شرکت معتبر فروش اقساطی خودرو + شرایط فروش

 

شرکت معتبر فروش اقساطی خودرو + شرایط فروش

 

رپورتاژ- تغییرات مداوم قیمت ارز و بالارفتن قیمت خودرو سبب شده است تا خریدن آن به یک آرزو تبدیل شود. با این حال راهکارهای دیگری هم برای این که شما بتوانید صاحب یکی اتومبیل شوید، وجود دارد و آن استفاده از شرایط اقساطی خودرو است. در این نوشته قصد داریم تا شما را با این مفهوم آشنا کرده و یک شرکت معتبر فروش اقساطی خودرو معرفی کنیم.

منظور از خرید اقساطی خودرو چیست؟

فروش خودرو به صورت اقساطی، یا همان لیزینگ خودرو معاملهای است که طی آن افرادی که بودجهی کافی برای پرداخت یکجای هزینه خودرو را ندارند میتوانند با پرداخت اقساط یک خودرو را خریداری کنند. در فرایند لیزینگ خودرو، خریدار و فروشنده قراردادی را منعقد میکنند که به موجب آن خریدار بایستی مبلغی را به عنوان پیشپرداخت و مبلغی دیگر را به صورت اقساط به فروشنده بدهد.

در مدت زمانی که خریدار در حال پرداخت اقساط است، خودروی خود را دریافت خواهد کرد اما سند آن همچنان در رهن باقی میماند و بعد از این که قرارداد به پایان رسید و خریدار به تعهدات بیان شده در آن عمل کرد، سند خودرو به نام او زده می‏شود.

 

فروش اقساطی کوییک

مزایای خرید اقساطی خودرو در چیست؟

فروش اقساطی خودرو برای خریداران مزیتهای فراوانی دارد که در این بخش به آنها اشاره خواهیم کرد. البته هر فرد با توجه به بودجه و شرایطی که در اختیار دارد ممکن است که یکی از روشهای خرید نقد یا قسطی را انتخاب کند؛ با این حال خرید قسطی مزایایی خواهد داشت که روش خرید نقدی از آنها بهرهمند نیست.

امکان انتخاب خودروی بهتر

وقتی که اقدام به خرید خودروی قسطی میکنید، قرار است که مبلغ کمتری را در ابتدای کار بپردازید و هزینه کل آن را هم به مرور پرداخت خواهید کرد. همین مسئله باعث می‏شود تا بتوانید انتخابهای گستردهتری داشته باشید. همچنین امکان خرید اتومبیل نو خواهید داشت و دیگر نیازی نیست تا هزینههای مربوط به تعمیرات احتمالی اتومبیل کارکرده را بپردازید.

عدم ایجاد فشار مالی

در فروش اقساطی خودرو قراردادی منعقد می‏شود که بر اساس آن بایستی مبلغی را به صورت منظم در سر موعد خود پرداخت نمایید. یعنی خریدار پیش از هر چیزی با دانستن تمام شرایط اقدام به امضای قرارداد کرده و نیازی ندارد که کل مبلغ خودرو را به صورت یکجا پرداخت کند. همین مسئله سبب خواهد شد تا فشار مالی روی خریداری به وجود نیاید.

دریافت خودرو در همان ابتدای کار

اگر به سراغ مجموعههای خوب و معتبر که اقدام به فروش اقساطی خودرو میکنند بروید، میتوانید خودروی خود را در همان ابتدای کار و بدون این که نیازی به پرداخت تمام اقساط باشد دریافت کرده و لذت رانندگی با آن را تجربه کنید. این در حالی است که اگر بخواهید پول خود را جمع کرده و بعدا خودرو را به صورت نقدی خریداری کنید، شاید تا ماهها بدون اتومبیل بمانید و این میتواند کار را برایتان سختتر از هر زمان دیگری کند.

