تعمیرگاه بی‌ام و

 

تعمیرگاه بی‌ام و

 

رپورتاژتعمیرگاه بی‌ام و تنها مرکز تخصصی تعمیر، سرویس و تعویض کامل گیربکس اتوماتیک است که شما می‌توانید بدون نگرانی از بروز مشکل، خودروی خود را برای بررسی و تعمیر گیربکس به آن منتقل کنید. تعمیرگاه بی‌ام و تمامی خدمات مربوط به این گیربکس را ارائه می‌دهند و منحصر به گیربکس نیست، موتور، فن، سیستم تعلیق و سیستم برقی از جمله مواردی هستند که در تعمیرگاه بی‌ام و به صورت تخصصی تعمیر می‌شوند. 

 

تعمیر کلاچ بی‌ام و

کلاچ سه قسمت اصلی دارد: صفحه کلاچ، صفحه فشار و فلایویلوقتی کلاچ درگیر است، فنرها این سه قسمت را به هم فشار می‌دهند تا گیربکس و موتور شما با سرعت یکسانی بچرخندبا این حال، هنگامی که پای خود را روی پدال کلاچ فشار می‌دهید، فنرها صفحه فشار را از صفحه کلاچ دور می‌کنند تا صفحه فشار و فلایویل با سرعت متفاوتی بچرخند که باعث تعویض نرم دنده‌ها می‌شود.

چسبندگی

یک کلاچ چسبنده به این معنی است که تعویض دنده برای شما دشوار خواهد بود و ممکن است باعث شود که کاچ شما برای حرکت از یک دنده به دنده دیگر زمان بیشتری ببرد - یا به طور کلی ممکن است به فشار بیشتری نیاز داشته باشد. چسبندگی به دلیل طیف وسیعی از مسائل مانند مشکلات تسمه‌ها و کابل‌ها، سیلندرها یا شاید نشت روغن ایجاد می‌شود، بنابراین یک مکانیک متخصص باید آن را بررسی کرده و مشکل را ارزیابی کند.

 

صدای کشش جیر جیر مانند هنگام فشار دادن کلاچ بی‌ام و

هنگامی که با یک خودروی بی‌ام و با گیربکس اتومات رانندگی می‌کنید، با صداهای معمولی که وسیله نقلیه شما هنگام تعویض نرم دنده تولید می‌کند، آشنا می‌شویداگر متوجه تغییری در صداهای تعویض دنده شدید، می‌تواند نشان دهنده مشکل در کلاچ یا دنده باشد.صداهای خارجی مانند آچار، غرش یا زمزمه هنگام تعویض دنده به این معنی است که کلاچ ممکن است تا حدی مسدود یا فرسوده شده باشدتمیز کردن خوب گیربکس یا تعویض قطعات آسیب دیده احتمالاً مشکل را حل می‌کند.

 مشکل در تعویض دنده

برخی از مشکلات کلاچ نیز می‌تواند تعویض دنده‌های معمولی شما را سخت تر از آنچه باید باشد، کنداگر اغلب مجبور به حرکت کلاچ هستید، احتمالاً گیربکس وسیله نقلیه شما نیاز به تعمیر دارد.

مانند لرزش بیش از حد، مشکلات تعویض دنده اغلب از فرسودگی و پارگی کلاچ ناشی می‌شود.

 کلاچ "لغزش" که باعث از دست دادن لحظه‌ای شتاب می‌شود.

یکی از واضح ترین نشانه‌هایی که نشان می‌دهد مشکلی در کلاچ شما وجود دارد این است که وسیله نقلیه شما در دنده نمی‌ماندهنگامی که وسیله نقلیه شما از دنده خارج می‌شود، ممکن است متوجه کاهش ناگهانی سرعت شوید، یا در برخی موارد، ممکن است کنترل خودرو را از دست بدهید تا زمانی که بتوانید آن را به دنده برگردانید.

لغزش دنده معمولاً در نتیجه سایش صفحه کلاچ یا مشکلات روانکاری استتعویض صفحه یا رفع نشتی روغن کاری باید مشکل را حل کند.

 بوی غیر عادی در خودرو

کلاچ شما باید به نرمی حرکت کند و به شما امکان می‌دهد در صورت لزوم به طور طبیعی دنده را تعویض کنیداگر کلاچ شما اصطکاک ناخواسته‌ای را تجربه می‌کند، فشار روی گیربکس می‌تواند باعث مشکلات مکانیکی با عوارض جانبی مشخص شود.

