فروش آسان و بی دردسر خودرو با خودرو 45

 

فروش آسان و بی دردسر خودرو با خودرو 45

 

رپورتاژ - این روزها با توجه به افزایش شدید قیمت خودرو صفر، بازار خرید و فروش خودروهای دست دوم رونق بسیاری پیدا کرده است. در این میان سامانههای آنلاین بسیاری برای ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به مردم به وجود آمده است اما تمام آن‌ها را نمی‌توان مناسب و مطمئن دانست. برای این که بتوان کار خرید و فروش خودرو را به صورت مناسب انجام داد، باید قیمت مناسبی روی خودروی دست دوم گذاشته شود.

خرید خودرو با قیمتی بالاتر از ارزش واقعی آن باعث متضرر شدن خریدار و خرید با قیمت ارزان‌تر باعث متضرر شدن فروشنده می‌شود. به همین دلیل قیمت خودرو دست دوم بسیار مهم است. در این مطلب از خودرو45 قصد داریم تا در خصوص نحوه استعلام آسان و سریع قیمت خودرو یا خودرو45 نکاتی را بیان کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

مجموعه خودرو 45

خودرو45 را باید یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های فعال در زمینه فروش فوری خودروهای کارکرده در کوتاه‌ترین زمان ممکن دانست. در این مجموعه طیف بسیار وسیعی از خودروها در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش می‌رسند. این مجموعه را باید مرجعی مطمئن دانست که با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌های دنیا، به فروش خودرو به روشی امن، سریع و شفاف اقدام می‌کند.

فروش آسان و بی دردسر خودرو با خودرو 45

 این مجموعه با بهره‌گیری از کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای و باتجربه در زمینه خرید و فروش خودروهای کارکرده و دست دوم، می‌تواند خدمات خود را به شکلی بسیار مناسب به کاربران عرضه کند.

مزایای فروش خودرو دست دوم در خودرو 45

فروش خودرو در خودرو 45 مزایای بسیاری به همراه دارد. از مهم‌ترین مزایای این مجموعه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

فروش آسان و بی دردسر خودرو با خودرو 45

1- صرفه‌جویی در هزینه‌ها

با استفاده از خدمات مجموعه خودرو 45 می‌توانید به راحتی و بدون صرف هزینه برای انتشار آگهی‌های متفاوت، خودروی دست دوم خود را به فروش برسانید.

2- فروش خودرو با قیمت واقعی

در خودرو 45، می‌توانید با گرفتن استعلام قیمت خودرو دست دوم، از ارزش ماشین خود آگاه شوید. پس از آن با مراجعه حضوری به شعب، قیمت دقیق و بهتر خودرو مشخص می‌شود. فروش خودرو با این قیمت باعث می‌شود که فروشنده یا خریدار متضرر نشوند و کار به راحتی انجام شود.

3- عدم وجود مزاحمت تلفنی

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات فروش خودرو، مزاحمت‌های تلفنی بسیاری بود که افراد برای فردی که خودرو را آگهی کرده به وجود می‌آوردند. پاسخگویی به تعداد بسیار زیاد تماس برای فروش خودرو کاری جذاب و دوست‌داشتنی نیست. این مشکل با استفاده از خودرو 45 رفع شده است.

4- معامله با شرکتی ثبت شده

این روزها به دلیل رونق گرفتن بازار فروش خودروهای دست دوم، میزان کلاه‌برداری در این بازار بسیار زیاد شده است. اما زمانی که از خودرو45 استفاده می‌کنید، شما با یک مجموعه ثبت شده و معتبر طرف هستید. همین امر باعث عدم بروز بسیاری از مشکلات خواهد شد.

نحوه استعلام گرفتن خودرو کارکرده در خودرو45

تخمین قیمت خودرو دست دوم شاید در ابتدا کاری ساده به نظر برسد، اما نیاز به تخصص و مهارت دارد. برای تعیین قیمت خودرو کارکرده از طریق مجموعه خودرو45 ابتدا باید به سایت این مجموعه وارد شوید. پس از آن از طریق منوی اصلی، گزینه قیمت خودرو کارکرده را انتخاب کرده و وارد آن صفحه شوید. 

فروش آسان و بی دردسر خودرو با خودرو 45

در این صفحه برای تخمین قیمت خودرو اطلاعاتی مانند برند خودرو، مدل، سال ساخت، رنگ، میزان کارکرد را وارد می‌کنید. پس از این که اطلاعات را تکمیل کردید، به صفحه جدیدی وارد می‌شوید.

