بهترین مناطق استانبول برای رزرو هتل کدامند؟

 

بهترین مناطق استانبول برای رزرو هتل کدامند؟

 

رپورتاژ - شهر استانبول به واسطه موقعیت جغرافیایی خیلی خوبی که دارد، به یکی از بهترین شهرهای توریستی در جهان تبدیل شده است، به همین دلیل سالانه گردشگران زیادی به آن سفر می‌کنند. اما سوالی که پیش می‌آید این است که بهترین مناطق استانبول برای رزرو هتل کدامند؟ استانبول فرهنگ بسیار غنی دارد. به این معنی که در گوشه و کنار این شهر می‌توانید ردپای تمدن‌هایی مانند یونانی، عثمانی و رومی را مشاهده کنید. در این مقاله می‌خواهیم ضمن معرفی بهترین محله‌های استانبول برای رزرو هتل، بهترین هتل‌های این مناطق را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

 

منطقه بی اغلو؛ انتخابی مقرون ‌به ‌صرفه

منطقه بی اوغلو در شمال منطقه سلطان احمد قرار دارد و یکی از سر زنده‌ترین و پویاترین مناطق استانبول به حساب می‌آید. مشهورترین بخش این منطقه، خیابان استقلال نام دارد. این خیابان آنقدر پر جنب و جوش و بزرگ است که هر ساعت از شبانه روز که به آن سر بزنید، مردم را در حال گشت و گذار و خرید می‌بینید.

اگر می‌خواهید در سفر خود به استانبول دست و دلباز باشید و مشکلی با هزینه کردن ندارید، هتل کارتون استانبول را در این منطقه رزرو کنید. این هتل ۴ ستاره با تصاویر و تزیینات کارتونی اطراف خود، بسیار جالب و سرگرم کننده به نظر می‌رسد. هتل کارتون امکانات خوب و قابل قبولی به مهمانان خود ارائه می‌دهد. تمام اتاق‌ های هتل کارتون از امکاناتی مانند تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم رایگان، تلویزیون ماهواره‌ای، حمام مدرن و اختصاصی و... بهره‌مند هستند. رستورانی با چشم‌انداز فوق‌العاده در طبقه بالای هتل قرار گرفته و طراحی آن به صورت شیشه‌ای است. به همین دلیل مهمانان می‌توانند در هنگام صرف ناهار یا شام از منظره زیبای روبه روی خود نیز لذت ببرند.

بهترین مناطق استانبول برای رزرو هتل کدامند؟

سلطان احمد؛ بهترین مکان برای اولین سفر

منطقه سلطان احمد، قلب فرهنگی و تاریخی شهر استانبول است. این منطقه قدیمی‌ترین منطقه شهر بوده و آب اطراف آن را احاطه کرده است. در قسمت غربی منطقه سلطان احمد می‌توانید دیوارهای بسیار قدیمی و تاریخی را مشاهده کنید. اگر اولین باری است که به استانبول سفر می‌کنید، قطعا منطقه سلطان احمد بهترین نقطه برای رزرو هتل خواهد بود؛ زیرا در کنار هتل خود می‌توانید از جاذبه‌های منحصر به فردی مانند کاخ توپکاپی، مسجد آبی و مسجد ایاصوفیه دیدن کنید.

هتل ۳ ستاره باسیلوس بهترین و مقرون به صرفه‌ترین هتل در منطقه سلطان احمد است و افرادی که می‌خواهند با جاذبه‌ های دیدنی فاصله اندکی داشته باشند می‌توانند این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. اما برای گردشگرانی که دوست دارند هزینه کمتری برای محل اقامت صرف کنند، بهتر است در هتل Cheers Hostel اقامت کنند. این اقامتگاه کاملا شیک، راحت و در عین حال اقتصادی است.

 

گالاتا؛ تجربه‌ای فوق العاده از زندگی شبانه

یکی دیگر از مناطق بسیار خوب استانبول که می‌توانید در آن هتل رزرو کنید، منطقه گالاتا است. این منطقه در واقع یکی از بهترین و قدیمی‌ترین محله‌های استانبول محسوب می‌شود. در طی چند سال گذشته منطقه گالاتا با کافه‌های آرام و رستوران‌های شیک خود توانسته مورد توجه گردشگران زیادی قرار بگیرد.