اگر کلاچ شما بیش از حد گرم شود یا فرسوده شود به نحوی که باعث اصطکاک بیش از حد شود، ممکن است پس از تعویض دنده متوجه دود و/یا بوی سوختگی شویداین بدان معنی است که کلاچ احتمالاً نیاز به تعویض دارد.

تعمیرگاه بی‌ام و

عدم نگهداری

یکی از دلایل اصلی خرابی گیربکس بی‌ام و عدم رعایت صحیح توصیه‌های تعمیر و نگهداری سازنده مانند تعویض مداوم روغن و فیلترها است. بدون تغییر مناسب روغن گیربکس، روغن دیگر به درستی روغن کاری نمی‌کند که منجر به خرابی زودرس، گرمای بیش از حد و بسیاری از مشکلات مکانیکی دیگر می‌شود.

چراغ چک موتور

هنگامی که چراغ چک موتور روشن می‌شود، می‌تواند به معنای طیف وسیعی از مسائل مختلف باشد که بستگی به نوع وسیله نقلیه شما دارد. وقتی چراغ روشن می‌شود - حتی اگر ظاهراً به موتور اشاره دارد، ممکن است لزوماً به این معنی نباشد که مشکل فقط مربوط به خود موتور است. این می‌تواند سیستم ترمز، تهویه مطبوع، گیربکس یا هر سیستم دیگری در بازی باشد. به خاطر داشته باشید که اگر چراغ چک موتور چشمک می‌زند، می‌تواند یک مشکل کاملاً جدی باشد که نیاز به توجه فوری دارد.

چرخ دنده‌های لغزنده

آیا به نظر می‌رسد دور موتور شما بالاتر از آنچه باید باشد و قدرت کافی وجود ندارد؟ به احتمال زیاد دنده‌های شما لیز می‌خورند. چند نکته دیگر که باید در رابطه با این مشکل به دنبال آن باشید عبارتند از:

گیربکس در تعویض دنده با مشکل مواجه است

صدای سر خوردن عجیب و غریب تغییر دنده

بوی روغن سوخته

دور در دقیقه بالا

بررسی کن که چراغ‌های موتور روشن باشد

برای جلوگیری از لغزش گیربکس، به طور مرتب سطح روغن خود را حفظ کرده و نشت آن را بررسی کنید. در حالی که مشکلات روغن اغلب به راحتی برطرف می‌شوند، سایر مسائل مانند تعویض کلاچ، باندها یا سایر قطعات داخلی نیاز به یک مکانیک قابل اعتماد دارند.

نشتی

نشت گیربکس نیز یکی از مشکلات رایج گیربکس است که می‌تواند صدمات زیادی ایجاد کند. نشتی می‌تواند در محور، واشر تشت، مهر و موم میل محرک یا خط خنک کننده رخ دهد. تشخیص زودهنگام نشتی از گرمای بیش از حد و آسیب‌های پرهزینه جلوگیری می‌کند که فقط با رفع نشتی‌ها قابل رفع نیستند.

سوختگی

بوی سوختن اغلب به نشت گیربکس بی‌ام و مربوط می‌شود. همانطور که قبلاً ذکر شد، بررسی منظم سطح روغن‌ها به جلوگیری از این نشت‌ها که منجر به سایر مشکلات عمده خودرو می‌شود کمک می‌کند.

مشکلات شیر ​​برقی

شیر برقی شما قطعاتی هستند که بالا و پایین رفتن دنده را در حین رانندگی کنترل می‌کنند. شیر برقی فرسوده می‌تواند منجر به آسیب دیدن گیربکس شود. اگر احساس می‌کنید در تعویض دنده دچار تاخیر هستید، لیز می‌خورید یا به دنده نمی‌رود، آن را نزد یک متخصص ببرید تا مشکل را تشخیص دهد.

تعمیرگاه بی‌ام و

 

تعمیرگاه بی‌ام و

تعمیرگاه خودرو‌های آلمانی واقع در عظیمیه کرج تنها مرکز تخصصی تعمیر انواع خودرو‌های بی‌ام و در کرج است، در تعمیرگاه خودرو‌های آلمانی تمامی مدل‌های بی‌ام و از سدان تا کوپه، در نسل‌های مختلف توسط کارشناسان ما به صورت کامل عیب یابی و تعمیر می‌شوند. کلیه خدمات با ضمانت یکساله و پشتیبانی ارائه می‌شود. ما ارزش وقت شما را می‌دانیم و بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت در کوتاه ترین زمان به شما ارائه می‌دهیم.

