کمبود قطعات در نمایندگی های خدمات پس از فروش!

کمبود قطعات در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش!

عملکرد نمایندگی های خدمات پس از فروش خودروسازان نشان می دهد که مشکل کمبود قطعات خودروسازان از خط تولید به نمایندگی های خدمات پس از فروش نیز کشیده شده است. تا پیش از این خبرها از ناقص ماندن خودروهای تولیدی به علت نبود برخی قطعات حکایت داشت؛ خودروهایی که بدون ضبط صوت، بوق یا سپر آماده تحویل بودند؛ اما گویا حالا کمبود قطعات، خدمات پس از فروش خودروسازان را با چالش همراه کرده است.  بر همین اساس برخی مشتریان خودروسازان بزرگ کشور، طی تماس هایی از کمبود قطعات در نمایندگی ها خدمات پس از فروش خبر می دهند. یکی از این مشتری ها که خودروی صفر کیلومتر او تنها پس از چند روز تحویل از کارخانه دچار نقص فنی شده است می گوید: با وجود داشتن گارانتی هیچ کدام از نمایندگی های مجاز کارخانه ای که خودرو را از آن تحویل گرفته ام حاضر به پذیرش خودروی من نشده اند، این نمایندگی ها به من گفته اند به علت تحریم ها قطعه نداریم. 

کمبود قطعات در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش!

نمایندگی های خدمات پس از فروش این خودروساز بزرگ در حالی به علت نبود قطعات از تعویض یک تسمه تایم برای خودرویی که گارانتی دارد خودداری می کنند که دو خودروساز بزرگ کشور بارها اعلام کرده اند در تامین قطعات هیچ مشکلی ندارند. حال اگر نقص فنی در خودرویی را که به تازگی از کارخانه خارج شده است کنار بگذاریم، به نظر می رسد نبود قطعات با توجه به ادعاهای خودروسازان در تامین خدمات پس از فروش توجیه ناپذیر باشد. هر چند خودروسازان و قطعه سازان با مشکلات فراوانی برای تولید مواجه هستند؛ اما به نظر می رسد با وجود کارت ها و خدمات ویژه ای که خودروسازان برای محصولات خود در نظر گرفته اند، تامین این خدمات برای خودروهایی که بعد از مدت ها به دست مشتری ها می رسند، انتظاری طبیعی از جانب مشتری ها باشد.

 با کلیک بر تصویر زیر و عضویت در خبرنامه ایمیلی می توانید مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

کمبود قطعات در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش!

برچسب : خودروسازان






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

4 نظر

احسان
0

من خودروی گارانتی دار رو بردم نمایندگی گفت کمک فنرش خرابه الان ۳ ماهه که منتظر قطعه هستم نیومده‌. با شکایات سایپا تماس گرفتم گفتن کد درخواست قطعه تون بگو گفتم نمیدونم رفتم نمایندگی گفتم کدم چیه گفتن بخاطر اینکه امتیاز نمایندگی پایین نیاد کدقطعه جداگانه ثبت نمیکنیم.خلاصه منم موندمو ماشینم بدون کمک فنر داره قسمتهای دیگه ش هم داغون میشه.
01:15  1397/06/30
پاسخ دادن
هههههههه
0

من خودرو نو گرفتم بعد روغنش چک کردم دیدم گیج روغن خشکه بردم تعویض روغنی گفت روغن داره ولی گیج روغنش کوتاهه واستاندارد نیست که به روغن برسه نمیدونستم بخندم یا بگریم گیج روغن چند سانت از نوع استاندارد این ماشین کوتاهتره.
16:56  1394/05/31
پاسخ دادن
حامد
0

سلام.خبر شما درست است من نیز تقریبا هفت ماه پیش پراید 132 ثبت نام کردم ولی حالا نمایندگی می گوید به علت نبود بدنه و قطعات فرمان هیدرولیک معلوم نیست که کی به شما پراید تحویل بدهند. از دوستان می خواهم در ثبت نام خودرو عجله نکنبد.چون با این احوال در صورت انصراف و قیمت بالاتر پراید در بازار ارزش پولتان را هم از دست می دهید و مبلغ پایین سود انصراف ضرر می کنید پیشنهاد من تا تعیین وضعیت خودرو ثبت نام نکنید. با تشکر
08:12  1392/10/02
پاسخ دادن
فرشید
2

