سایپا محصولاتش را با تاخیری چند ماهه تحویل می‌دهد

 

سایپا محصولاتش را با تاخیری چند ماهه تحویل می‌دهد

 

وزارت صمت مدت‌هاست که وعده حذف قرعه‌کشی خودرو را به مردم داده است. البته این نهاد اعلام کرده که این وعده به صورت تدریجی و طی سال تحقق می‌یابد و تاریخ دقیقی را برای آن مشخص نکرده است. اما این صحبت وزارت صمت نه تنها عملی نشد، بلکه فروش خودروسازان خصوصی نیز زیر نظر وزارت صمت رفت. اکنون همه خودروسازان کشور تحت نظر وزارت صمت طرح‌های فروش خود را برگزار می‌کنند.

در این میان، شرکت خودروسازی سایپا استارت حذف قرعه‌کشی برخی محصولات خود را زد. حالا مدتی است که سایپا خودروهای کوییک، ساینا، شاهین و وانت پراید را بدون قرعه‌کشی می‌فروشد و صرف ثبت‌نام در سایت این کارخانه کافی است.

حالا که سایپا طرح‌های فروش محصولات خود را بدون قرعه‌کشی آغاز کرده است، متقاضیان می‌توانند تا زمان اتمام ظرفیت فروش، اقدام به ثبت‌نام و خرید خودروی مورد نظر کنند. این شرکت خودروسازی اعلام کرده که در این طرح به همه افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند، پس از تکمیل وجه خودرو تحویل می‌دهد.

به نظر می‌رسید این خودروهایی که از فرایند قرعه‌کشی خارج شده‌اند، به میزان تولید کافی رسیده و خودروساز مشکلی در تولید و تامین قطعاتش ندارد. اما عملکرد سایپا حتی در تحویل این خودروها که در سال گذشته با قرعه‌کشی به فروش رسیده‌اند، با تاخیر و مشکلاتی همراه است.
 

تحویل با تاخیر همراه است

سایپا ادعا می‌کند که تولید برخی از محصولات به تعدادی رسیده است که دیگر نیازی به قرعه‌کشی نیست. اما برخی از مشتریان می‌گویند این شرکت خودروسازی همچنان در تحویل محصولات خود تاخیر دارد. علت چیست؟

گفته می‌شود افرادی که از این خودروسازی در سال گذشته و در قرعه‌کشی، خودروی کوییک اس خریداری کرده‌اند، حتی پس از تکمیل وجه، خودرویی به آنها تحویل داده نشده است.

یکی از این مشتریان به "تجارت‌نیوز" می‌گوید اسفند ۱۴۰۰ مرحله تکمیل وجه به اتمام رسید. اما با اینکه در قرارداد ذکر شده بود تحویل خودرو ۳۰ روز کاری پس از تکمیل وجه است، پس از گذشت 6 ماه هنوز خودرویی به او و برخی دیگر از مشتریان تحویل داده نشده است.

این افراد می‌گویند هنگامی که از شرکت سایپا پیگیری می‌کنیم، این شرکت بهانه کمبود قطعه را می‌آورد. در حالی که در تولید سایر محصولاتش با چنین مشکلی همراه نیست.

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , سایپا






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

3 نظر

مهدی
0

چهل سال است عمرمیکنیم بعداز چهل سال برای اولین بار برای ساینااسم نوشتیم یک سال پولمان خوابیده الانم ماشین نیست که تحویلمان بدن اگه قراره قیمت رو بالا ببریم زودتر قیمت رو بالا ببریم فقط ماشین رو برای دم عید بهمان تحویل بدن تا بعد از چهل سال عمر یه تفری بریم به خاطر زن وبچمان پوشیدیم تواین مللکت نه دل خوشی هست نه درآمدی هست تورو به خدا تا نکردیم این ماشین رو بدین بهمان تا از قصه بدبختی مملکت دغ نکردیم
15:46  1402/11/11
پاسخ دادن
محمد بن عبدالاه
0

سایپا کلاه سر مردم گذاشت پول گرفته سرموعد تحویل نمیده ۱۶ درصددیرکردمیدده در صورتی که در بازار سپرده ۲۳ درصد است .اما صبر کرده بازارا ببره بالا خیال واهی .ماشینا را باید تحویل بدی جناب سایپا بادیرکرد بعد ورشکست میشی.
20:39  1402/10/07
پاسخ دادن
مینا
0

