده : خدا ازتون نگذره اول اسفند تکمیل وجه پیش فروش اطلس هنوز تحویل ندادن و فاکتورم نشده انشالله به حال ما دچار شوید به حق
J4 : هنوز جی فور های ثبت نام پارسال دی و بهمن شاسی نشده چطوری بعضی ها میگن تازه ثبت نام کردیم ولی شاسی شده. سر کاری هست یا خود عوامل شرکت جو میدن؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
عرفان : دم شرکت سایپا گرم داره با همون قیمت زمستان ب مشتریاش خودرو میده جا موندهای زمستان
شقایق : سلام وقتتون بخیر از دعوتنامه اسفند اطلاع کسی نداره ممنون میشم کسی اطلاعی داره بده مرسی
محبیان ساینا 85 : اقا جمال لطفا شماره پذیرتو بزار ببینیم چقد مونده بما من 23 دی فروش فوریم
151 : خسته نباشید فروش فوری بهمن 11645565 مابه‌التفاوت 16 فروردین پرداخت کردم تا الان رو صدور دعوتنامه است ایمیل پرینت و رسید بانکی فرستادم هر بار زنگ می‌زنم میگن صبر کن اصلاح میشه. تا الان 87 روز تموم شد خبری نیست
آبشنال : سلام جهت اطلاع دوستانی که قراره پلاک بشن این پیغام بدین معنی است که خودروی صفر شما هنوز پلاک ندارد و در انتظار تایید مراجع برای ثبت پلاک است که به زودی رفع خواهد شد.ماده 10
صبا : دوستان من بخشنامه 4713 هستم پارس elx هنوز پیامک بهم نیومده احتمالش هست سوخته باشه حوالم
زمستان 1402 مظلوم : فردا ساعت 10 ریاست جمهوری همه باهم یک صدا تورو خدا همه بیاین فقط مسخره بازی در نیارین چون واقعا راه دوره تا فراخوان جدید رو ندادن یک بار دیگه اعتراض میکنیم یا حداقل قسطی کنن تا بتونیم پارس رو برداریم فوقش می فروشیم حداقل ماشین خودمون رو از اینا میگیریم
صدف207 : سلام چرا پلاک نمکنن
پارس سال : من 3 تکمیل وجه کروه بودم انشالله قسمت همه مشتری گرامی؛ خودروی ردیف قرارداد 168607 با شماره شاسی RYC452 تخصیص و در برنامه تحویل قرار می گیرد و به زودی تحویل شما خواهد شد. برای آشنایی با امکانات و نحوه ی نگهداری و استفاده از خودروی خود، به نشانی https://www.ikco.ir/fa/Productlist.aspx مراجعه نمایید. متعلقات خودرو شامل: سوئیچ یدک و کارت سوئیچ، چرخ زاپاس، جک، آچارچرخ، مثلث خطر وکف پوش می باشد. *ایران خودرو* کد پیام 097
11دی تکمیل وجه /30بهمن تحویل : ببخشید شما امروز فاکتور شدیدازما که خبری نبود