فروش توربو شارژ با قیمت مناسب: توربو شارژ سیف الهی

 

فروش توربو شارژ با قیمت مناسب: توربو شارژ سیف الهی

 

رپورتاژ - یکی از تکنولوژی های مهم در خودرو ها از جمله خودرو های اسپرت و امروزی ، سیستم توربو شارژ یا توربو شارژر میباشد که این قطعه از قطعات تقویت کننده موتور بوده و با استفاده از آن قدرت بالاتری را از موتور مشاهده خواهیم کرد. مراکز فروش توربوشارژ انواع توربو شارژ و قطعات آن را عرضه می‌نمایند و متقاضیان خرید توربوشارژ می‌توانند این قطعه را از مراکز با سابقه تهیه کنند . یکی از تخصصی ترین و بزرگترین مراکز فروش توربوشارژ در کشورمان ، فروشگاه توربوشارژ سیف‌ الهی است که این مجموعه معتبر وارد کننده انواع توربوشارژ در کشورمان می باشد و عرضه مستقیم این قطعه را به صورت گسترده ارائه می‌کند.

توربوشارژ ها از اجزای مهم خودرو می باشند که استفاده از آنها در جهت بالا بردن قدرت موتور و عملکرد مناسب آن می باشد. سیستم توربو شارژ با تزریق هوای بیشتر به مخزن سوخت موجب افزایش راندمان موتور شده و بدین ترتیب موتور در دور های بالا عملکرد مناسب تری خواهد داشت.

 

سیستم توربو شارژ برای انواع خودرو ها مورد استفاده قرار گرفته و با توجه به اینکه موتور در سرعت های بالا سوخت کمتری را می سوزاند، به وسیله این سیستم می‌تواند با افزایش سوخت بیشتر ، قدرت بالاتری پیدا کند. فروش توربو شارژ توسط فروشگاه معتبر توربوشارژ سیف‌ الهی انجام می گیرد و افراد می‌ توانند به صورت اینترنتی نیز خرید خود را به آسانی انجام دهند.

در زمان حرکت موتور در دور های بالا ، میل لنگ در دفعات بیشتری نسبت به سرعت های پایین می چرخد و در نتیجه با چرخش بیشتر میل لنگ، سوپاپ هوا با سرعت بالاتری باز و بسته می‌ شود بنابراین زمان بسیار کوتاهی برای ورود هوا به داخل سیلندر وجود خواهد داشت و این هوا، برای سرعت های بسیار بالا کافی نخواهد بود. همانطور که میدانیم برای سوزاندن سوخت به اکسیژن یا هوا نیاز داریم و به همین جهت در صورت نبودن هوای کافی سوخت کمتری استفاده می شود و در نهایت موتور عملکرد قدرتمندی نخواهد داشت بنابراین سیستم های توربوشارژ طوری طراحی شده‌اند تا بتوانند هوای ورودی به سیلندر را افزایش دهند و موجب بالا رفتن راندمان موتور گردند.

 فروش توربو شارژ با قیمت ارزان

 فروشگاه توربو شارژ سیف‌ الهی به عنوان یکی از تامین کنندگان انواع توربو شارژ در کشورمان با فروش بی واسطه و مستقیم این قطعه می تواند قیمت های بسیار مناسبی را در نظر گیرد و فروش توربوشارژ در این مرکز به صورت اینترنتی به شما ارائه می شود.بنابراین برای خرید انواع توربو شارژ می‌توانید از طریق سایت فروشگاه توربوشارژ سیف‌اللهی اقدام به ثبت سفارش نمایید و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 عملکرد توربو شارژ

توربو شارژ از اجزای مختلفی تشکیل می شوند که هر یک از این قطعات نقش ویژه‌ای در عملکرد توربوشارژ دارند. این سیستم از پنکه ای به نام توربین تشکیل می شود که در راه گازهای خروجی اگزوز قرار می گیرد و به وسیله ی شافت به پنکه ی کمپرسور متصل است.این پنکه گازها را به سمت پنکه دیگر که کمپرسور نام دارد هدایت می‌کند و در نهایت کمپرسور انرژی لازم برای متراکم سازی هوا را به دست می‌ آورد. با توجه به اینکه برای متراکم سازی هوا نیاز به نیروی زیادی است، از گاز های خروجی اگزوز در جهت تامین انرژی گرمایی لازم برای کارکرد کمپرسور استفاده می‌شود بنابراین این سیستم می‌تواند هوای بیشتری را به داخل سیلندر  وارد کند و در نهایت هوای لازم برای سوزاندن سوخت بیشتر تامین خواهد شد. مجموعه توربوشارژ سیف الهی از مراکز تامین کننده و تعمیرات توربوشارژ می باشد که و این مرکز معتبر انواع توربو شارژ مناسب با خودرو های مختلف را به شما ارائه می کند و همچنین در بخش خدمات تعمیر توربو شارژ نیز فعالیت دارد.

