ماشین‌های ارزان قیمت در ایران + معرفی شرکت سایاخودرو

 

ماشین‌های ارزان قیمت در ایران + معرفی شرکت سایاخودرو

 

رپورتاژ-طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری و سایپا، فرصت مناسبی است برای کسانی که قصد خرید اقساطی خودرو دارند و یا می‌خواهند خودرو حال حاضر خود را تعویض کنند.

آیا خرید اقساطی خودرو منطقی است؟

خرید اقساطی ماشین ارزان در سایاخودرو

هنوز هستند کسانی که ترجیح می‌دهند، خرید خودرو را نقدی انجام دهند، حتی اگر مجبور شوند، چند مدل پایین‌تر یک خودرو را خریداری کنند.

به نظر این افراد، پرداخت اقساط با فشار مالی به خانواده همراه خواهد بود و از طرف دیگر طرح‌های فروش اقساطی با سودهای بی‌حساب و کتابی همراه است.

البته نمی‌توان این ادعاها را به‌طور کامل رد کرد، چراکه هنوز برخی شرکت‌های بی‌نام و نشان لیزینگی هستند که مدعی ارائه طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری هستند یا با آگهی‌های خوش رنگ و لعاب محصولات سایپا را عرضه می‌کنند.

خلف وعده این شرکت‌ها و عمل نکردن به تعهدات سبب شده است تا چشم‌مردم از خرید اقساطی خودرو بترسد.

اما این همه ماجرا نیست، مراکز معتبر زیادی هستند که برای رفاه حال مشتریان اقدام به فروش اقساطی خودرو می‌کنند.

برخی از مزایای خرید خودرو قسطی از این مجموعه‌ها چنین است:

  • قدرت انتخاب بالاتر و خرید خودروی مدرن
  • رسیدن به انضباط مالی
  • ارتقای سطح رفاه زندگی
  • کاهش هزیته‌های جانبی زندگی با خرید یک خودرو مدل بالا و فنی
  • امکان صرف مابقی پس‌انداز در سایر فعالیت‌های اقتصادی

یکی از معتبرترین مجموعه‌ها برای خرید اقساطی ماشین سایا خودرو است.

شرایط سایا خودرو برای فروش اقساطی خودرو

خرید اقساطی ماشین ارزان در ایران

سایا خودرو که سال‌هاست با فروش اقساطی انواع ماشین‌های تولید داخل و وارداتی به یکی از محبوب‌ترین و مطمئن‌ترین مجموعه‌ها در نزد مشتریان تبدیل شده است، در جدیدترین اقدام خود، امکان خرید ارزان‌ترین و باکیفیت‌ترین خودروها را در طرح فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری فراهم آورده است.

سایا خودرو علاوه بر تحویل فوری، شرایط خرید خودرو قسطی با کم‌ترین پیش‌پرداخت و یا حتی بدون پیش پرداخت، بدون چک و ضامن را نیز به‌وجود آورده است تا همه اقشار با همه سطح در آمد بتوانند صاحب خودرو دلخواه خود شوند.

در معامله با سایا خودرو، مشتری می‌تواند مطمئن باشد که هیچ فشار مالی به خانواده‌اش تحمیل نخواهد شد، چراکه هم مدت زمان پرداخت اقساط، هم تعداد اقساط و مبلغ آن در توافق با خریدار انجام خواهد شد.

ضمنا با شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری که از سوی سایا خودرو ارائه شده است، پس از انجام امور معمول اداری نظیر تعویض پلاک، سند خودرو به نام خریدار ثبت و به وی تحویل داده می‌شود.


همان‌طور که گفته شد، سایا خودرو عرضه کننده ارزان‌ترین و باکیفیت‌ترین خودروهای تولید داخل است. در ادامه مطلب به ویژگی‌های خودرو ارزان می‌پردازیم.

ارزان‌ترین ماشین‌های ایرانی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟

اگر قیمت را فدای کیفیت کنیم در واقع سرمایه خود را دور انداخته‌ایم؛ چراکه خودرو، کالایی قابل استهلاک است، از طرفی جان و مال خریدار و خانواده‌اش در گرو کیفیت و مشخصات فنی ماشین است.

 بنابراین نمی‌توان تک بعدی به خرید ماشین نگاه کرد و در هنگام شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری، باید به مجموعه‌ای از ویژگی‌ها در کنار هم نگاه کرد که هم خودرویی ارزان‌قیمت و اقتصادی انتخاب شود و هم ویژگی‌های مطلوب را داشته باشد.

  • ایمنی

مهم‌ترین عامل برای خرید خودرو ارزان‌قیمت، ایمنی مطلوب است. خودرویی که بدنه‌ای مستحکم داشته باشد تا در اثر برخورد‌ها و تصادفات، جان سرنشینان را در امان نگاه دارد. از طرفی خودرو باید تجهیزات ایمنی مطلوبی داشته باشد.

