خودروهای شرکت زر ماکارون چه زمانی به بازار خواهد آمد؟

 

خودروهای شرکت زر ماکارون چه زمانی به بازار خواهد آمد؟

 

گروه صنعتی زر، تولیدکننده زر ماکارون، اعلام کرد که قرار است خودرو تولید کند. گفته می‌شود این خودروساز جدید، می‌خواهد رقیب ایران‌خودرو و سایپا شود. خودروهای این گروه صنعتی چه زمانی وارد بازار کشور می‌شود؟

خبر تولید خودرو توسط گروه زر از مدت‌ها قبل مطرح بود. اما چندی پیش، مدیر اجرایی این گروه اعلام کرد زر خودرو مجوزهای جدید را برای تاسیس کارخانه خودروسازی از وزارت صمت دریافت کرده است.

به گفته عضو هیات مدیره گروه صنعتی زر؛ جواز تولید زر خودرو برای گروه صنعتی زرماکارون از سوی وزارت صمت صادر شده است.

گروه صنعتی زر، تولیدکننده زر ماکارون، اعلام کرد که قرار است خودرو تولید کند. گفته می‌شود این خودروساز جدید، می‌خواهد رقیب ایران‌خودرو و سایپا شود. خودروهای این گروه صنعتی چه زمانی وارد بازار کشور می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، خبر تولید خودرو توسط گروه زر از مدت‌ها قبل مطرح بود. اما چندی پیش، مدیر اجرایی این گروه اعلام کرد زر خودرو مجوزهای جدید را برای تاسیس کارخانه خودروسازی از وزارت صمت دریافت کرده است.

به گفته عضو هیات مدیره گروه صنعتی زر؛ جواز تولید زر خودرو برای گروه صنعتی زرماکارون از سوی وزارت صمت صادر شده است.

بر اساس این وعده، قرار است قطب سوم خودروسازی در کشور متولد و به رقیب جدیدی برای ایران‌خودرو و سایپا تبدیل شود. خودروسازی که وعده داد سالی یک میلیون خودرو تولید کند.

پیش از این مرتضی سلطانی، یکی از مدیران گروه صنعتی زر درباره تولید خودروی جدید توضیحاتی داد و گفت: قرار است انقلابی در صنعت خودروسازی ایران ایجاد و خودرو‌های کاملا متفاوتی وارد بازار شود. خودروهایی متفاوت با آنچه در ۴۰ سال گذشته تولید شده است. یکی دیگر از وعده‌هایی که این گروه داده‌‌اند تولید خودروهای باکیفیت و البته اقتصادی است.

مرتضی سلطانی از مدیران این گروه قبلا اعلام کرده بود «همانطور که این مجموعه در صنایع غذایی دارای برندهای بسیار معتبری است و توانسته بزرگترین طرح حوزه شیرینی و شکلات را از منظر کمیت، کیفیت و زنجیره ارزش در دنیا طراحی و به مرحله تولید برساند در حوزه تولید خودرو هم می‌تواند انقلاب بزرگی را رقم بزند.
 

زمان عرضه و قیمت احتمالی محصولات زر

چه زمانی این خودروها به بازار عرضه می‌شود؟ زر اعلام کرد خودروهای اقتصادی تولید می‌کند. قیمت احتمالی این محصولات چقدر است؟

چندی پیش، فربد زاوه، کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: اگر این گروه صنعتی فعالیت خود را آغاز کند، حدود دو تا سه سال دیگر موفق به عرضه خودرو به بازار می‌شود. اما به نظر نمی‌رسد که تیراژ این شرکت بیشتر از پنج تا ده هزار دستگاه باشد. البته این تعداد تیراژ نیز برای شرکت‌های تخصصی تولید خودرو است. اما این شرکت به صورت تخصصی در حوزه صنعت خودرو فعالیت نمی‌کند.