فرصت تست خودرو

یکی دیگر از مزایای فروش اقساطی از قبیل فروش اقساطی کوییک و فروش اقساطی ساینا این است که میتوانید از فرصت تست آن نیز بهرهمند شوید. یعنی 24 ساعت زمان خواهید داشت که بتوانید بدنه، رنگ و تجربهی راندن با آن را امتحان نمایید. البته این موضوع به شرکتی که قصد خرید خودرو از آن دارید هم بستگی خواهد داشت.

خالی نشدن حساب

بسیاری از افراد بعد از این که اتومبیل خود را به صورت نقدی خریداری میکنند، کل موجودی خود را از دست میدهند که این موضوع قطعا باعث ایجاد نگرانی و اضطراب خواهد شد اما در خرید قسطی شما تنها نیمی از قیمت اتومبیل را پرداخته و باقی به شکل اقساطی برگردانده میشود.

 

فروش اقساطی ساینا

معرفی شرکت معتبر فروش اقساطی خودرو

با این که نیاز به خودرو یکی از اصلیترین نیازهای امروزی ماست اما به خاطر هزینهها و قیمت بالای خودرو بخش قابل توجهی از مردم قادر به پرداخت هزینههای آن نیستند. اما قطعا نمیتوان بدون تحقیق و شناخت از شرکتهای فروش اقساطی خودرو به این کار دست زد. در واقع اگر قصد خرید خودرو به شکل قسطی دارید بایستی حتما به دنبال معتبرترین مراکز باشید.

این مرکز علاوه بر این که بایستی خوشنام باشد باید شرایط منصفانهای هم برای فروش اقساطی در نظر گرفته باشد. همچنین داشتن رزومهی مثبت و نظر خوب مشتریان قبلی هم بسیار مهم است.

پژواک خودرو یکی از همین شرکتهای فروش قسطی خودرو است که اقدام به فروش محصولات زیر میکند:

·      بهمن موتور

·      کرمان موتور

·      ایران خودرو

·      سایپا

·      پارس خودرو

پژواک خودرو علاوه بر داشتن سابقه مثبت در زمینهی معاملات لیزینگی، شرایط خوبی را هم برای فروش اقساطی خودرو در نظر گرفته است. اما این شرایط شامل چیست؟

شرایط خرید خودرو از پژواک خودرو

حداقل پیش‏پرداختی که برای خرید اقساطی در این شرکت در نظر گرفته شده است، 50 درصد است. یعنی شما باید نیمی از مبلغ خودرو را بپردازید و باقی آن به شکل اقساطی دریافت خواهد شد. بازپرداختها به صورت دو ماه یکبار است. البته مبلغ هر قسط با توجه به نوع و مدل خودرو متفاوت خواهد بود و شما میتوانید اطلاعات دقیقتر را با برقراری ارتباط با مشاوران ما به دست آورید.

یکی از مهمترین مشکلات خریداران جهت خرید اقساطی خودرو، الزام وجود ضامن بوده است. اما خوشبختانه این مشکل در شرکت پژواک خودرو حل شده و شما میتوانید بدون نیاز به ضامن، خودروی خود را به شکل قسطی خریداری کنید.

توجه داشته باشید که این شرایط برای کلیهی محصولات از جمله فروش اقساطی کوییک، فروش اقساطی ساینا و ... برقرار است .

 

فروش اقساطی ساینا

سخن پایانی

رشد قیمت ارز و افزایش هزینهی خرید خودرو سبب شده است که بسیاری از افراد خصوصا جوانان توانایی انجام آن را نداشته باشند. به همین خاطر راهکارهای دیگری مانند فروش اقساطی خودرو به وجود آمده است. اما نکته اینجاست که به هر شرکت و مجموعهای نمیتوان اعتماد کرد.