فروش توربو شارژ به صورت اینترنتی

 توربوشارژ ها با هدف طراحی موتور های سبک تر با بازدهی بهتر طراحی شده‌اند و در خودرو های مختلف از این قطعه استفاده می شود. با توجه به اینکه موتور قدرت کافی در سرعت های بالا را ندارد ، با استفاده از سیستم توربو شارژ تقویت موتور انجام گرفته و در نتیجه موتور می‌تواند تا چندین برابر قدرتمندتر شود. تعمیرات توربوشارژ نیاز به تخصص و آگاهی بالایی داشته و تنها برخی مراکز می توانند خدمات تعمیرات را به صورت کامل ارائه کنند. عیب یابی و رفع ایرادات توربوشارژ و تعویض قطعه در صورت نیاز انجام گرفته و این خدمات با کمترین هزینه به شما ارائه می شود. مجموعه توربوشارژ سیف الهی سابقه ی بلند مدت در زمینه ی فروش توربو شارژ و تعمیرات توربو شارژ داشته و از مراکز پیشرو در این عرصه می باشد.نکات مهم در رانندگی با خودروهای مجهز به توربوشارژ

برای استفاده از خودرو هایی که به توربو شارژ مجهز هستند ،باید نکات مهمی در نظر گرفته شود تا این قطعه سالم بماند و طول عمر بالایی داشته باشد.

خودرو هایی که دارای توربو شارژ هستند در زمان روشن شدن خودرو ، پدال گاز در آن ها نباید به سرعت فشرده شود ، زیرا باید فرصتی برای گرم شدن روغن موتور در نظر گرفت و چند ثانیه ای صبر کرد و سپس می توان پدال گاز را فشرد.

از نکات دیگر درباره سیستم توربو شارژ در خودرو، در هنگام خاموش کردن موتور می باشد که در این زمان نیز باید چند ثانیه فرصت دهیم تا دمای موتور کاهش پیدا کرده و پس از آن موتور را خاموش کنیم. این نکته در زمان استفاده از خودرو برای مسافت های طولانی بسیار مهم می باشد.

از نکات مهم دیگری که در رابطه با رانندگی با خودروی مجهز به توربوشارژ باید به آن اشاره کنیم، زمان خاموش کردن خودرو است که فشردن پدال گاز به صورت چندین مرتبه صحیح نبوده و متاسفانه برخی از رانندگان این تفکر را دارند که در زمان خاموش کردن خودرو باید این کار را انجام دهند اما با توجه به این که خودرو مجهز به توربوشارژر است، با این کار به توربوشارژ آسیب وارد خواهیم کرد. فروش توربو شارژ در فروشگاه توربوشارژر سیف‌ الهی با بهترین قیمت برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است تا بتوانید یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

تعمیرات و فروش توربوشارژ

 فروشگاه توربوشارژ سیف‌ الهی با در نظر گرفتن فروش توربو شارژ در تنوع بالا مجموعه کامل برای خرید انواع توربو شارژ می باشد. فروشندگان زیادی در زمینه فروش توربو شارژ ها فعالیت دارند که هر یک قیمت‌ های مختلفی را برای فروش محصولاتشان در نظر می‌گیرند و همچنین این قطعه را در کیفیت های مختلف عرضه می نمایند اما در خرید اینترنتی باید دقت داشته باشید که حتما از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید تا از اصل بودن قطعات اطمینان حاصل نمایید و با قیمت مناسب آن را تهیه نمایید..مرکز توربوشارژ سیف‌ الهی به دلیل اینکه از واردکنندگان این قطعه در کشورمان است، فروش توربو شارژ را به صورت گسترده و مستقیم انجام داده و به همین جهت می‌تواند این محصولات را با کمترین قیمت به دست شما برساند.

همچنین خدمات تعمیر توربو شارژ توسط این مجموعه در نظر گرفته شده و این مرکز با بهره گیری از تکنسین های مجرب و متخصص خود می‌توانند تعمیرات انواع توربو شارژ را با بالاترین سطح کیفی ارائه کند، بنابراین اگر شما قصد خرید و یا تعمیرات توربوشارژ را دارید مرکز توربوشارژ سیف‌ الهی قطعاً بهترین گزینه خواهد بود. در صورت نیاز به دریافت مشاوره با کارشناسان ما در این مرکز تماس حاصل فرمایید.

