چطور خودرو خود را فوری بفروشیم؟

 

چطور خودرو خود را فوری بفروشیم؟

 

رپورتاژ-بسیاری از افراد ممکن است قصد داشته باشند که خودشان به صورت مستقیم خودروی خود را بفروشند. به همین دلیل باید شرایط فروش فوری خودرو کارکرده را به خوبی بدانند. اگر بخواهید نسبت به فروش فوری ماشین خود اقدام کنید، باید نکات مهمی را در این خصوص بدانید. در این مطلب سعی داریم شما را با نکات مهم در مورد فروش خودرو پول لازم و کارکرده آشنا کنیم.

شرایط فروش فوری خودرو کارکرده

مسلماً یکی از دلایلی که افراد اقدام به فروش سریع خودرو می کنند، شرایط اقتصادی و دلایل مالی است. این روزها با وجود مشکلات اقتصادی زیادی که پیش روی افراد است، تعداد زیادی می خواهند خودروی کارکرده خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به پول نقد تبدیل کنند تا از شر مشکلات اقتصادی رهایی یابند و یا از آن برای کسب و کار درآمد بیشتر استفاده کنند.

اگر بخواهید نسبت به فروش خودرو دست دوم خود از طریق دلالان اقدام کنید، مسلما پول کمتری نصبیتان خواهد شد، به همین دلیل بهتر است که خودتان مستقیم و بدون واسطه خودروی خود را بفروشید. برای این کار باید به نکات زیر توجه کنید:

نکات مهم در فروش ماشین پول لازم

برای فروش فوری خودروی کارکرده همانطور که گفته شد باید نکات مهمی را در نظر بگیرید تا بتوانید هر چه سریع تر خودروی دست دوم خود را به فروش برسانید، این نکات عبارتند از:

  • خودرو را تمیز کنید

این مورد نخستین گام در آماده نمودن خودرو برای فروش است. تمیز کردن ماشین تاثیر بسیار زیادی در به فروش رفتن آن خواهد داشت. این کار در ظاهر ساده می تواند تاثیر چشمگیری در نظر مشتری داشته باشد. دقت داشته باشید که داخل ماشین را با جاروبرقی به خوبی تمیز کنید و گرد شیشه ها، لنت ها و آینه ها را به خوبی بگیرید. در هنگام بازدید ماشین توسط مشتری از خوشبو کننده استفاده کنید.

فروش سریع خودرو

  • ایراداتی که بر روی بدنه است را بر طرف کنید

مشتری در وهله اول بدنه و ظاهر خودروی شما را می بیند. اگر از ظاهر خودرو خوشش نیاید و یا ایرادات زیادی در همان لحظه نخست ببیند، طبیعتاً نظر خوبی در مورد خودروی شما نخواهد داشت. برای فروش خودرو پول لازم باید ایرادات ظاهری آن را در ابتدا برطرف کنید.

  • موتور خودرو را تمیز کنید

اگر موتور خودرو را تمیز کنید، مشتری تصور می کند که از خودرو به خوبی نگه داری کرده اید. بنابراین به خوبی موتور ماشین را تمیز کنید.

  • بدنه را پولیش بزنید

پس از اینکه ماشین را به خوبی تمیز کردید، اگر احساس کردید که رنگ خودرو درخشندگی خوبی ندارد و خط و خش های ریزی در ماشین به چشم می خورد، بهتر است بدنه خودرو را پولیش واکس زده تا رنگ خودروی شما بهتر دیده شود.

  • از خودرو عکس بگیرید

گرفتن عکس می تواند در ثبت آگهی ها و جذب مشتری بیشتر کمک کند. مشتریان اغلب دوست دارند، خودرو را در عکس ببینند و سپس برای بازدید حضوری به فروشنده مراجعه کنند.

پس از اینکه تمام این مراحل را انجام دادید، می توانید از پلتفرم مخصوص خودرو 45 برای فروش فوری خودروی کارکرده خود استفاده کنید. این شرکت برای فروش ماشین های دست دوم شما مراحلی را طی می کند که در ادامه به آن می پردازیم.

مراحل فروش ماشین در خودرو 45

فرو خودرو کارکرده

در ابتدا درخواست فروش به وسیله یک کارشناس ثبت خواهد شد. خودرو45 کارشناس خودرو را به صورت رایگان و حضوری به محل شما فرستاده و ثبت درخواست بدین صورت انجام خواهد شد. پس از آن خودروی شما کارشناسی شده و قیمت پیشنهادی اعلام خواهد شد. پس از اینکه خریدار به توافق رسید، با پرداخت آنی مبلغ، نقل و انتقالات سند انجام خواهد شد و بدین وسیله خودروی شما در کوتاه ترین زمان ممکن به فروش خواهد رسید و دیگر نیازی به بازدیدهای طولانی توسط افراد مختلف نخواهید داشت.

یکی از مزیت های خودرو 45 اعلام قیمت منصافنه براساس گزارشات کارشناسی بوده و افراد از معامله با این تیم اطمینان حاصل خواهند کرد. معامله با خودرو 45 بسیار ساده بوده و اگر به دنبال فروش آسان و فوری خودروی خود هستید کافیست به یکی از شعب ما مراجعه نمایید.