دقیقا همینجوره تکمیل وجه کردیم ولی متاسفانه هیچ کس جوابگو نیست انگار نه انگار شرکت تعهد داده پیش فروشی که سال ۱۴۰۰ پول واریز شده تحویل بده ۱۸۵ میلیون دادیم الان کسی گوشش بدهکار نیست مسولی هم نیست به دادمان برسد خدا لعنت کند مدیرانی را که فقط شعار می دهند
23:38  1401/05/18
پاسخ دادن
صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ممم : این مدیر کل بی پدر سایپا ،یک اطلاعیه نمیزنه که مشخص کنه کی تحویل میدهند ،فقط آن موقع که پول میخواند برای ثبت نام در دو سه روز پول مردم را می‌گیرد. حالا باید بدوی تا جونمان در آید. کجای دنیا اینطوری خودرو می‌فروشند. عذر میخوام از همه ( تا ابلح در جهان مفلس در نمیماند).
محمد : سلام کسی تونست ثبت نام کنه ؟ پنج نفر امتحان کردیم هیچکدوم موفق به ثبت نام نشدیم از ساعت 10,,تا 3 بعد از ظهر
علیرضا ترک زاده : سلام من امروزتماس گرفتم گفتن تاراوی ۴دارن نیمه دوم اسفندوفاکتورمیکنن
ساینا دوگانه اسفندی : باید از دست سایپت شکایت کرد
عمار : منم تابستان ۱۴۰۳ هستم ولی هنوز خبری نشده
محمد : سایپا برای عرضه خوب پشت سرهم پشت سرهم پیام میده برای عرضه خودروهای، اما وقتی پول مردم بیچاره گرفت دیگه جواب گو نیست . ببنید صبح تا حالا چندتا پیام آمده که عرضه خودرو تا دوروز دیگر تمدید شو ،چون میخواد پول بگیرد.
سجاد اس تری مشکی : این اس تری چرا فاکتور نمیشه خسته شدیم دیگه
عباس - تهران - اس تری سفید : سلام خدمت عزیزان واریز وجه: ۱۴۰۲/۰۸/۱۳ تأیید سیستمی مدارک: ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ شاسی: ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ امروز مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ با شماره تماس ۰۲۱۴۴۹۸۷۰۱۸ از اداره تحویل تماس گرفتن و گفتن شنبه ساعت ۱۴ برای تحویل مراجعه کنم. انشاألله زودتر همتون به خودروهاتون برسید. حق نگهدار همتون
تاراv4 : والا اینها غیراز دروغ گفتن دیگه چیزی بلد نیستن بگن ....منم ۲۱ اسفند تحویل بوده هنوز فاکتور نشده دو روز قبل زنگ زدم گفت نیمه دوم داره فاکتور میشه
اس فایو : از وقتی شاسی میشه چند روز بعد بیمه و پلاک‌میشه کسی میدونه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
طاها : واسه چه ماشینی گفت آخر خرداد به ترتیب اولین نفرات میدیم؟؟؟
میثم حسینی : 6 روز
علی ام : سلام.لیزینگ شما چه بانکی هست؟ کارت سوخت را خودمون باید درخواست بدیم؟ اول باید وام را واریز کنن بعد فاکتور میشه یا اول باید فاکتور بشه تا وام را واریز کنن؟
سود تاخىر : در مورد سود تاخیر حدود یک ماهو نیم تا دو ماه بعد از تحویل گرفتن ماشینت اس ام اس میاد میرى نمایندگیت فیش میده میبرى بانک پولو میریزى به حساب تمام
سجاد : دوستان خبری از اولویت پاییز 403 نیست ؟کی باید واریز کنیم
نجفی : دوستان سلام ببخشید این پراید وانت ها ضبط دارن یاندارن؟
ساینا 85 گانه واریز 11بهمن : سخا رو 11 بهمن تحویل دادم برادر
4723 : پیامک برات اومده؟
سورن دوگانه : سلام من تکمیل وجه 23 آذرهستم ولی هنوزم فاکتور نشدم
پرهام : سلام ما که خرداد 1402واریز داشتیم چقد دیگه باید بدیم