در این صفحه برای این که بتوان کار تخمین قیمت خودرو را دقیق‌تر انجام داد، گزینههایی در خصوص وضعیت بدنه، تصادفات و سلامت خودرو وجود دارند که باید آن‌ها را انتخاب کنید. پس از پر کردن این اطلاعات با استفاده از گزینه تخمین قیمت خودرو، می‌توانید استعلام قیمت خودرو دست دوم خود را بگیرید. یک بازه قیمتی به شما نشان داده می‌شود. علاوه بر این، پیشنهاد قیمت در صورتی که قصد دارید خودرو را به سرعت به فروش برسانید و پیشنهاد قیمت برای فروش در زمان بیشتر به شما داده می‌شوند.

معرفی مراحل فروش خودرو کارکرده در سایت خودرو45

برای این که بتوانید خودرو دست دوم خود را از طریق سایت خودرو 45 به فروش رسانید باید مراحل زیر را انجام دهید.

فروش آسان و بی دردسر خودرو با خودرو 45

 

 

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , فروش خودرو , خودرو۴۵






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
S5 مهر : ۲۹ مهر ثبت نام چک ها ۲ آبان تایید شدند . ۱۴۰۳.۰۲.۲۷ پنج شنبه عصر ساعت ۱۵:۳۰ پیامک شاسی اومد.
مهرداد۷۵ : دوستانی که بعد چند ماه تاخیر تحویل گرفتید مبارک باشه فقط ممکنه بگید جریمه تاخیر برای وی فور هر ماه چقدر شد و کی میدن
مجید : الان شاهین دستی تکلیفش چی شده ؟باید جاش اطلس بگیریم حتما؟؟!!
تیتانیوم ۲ بهمن : چقدر زمان می بره تا جریمه تاخیر پرداخت بشه؟
دوگانه اسفند : تازمانی شکایت کنیم این شرکت به کسی جوابگو نیست
تیتا ۴ بهمن۴۶۱۵ : سلام مبارک باشه خداروشکر من ۴بهمن تیتانیوم هستم میشه شماره قرار داد بگید من هنوز فاکتور نشدم
مجتبی : سلام دوستان تبدیل بزنید پشیمون نمیشید سورن دوگانه به مشکل برخورده.مخزنش رو نمیتونن تهیه کنند تبدیل بزنید 207هم 30میلون ما به تفاوت برمیگردونن و هم بیست میلیون تو بازار گرون تر هست و بازار فروش بهتری داره 26تبدیل زدمو الان 28فاکتور شده
اطلس ۲۸ بهمن : سلام نه ۹۰ روز معمولی هست. منم پذیرش ۲۸ بهمن هستم هنوز فاکتور نشدم
سمند سورن پلاس دوگانه : سلام دوستان من سمند سورن پلاس دوگانه با الویت بهار 403 هستم بهار هم تمام شد متاسفانه خبری نشد اگر اطلاعاتی در این خصوص دارید لطفاً اشتراک بگذارید ممنون و سپاسگزارم
امینی : نه هنوز دعوتنامه صادر نشده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رانا بهمن واریز 16دی : کلثوم عزیز آرام باش
راناپلاس تحویل 29اسفند1402 : سلام دوستان امروز کسی فاکتور شد اطلاع بده ممنونم
محمدرضا : اقا خلیل بستگی به دیدگاهت داره. اگه فقط بحث خسارات بدنی ماشین ملاکه برات که بیمه بدنه اگه چیزهای دیگری هم میخوای کارت طلایی بزن. من به شخصه بیمه بدنه انتخاب میکنم. شما همین موضوع را یه سرچ تو گوگل بزن قشنگ برات توضیح داده
دی ماه : از کجا متوجه شدی پلاک شده ؟
محمد : سلام زنگ زدم شرکت گفت 5خرداد به بعد منتظر باشید مشکل تولید داشتیم که حل شده
م : سلام یعنی الان مشخص نیست که کی دعوت نامه میاداقا پرهام
مهدی : مابقی کی فراخوان میشن میشه بگی؟
امیرعلی دوگانه اسفند : اگر دروغ گفته باشی تا یکشنبه دعوتنامه اسفند نیومد خدا از وسط نصفت کنه
رانا : تکمیل وجه 18 دی 25 فاکتور دیروز پلاک شد نمیدونم کی تحویل میدن
سلام : باید بری کاشان