رینگ های مناسب سفر

 

رینگ های مناسب سفر

 

معرفی رینگ‌های مناسب سفر

رپورتاژ - رینگ یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین قطعاتی است که انواع مختلفی دارد و در تمامی خودر‌وها موجود است. به گونه‌ای که هیچ خودرویی بدون رینگ و لاستیک نمی‌تواند حرکت کند. این قطعه که اغلب برای تحمل وزن خودرو بر روی آن نصب می‌شود، به پیچ‌های مخصوص که بر روی توپی قرار می‌گیرند، اتصال پیدا می‌کند. شاید تا کنون برای شما هم پیش آمده باشد که در سفر و در مواقع ضروری به رینگ و لاستیک خودرو نیاز پیدا کنید. به همین دلیل باید با معرفی بهترین رینگ‌های سفر آشنا باشید تا بتوانید بهترین رینگ را به عنوان زاپاس انتخاب کرده و آن‌ها را بر روی خودروی خود قرار دهید. ما در ادامه می‌خواهیم شما را با انواع رینگ خودرو و روش انتخاب رینگ و لاستیک مناسب برای خودرو آشنا کنیم و برخی از بهترین رینگ‌های خودرویی را که توسط رابستون به فروش می‌رسد و مناسب سفر است را برای شما معرفی کنیم.

 

انواع رینگ خودرو

به طور کلی دو نوع رینگ یعنی رینگ فولادی و رینگ اسپرت در بازار فروش وجود دارند که هر خودرویی تنها مجاز به استفاده کردن از این دو نوع رینگ می‌باشد.

  • رینگ فولادی: رینگ‌های فولادی که جزو قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین نوع رینگ در بازار هم هستند، رینگ‌هایی با کیفیت هستند که زیبایی چندانی ندارند اما می‌توانند نیاز خودروها در سفر را برطرف کنند. اگر قرار است با خودروی خود به جاده‌های خاکی بروید و در یا جاده‌های ناهموار از آن استفاده کنید، بهتر است که رینگ فولادی را خریداری نمایید. این نوع از رینگ‌ها در مقابل ضربه نیز مقاومت بالایی دارند و ماندگاری آن‌ها معمولا زیاد است.
  • رینگ اسپرت: رینگ اسپرت از دیگر رینگ‌هایی است که اغلب با استفاده از آلومینیوم، منیزیم و آلیاژهای آلومینیومی روی کار می‌آید. این رینگ که وزن کمی دارد و می‌تواند از این طریق تعادل خودرو را در حد مطلوب قرار دهد، زیبایی منحصر به فردی هم دارد و مورد توجه بسیاری از خودرو بازان جوان قرار گرفته است. امروزه شرکت‌های خودرو سازی برای محصولات خود از این رینگ‌ها بهره می‌برند. این را بدانید که رینگ‌های اسپرت جزو آن دسته از رینگ‌هایی هستند که تنها برای سطح هموار تعبیه شده‌اند.

 در پاسخ به این سوال که رینگ آلومینیومی بهتر است یا رینگ فولادی، نوع نیاز شما به رینگ در این زمینه از اهمیت فوق ‌العاده‌ای برخوردار است. معمولاً در سفر افراد تنها به دنبال این هستند که نیاز خودروی خود را برطرف کنند. پس استفاده از رینگ‌های زاپاس فولادی برای مواقع خاص کافیست اما افرادی که به دنبال زیبایی خودروی خود و حفظ قدرت مانور آن هستند، می‌توانند رینگ‌های اسپرت را به عنوان رینگ‌های مناسب سفر انتخاب نمایند.

 

 بهترین رینگ های مناسب سفر

انتخاب رینگ‌های مناسب سفر

یک سری نکات مهم وجود دارند که شما باید برای خرید رینگ‌ های مناسب سفر از آن استفاده کنید. در ادامه این نکات را بیان می‌کنیم‌.