افرادی که به شبگردی در استانبول علاقه دارند، می‌توانند این منطقه را برای رزرو هتل در اولویت خود قرار دهند. یکی از بهترین مسافرخانه‌های منطقه گالاتا، گالاتا وست (Galata West) نام دارد. این مسافرخانه دسترسی به جاذبه‌های تاریخی و محلی را برای گردشگران آسان کرده است. از طرف دیگر افراد می‌توانند شب را در اتاق‌های خصوصی یا خوابگاه‌های عمومی این مسافرخانه که قیمت پایین‌تری دارند، سپری کنند.

کاراکوی؛ جذاب ‌ترین محله استانبول برای اقامت

محله کاراکوی استانبول یک منطقه کوچک و قدیمی است که در دهانه خلیج شاخ طلایی قرار دارد. در این منطقه می‌توانید به فروشگاه‌های رنگارنگ، رستوران‌های شیک و پر زرق و برق دسترسی پیدا کنید؛ بنابراین اگر خرید کردن و رستوران رفتن جزو تفریحات مورد علاقه شما است، منطقه کاراکوی را در ذهن داشته باشید.

البته کاراکوی فقط به خرید و تفریح محدود نمی‌شود، بلکه جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی زیاد آن می‌تواند هر گردشگری را به وجد بیاورد. اگر به رزرو هتل در این منطقه استانبول فکر می‌کنید، ما پورتوس هتل (Portus Hotel) را به شما پیشنهاد می‌دهیم. هتل پورتوس یک هتل به روز در نزدیکی مرکز شهر است، به همین دلیل در اطراف آن می‌توان به گشت و گذار و بازدید از کافه‌های زیبا و فروشگاه‌های آن پرداخت.

بازار بزرگ استانبول، بهترین محله برای خانواده‌ها

اگر تصمیم دارید تا به صورت خانوادگی به استانبول سفر کنید و در یک منطقه خانوادگی اقامت داشته باشید، پیشنهاد ما به شما منطقه بازار بزرگ است. بازار بزرگ از بهترین مکان‌های استانبول بوده که بارزترین و مهمترین مشخصه آن وجود فروشگاه‌ها و بوتیک‌های رنگارنگ بسیار زیاد است.

از طرفی دیگر شما می‌توانید در بازار قدیمی استانبول حسابی خوش بگذرانید و از دیدن وسایل رنگارنگ و ادویه‌های زیاد آن لذت ببرید. اطراف بازار بزرگ را مغازه‌های کوچک و بزرگ یا مناطق تاریخی، مذهبی و فرهنگی مانند مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی پر کرده‌اند که بازدید از هر کدام از آن‌ها یک تجربه به یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

جالب است بدانید که این منطقه در حال حاضر دارای بیش از ۴۰۰۰ فروشگاه است. بهترین سکند هوم یکی از بهترین اقامتگاه هایی است که در اطراف بازار بزرگ قرار دارد. اما اگر دوست دارید اقامت در هتل های این منطقه را تجربه کنید، پیشنهاد ما هتل ۴ ستاره هتل دیوانی علی (Divani Ali Hotel) است. این هتل با ۳۲ اتاق و تراس مخصوصی که در پشت بام دارد، می‌تواند پذیرای گردشگرانی باشد که می‌خواهند از منظره زیبای شهر استانبول لذت ببرند.

رزرو بهترین هتل های استانبول در فلای تودی

در این مقاله به معرفی بهترین مناطق استانبول جهت رزرو هتل و اقامتگاه پرداختیم. به خاطر داشته باشید که شهر استانبول توریستی‌ترین شهر کشور ترکیه است که هتل‌ها و اقامتگاه‌های گوناگون زیادی را درون خود جای داده است. برای رزرو هتل های استانبول در مناطقی که به آنها اشاره شد، فقط کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. بهترین قیمت و متنوع‌ترین هتل های استانبول را در این سایت خواهید یافت. 

