لوازم یدکی‌ ام جی را از کجا بخریم؟

 

لوازم یدکی‌ ام جی را از کجا بخریم؟

 

رپورتاژ - وقتی صحبت از خرید لوازم یدکی‌ ام جی و بقیه خودروهای خارجی می‌شود، احتمالا اولین دغدغه پیدا کردن فروشگاهی است که این محصولات را با قیمت ارزان و گارانتی اصالت کالا ارائه نموده و خیال ما را از خرید راحت سازد؛ اما رسیدن به این هدف امکان‌پذیر نخواهد بود جز با یک بار جستجوی کامل تا از میان فروشنده‌های قطعات یدکی‌ ام جی بهترین گزینه را انتخاب نموده و از این پس خرید خود را از این فروشگاه انجام دهید. همچنین این جستجو باعث می‌شود تا دیگر با عبارت‌هایی مانند کمبود موجودی یا نبود قطعات MG نیز روبرو نشده و بتوانید در صورت خرابی هر قطعه‌ای خیلی سریع از نمونه‌های جایگزین مناسب برای آن استفاده نمایید.

در این مقاله در کنار شما هستیم تا معیارهای انتخاب بهترین فروشگاه لوازم یدکی ‌ام جی برای خرید قطعات اصلی و با قیمت ارزان این برند خودروسازی چینی را به شما معرفی کنیم.

لوازم یدکی ام جی

خرید لوازم یدکی ‌ام جی اصلی

قبل از هر چیزی باید شما را با اهمیت خرید لوازم یدکی ‌ام جی اصلی آشنا کنیم. شاید در نگاه اول این خرید تنها روی قیمت محصولات و هزینه‌های شما تاثیر داشته باشد؛ اما در واقعیت خرید قطعات اصلی و درجه یک برای تولیدات ‌ام جی اهمیت بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال وقتی به دنبال خرید لوازم یدکی جی تی هستید و یا خرید قطعات MG 550 را در بازار دنبال می‌کنید، خرید قطعات متفرقه و بی‌کیفیت ممکن است باعث بروز چالش‌های زیر در خودرو شما شود:

  • خرابی خیلی سریع قطعات

  • از بین رفتن کیفیت سایر قطعات خودرو

  • بالا رفتن هزینه‌های نگهداری از خودرو

  • استهلاک بالا

  • کاهش قیمت خودرو در بازار خودروهای دست دوم

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما استفاده از یک قطعه بی‌کیفیت بر روی این خودروها می‌تواند صدمات جبران ناپذیری را از نظر هزینه روی آن ایجاد نماید. از این رو حتما باید به این نکته توجه کافی داشته باشید.

قطعات ام جی

روش‌های تشخیص قطعات اصلی‌ ام جی

با مطالعه بند قبلی احتمالا به این فکر افتاده‌اید که چگونه می‌توانید لوازم یدکی ‌ام جی اصلی را از نمونه‌های تقلبی تشخیص دهیم؟ برای اینکه در نهایت بتوانید در این تشخیص بهتر عمل کنید چند نکته زیر می‌تواند به شما کمک کند:

  • دقت به کیفیت بسته‌بندی

  • بررسی کیفیت ظاهری قطعات مخصوصا در قسمت‌های ظریف

  • کنترل راندمان استفاده از لوازم MG بعد از نصب

  • مقایسه قیمت قطعات خریداری شده در فروشگاه‌های مختلف

البته که بررسی تمام این روش‌ها نیز تضمین کننده خرید قطعات اصلی برای خودروهای MG نیست. قطعات مدل‌های مختلف این برند خودروسازی در چین توسط کارخانجات مختلفی انجام می‌پذیرد. Bosch و Siemens را می‌توان از مهم‌ترین و مشهورترین کارخانجات تولیدی این قطعات دانست. برای اطمینان از اصل بودن لوازم‌ ام جی بهترین راه‌حل استفاده از خدمات فروشگاه‌هایی است که وارد کننده مستقیم این محصولات از کارخانجات بزرگ چینی هستند.