 ما در این نوشته یکی از مراکز مهم فروش قسطی خودرو به نام پژواک خودرو را معرفی کردیم و شرایط موجود مانند پرداخت قسط هر دو ماه، عدم نیاز به وجود ضامن و حداقل پیش‏پرداخت 50 درصدی را نیز بیان نمودیم. پژواک خودرو به خاطر سابقه طلایی خود و رضایت مشتریانش یکی از بهترین شرکتهایی است که میتوانید از آن برای خرید اقساطی استفاده کنید. 

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , اقساطی خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ممم : این مدیر کل بی پدر سایپا ،یک اطلاعیه نمیزنه که مشخص کنه کی تحویل میدهند ،فقط آن موقع که پول میخواند برای ثبت نام در دو سه روز پول مردم را می‌گیرد. حالا باید بدوی تا جونمان در آید. کجای دنیا اینطوری خودرو می‌فروشند. عذر میخوام از همه ( تا ابلح در جهان مفلس در نمیماند).
محمد : سلام کسی تونست ثبت نام کنه ؟ پنج نفر امتحان کردیم هیچکدوم موفق به ثبت نام نشدیم از ساعت 10,,تا 3 بعد از ظهر
علیرضا ترک زاده : سلام من امروزتماس گرفتم گفتن تاراوی ۴دارن نیمه دوم اسفندوفاکتورمیکنن
ساینا دوگانه اسفندی : باید از دست سایپت شکایت کرد
عمار : منم تابستان ۱۴۰۳ هستم ولی هنوز خبری نشده
محمد : سایپا برای عرضه خوب پشت سرهم پشت سرهم پیام میده برای عرضه خودروهای، اما وقتی پول مردم بیچاره گرفت دیگه جواب گو نیست . ببنید صبح تا حالا چندتا پیام آمده که عرضه خودرو تا دوروز دیگر تمدید شو ،چون میخواد پول بگیرد.
سجاد اس تری مشکی : این اس تری چرا فاکتور نمیشه خسته شدیم دیگه
عباس - تهران - اس تری سفید : سلام خدمت عزیزان واریز وجه: ۱۴۰۲/۰۸/۱۳ تأیید سیستمی مدارک: ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ شاسی: ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ امروز مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ با شماره تماس ۰۲۱۴۴۹۸۷۰۱۸ از اداره تحویل تماس گرفتن و گفتن شنبه ساعت ۱۴ برای تحویل مراجعه کنم. انشاألله زودتر همتون به خودروهاتون برسید. حق نگهدار همتون
تاراv4 : والا اینها غیراز دروغ گفتن دیگه چیزی بلد نیستن بگن ....منم ۲۱ اسفند تحویل بوده هنوز فاکتور نشده دو روز قبل زنگ زدم گفت نیمه دوم داره فاکتور میشه
اس فایو : از وقتی شاسی میشه چند روز بعد بیمه و پلاک‌میشه کسی میدونه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
طاها : واسه چه ماشینی گفت آخر خرداد به ترتیب اولین نفرات میدیم؟؟؟
میثم حسینی : 6 روز
علی ام : سلام.لیزینگ شما چه بانکی هست؟ کارت سوخت را خودمون باید درخواست بدیم؟ اول باید وام را واریز کنن بعد فاکتور میشه یا اول باید فاکتور بشه تا وام را واریز کنن؟
سود تاخىر : در مورد سود تاخیر حدود یک ماهو نیم تا دو ماه بعد از تحویل گرفتن ماشینت اس ام اس میاد میرى نمایندگیت فیش میده میبرى بانک پولو میریزى به حساب تمام
سجاد : دوستان خبری از اولویت پاییز 403 نیست ؟کی باید واریز کنیم
نجفی : دوستان سلام ببخشید این پراید وانت ها ضبط دارن یاندارن؟
ساینا 85 گانه واریز 11بهمن : سخا رو 11 بهمن تحویل دادم برادر
4723 : پیامک برات اومده؟
سورن دوگانه : سلام من تکمیل وجه 23 آذرهستم ولی هنوزم فاکتور نشدم
پرهام : سلام ما که خرداد 1402واریز داشتیم چقد دیگه باید بدیم