  1. قیمت رینگ: برای این‌ که بهتر بتوانید رینگ‌های مناسب سفر را خریداری کنید، باید پیش از هر چیزی به قیمت رینگ توجه کافی بورزید. قیمت رینگ با توجه به بودجه‌ای که شما دارید مشخص می‌شود. مسلماً با کیفیت‌ترین رینگ‌ها با هزینه‌های بالایی نیز خریداری می‌شوند. پس اگر بودجه کمی برای خرید رینگ دارید، باید بهترین رینگ با کیفیت متناسب با این بودجه را انتخاب کنید..
  2. نوع رینگ: نوع خودروی شما نوع آن را مشخص می‌کند. در واقع نوع رینگ متناسب با یک خودرو در دفترچه یک خودرو آمده است. اگر قرار است جنبه زیبایی رینگ را تحت نظر قرار دهید، می‌توانید از رینگ‌های زیبای اسپرت استفاده کنید. در غیر این صورت رینگ‌های ارزان قیمت فولادی مناسب‌ترین گزینه هستند.
  3. سایز رینگ: سایز رینگ در خودروهای مختلف متفاوت است. شما باید رینگ خودروی خود را یک سایز یا دو سایز بالاتر از سایز استاندارد خریداری کنید تا بتوانید راندمانی بهتر از خودروی خود را مشاهده نمایید. به جای این که اغلب زیبایی یک خودرو را مد نظر داشته باشید، ایمنی و مقاومت آن را نیز با خرید رینگ‌های مناسب افزایش دهید.
  4. وزن رینگ: به طور کلی رینگ‌های آلومینیومی، رینگ‌های سبک هستند و رینگ‌های فولادی رینگ‌هایی سنگین هستند. حال اگر وزن رینگ نصب شده بر روی خودرو کم باشد، خودرو می‌تواند در پیچ‌ها تعادل بهتری داشته باشد و حتی بهتر حرکت کند. به همین دلیل در اغلب خودروهای مسابقه‌ای از رینگ اسپرت استفاده می‌شود. از آنجایی که سفر کردن هم خودرو را در پیچ و خم‌های مختلف قرار می‌دهد، بهتر است که شما رینگ اسپرت را برای سفر خریداری کنید.

 

 نکات مهم برای انتخاب رینگ

معرفی برخی از بهترین رینگ‌های مناسب سفر

  • رینگ اسپرت صلیبی

یکی دیگر از رینگ‌هایی که به عنوان رینگ‌های مناسب سفر شناخته شده‌اند، رینگ‌های صلیبی رابستون هستند که گواهینامه‌های ایزو و استانداردهای اروپا را دریافت کرده‌اند و هم اکنون در شرکت نور نی ریز تولید می‌شوند. این رینگ‌ها وزن سبکی دارند و اغلب توسط پژو سوارانی که زیبایی خودرو را به همراه عملکرد بهینه آن مهم می‌دانند، به کار گرفته می‌شود. اغلب اوقات رینگ‌های صلیبی را رینگ‌هایی با پهنای بالا می‌دانند که می‌تواند هندلینگ اتومبیل در زمان چرخش یا پیچیدن را بهبود دهد.

این رینگ‌ها قیمت مناسبی هم دارند و می‌توانند مسافت ترمز گیری خودرو و چرخش خودرو هنگام گذر از پیچ را نیز بهتر کنند. رینگ‌های صلیبی امروزه کیفیت بسیار بالایی را در ساختار خود جای داده‌اند و با تکنولوژی‌های جدید و مدرن نیز عجین شده‌اند. بنابراین می‌توانند برای انواع و اقسام خودروهای پژو مناسب به شمار بیایند. شما اگر این رینگ‌ها را به عنوان زاپاس در خودروی خود قرار دهید، دیگر نگران هیچ چیز نخواهید بود.

  • رینگ اسپرت چلنچر

رینگ چلنجر یکی از رینگ‌های مناسب سفر به شمار می‌آید که زیبایی ظاهری زیادی دارند. این رینگ‌ها اغلب در سایز ۱۶ و ۱۵ و مخصوص پژو پرشیا ۲۰۶ تیبا و سمند تعبیه می‌شوند و می‌توانند عملکرد یک خودرو را از این رو به آن رو کنند. رینگ‌های چلنجر وب سایت ما اغلب رنگ نقره‌ای دارند و با سایز ۱۵ به فروش می‌رسند. این رینگ‌ها فرمان‌ پذیری خودرو را افزایش می‌دهند و با عملکرد خود می‌توانند سیستم‌های فنی خودرو را نیز بهبود ببخشند. رینگ چلنجر رینگی سبک است و استحکام بالایی دارد اما متاسفانه این رینگ با افزایش اصطکاک خودرو می‌تواند مشکلاتی همچون کاهش عمر فنر‌ها و به وجود آمدن مشکل در جلوبندی خودرو را به وجود بیاورد. گاهی اوقات نیز ممکن است رینگ چلنجر بر روی کیلومتر شمار خودرو تاثیر بگذارد و اعداد واقعی بر روی این کیلومتر شمار نشان ندهد.