https://turbochargecenter.com/

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , توربو شارژ






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
T8و T9 : ما نمیدونیم چه جوری هاست ، برای ما چراغ های فاکتور شده سبز شده و در مرحله صدور بیمه است ، ولی پایین قسمت شماره شاسی و قرارداد ،هیچ چیزی درج نشده ، چه جوری خودرو فاکتور شده که شماره شاسی درج نشده ، اینها به خاطر اینکه صدای ملت را یکم مهار کنن ،میان به دروغ چراغ ها را سبز میکنن ولی عملا چیزی خبری نیست ، یا ما سوادمون کمه یا اینها خیلی زرنگ هستن، من بدبختی هستم یه ماکسیما داشتم و رفتم تی ۸ ثبت نام کردم و گفتم تی ۸ بیاد بعد ماکسیما را بفروشم ،تو این مدت تا ماشین بیاد پیاده نباشم ولی چند روز دیدم تی ۹ ثبت نام داره ،بردم ماکسیما ام را که خیلی مشتری داشت را فروختم پولش را دادم برلی تی ۹ هم ثبت نام کردم، گفتم هر کدوم بهتره سوار بشم ولی همچنان سوار بر اسنپ هستم ،،،،،
اسفند ماه ۱۴۰۱ : خدا ازتون نگذره آه لاله این همه مردم آخرش میگیره اینقدر مردم اذیت نکنین بخدا پس میدین
تارا : برای هزارمین بار تاریخ فاکتور بروز شد که هیج، این چرا وضعیت زده ثبت نام؟ قبلا احراز شده نوشته بود! بعد تو صفحه اول، مقابل نمایندگی تحویل یه کد بود که اونم نیست!؟؟
تارا اتوماتیک نقره‌ای : سلام دو هفته اس که توی قسمت فاکتور شده مونده ولی تیک نخورده ،یعنی فاکتور نشده !!!! خیلی اعصاب خردکنه، بدهی هم ندارم و نزدیک دو ساله از واریز وجه اول گذشته وجه دوم هم بهمن چهارصد دو و موعد تحویل اسفند چقدر دیگه طول میکشه تا فاکتور بشه؟ نمایندگی هم نمیدونه!
آرش : سلام دوستان خدایش کسی که خبر داره کمک کنه تبدیل سمند سورن پلاس دوگانه به ۲۰۷ به صرفه هست لطفا راهنمای کنین یا تبدیل نزدن من میخوام بفروشم به پولش نیاز دارم خدایش
J7 صادرات : NAKNH8325RB114519 سلام این شماره شاسی بیزحمت ببینید بیمع شده
محمد : دعوت نامه تکمیل وجه هفته اخر اردیبهشت برای شاهین اتومات برای کسی اومده؟!
فرهاد : این خبر رو پیشنهاد می کنم دوستان بخوانند https://www.iranjib.ir/shownews/120561/%D9%85%D9%82%D8%B5%D8%AF-%D8%7%D8%B4%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AA%DB%8C/
شاهین یکپارچه دوم تحویل بهار ۱۴۰۳ : دوستان برای من دعوت نامه شاهین gl اومده با مدت تحویل ۳۰ روز کسی از دوستان تجربه اینو داشته که چه مدت تحویل میدن gl رو ؟ یا واریز نکرده و بعد چه مدت مجددا دعوت نامه شاهین g براش اومده ؟
حامد : خير دوست عزيز فعلا ك خبري از فاكتور شدن هم نيست!
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا 11 بهمن : سخا هم 12 بهمن تحویل دادم امشب ساعت 10 شب به بعد نگاه کنید فاکتور شدید قول میدم
صابری : دوستان چیشد خبری ندارین از فراخوان برا بقیه کده؟؟
29 اسفند : من تکمیل 17 دی بودم زدم مشکی البته خودمم دوس داشتم این رنگو واقععععا تو آفتاب شیکه و خوشگل
ایمان 29 اسفند : دوستان کسی میدونه سند چقد طول میکشه تا بیاد؟
29 اسفند : دوست عزیز اون ارتقا یافست بحثش و قیمتش جداس اون 505 قیمت کارخونشه بازارش هم 30 یا 40 تومنی فک کنم بیشتر باشه از کد 21 ک ما زدیم
امید : 11677997
207 اسفند : فکر کنم فروش رنگ مشکی سخت باشه درسته؟ واینکه قیمتش از رنگ سفیدکمتره یا بیشتر؟
سورن تک مشکی بخشنامه 4551 تحویل 29 اسفند : سلام کسی از بخشنامه 4551 سورن بنزینی تک ، تحویل 29 اسفند فاکتور شده ؟؟؟ اگر کسی فاکتور شده مثبت سبز رو بزنه لطفا .
زمستان معمولی : سلام دوستان چندبخشنامه اززمستان مونده
60019تحویل 29اسفند : پرداخت اولیه 5اسفند 1401رو از کجا آوردی .