بعد از فروش خودرو ، پلاک تا کی فعال است؟

 

بعد از فروش خودرو ، پلاک تا کی فعال است؟

 

برای بسیاری از افرادی که اقدام به فروش خودرو می‌کنند سؤال است که تا چه‌زمانی در سیستم برای آنها پلاک فعال نشان داده می‌شود.

تسنیم نوشت:  برای بسیاری از افرادی که اقدام به فروش خودرو می‌کنند، سؤال است که تا چه‌زمانی در سیستم برای آنها پلاک فعال نشان داده می‌شود چراکه برخی از این افراد تصمیم دارند در طرح‌های خرید خودرو شرکت کنند و برایشان مهم است که پلاک فعالی نداشته باشند.

سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم دراین‌باره اظهار کرد: افرادی که برای فروش خودرو به مراکز تعویض پلاک مراجعه می‌کنند از همان لحظه پلاک برایشان غیرفعال می‌شود و لاشه پلاک به انبار می‌رود و تا یک سال نگهداری می‌شود.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا برخی موارد بعد از گذشت یک هفته از فروش خودرو هنوز پلاک به اسمشان فعال است، گفت: این افراد حتماً به‌صورت وکالتی خودرو را فروخته‌اند، پلیس بارها اعلام کرده است که خرید و فروش وکالتی خودرو کار اشتباهی است.

رئیس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور فراجا تصریح کرد: همچنین زمانی که خودرو به‌صورت وکالتی فروخته شود، خریدار با پلاک متعلق به فروشنده تردد خواهد کرد که اگر در این مدت خریدار با خودرو مرتکب تخلفی شود، این تخلف به نام فروشنده ثبت خواهد شد و طبیعتاً پیامدهای قانونی آن نیز به‌عهده صاحب پلاک خودرو خواهد بود.

محمدی خاطرنشان کرد: این افراد باید به مراکز شورای حل اختلاف مراجعه کنند تا روند غیرفعال شدن پلاک خودرو برایشان به جریان بیفتد.

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , فروش خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
امیرs5 : باسلام سند و مدارک رسیده دستم هنوز ماشین تحویل ندادن ثبت نام مهر ماه بوده
شیدا : سلام مریم خانم مبارک باشه تقریبا ۲۰ روز بعد
شاهین : اینا چقدر خوبن، تا دو روز دیگه هم تمدید کردن گمونم اینا میخان مشتری های شاهین رو کم کنند
فرامرز مهر : خیر دوست من از کرمان موتور خرید نکن بیچاره می شید پرسنل بی ادب ام وی ام بگیر هم خوش قول هستن هم کارمنداش خوبن
S3 سفید : برای من هم پیامکش یک روز دیرتر اومد
J7تبریز : با سلام بنده ثبت نامی ۲۳مهرماه هستم کارت ماشین-برگ سبز-بیمه نامه و کارت سوخت امده ولی فعلا خبری از خود ماشین نیست در ضمن کل وجه را نیز نقدی پرداخت کرده بدم-زمان ثبت نام نمایندگی به دروغ گفت نقد بخرید زود تر تحویل می دهند تا امروز ۱۰۰ روز تاخیر داره
Mohamad : سلام دوستان من حضوری رفتم دفتر فروش سایپا امور مشتریان گفتند اگر مشکلی پیش نیاد برای خرداد فاکتور میشه ۲۶ اسفند تکمیل وجه کردم cs35 طرح مازاد
مرادبیک : چهارشنبه میاد اسفند بین ۱۳۴ تا۱۳۶ حواستون باش
تارا اتومات : یه نفر می‌گفت تا 19فاکتور شد
شهابj7 : باشماره قرارداد وارشو
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
محمد 29 اسفند : سلام تکمیل وجه 20 دی، تحویل 29 اسفند، از نمایندگی پیگیر شدم، زنگ زد فروش ایران‌خودرو، طرف گفت که نصف اسفندیا فاکتور شدن مابقی هم ده روزه فاکتورن.
شیما : سلام شبتون بخیر پیام دعوتنامه برای کسی اومده که تحویل بهار و تابستان باشه؟
محسن دیماه : 19تکمیل وجه25فاکتور19پلاک شدتحویل حضوری زدم هنوز منتظرم
x22 : از غیب گفتی ؟
مهدی : آقا یه نفر اینجا تبلیغ داشت که حواله می‌خرید کسی اسمشو یا شمارش و داره؟
مهدی : آقا یه نفر اینجا تبلیغ داشت که حواله می‌خرید کسی اسمشو یا شمارش و داره؟
پیش فروش دی ماه دوگانه : من دی ماهی هستم ولی هنوز فاکتور نشدم
درجواب سینا : دهاتی طرف داره بتو میگهelxبعدتو میپرسی سفارشی یا ساده؟ واقعا که عقل که نباشد ، جان درعذاب است.
پیمان : 19 دی تکمیل وجه کردم. 20 فروردین تبدیل . هنوز خبری از فاکتور نیست.
اف ایکس نقدی : آقا فرشید، آقا الوند، ما از شما ممنونیم که با سواد کافی اطلاعات مفیدی در اختیارمون قرار میدین، من دائم سر میزنم اینجا تا نظرات و پاسخهای شمارو بخونم 🙏🏻🙏🏻 هم وقت میزارید ،هم انرژی و اینو هر انسان نرمالی که قصد غرض ورزی نداره درک میکنه ، بازم ممنون