به عنوان مثال طبق بررسی‌های ما شرکت آریان یدک ارتباط مستقیمی با این کارخانه‌ها داشته و محصولات اصلی را به صورت مستقیم وارد می‌سازد. شما می‌توانید با انتخاب این دست از فروشگاه ‌ها برای خرید قطعات‌ ام جی خیال خود را از اصلی بودن آنها راحت سازید.

بهترین فروشگاه لوازم یدکی ‌ام جی

حالا نوبت به این رسیده که روش‌های شناخت بهترین فروشگاه لوازم یدکی ‌ام جی را به شما معرفی کنیم. بسیار مهم است که شما در هنگام انتخاب بهترین فروشگاه برای قطعات یدکی MG درست عمل کنید و بهترین کیفیت محصولات را با بهترین قیمت‌ها برای خودرو خود بخرید. با معیارهایی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد، بهتر می‌توانید در این باره تصمیم بگیرید.

عرضه همه قطعات مدل‌های مختلف MG

از خدمات فروشگاهی استفاده کنید که همه قطعات فنی و بدنه همه مدل‌های MG در ایران را عرضه کند. وقتی یک فروشگاه همه قطعات را برای همه مدل‌ها در اختیار داشته باشد، نشان از این دارد که به صورت حرفه‌ای در حال واردات قطعات این برند خودروسازی از منبع اصلی بوده و آنها را به صورت عمده خریداری می‌نماید. این مهم می‌تواند نشانه خوبی برای انتخاب و خرید از بهترین فروشگاه باشد. در چنین فروشگاهی شما می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای قطعات MG 3 یا لوازم MG 360 و هر مدل دیگر این برند خودروسازی را انتخاب و خریداری نمایید.

لوازم یدکی MG

خرید حضوری و اینترنتی قطعات‌ ام جی

همچنین باید امکان خرید حضوری و خرید اینترنتی لوازم یدکی ‌ام جی در فروشگاه مورد نظر وجود داشته باشد. چنین فروشگاه‌ هایی می‌توانند اطمینان شما را نسبت به کیفیت محصولات بالاتر برده و در عین حال مزیت‌های خرید اینترنتی را نیز در اختیار شما قرار دهند. به عنوان مثال باز هم می‌توانیم به فروشگاه آریان یدک اشاره کنیم که هم به صورت حضوری آماده ارائه خدمات در بازار چراغ برق تهران و شهر اهواز به مشتریان است و هم امکان خرید اینترنتی قطعات یدکی ‌ام جی را نیز برای ساکنین تمام شهرهای ایران فراهم کرده است.

گارانتی و مهلت تست

از فروشگاهی خرید کنید که محصولات را با گارانتی و مهلت تست به دست شما برساند. این مهم دو مزیت عمده برای شما خواهد داشت. در وهله اول می‌توانید نسبت به کیفیت این قطعات اطمینان بیشتری داشته باشید و در درجه دوم نیز در صورت مشاهده هر گونه ایراد در قطعه خریداری شده امکان مرجوع کردن آن وجود خواهد داشت. پس این نکته را جدی گرفته و حتما در زمان خرید از فروشنده بخواهید تا گارانتی محصولات را نیز به شما ارائه کند.

ارسال سریع

قرار نیست برای خرید لوازم یدکی ‌ام جی مگنت یا قطعات MG GS ساعت‌ها و روزها معطل بمانید. با انتخاب بهترین فروشگاه قطعات یدکی MG می‌توانید در کمترین زمان ممکن بعد از خرید محصولات مورد نظر خود را تحویل بگیرید. به صورت عرف برای خرید قطعات یدکی در تهران باید کمتر از دو ساعت منتظر بمانید و در شهرستان‌ها نیز این قطعات باید در کمتر از 24 ساعت به دست شما برسد. صرف زمان‌های بیش از این به هیچ وجه نمی‌تواند منطقی باشد.

