سایبرتراک تا قبل از سال ۲۰۲۳ به مشتریان تحویل داده نمی‌شود

 

سایبرتراک تا قبل از سال ۲۰۲۳ به مشتریان تحویل داده نمی‌شود

 

منبعی آگاه ۲۳ دی ۱۴۰۰ اعلام کرد که تولید اولیه‌ی خودرو سایبرتراک تسلا برای سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۳ (زمستان ۱۴۰۲) هدف‌گذاری شده است.

از زمان معرفی پیکاپ مدرن و نامتعارف تسلا به نام سایبرتراک نزدیک به دو سال می‌گذرد و از آن زمان تابه‌حال، شایعات، حواشی و بازخورد‌های مثبت و منفی زیادی درباره‌ی این خودرو منتشر شده است. ایلان ماسک چندی پیش اعلام کرده بود که نخستین مدل از سایبرتراک سال آینده‌ی میلادی (۲۰۲۲) به خط‌تولید می‌رسد؛ اما به‌نظر می‌رسد که مشتریان این محصول باید نزدیک به یک سال بیشتر منتظر بمانند؛ چراکه به گزارش Digitaltrends، روز پنجشنبه منبعی آگاه ادعا کرد که تولید اولیه‌ی خودرو سایبرتراک تسلا تا قبل از سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۳ (زمستان ۱۴۰۲) انجام نخواهد شد.

 

 

در صفحه‌ی مربوط به سایبرتراک در وب‌سایت تسلا نیز، تاریخ عرضه در عبارت «با نزدیک‌شدن به زمان تولید سایبرتراک در ۲۰۲۲، می‌توانید تنظیمات خودرو خود را تکمیل کنید» حذف شده و به عبارت «با نزدیک‌شدن به زمان تولید سایبرتراک، می‌توانید تنظیمات خودرو خود را تکمیل کنید» تغییر یافته است. همین امر می‌تواند صحه‌ای بر ادعای منتشر محسوب شود.

ORDER CYBERTRUCK

در ابتدا، انتظار می‌رفت تسلا تا پایان سال ۲۰۲۱ (آذر ۱۴۰۰) تولید سایبرتراک تمام‌الکتریکی را در مقیاسی کامل آغاز کند؛ اما در آگوست ۲۰۲۱ (مرداد ۱۴۰۰) این تاریخ به اوایل سال ۲۰۲۲ (زمستان ۱۴۰۰) تغییر کرد.

تسلا هنوز دلیل یا دلایل تأخیر در زمان تولید سایبرتراک را اعلام نکرده است، اما به‌گفته‌ی این منبع آگاه، تغییر در زمان تولید می‌تواند به تغییرات در طراحی این خودرو مرتبط باشد.

مدیرعامل تسلا نوامبر ۲۰۲۱ (آبان ۱۴۰۰) با انتشار توییتی درباره‌ی مشکلات کارخانه‌ی تگزاس تسلا، به بحران جهانی کمبود تراشه نیز اشاره کرده بود که این بحران را نیز می‌توان دلیل دیگری برای تغییر زمان تولید سایبرتراک به‌شمار آورد.

درحال‌حاضر، همه‌ی نگاه‌ها به رویداد فراخوان درآمد تسلا در ۲۶ ژانویه‌ی ۲۰۲۲ (۶ بهمن ۱۴۰۰) دوخته شده تا ایلان ماسک نقشه‌راه به‌روز‌شده‌ی تسلا را برای سایبرتراک ارائه کند.

بیش از یک‌میلیون مشتری در انتظار عرضه‌ی سایبرتراک

تخمین زده می‌شود که تسلا بیش از یک‌میلیون پیش‌سفارش برای سایبرتراک دریافت کرده باشد. مشتریان برای قرارگرفتن در صف عرضه، در ابتدا باید مبلغ ۱۰۰ دلار ودیعه‌ی قابل‌استرداد پرداخت کنند و این فروشگاه آنلاین نیز با وجود نامشخص‌بودن زمان تحویل، همچنان سفارش می‌پذیرد.

ایلان ماسک تابستان ۲۰۲۱ (۱۴۰۰) در توصیف سایبرتراک گفته بود که طراحی پیکاپ تسلا به‌گونه‌ای است که به‌نظر می‌رسد این خودرو را بیگانگان آینده ساخته‌اند و به‌خاطر طراحی عجیب‌وغریبش، ممکن است فروش موفقی تجربه نکند.


تسلا سایبرتراک را این‌گونه توصیف می‌کند:بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که حالا علاوه‌بر ظاهر عجیب‌وغریب، طول‌کشیدن زمان انتظار برای تحویل نیز برخی از مشتریان را از خرید منصرف کند؛ چراکه زمان عرضه‌ی پیکاپ‌های الکتریکی خودروسازان رقیب از سایبرتراک کوتاه‌تر است و همین امر ممکن است مشتریان تسلا را برای خرید این خودرو‌ها وسوسه کند.

سایبرتراک کارایی بهتری از کامیون و عملکرد بیشتری از خودرو اسپرت دارد.

پیکاپ الکتریکی تسلا در سه مدل و بسته به ویژگی‌های انتخابی با قیمتی بین ۳۹،۹۰۰ تا ۶۹،۹۰۰ دلار با بازار عرضه خواهد شد.