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , رزرو هتل استانبول






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد : سلام به همه دوستان ، همه تحویل ماشین های کرمان موتور تاخیر دارد ، جک J4 هم تاخیر دارد یا خیر
حسین : سلام دوستان الان ۴روزه تیکه تحویل به نمایندگی نخورده کسی میدونه کی زنگ می زنن دبگه؟مسافتم ازتهران زیادنیست حدود۴۰۰کیلومتر
سعید : اگر منظورت سایت سایپا هست باید تاریخ سفارش را درج کنی. حتما نوشته از تاریخ سال جدید سفارشی نداری
چانگان cs55🤠 : سلام دوستان الان تماس گرفتم سایپا کارشناس ۸۸ گفت افزایش قیمت داریم ولی هنوز بهمون دقیق ابلاغ نشده که بگم راجع به هزینه های جانبی هم هست افزایش، و معلوم هم هنوز نیست کی پیامک بیاد برای واریز . ولی حدودی قیمت چیزی که گفت بیشتر از مبلغ اعلامی تو سایت ها بود . اینو گفتم آمادگی داشته باشیم ان شاالله
mhd S3 : نزدیک به یک ماه شروع دوره اعصاب خوردی و بلاتکلیفی با کرمان موتور رو بهت تبریک میگم
ساناز : منم دقيقا همينم هنوز فاكتور نشده زنگ زدم گفتن تو تحويل هم تاخير داريم.دوستان بهمن پيگير باشيد
تارا دستی مشکی V1 : سلام ما تحویلی 2 بهمن هستیم هنوز فاکتور نشده دیدم برخی دوستان تا 6 بهمن تیتانیوم نوشتن تحویل شده ایا کسی هست فروش فوری یکپارچه 2 بهمن به بعد مشکی فاکتور شده باشه ممنون
تارا دستی مشکی V1 : سلام دوستان ما که تحویل گرفتن پارسال حدود یک ماه بوده اما امسالی ها بیشتر از 1 ماه و در حدود 2 ماه . یه حواله میاد نمایندگی که تحویل گرفتین پول میره بحساب بانک صادرات . حواله رو از نمایندگی میگیرین میرین بانک صادرات دریافت می کنید ولی شما برای 2ماه دیگه حساب کن
علی : سلام پراید ۸۹ وقتی گاز میدوم دور موتور ب ۳ میرسه دنده تو کابین صدای لرزش میده مشکل از چیه
اریسان ۲۰ فروردین : تولید روزانه اریسان به شدت کاهش پیدا کرده و ایرانخودرو هم برای جذب نقدینگی هر دو هفته یه بار فروش فوری میذاره و بازارش رو خراب کرده دوستانی که برای سود میخوان اصلا سمت اریسان نیان و کسانی که برای مصرف هست از همون بازار بگیرسد ده تومن اختلافشه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دی ماهی : چطور فهمیدی پلاک شدی
یوسفی : سلام من امروز زنگ زدم گفت دعوتنامه اسفند اخر خرداد ماه میاد
ف : اگر راست بگی .فکر کنم حوالت سوخته
مسعود دی ماهی : سلام. پنشنبه پلاک شد ماشینم. ب نظرتون کی میرسه نمایندگی؟
سلام : شال دیگه
شیرین : آفرین مهدیا جان حرف دل همه رو زدی
تحویل 30 دی تکمیل وجه 25 اذر : سلام کسی امروزم فاکتور نشده.؟؟
زینب : با سلام پارس الویت زمستان 402هستم بخشنانه 7505 چرا برایم پیامک نمیتد کسی میدونه الان من الویت چندم هستم تورا خدا جواب بدین کی پیامک واریز این بخشنامه میاد اصلا به ما میده نمیده
60019تحویل 29اسفند : معمولا شنبه خبری نیست یکشنبه اگه بشه
محمد : سلام نمیدونم چرا برا من مسیج نمیاد دنا پلاس اتومات بهار 1403 هستم