این کارشناس صنعت خودرو در رابطه با قیمت محصولات زر افزود: این شرکت ادعا کرد که خودروهای اقتصادی تولید می‌‌کند. درحالی که با قدرت خرید فعلی مردم خودروهای اقتصادی باید چیزی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان قیمت داشته باشند. اما اگر شرکت‌هایی به غیر از خودروسازان مطرح شروع به فعالیت کنند، با توجه به بالا بودن هزینه‌های تولید آنها، نمی‌توان انتظار تولید خودرویی با قیمت پایین داشت. این شرکت حتی اگر محصولی به نام رنو کویید نیز در کشور تولید کند، هزینه نهایی بالایی دارد. در نتیجه با قیمت بالایی به بازار عرضه می‌شود.

البته، عضو هیئت مدیره گروه صنعتی زر اعلام کرد: نمی‌توان زمان دقیق تولید خودرو در گروه صنعتی زر را اعلام کرد. موفقیت در این زمینه بستگی به مذاکرات تولیدی و تجاری ما دارد اما مردم امیدوار باشند که در آینده نزدیک گروه صنعتی زرماکارون یک محصول باکیفیت تولید و باقیمت مناسب عرضه کند. 

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , خودروی زر ماکارون






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد : اطلس اونایی که تحویل زمستان پارسال بودن رو ندادن ایشالا برای تورو هم نمیدن ما یکم میخندیم :)))
آراد : تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی
آراد : یه عده ترسیدن چون هیچی از سایپای دزد بعید نیست از نظر منم اشتباه کردن چون حق خودشون رو باید میگرفتن اما شما یکم ادب داشته باش،لزومی نداره تربیت واقعیتو به همه نشون بدی
اطلس بهمن : سلام ممنونم میشم هر وقت فاکتور شدی تو این گروه اطلاع رسانی کنی من هم منتظر فاکتور هستم الان زنگ زدم سایپا گفت دارن ۱۴بهمن فاکتور میکنن
s5 : سلام. ثبت نام 30 مهر شاسی نشده
سعید : سلام. من تحویل 24 دی بودم، چند روز پیش فاکتور شد. به احتمال زیاد برا شما هم چند روز دیگه فاکتور میشه. 4 تا 5 ماه تاخیر داره
زهرا : از ثبت نام شهریور ماهی ها که هنوز شاسی نشده اطلاعی دارید؟؟
زهرا : من شهریور بودم و شاسی نشده
کاظم : فکر کنم تا سال‌ها باید به پیشنهادات غیر اجباری سایپا فکر کنیم و قبول نکنیم.
منصوری : سلام اسفندیا کسی دعوتنامه نیومده براش تا کی باید صبر کنیم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
راناپلاس تحویل 30 بهمن تکمیل وجه 18 دی ماه : آره والا ، رنگ نقره ای هم توی تحویل مشکل داره و هم توی فروش ماشین 🥺😥
راناپلاس تحویل 29اسفند1402 : سلام دوستان امروز کسی فاکتور شد اطلاع بده لطفا ممنون .
حسین : ماهم اسفندماهی هستیم.و هیچ خبری نیست از تکمیل وجه
مهناز : بعضی دوستان میگن مبلغ واریزی سایپا 5 میلیون و 760 هزار بوده پس چرا مال من 5 میلیون و 76 هزار دادن؟
مهناز : 5 و 76 بود
مهناز : سلام میگم این مبلغ سایپا93 چقد بود؟ 5میلیون 760 هزار یا 5میلیون و 76 هزار؟
سورن تک مشکی تحویل 29 اسفند : سلام ، سورن تک بخشنامه 4551 تکمیل وجه 1 بهمن رنگ مشکی تحویل 29 اسفند الان فاکتور شد
کشاورز : دوگانه اسفند تعداد خیلی کم هست هیچکس هم دشمن شما نیست اگر 5 هزارتا اسفند ماهی باشید یا پنج میلیون نفر که شکایت کنید هیچکس زورش به سایپا نمیرسه دعوتنامه میاد خودتون رو ناراحت نکنید
کشاورز : اعصاب خودد خورد نکن تا فردا
ایکس22 : سلا م برای.منم قراردادنقدی26بهمن الان نزدیک50روزه تخصیص خورده ولی فاکتور نمیشه