با گذشت دو سال از ارائه آخرین مدل کمری و حضور رقبایی از فورد، شورولت، هوندا، هیوندای، کیا، مزدا، و نیسان، کمپانی تویوتا درصدد رونمایی از مدل جدید سدان محبوب خود برآمده است.
بر اساس گزارش های دریافت شده، هدف تویوتا از ایجاد این تغییرات، حفظ جایگاه خود به عنوان پر فروش ترین خودروی متوسط در بازار آمریکا میباشد.
مدتی پیش این خودروساز ژاپنی در راستای همگامی با رقبا و حفظ جایگاه خود، قسمتی از محصولات خود را در مزایده به فروش رساند.
هفته گذشته بیل فی (Bill Fay)، معاون گروه خودروسازی تویوتا در آمریکا، طی مصاحبه ای با بلومبرگ، از برنامه های ویژه این خودروسازی برای کمری در سال آینده خبر داد و اعلام کرد تویوتا کمری جدید در راه است.
اگرچه فی توضیحات بیشتری در خصوص این برنامه ها در اختیار رسانه ها قرار نداد، اما با در نظر گرفتن افزایش تولید خودروی پر فروش فیوژن و هم چنین رونمایی از مدل جدید سوناتا در نمایشگاه اتومبیل نیویورک، میتوان گفت چنانچه تغییرات چشمگیری در کمری ایجاد نشود، آینده روشنی پیش روی این خودروی سدان قرار نخواهد داشت.
به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، استفاده از تجهیزات لوکس، تکنولوژی های روز دنیا، و طراحی ظاهری جذاب تر، از جمله تغییراتی هستند که میتوانند کمک شایان توجهی به کمری بکنند. نظر شما در این خصوص چیست؟ به نظر شما تویوتا چگونه میتواند نظر خریداران را به سوی خود جلب کند؟
با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.