  • توان فنی

خودرویی که از نظر توان فنی ضعیف باشد، برایتان دردسرساز خواهد بود. یک موتور ضعیف قطعا پر مصرف و با استهلاک بالاست. به این ترتیب، هزینه‌های شما را چند برابر خواهد کرد. پیش از شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری و یا خرید اقساطی از هر شرکت خودروساز دیگر، مشخصات فنی خودروها را به دقت بررسی کنید.

  • مصرف سوخت پایین

خودروهایی که میزان مصرف سوخت ترکیبی آن‌ها بالاست، بخش قابل توجهی از وقت و بودجه شما را هدر می‌دهند. بنابراین اگر با پیشنهادی برای خرید اقساطی خودرو مواجه شدید که گفته شد، فلان ماشین، خودرویی بسیار خوب است اما مصرف سوخت بالایی دارد، زیر بار نروید.

ماشین‌های ارزان قیمت در ایران

سایا خودرو به عنوان مرجعی برای خرید ماشین‌های ارزان قیمت داخلی، لیستی از خودروهایی با قیمت پایین اما با کیفیت بالا را در قالب طرح فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری، ارائه داده است که در ادامه به چند نمونه از آن‌ها می‌پردازیم.

  • پژو ۲۰۶ تیپ ۲

خانواده فرانسوی‌الاصل پژوها برای مشتری ایرانی از چنان ارزش و محبوبیتی برخوردارند که هنوز یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای خرید اقساطی خودرو به‌شمار می‌روند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲، نمونه بارز خودرویی است که آنچه خوبان همه دارند را این تنها دارد! از ظاهر جذاب تخم مرغی‌اش گرفته که بعد از دهه‌ها هنوز چشم نواز است و به‌هیچ عنوان توی ذوق نمی‌زند تا ایمنی بالا و استحکام بدنه که در تست تصادفات سنگین هم سربلند بیرون آمده است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲با یک پیشرانه قدرتمند، مصرف سوخت پایین، کابین جادار، شتاب مناسب، استاندارد آلایندگی، قطعات در دسترس و بازار فروش دست دوم مناسب، یک خودرو ارزان و باکیفیت است که می‌توانید در قالب طرح فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری از سوی سایا خودرو برای خرید آن اقدام کنید.

  • سمند lx
    ماشین ارزان قیمت در ایران

سمند ال ایکس نیز یکی از ماشین‌های ارزان قیمت بازار خودرو است که با وجود گذشت چندین دهه از تولید و عرضه آن به بازار، هم‌چنان پرطرفدار است و از طرح‌های فروش اقساطی آن استقبال می‌شود‌

طراحی ظاهری شیک سمند ال ایکس در کنار کابین جادار و خانوادگی، ایمنی قابل قبول، تامین قطعات و بازار یدکی مناسب،  سبب شده است تا سایا خودرو در راستای تقاضای زیاد مشتریان خود، اقدام به فروش سمند در قالب طرح فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری نماید.

خرید اقساطی خودرو

کلام آخر

خرید خودرو اقساطی در شرایط فعلی جامعه ما، یک راه حل هوشمندانه برای ارتقای سطح معیشت و ماشین‌دار شدن است.

اگرچه خرید ماشین ارزان قیمت، یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان است، اما از دست دادن کیفیت به‌خاطر قیمت یک خطای بزرگ در تصمیم‌های مالی مهم مانند خرید خودرو است، چراکه ماشین ارزان اگر استانداردهای فنی و ایمنی مناسب را نداشته باشد، جان و مال خریدار را به مخاطره می‌اندازد.

بنابراین منطقی است که با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری که از سوی سایا خودرو ارائه شده است، ارزان‌ترین و باکیفیت‌ترین خودروهای ایرانی را انتخاب کنید و از یک خرید اقساطی دلچسب، لذت ببرید.

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , سایاخودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