 راه‌های مختلفی برای خرید این رینگ‌های مناسب سفر وجود دارند. یکی از این راه‌ها این است که شما به صورت حضوری به فروشگاه رابستون مراجعه کنید و آن را خریداری کنید. در روش دیگر می‌توانید سفارشات خود را در وب سایت اینترنتی ما ثبت کنید و در نهایت محصول را از ما تحویل بگیرید. بدون شک در روش دوم هزینه‌های حمل و نقل کاهش می‌یابند و مشتری وقت زیادی را هم برای خرید رینگ مورد نظر خود تلف نمی‌کند.

  • رینگ اسپرت شمشیری

رینگ‌های شمشیری ما در رابستون جزو رینگ‌های زیبا و جذابی هستند که می‌توانند هر خودرویی را زیباتر کنند. این رینگ‌ها برای انواع و اقسام خودروها از پراید گرفته تا دنا پلاس مناسب هستند و با متعلقاتی همچون قالپاق وسط به فروش می‌رسند. سایز ۱۴ ۱۵ و ۱۳ این رینگ‌ها در فروشگاه ما موجود است.

 رینگ شمشیری رابستون از آلومینیوم و آلیاژهای آن تولید شده است و در اغلب پژو‌های ۴۰۵، پژو‌های ۲۰۶ ،۲۰۷، پژو پارس یا پرشیا، رانا، سمند، دنا و دنا پلاس به کار گرفته می‌شوند. اگر این رینگ که مناسب سفر است را از ما خریداری کنید، می‌توانید از ضمانت و گارانتی این رینگ‌ها هم بهره مند شوید. پس وقت را تلف نکنید و همین حالا با مشاوران ما در رابستون برای خرید این رینگ‌ها تماس بگیرید.

 

 فروشگاه رابستون یکی از بهترین فروشگاه برای خرید رینگ و لاستیک

خرید رینگ اسپرت از رابستون

اگر به دنبال خرید بهترین رینگ‌های مناسب سفر هستید، می‌توانید آن را از وب سایت ما خریداری کنید. فروشگاه رابستون فروشگاهی با سابقه فعالیت چندین و چند ساله است که از سال ۱۳۷۴ به فروش انواع قطعات خودرو پرداخته است اما هم اکنون در سال ۱۴۰۰ با راه اندازی فروشگاه مجازی خود به بهبود خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز پرداخته است. این فروشگاه بر مبنای پنج اصل پایدار است.

ما در رابستون قیمت کالاهای خود را قیمت کف در نظر می‌گیریم و با اجتناب از سود بالای خود، بهترین قیمت‌ها را به شما ارائه می‌کنیم. علاوه بر این، اجناس ما از هر گونه مواد ساختاری تقلبی دور هستند و در بهترین برندها تولید می‌شوند. این رینگ‌ها که دارای ضمانت بازگشت کالا ای ۷ روزه هستند و حتی ضمانت‌نامه‌های مصرف را هم دارند، ماندگاری طولانی مدتی هم دارند. همچنین رابستون دارای مشاوره تلفنی و آنلاین است که می‌تواند هر کسی را در خرید راهنمایی کند. بنابراین خرید از وب سایت ما یک خرید پرسود و ارزان قیمت است که می تواند بسیار مناسب باشد.

کلام پایانی

اگر شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواهید رینگ‌های مناسب سفر را خریداری کنید و با خیال راحت به سفر کردن بپردازید، می‌توانید با خواندن این مطلب به بهترین رینگ‌های موجود در بازار دست پیدا کنید. برای خرید بهترین رینگ سفر شما باید یک سری نکات مهم و اساسی را تحت نظر و تحت توجه قرار دهید و در نهایت هم بهترین رینگ را خریداری کنید. ما در رابستون همواره آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستیم.