در حفظ رویکرد حرفه‌ای خود، ما فقط از قطعات با کیفیتی استفاده می‌کنیم که آزمایش شده و اثبات شده‌اند. توجه به جزئیات در حصول اطمینان از اینکه اجزا به دقت بررسی شده‌اند، به درستی نصب شده‌اند و تمام فاصله‌ها و تلورانس‌ها مطابق با مشخصات سازنده تنظیم شده‌اند و تضمین می‌کند که کار درست انجام شده است.

تجهیزات تست به روز، تجهیزات عایق صدا و انبوهی از ابزارهای تخصصی دیگر به همراه برخی از آخرین اطلاعات تشخیصی (در قالب یک DVD) برای ارائه اطلاعات صحیح به مشتری استفاده می‌شود که ما را قادر می‌سازد بهترین‌ها را ارائه دهیم.

کارشناسان متخصص ما سال‌ها تجربه دارند و درک می‌کنند که مهارت چه میزان در تعمیر خودرو اهمیت دارد،  دقت و توجه به جزئیات برای اطمینان از تعمیر با کیفیت خودرو ضروری است.

وبسایت: germany-service-center.com

مجید طارمی: 09125636860

تعمیرگاه بی‌ام و

 

 

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , تعمیرگاه بی‌ام و






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
عاطفه : خطاب به آقا حسین من آذر تونستم ثبت نام کنم . آبان ظرفیت تکمیل بود
جفر : چرا هرروز با یه اسم جدیدمیای مزخرف میگی؟بدبخت ساینام الان۴۰۰تومن به بالاست تو کارخونه؟شکایت چی کشک چی
J4 تهران : سلام من 12 اسفند ثبت نام کردم هنوز هم تو تکمیل وجه مونده و زرد رنگه
اطلس جی : من بخشنامه سایپا رو خوندم.جدولش رو اگه دقت کرده باشین در قسمت نوع خودرو ثبت نامی ک ساینا نوشته و در ستون بعدی خودرو قابل تحویل رو دو قسمت کرده یکی اطلس جی یکی ساینا ۸۵ گانه و اطلس رو فقط برای ثبت نامی های طرح زمستان گذاشته. منم ۱۱ دی ساینا ثبت نام کرده بودم،دیروز پیامک ساینا اومد ولی داخل سایت ک رفتم اطلس هم بود و امروز بدون هیچ مشکلی از درگاه ملت اطلس رو واریز وجه کردم شماره درخواست اومد ولی شماره پذیرش رو نمیدونم کی میفرستن
بیتا : با سلام انشالله برای شما هم پیامک سامانه سخا و احراز هویت می‌آید. انشاالله
امیر : سلام من تکمیل وجه اسفند انجام دادم تحویل 30 روزه بود اما تا الان خبری نشده تماس هم میگیرم با 096550 میگن باید صبر کنید هیچ پاسخ مشخصی نمیدن و اینکه حالا صبر زیادی هم کردیم نه فقط من , همه دوستان, تو این وضعیت باید چکار کرد ؟
J4 : سلام سرکاریم؟داداش ثبت نام بهمن پارسال شاسی نشده چطوری از شما شاسی شده؟
سپیده : خدا ازتون نگذره اول اسفند تکمیل وجه پیش فروش اطلس هنوز تحویل ندادن و فاکتورم نشده انشالله به حال ما دچار شوید به حق
J4 : هنوز جی فور های ثبت نام پارسال دی و بهمن شاسی نشده چطوری بعضی ها میگن تازه ثبت نام کردیم ولی شاسی شده. سر کاری هست یا خود عوامل شرکت جو میدن؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
. : فقط با حساب ب اسم خود شخص
محمد : و اینکه چه مدارکی میخواد سامانه سخا
محمد : سلام. خواهشا کسایی که اطلاع دارن راهنماییم کنن. سامانه سخا که باید انجام بدیم حتما باید به اسم صاحب ماشین باشه وآیا میشه آدرس رو که تو ثبت نام دادیم رو عوض کنیم باتشکر
اسفندی : درود به شرفت آقا پرهام 🌹🌹
میتی : آقا با یک کارت دیگ که به اسم خودت نباشه میشه تکمیل وجه کرد؟؟!!آیا؟؟
محمد : سلام تورو خدا راست میگی پس من که راههم دوره چی میشه کاش زودتر پیام میذاشتی
علی دنا اتو اسفند : مبارکه شما تکمیل وجه کی بودید؟فاکتور شدید؟
علی مشهد‌ : بعد از فاکتور چقد‌ زمان میبره پلاک‌ بشه من تکمیل وجه سوم بودم پلاک نشده
یوسف : سلام سایناجی زمستان1403هست
تحویل اسفند ریحانه : بله آقا پرهام لطفاً جواب بدید سوال منم این هست کدوم آپشن رو انتخاب کنم