چری eQ7 در راه است؛ یک شاسی‌بلند برقی با قیمتی در حدود 1.2 میلیارد تومان

 

چری eQ7 در راه است؛ یک شاسی‌بلند برقی با قیمتی در حدود 1.2 میلیارد تومان

 

چری خود را برای رونمایی از یک کراس‌اوور برقی جدید آماده می‌کند. این کراس‌اوور سایز متوسط فعلاً با کد داخلی eQ7 شناخته می‌شود و قرار است از نیمه دوم امسال به فروش برسد. انتظار می‌رود این کراس‌اوور برقی با قیمتی بین 150 الی 200 هزار یوان راهی بازار شود. این ارقام معادل 21800 و 29100 دلار هستند.

برای استقبال از eQ7، این شرکت اخیراً نخستین تصاویر رسمی از آن را منتشر کرده است. این کراس‌اوور که باید به مصاف بی‌وای‌دی سانگ پلاس برود، از یک پلتفرم اختصاصی و شاسی تمام آلومینیومی بهره می‌برد. چری ادعا می‌کند استفاده از این شاسی وزن خودرو را حدود 25 درصد کاهش می‌دهد. علاوه بر شاسی، پنل‌های بدنه این خودرو نیز عمدتاً جنسی از آلومینیوم خواهند داشت.

طراحی همسو با مدل‌های روز جهان

از نظر طراحی باید گفت چری eQ7 چهره مدرن و به‌روزی دارد. در نمای روبه‌رو، خبری از جلوپنجره مشبک نیست؛ چرا که نیروی مورد‌نیاز این خودرو توسط پیشرانه برقی تأمین می‌شود. استفاده از چراغ‌های دو‌تکه روندی نسبتاً جدید در بین خودروسازان است. چری نیز از این روند پیروی کرده و eQ7 را به این نوع چراغ تجهیز کرده است. همان‌طور که در تصاویر ضمیمه‌شده می‌توانید مشاهده کنید، چراغ‌های اصلی این کراس‌اوور روی سپر قرار دارند و نوارهای باریک موجود زیر کاپوت مربوط به چراغ‌های روشنایی در روز هستند.

چری eQ7

در نمای جانبی، چری eQ7 تفاوت رنگ ستون‌ها و سقف با قسمت‌های اصلی بدنه جلب‌توجه می‌کند. مثل ستون‌ها و سقف، لبه گلگیرها، رکاب جانبی و پایین درها به رنگ مشکی هستند. به‌عنوان یک شاسی‌بلند سایز متوسط، این خودرو طولی برابر با 4675 میلی‌متر و عرضی برابر با 1910 میلی‌متر دارد. ارتفاع آن نیز 1660 میلی‌متر است و فاصله محوری آن به 2830 میلی‌متر می‌رسد.

چری eQ7

در نمای عقب، چراغ‌ها از نوع سرتاسری هستند و در حد فاصل آن‌ها نام چری درج شده است. سپر این کراس‌اوور ارتفاع نسبتاً زیادی از سطح زمین دارد و بخش اعظمی از آن به رنگ مشکی است.

چری eQ7

طرح دیجیتال کابین چری eQ7 نشان می‌دهد این خودرو نیز در پشت فرمان خود یک پنل عریض دارد. این پنل میزبان دو نمایشگر است که با کمک یکی از آن‌ها می‌توان سیستم اینفوتینمنت را مدیریت کرد. نمایشگر دیگر نیز اطلاعات موردنیاز راننده را در اختیار او قرار می‌دهد. نکته جالب اینکه با دقت در طرح دیجیتال مشخص می‌شود چری eQ7 فاقد اهرم گیربکس روی کنسول میانی است. به‌احتمال‌قوی این اهرم روی ستون فرمان قرار دارد.