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

 

برچسب : خودرو , سایبرتراک






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ممم : این مدیر کل بی پدر سایپا ،یک اطلاعیه نمیزنه که مشخص کنه کی تحویل میدهند ،فقط آن موقع که پول میخواند برای ثبت نام در دو سه روز پول مردم را می‌گیرد. حالا باید بدوی تا جونمان در آید. کجای دنیا اینطوری خودرو می‌فروشند. عذر میخوام از همه ( تا ابلح در جهان مفلس در نمیماند).
محمد : سلام کسی تونست ثبت نام کنه ؟ پنج نفر امتحان کردیم هیچکدوم موفق به ثبت نام نشدیم از ساعت 10,,تا 3 بعد از ظهر
علیرضا ترک زاده : سلام من امروزتماس گرفتم گفتن تاراوی ۴دارن نیمه دوم اسفندوفاکتورمیکنن
ساینا دوگانه اسفندی : باید از دست سایپت شکایت کرد
عمار : منم تابستان ۱۴۰۳ هستم ولی هنوز خبری نشده
محمد : سایپا برای عرضه خوب پشت سرهم پشت سرهم پیام میده برای عرضه خودروهای، اما وقتی پول مردم بیچاره گرفت دیگه جواب گو نیست . ببنید صبح تا حالا چندتا پیام آمده که عرضه خودرو تا دوروز دیگر تمدید شو ،چون میخواد پول بگیرد.
سجاد اس تری مشکی : این اس تری چرا فاکتور نمیشه خسته شدیم دیگه
عباس - تهران - اس تری سفید : سلام خدمت عزیزان واریز وجه: ۱۴۰۲/۰۸/۱۳ تأیید سیستمی مدارک: ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ شاسی: ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ امروز مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ با شماره تماس ۰۲۱۴۴۹۸۷۰۱۸ از اداره تحویل تماس گرفتن و گفتن شنبه ساعت ۱۴ برای تحویل مراجعه کنم. انشاألله زودتر همتون به خودروهاتون برسید. حق نگهدار همتون
تاراv4 : والا اینها غیراز دروغ گفتن دیگه چیزی بلد نیستن بگن ....منم ۲۱ اسفند تحویل بوده هنوز فاکتور نشده دو روز قبل زنگ زدم گفت نیمه دوم داره فاکتور میشه
اس فایو : از وقتی شاسی میشه چند روز بعد بیمه و پلاک‌میشه کسی میدونه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پرویز : سلام‌‌‌دوستان‌تاکسی‌سورن‌دوگانه‌کسی‌هست‌که‌سر‌سه‌ما‌فاکتور‌شده‌باشد‌‌‌‌
وحید : سلام‌‌رفقها‌‌واریزی‌25‌بهمن‌اسفند‌هستم‌سه‌ماه‌گذشت‌سورن‌دوگانه‌‌کسی‌میدونه‌کی‌فاکتور‌میشه‌‌سر‌من‌گیج‌رفت‌‌اینقدر‌این‌گردونه‌چرخید
سایناs : سلام دوستان برای تکمیل وجه دی کسی هس میدونم یخورده زوده ولی بنظرتون افزایش میخوره اگه بخوره چقد مثلا؟
اسفندی منتظر : خد ایاخسته شدیم این لامصب ها چرا نمیفرستند دعوتمامه شون خداخوب شرکت دولتی مردم اذیت میکنن جای تاسف داری واگزارشان به اللله
پژو پارس : برای بهار احتمال زیاد جایگزین میدن
ساینا 85 گانه واریز 11بهمن : همین الان ساینا 85 گانه تک فروش فوری واریز 11 بهمن پذیرش 12 بهمن همین الان بخدا فاکتور شدم دوستان رنگ سفید
اسفند : دوستان عزیز من تجربه خودم در اختیار کسانیکه دوست دا ند از طریق شکایت پیگیری بکنند به قرار زیر است 1_سازمان بازرسی کل کشور با سایت ir.136 2_ وزارت صنعت شهرستان خودتون حضوری با پرکردن فرم این دو دستگاه نظارت بالاتری نسبت به ایران خودرو دارد . مراجعه به اداره سمت قسمت خودرو شخصا جواب ثبت شکایت خودم از ایران خودرو تیرماه بود بار دوم از طریق بازرسی ثبت کردم پیامک زدند شرکت ظرف ده روز موظف به پاسخگویی شماست قرار بود به اداره سمت برای ثبت شکایت برم که فاکتور شدم حدود 95 درصد فاکتور شدنم شکایت بود چون از اطلاعاتی شما دوستان ثبت‌می کنید کسی فاکتور نمیشود چه 17 و18و.......... من فقط برای رسیدنتان به خودرو راهنمایبی میکنم هدف خاصی ندارم تجربه اش ضرری ندارند
نگار : منم همین بخشنامه هستم اما هنوز فراخوان ندادن زنگ زدم به ایرانخودرو گفتند مشخص نیست کی فراخوان بدیم
Omid54 : اولویت تابستان امروز sms اومد تبدیل به تارا v4 تحویل 3 ماهه