مشاوره تخصصی خرید لوازم‌ ام جی

در انتها شما را دعوت می‌کنیم که خرید لوازم یدکی‌ ام جی را از فروشگاه‌هایی انجام دهید که به صورت تخصصی در زمینه واردات و فروش قطعات یدکی خودروهای خارجی فعالیت داشته و در این زمینه امکان ارائه مشاوره‌های تخصصی را نیز داشته باشند.

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , لوازم یدکی‌ ام جی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
عاطفه : خطاب به آقا حسین من آذر تونستم ثبت نام کنم . آبان ظرفیت تکمیل بود
جفر : چرا هرروز با یه اسم جدیدمیای مزخرف میگی؟بدبخت ساینام الان۴۰۰تومن به بالاست تو کارخونه؟شکایت چی کشک چی
J4 تهران : سلام من 12 اسفند ثبت نام کردم هنوز هم تو تکمیل وجه مونده و زرد رنگه
اطلس جی : من بخشنامه سایپا رو خوندم.جدولش رو اگه دقت کرده باشین در قسمت نوع خودرو ثبت نامی ک ساینا نوشته و در ستون بعدی خودرو قابل تحویل رو دو قسمت کرده یکی اطلس جی یکی ساینا ۸۵ گانه و اطلس رو فقط برای ثبت نامی های طرح زمستان گذاشته. منم ۱۱ دی ساینا ثبت نام کرده بودم،دیروز پیامک ساینا اومد ولی داخل سایت ک رفتم اطلس هم بود و امروز بدون هیچ مشکلی از درگاه ملت اطلس رو واریز وجه کردم شماره درخواست اومد ولی شماره پذیرش رو نمیدونم کی میفرستن
بیتا : با سلام انشالله برای شما هم پیامک سامانه سخا و احراز هویت می‌آید. انشاالله
امیر : سلام من تکمیل وجه اسفند انجام دادم تحویل 30 روزه بود اما تا الان خبری نشده تماس هم میگیرم با 096550 میگن باید صبر کنید هیچ پاسخ مشخصی نمیدن و اینکه حالا صبر زیادی هم کردیم نه فقط من , همه دوستان, تو این وضعیت باید چکار کرد ؟
J4 : سلام سرکاریم؟داداش ثبت نام بهمن پارسال شاسی نشده چطوری از شما شاسی شده؟
سپیده : خدا ازتون نگذره اول اسفند تکمیل وجه پیش فروش اطلس هنوز تحویل ندادن و فاکتورم نشده انشالله به حال ما دچار شوید به حق
J4 : هنوز جی فور های ثبت نام پارسال دی و بهمن شاسی نشده چطوری بعضی ها میگن تازه ثبت نام کردیم ولی شاسی شده. سر کاری هست یا خود عوامل شرکت جو میدن؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
محمد : و اینکه چه مدارکی میخواد سامانه سخا
محمد : سلام. خواهشا کسایی که اطلاع دارن راهنماییم کنن. سامانه سخا که باید انجام بدیم حتما باید به اسم صاحب ماشین باشه وآیا میشه آدرس رو که تو ثبت نام دادیم رو عوض کنیم باتشکر
اسفندی : درود به شرفت آقا پرهام 🌹🌹
میتی : آقا با یک کارت دیگ که به اسم خودت نباشه میشه تکمیل وجه کرد؟؟!!آیا؟؟
محمد : سلام تورو خدا راست میگی پس من که راههم دوره چی میشه کاش زودتر پیام میذاشتی
علی دنا اتو اسفند : مبارکه شما تکمیل وجه کی بودید؟فاکتور شدید؟
علی مشهد‌ : بعد از فاکتور چقد‌ زمان میبره پلاک‌ بشه من تکمیل وجه سوم بودم پلاک نشده
یوسف : سلام سایناجی زمستان1403هست
تحویل اسفند ریحانه : بله آقا پرهام لطفاً جواب بدید سوال منم این هست کدوم آپشن رو انتخاب کنم
تحویل اسفند ریحانه : فقط تا 15 دهم صبر کنید میفهمیم کی راست میگه کی دروغ 😂