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , رینگ






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
J7 شاسی ۲۸ اسفند : بعد زرد شدن مدارک چقدر طول میکشه رسیدن مدارک و بارکدپستی ارسال میشه برای پیگیری یا نه
تارا : ای بابا برای هزارمین بار بازم بروز شد! قبلا هر ۲۰ روز تاریخ بروز میشد اما الان جدیدا هر یکی دوروز در میون بروز میشه! چکار میکنن اینا😑 ضمنا فروش فوری تحویل ۱۷ خرداد هستم...
شاهین اتومات ۲۴ دی : منم هنوز فاکتور نشدم
U : به قرون هم نمیدیم . ۲ ماه و نیمه پولمون رو گرفتن سود کردن ماشین هم ندادن ، طلبکار هم هستن
X5 بهمن : منم دقیقا به همین شکل.تماس هم گرفتم گفتن تحویل ۳۱ خرداد ولی بعید میدونم چون هنوز فاکتور نشده.شما فاکتور شدین؟
محمد : یه احتمال وجود داره واون این که ازلوله بخاری اب نشت میکنه به بخاری
شاهین اتوماتیک 90 روزه : بیاین یه آمار بگیریم ببینیم کیا اینجا شاهین 90 روزه اتوماتیک دی ماه 402 ثبت نام کردن و هنوز فاکتور نشدن. لطفا تاریخ پذیرش و نوع طرح (عادی یا جوانی جمعیت) رو هم بنویسین. از گزینه "پاسخ دادن" استفاده کنین تا قاطی نشه با بقیه پیام ها. خودم واریز 19 دی، پذیرش 20 دی، ما به التفاوت 16 فروردین. طرح عادی هستن. سخا هم چهار پنج روز بعدش اومد.
محمد علی : سلام شاهین اتوماتیک پذیرش 18دی فاکتور 22 اردیبهشت پلاک 24 اردیبهشت امروز ماشین رسیده نمایندگی اما هنوز نرفتم تحویل بگیرم امیدوارم همه زودتر فاکتور بشوند
ناشناس : گروه خودروسازی سایپا بار دیگر متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه را به تبدیل تعهد فراخواند. براساس شرایط فروش سایپا که در روز 30‌ام اردیبهشت 1403 اعلام شده است، این شرکت از متقاضیان شاهین G می‌خواهد تا به‌جای این خودرو، ساینا S تحویل بگیرند. همچنین سایپا به‌جای کوییک GX ثبت‌نامی از سوی متقاضیان، به آن‌ها کوییک GX-L تحویل می‌دهد. بخشنامه سایپا در بخش ساینا S‌ از نوع پیش‌فروش و در بخش کوییک GX-L‌ از نوع فروش فوری است.
محمد : پذیرش ۲۴ دی هنوز فاکتور نشده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207 دستی سقف فلزی تابستان 1403 : سلام دوستان ببخشید این بخشنامه هایی که واسه ما تابستان 1403 اومده نوشته سود مشارکت 0% یعنی مثل قبلی ها نیست که شرکت سود میداد واسه پولمون؟
احمد : سلام کسی هست ساینا دوگانه بهمن فاکتور شده
207 تبدیلی : دوستان برا من داخل کاستومر زده پرونده قرارداد شما شامل ایراد میباشد یعنی چی؟؟؟
سفارشی : سلام شما میدونید بجای سفارشی اگه ال ایکس بدن شرایط قسطی هم داره یا نه
سلام : دم ایرانخودرو غیب شدی رفیق نیمه راه
207دستی سقف فلز : 18 دی شروع شده فاکتور،،خداکنه همه رو فاکتور کنن
آریزو 6 پرو1402 : سلام من چند بار نظرم رو گفتم متاسفانه ثبت میشه ولی تایید نمیشه.به نظرتون چرا؟
دوبلین : کمتر دروغ بگو به خودت
محمد : ما هم دنا پلاس تابستان هستیم هیچ خبری نیست احتمالا طرح تبدیل میزارن
پارس تابستانه : کدوم اولویت‌بندی هستی