مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 37)

دوستداران دنیای خودرو، روز شنبه هر هفته منتظر برگزاری یک مسابقه با جوایز نقدی باشند. در این مسابقه که هدف آن افزایش آگاهی و اطلاعات خودرویی شما می باشد، یک سوال طرح می شود و شما می بایست پاسخ را بیان کنید. درصورتی که جواب شما کاملاً صحیح باشد، نام شما به ترتیب زمان پاسخ گویی در لیست اضافه خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه هفتگی به شرح زیر است:

  • قبل از پاسخ به سؤال مسابقه، حتماً  ثبت نام کرده یا  وارد سایت شوید؛ زیرا جوایز تنها به کاربران سایت پرداخت می شود.
  • درصورتی که کاربر بیش از یک بار به سؤال مسابقه پاسخ دهد، فقط جواب اول مورد قبول قرارگرفته و پاسخ های دیگر حذف می شوند.
  • پاسخ های کاربران تا اتمام مدت زمان پاسخ گویی به مسابقه، نمایش داده نخواهند شد.
  • در پایان به قید قرعه سه نفر انتخاب شده و به هر برنده 200,000 ریال جایزه نقدی اهداء می گردد.
  • پاسخ ها باید به صورت کامنت در زیر همین پست قرار داده شوند. 
  • شما حداکثر تا پایان روز سه شنبه مهلت دارید به این سوال پاسخ دهید.
  • به نفرات اول تا سومی که سریعتر پاسخ صحیح بدهند یک شانس بیشتر تعلق می گیرد.

سؤال این هفته:

علت بریدن میل لنگ چیست؟ (4مورد)

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 37)

شما می توانید با مراجعه به صفحه مسابقات با آدرس 1Car.ir/game تمامی اخبار و اطلاعات مربوطه را مطالعه نمائید.


با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در فید 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 37)

برچسب : مسابقه , هفته






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

451 نظر

کاربر: صغری
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:13  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: کریم بقال
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:12  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: fatemeh z
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:11  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: خردمند 32
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:11  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: خدیجه ق.
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:10  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: زینت محمودی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:09  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: غلامرضا پستچی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:09  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: حیدر قاصدک
2

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:06  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: روح اله قاصدک
1

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:05  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: حسن گازی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:03  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه خوشبخت
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:03  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: مریم N
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:02  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: نداجون
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:02  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: میلاد N
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:01  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: افسانه رضایی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:00  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: قنداب
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:00  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: افسانه رضایی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:59  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: رویا رضایی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:58  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: تاجی خانم
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:58  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: مهدی رضایی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:58  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: کریم FH
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:57  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: علی آقا
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:57  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: حاج مصطفی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:56  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: مهندس رضا
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:55  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: shahrooz
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:54  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: رقیه خانم
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:54  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: اسماعیل صیاد
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:54  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: Mahin joon
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:53  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: ندا یاری
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:51  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: سمیه بیمه
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:49  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: آذربایجان
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:45  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: shahin khanom
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:42  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه دولت
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:40  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: Mohammad S
1