سلام. کاملا درسته! راستش من مدتی میخواستم سورن موتورملی بگیرم ولی همکارام که خریدن میگن یکساله برای تعویض پایه روغن که مشکل شایع این خودرو هست در نمایند ثبت سفارش کردن ولی هنوز به دستشون نرسیده.
کلا من هم بیخیال خرید خودرو جدید شدم. اصلا ماشین چینی بخریم بهتره تا این خودروسازها که خون مردم رم توی شیشه کردن ورشکست بشن انشال...!
الان بهانه خودرو سازها تحریمهاست ولی آخه قبلش که تحریم نبودیم پس چرا پیکان تولید میکردین یا هزازان چرای دیگه
ناتوانی خودروشازها ربطی به تحریم نداره
10:36  1392/09/01
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 58 نظر
7Mosi 20 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
x5 : دوستان مشکل ایکس 5گمرک هست ک اجازه حمل نمیده نمیزاره ترخیص بشه
بهنام جی فور تهران : خالی نبند هر تریلی نهایت 8تا بارگیری می‌تونه بکنه🤣🤣🤣🤣برو بچه مشقاتو بنویس تجربی اول و دوم 🤣
شهاب ایکس5 ابان : سعید بیخیال شو بکش بیرون یه چیزی بهت میگم کی گفته من مهندسم؟ من کارگرم و نون بازومو میخورم عصرا میرم باشگاه میخای بیا اونجا اشنا بشیم خخخخ
مهدی : اخرین تکمیل وجه بهمن ماهی ها همون ۶ بهمن بوده
شهاب ایکس5 ابان : روند دادرسی در دادگاهها اینجوریه که پس از رای قطعی باید به شعبه بگی که پرونده رو ارجاع بدن به شعبه اجرای احکام حقوقی، اونجا خودشون ابلاغیه میفرستن برای خوانده و اگه نیاد باید دستور قضایی بگیری برای بستن حساب کرمان موتور که مجبور بشن بیان پرداخت کنن
اکبر رینگ : آقای احمدی من هم امروز با 096550 تماس گرفتم و گفت تا 6 بهمن فاکتور شده و حرف شما رو به اپراتور گفتم اینکه 6 بهمن آخرین فرصت بهمنی ها بوده و پرسیدم مگه بهمنی باقی مونده؟ گفت معیار نوبت فاکتور تایید احراز سکونته و تاریخ واریزی مهم نیست و بهمنی هایی که بعد 6 بهمن احراز سکونت رو ثبت کردن باقی موندن هرچند تعدادشون کمه خودم رو هم مثال زد و گفت شما تایید احراز سکونتت 9 اسفنده و تکمیل وجه 15 اسفند مهم نیست ماشین رو باید 9 فروردین تحویل میگرفتی و از 9 فروردین رفتی تو تاخیر و سود تاخیر هم از 9 فروردین حساب می کنن.
سروش : فکر کنم تاریخ اخذ تاییدیه سخا ملاک هستش
آذر : دوستان نماینده کرمان موتور در شورای حل اختلاف نیومد ،پرونده رفت برای دادگاه ،الان دادگاه بعد ازهفت ماه با گرفتن کارشناس دادگستری ،تازه رای قطعی غیابی داده تا زمان شاسی سود پرداخت کنن ،و مبلغ را با هزینه های دادرسی محاسبه کرده ،حالا که حکم اومده نمی دونم حکم براشون می ره و خود کرمان موتور خود بخود سود تاخیر را واریز می کنه ،یا اینکه اونم باید خود مون حکم رو ببریم بدیم بهشون ،کسی خبر داره یانه ؟ چه مدت طول میکشه تا به حقم برسم ؟
تارا v4 تیرماه : دوستان سلام.الان که شما کل مبلغ رو واریز کردین روی کدوم مرحله مونده؟من ۲۳ همین ماه ودیعه دوم رو واریز کردم روی مرحله فکتور شده مونده و داره میچرخه
تارا v4 تیرماه : دوستان سلام.الان که شما کل مبلغ رو واریز کردین روی کدوم مرحله مونده؟من ۲۳ همین ماه ودیعه دوم رو واریز کردم روی مرحله فکتور شده مونده و داره میچرخه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
جی تی : سلام دوستان وقت همگی بخیر کسی از مجوزهای جی تی خبر داره ممنون میشم اطلاع بدین
محسن : برای من فاکتور پلاک شد برای شما فاکتور نشده چرا
محسن : سقف فلز تحویل 22 اردیبهشت 25 اردیبهشت فاکتور شد 26 اردیبهشت پلاک شد خدارو شکر رنگ سفید
سحر : سایپا بازم دوشنبه فروش گذاشته اطلس اتومات و سهند اتومات هم هست
قاسمی : پس یعنی دیگه سود نداره ماشین از کارخونه گرفتن حتی ضرر هم میکنیم... ای بابا
حمید تحویل مرداد : فکر نکنم اخه من فوق العاده هستم تکمیل وجه هم کردم
فرهاد : فرمایش نکنید شرکت محترم مدیران خودرو متعهد به مشتریان گرامی خود میباشد نیازی به این کار ها نیست
رضا پانا تبدیل به مشکی و رینگ : سلام چرا فاکتور نمیکنن.
،، : اگر واقعا بخوان پول زور با این افزایش بگیرن قطعا انصراف بهترین گزینه هستش ، بنده دو دستگاه دارم قطعا هر دو رو انصراف میدم
اطلس جی : دوستان من امروز رفتم نمایندگی برای پیگیری ، گفتن مشکل کمبود قطعه حل شده و تو این ماه تحویل بیشتر خواهد بود ، رفتم بخش تحویل خودرو ببینم راست میگن مسؤول تحویل گفت امروز 10 تا اطلس اومده برا تحویل رفتم دیدم درست بود هم مدل سانروف هم بدون سانروف بود ، انشاالله زود همه مون تحویل بگیریم از شر سایپا راحت شیم ،فقط نکته جالبش این بود که ماشین ها ی اطلس خیلی پر خاک و کثیف بود خدا میدونه چقدر تو پارکینگ های سایپا مونده که اینقد خاک گرفته