مجید
0

سلام . شماره تماس کارشناسان ای طرح رو کسی داره
و کجا نمایندگی داره . مرسی
16:33  1400/07/01
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
s3 سفید تهران : خب حالا بیمه هم بشه چه فایده ماشین بنده از 17 اسفند بیمه شده و توی پارکینگ کرمان خودرو خوابیده فقط داره ازش میگذره تو فکر کردی بیمه شد ماشینو میفرستن برات؟؟
s5 سفید تهران : نه یک ردیف توی سایت برات باز میشه شامل مابه التفاوت قیمت وقتی بری پرداخت کنی روال به جریان میوفته
J7 : سلام دوستان امروز زنگ‌زدم در خصوص j7هایی ک تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸شاسی و فاکتور شدن ولی رو مرحله بیمه ۲ ماهه ک گیر کرده و جلو نرفته گفتن باگ سیستممون مشکل خورده و تا چند روز اینده حل میشه لطفا همگی زنگ‌بزنین بگید ب کارشناسا همونجا تو سیستم این مشکل و ثبت کنن تا امار بره بالا پیگیری کنن وگرنه حالا ها ماشین زیر افتاب و تا پارکینگ میمونه . شده روزی ۴ بلر بهشون زنگ بزنید و بخواید تو سیستمشون این مشکلو ثبت کنن
حقیقت و راستی : سلام دوستان خداوکیلی راست و پاک عرض میکنم تا دوم برج سه پیامک های دعوتنامه نامه دوگانه سوز نمیاد زیاد خودتون باحرف هاي اين و اون درگیر نکنید یاحق
دوگانه اسفند : خدایا بدادمان برس دیگه خسته شدیم خداااااااااا
S3 سیزدهم آذر : 13 آذر قرارداد 90 روز کاری بستم و قرار بوده 5 فروردین تحویل بدن هنوز تو مرحله تکمیل وجه مونده و زرده،امروز زنگ زدم تهران میگن s3 تاخیر سراسری خورده و احتمالا نیمه دوم خرداد شاسی بشه و حدودا بین 35 تا 40 روز بعد از شاسی شده به دستتون میرسه یاد حرف اون دوستی افتادم که می‌گفت تحویل میره برا مرداد و شهریور من 1200 کیلومتر با تهران و 400 کیلومتر با شیراز که ثبت نام کردم فاصله دارم و یه شهرستان مرزی هستم که نمایندگی هم نداریم ولی با این حال اگه مطمئن باشم حداقل 100 نفر جمع میشن منم میام ولی متاسفانه اینجا همه فقط بلدن ناله کنن انتظاری از شهرستانی ها نیست اما خداییش یعنی تو تهران 100 نفر نبود که خودروش به تاخیر خورده باشه و بخواد بیاد برا اعتراض؟؟؟!
جک اس فایو ۲۴ مهر : دوستان من از یه شخص خیلی معتبر شنیدم که میخوان ایکس فایو بدن به جای اس فایو و خط تولید اس فایو متوقف شده اگر بخوان همچین کاری کنن ، اون مابقی هزینه رو میخوان چجوری بگیرن ؟ رو قسط‌ها اضافه میشه یا باید نقد بدیم؟؟؟ خدایاااا بعد از ۷ ماه تازه فهمیدن خط تولید متوقف شده اینا دیگه چقدر خرن
تارااتومات : دقیقن این دو تارو چون دیگه تولید ندارن خیلی تاخیری بهشون میخوره ایشالله همه رو زودتر فاکتور کنن تا همه از این بلاتکلیفی دربیان منکه ماشینم تازه فاکتور شده و دیروز براش پلاک صادر کردن
سعید : سلام دوستان ثبت نام ۷دی ماه هستم امروز پیامک اومد پیش فروش خودروی ساینا اس و واریز وجه کردم . تحویل دی ماه دقیقا یک سال بعد ثبت نام
6ابانs5 : سلام من موقع تحویل ماشین بیمه نامه و مدارکو تحویلم ندادن گفتن نیمده هنوز الان نمایندگی کاشان بعد ۲۰ روز زنگ زدن که گم شده برو خودت روزنامه کن و این حرفا کسی میدونه باید چه کار کرد؟ به شرکت اطلاع بدیم؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مجید : سلام دوستان .بنده تحویلی 13 مرداد هستم پیامک دعوتنامه کی ارسال میشه ؟یعنی استرس افزایش قیمت گرفتم .
محسن : درجواب دوستم آقا رضا بنده هیچ وقت به خودم اجازه نمیدم درمورد کسی صحبت کنم داداش گلم چون توذات ما بندری ها نیست
سارا محمدی : شما کی هستی از کجا می‌دونی
دی بویین زهرا : دوستان امروز برام پیام اومد چون حضوری زده بودم رفتم کافینت ساعت وروز را تعیین کردم فردا ساعت 9/5 صبح را انتخواب کردم امشب حرکت به سمت کاشان انشالاه قسمت شما باشه عزیزان ❤❤❤❤❤❤❤🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
یانگوم : 🧐🥲همچنان در انتظار دمپایی فروش فوری اسفند
جومنگ : برید پیشنهادی بزنید قطعه نیست واسه دوگانه بعد پشیمون میشید
رضا : 900 تومن
فروش فوری دی ماه : سلام پیامک تحویل حضوری اومده. از کجا بدونم چقدر هزینه سفر میدن؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
تولید کننده : قیمت خودروهای کارخونه افزایش شدیدی خواهد داشت دوستان بقیه خودروها قیمت گذاری شده اند مثل پارس و قیمتها بزودی قبل از ثبت نام اعلام خواهند شد
سید دوگانه : فاکتور شد تکمیلی وجه 9/21اذر بود تحولی سی دی