جمع بندی

اگر در شرایط اقتصادی کنونی کشور، اقدام به فروش خودروی پول لازم کرده اید به جای اینکه در برنامه های مختلف آگهی ثبت کنید و افراد زیادی با شما تماس بگیرند و بازدیدهای ناموفق داشته باشید، می توانید با ثبت درخواست به صورت رایگان در خودرو 45، ماشین خود را با بهترین قیمت و در کمترین زمان به فروش برسانید، اگر می خواهید تجربه شیرینی از فروش فوری خودروی کارکرده داشته باشید، به یکی از شعب تیم خودرو 45 مراجعه کنید تا با کارشناسی و اعلام قیمت دقیق، به صورت آنی، مبلغ خودروی خود را دریافت کنید.

 

در این مطلب شما را با نکات مهمی در زمینه فروش خودروی دست دوم آشنا کردیم و در نهایت پلفترم معتبر خودروی 45 را در خرید خودروهای کارکرده شما، را معرفی کردیم. امیدواریم از این مطلب استفاده لازم را برده باشید.

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , خرید خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
S3 ابان : به کسی زنگ نزدن برای تحویل. کسی اطلاعی نداره؟
تی8/ تی9 : هر دفعه زنگ میزنیم به 42724 هر کدوم ده روز ده روز عقب میندازن / کسی جواب درست نمیده / امروز بهشوه گفتم یه سری به قسمت نظرات مشتریان بزنید / هر چی فحش خارومادر هست اینجا دارن میدن / هر چی نفرین لعنت هست میکنن / خودتان را به کوری کری نزنید / دست اخر میگه بله قربان حق با شماست /
J7 : 28 اسفند شاسی شده گنوز نه پلاک شده نه بیمه
مشهدj7 : ماشین امروز تحویل گرفتم ثبت نامی ۲۳ مهرماه ان شالله بقیه دوستان هم به زودی تحویل بگیرند
مهدی s5 26 مهر : عمو اجازه بده بیمه و پلاک بشه بعدا زنگ بزن
علی : سلام دوستان خودتان را خوشحال نکنیید الان به دوماه هست همه مدارک امده حتی کارت سوخت ولی از ماشین خبری نیست اس۵ نوزده مهر
حسام ایرانی : اشگال ترین خودرو دنا هستش( قیافه ارنولد کارایی مورچه )
حمید اس فایو : ثبت نام 22 مهر شیراز امروز شاسی شد.
تارا v1 دنده ای5 : سلام دوستان عزیز تارا تحویل ۲۴ دی امروز تحویل گرفتم چند نکته نظرمو جلب کرد اولین نکته جاداری ماشین بود من که قبلا پژو۴۰۵ داشتم چه در داخل چه صندوق عقب جادار تره دومین نکته بی صدایی ماشین بود در زمان حرکت هیچ صدایی چه از بیرون چه از داخل نمیاد کمکها به نسبت چیزی که انتظار داشتم نرم تره موتور نرم کار میکنه فرمون که نگم برات برقیه تا حالا فرمون به این نرمی ندیدم حتی تو ماشینای خارجی کیفیت ساختم خوبه کاش رو دریها پلاستیک نرم کار میکرد یکم ضعیفه در کل همه چیش بهتر از انتظارمه فقط نکته ای که حالمو گرفت چراغ عقب سمت چپه که یکم توش آب میره که امیدوارم گارانتی درست کنه
ساینا هفته چهارم بهمن : بنده در تاریخ 6 اردیبهشت برام تکمیل وجه اومد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پارس سال : ببنداون دهنولطفا
بهزاد ، دوگانه 30 دی : سلام بیشتر خواهد بود ، چون زمانی که دنا پلاس 350 بود ، سورن 372 بود و الآن دناپلاس 550 هست.
دوگانه : سلام امروز کسی دوگانه فاکتور شده
ریحانه رانا تحویل 30 بهمن : ممنونم 18 دی تکمیل وجه
اپشنال مشکی12 : کسی از دنا اپشنال هست که از شرکت براش پیامک تحویل حضوری اومد باشه؟
غلام : سلام خسته نباشید برادر خودت اذیت نکن نمایندگی که بری بگی سورن دارم میگه هر صدای عادی خدا صبری بهمون بده تا بتونیم بفروشیم
ماهان خ : سلام کی ثبت نام کردیدید تاریخ تخصیص شما چه تاریخی بود
x55 : دوستان گروه تشکیل شد ، لطفا همه بیاید اونجا ، چنتا کامنت پایین تر لینکش هست
عصبانی : ما سامانه یکپارچه ها تکلیفمون مشخه دیگه ... تابستان >> پاییز ، پاییز >> زمستان.... زمستان >>>> بهار ، بهار>>> تابستان ... تابستان >>> پاییز خداروشکر دیگه کارمون از شمردن ماه گذشته و فصل به فصل شوتمون میکنن عقب انشالله درمان سرطان بچه های مسبب این معطلی ها هم توسط پزشکها این چنین باشه: آقای دکتر بچه ام کی خوب میشه؟ دکتر: پاییز ، پاییز که شد آقای دکتر گفتی پاییز: نه امیدتون به خدا باشه ، زمستون حتما دیگه داروها تاثیرشو میذار و خوب میشه
تک : از زمان فاکتور ماشین