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:39  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: وحیده
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:38  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: محمدرضا رضایی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:37  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: فیروز
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:28  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: زهرا
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:27  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: سادات
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:26  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: تیبا
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:25  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: یاشار حاجی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:24  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: فیروز
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:23  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: مصطفی
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:22  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: آیناز حاجی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:22  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: میلاد مهپور
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:21  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: امیر طاها
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:21  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: طیبه خانم
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:19  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: بامداد نقشینه
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:19  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: هادی ابراهیمی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:18  1392/09/12
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
حسین : ⭕️ عرضه خودروهای وارداتی در روز یکشنبه مختص ثبت‌نام کنندگان قبلی است/ فعلا برنامه‌ای برای ثبت‌نام جدید نداریم. 🔹مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی بیان کرد: خودروهای وارداتی برای نفراتی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند عرضه خواهد شد و در این دوره ثبت‌نام جدید نخواهیم داشت. 🚘@car_prices_online
علیرضا : آقای کیانوش خسروی اطلاعات دقیق میفرمایید !؟ وجه کامل باید پرداخت بشه یا خیر فقط اتومات بود یا اطلس هم بود لطفا اطلاعات بیشتر بفرمایید
علیرضا : سلام و درود از عزیزان که در سامانه ۱۳۶ شکایت ثبت کردند از سایپا با شما تماس گرفتند یا خیر!؟ موضوع دیگر اینکه از عزیزان زمستان ۴۰۳ شاهین دستی آیا برای کسی این چند وقت پیامک تبدیل آمده است یا خیر!؟
محمد ناصری : سلام دوستان شاهین اتومات نصف پولو دادم 321 حدودا و باقیش رو باید هفته چهارم اردیبهشت بدم ولی خبری نشده هنوز،کسی اطلاعی داره؟!
s3 مهرماه : دوباره اطلاعات غلط ، صمت هیچ ربطی نداره شکایت فقط سامانه تعزیرات ، چرا وقتی اطلاعات کافی ندارید مردم رو گمراه میکنید ؟؟دوماه منتظر جواب صمت بمونن بعد پیامک بده ارتباطی بما نداره.
مجتبی S3 : دوست عزیز از لحاظ قانونی از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو شامل میشه،فقط باید دنبال باشی
ثبت نام ۲۲ مهر اس ۵ : یه مشت کارمنده پرو ریختن تو این شرکت صاحب این شرکت انقدر بی شعوره نیومده یه معذرت خواهی کنه لعنت به زنو بچه و خاندان تمام کسایی که کم کاری میکنن تو این شرکت ۷ ماهه ثبت نام کردیم هنوز تکمیل وجه زرده خاک تو سرتون
مسلم S3 : کدوم طرفداری از شرکت؟ من خودم اول آبان قراردادمه، ۲۷ اسفند شاسی شدم هنوز تحویل نگرفتم، طرف اومده نمک میریزه روی زخم همون هم وطنی که شما بهش اشاره کردید منم بهش میگم بجای طعنه زدن دعای خیر کن، اگه واقعیت رو بکیم که طبق اخبار موثق مشکلی که ایجاد شده مشکل گمرکه که رئیسش عوضش شده و هم ۲۷ روز تعطیل بودن هم بخشنامه جدید داده و یکسری قوانین جدید، این میشه طرفداری از شرکت؟؟؟!!!؟؟ دوست داری مثل بقیه فقط بنالم یا خبر موثق بهت بدم؟؟
اس ۵ : من یکشنبه ساعت ۱۲ میرم دفتر مرکزی
اس ۵ : لعنت به کرمان موتور تمام کارکناش واقعا حالم دیگه ار این شرکت بهم خورده بدجوری پشیمونم از انتخابم ۳ ماهو نیم از موعد تحویل ماشین گذشته هنوز شاسی نشده واقعا نمیدونم چی بگم دیگه متاسفم برای مسئولین این کشور هر کسی که مسئول و صداش در نمیاد که اینطوری در حق مشتری خیانت میشه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ابوالفضل دوگانه اسفندگرگانی : درود الخیر وفی مابقع
سیما : سلام ساینا دوگانه تو بازار چقدر ارزون شده .قیمتش شده 430
خضیراوی : پرهام کارمند شرکت هستن .فقط ساعت های اداری جواب میدن داداش
ارسام : تاریخ تکمیل وجه و اینکه تبدیل زده باشی زودتر فاکتور میشی
سورن دوگانه تحویل 30 دیماه : سلام و ادب خدمت دوستان گلم دوستان اطلاع ندارین ببینم تحویل دیماه تا چ تاریخی فاکتور شده من 21 آذر تکمیل وجه کردم هیچ خبری نیس
حلما : سلام بر دوستان گل.زمانی که بگن خودرو در مرحله تحویل هست چند روز طول میکشه بیاد نمایندگی؟ خدای جواب بدید اگه کسی میدونه
سمانه : خلاصه میدونید چی شد بلخره میاد دعوت نامه یکشنبه یانه ؟؟؟
آیهان : سلام ووقت به خیر،م ایکس 22 ثبت نام کردیم 22اسفند ،29فروردین تخصیص شده ولی فاکتور نشده،تخصیص یعنی همون شاسی خورده
اکبر موعد 30 بهمن : بله حتما باید بری
مهدی : آقا پرهام جواب ملت بده یکشنبه میاد دعوتنامه؟؟؟