کابین

مشخصات فنی چری eQ7

نیروبخش چری eQ7 یک موتور برقی با 155 کیلووات یا 208 اسب‌بخار قدرت است. با اتکا به این موتور، eQ7 توانایی دستیابی به حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت را دارد. انرژی موردنیاز این خودرو توسط پک باتری لیتیوم-آهن-فسفات تأمین می‌شود. در رابطه با ظرفیت این باتری یا برد حرکتی این خودرو فعلاً اطلاعاتی در دست نیست.

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , خودروهای ثبت‌نامی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
عاطفه : خطاب به آقا حسین من آذر تونستم ثبت نام کنم . آبان ظرفیت تکمیل بود
جفر : چرا هرروز با یه اسم جدیدمیای مزخرف میگی؟بدبخت ساینام الان۴۰۰تومن به بالاست تو کارخونه؟شکایت چی کشک چی
J4 تهران : سلام من 12 اسفند ثبت نام کردم هنوز هم تو تکمیل وجه مونده و زرد رنگه
اطلس جی : من بخشنامه سایپا رو خوندم.جدولش رو اگه دقت کرده باشین در قسمت نوع خودرو ثبت نامی ک ساینا نوشته و در ستون بعدی خودرو قابل تحویل رو دو قسمت کرده یکی اطلس جی یکی ساینا ۸۵ گانه و اطلس رو فقط برای ثبت نامی های طرح زمستان گذاشته. منم ۱۱ دی ساینا ثبت نام کرده بودم،دیروز پیامک ساینا اومد ولی داخل سایت ک رفتم اطلس هم بود و امروز بدون هیچ مشکلی از درگاه ملت اطلس رو واریز وجه کردم شماره درخواست اومد ولی شماره پذیرش رو نمیدونم کی میفرستن
بیتا : با سلام انشالله برای شما هم پیامک سامانه سخا و احراز هویت می‌آید. انشاالله
امیر : سلام من تکمیل وجه اسفند انجام دادم تحویل 30 روزه بود اما تا الان خبری نشده تماس هم میگیرم با 096550 میگن باید صبر کنید هیچ پاسخ مشخصی نمیدن و اینکه حالا صبر زیادی هم کردیم نه فقط من , همه دوستان, تو این وضعیت باید چکار کرد ؟
J4 : سلام سرکاریم؟داداش ثبت نام بهمن پارسال شاسی نشده چطوری از شما شاسی شده؟
سپیده : خدا ازتون نگذره اول اسفند تکمیل وجه پیش فروش اطلس هنوز تحویل ندادن و فاکتورم نشده انشالله به حال ما دچار شوید به حق
J4 : هنوز جی فور های ثبت نام پارسال دی و بهمن شاسی نشده چطوری بعضی ها میگن تازه ثبت نام کردیم ولی شاسی شده. سر کاری هست یا خود عوامل شرکت جو میدن؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
یوسف : سلام سایناجی زمستان1403هست
تحویل اسفند ریحانه : بله آقا پرهام لطفاً جواب بدید سوال منم این هست کدوم آپشن رو انتخاب کنم
تحویل اسفند ریحانه : فقط تا 15 دهم صبر کنید میفهمیم کی راست میگه کی دروغ 😂
علی : ما هم فردا میاییم فقط اصلاح قیمت قسطی یعنی چه پول زور که باشه قسطی و نقد فرقی نداره
مهران : سلام من پذیرش یک 11 هستم 90 روزه مشخصه کی فاکتور میشم؟
اتو دی : داداش خودت متوجه شدی چی گفتی؟میشه یکم ساده تر و روان تر بگی مرسی
وو : نیمه خرداد سوار ماشین میشی عجله نکن
اریزو5اف ال : سلام منم شاسی نخورده هنوز
علی : پاسخ به وحید .یعنی 90گرونتر؟ کلا برات چند درمیاد ؟
ساینا دوگانه سوززز : یعنی خداروشکر دیر نشده چون شنبه واریز کردم ولی الان پشیمون شدم چرا آپشن انتخاب نکردم ، الان فردا با نمایندگی تماس بگیرم بگم آپشن اضافه کنن میشه ؟