عرضه محصول پروژه K۱۲۵ در زمستان

 

عرضه محصول پروژه K۱۲۵ در زمستان

 

مهدی رادمنش در کارگاه آموزشی آشنایی با آپشن‌ها و فیچرهای روز دنیا برای خودرو که با حضور روسای تصادفات مناطق و دفتر تحقیقات پلیس راهور تهران بزرگ و در مرکز تحقیقات ایران خودرو برگزار شد، با تاکید بر ایجاد فضای تعاملی میان ایران خودرو و پلیس راهور، در خصوص تجهیزات ایمنی به روز در خودروهای جدید بیان کرد: امکاناتی مانند سیستم کنترل پایداری الکترونیکی خودرو، دستیاری حرکت در سربالایی و سرپایینی و کیسه هوای جانبی و پرده ای، سامانه کنترل کشش، سیستم پایش فشار باد تایر و ایزوفیکس صندلی کودک از جمله این تجهیزات جدید و به روز به شمار می روند. 

وی هم چنین در خصوص امکانات فعلی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو و اقدامات این خودروساز در راستای ارتقای ایمنی و راحتی سرنشینان محصولات، توضیحاتی را ارایه کرد.

در ادامه، سرهنگ سوزان جوادنژاد، رییس دفتر تحقیقات کاربردی پلیس راهور، با اشاره به برنامه و اقدامات ایران خودرو در راستای تجهیز محصولات تولیدی به امکانات جدید و به روز، گفت: اگر در آینده این امکانات بر روی خودروها نصب شود، سازمانی که بیش از همه راضی خواهد شد، پلیس راهور است؛ زیرا نصب این امکانات تصادفات را کاهش خواهد داد و اگر بتوانیم حتی جان یک نفر را نیز نجات دهیم، کار ارزشمندی انجام داده‌ایم.

وی افزود: برخی از امکانات مانند نمایش نقطه کور در آینه، کمک شایانی به ویژه به رانندگان خودروهای سنگین مانند کامیون ها خواهد کرد تا از بروز حادثه جلوگیری کنند، هم چنین سیستم محدود کردن سرعت نیز می‌تواند بسیار مفید باشد زیرا یکی از اصلی ترین علل تصادفات افزایش سرعت است.

هم چنین سرهنگ رابعه جوان بخت، رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، با بیان این‌که به عنوان یک شهروند عادی از اقدامات و دستاوردهای ایران خودرو در راستای توسعه امکانات محصولات تولیدی تشکر می‌کنم، گفت: مشاهده پیشرفت در هر حوزه ای برای ما که در داخل کشور زندگی می کنیم ارزشمند است.

وی افزود: می‌دانیم در جایگاهی قرار داریم که دست‌یابی به هیچ یک از علوم و توانمندی ها به راحتی میسر نشده است، به همین دلیل در هر حوزه ای که پیشرفت و دانش حاصل می‌شود ارزشمند است و همواره انسان در مقابل پیشرفت و دانش سر تعظیم فرود می آورد، از این جهت از مجموعه ایران خودرو تشکر می‌کنم.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، تاکید کرد: به عنوان کسی که هر روز تصادفات را رصد می کند می‌گویم واقعیت این است که اگر از موضوع ایمنی خودرو فاصله بگیریم، بیش از 70 درصد تصادفات تنها و تنها به دلیل خطای انسانی رخ می دهد و مساله اصلی این است که وقتی تصادفات را موشکافی می‌کنیم به موضوع خطای انسانی می‌رسیم.

وی اظهار امیدواری کرد، آپشن های موجود و جدیدی که ایران خودرو برای نصب بر روی محصولات تولیدی در نظر گرفته است فراگیر شود و گفت: نصب هریک از این امکانات، نویدبخش کاهش حجم بسیار زیادی از تصادفات است.

مهم ترین مساله در امکانات جدید این است که اختیار عامل انسانی را به هوش مصنوعی سپرده و موجب کاهش درصد خطاهای راننده و کنترل آن می شود. در واقع در هر حوزه ای که هوش مصنوعی ورود کند می تواند نویدبخش اتفاقات مثبتی باشد.

سرهنگ جوان بخت، بر نقش آموزش و اطلاع رسانی درباره امکانات موجود در هر خودرو و نحوه استفاده از هریک از این امکانات به منظور ارتقای ایمنی راننده و تصادفات، تاکید کرد.

گفتنی است، در انتهای این کارگاه، از مرکز تحقیقات، طراحی و تکوین محصول و نیز خطوط تولید ایران خودرو بازدید شد.

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پروژه K۱۲۵






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مهدی : سلام تارا تیتانیوم اتومات طرح فرسوده فروش فوری تحویل 13مرداد 8 تیر فاکتور شد
تورج : قرار بود اسفند ۰۳ دعوتنامه بیاد الان چهاردهم تیر ماه04 بعد از پنچ ماه هنوز دعوتنامه هم نیومده رسانه ها لطفا پیگیری کنید اگر پولمون طلا خریده بودیم الان بدون هیچ مشکلی همین سهند رو با همون پول می خریدیم
علی : سلام من نزدیک یک ساله اطلس رو تحویل گرفتم تو عمرم ماشین به این اشغالی ندیدم ماشین مشکل اساسی موتوری و گیربکس داره سر چهارراه ترافیک سر پیچ خاموش میشه اعصاب برام نمونده نمایندگی هم گردن نمیگیره بخدا ماشین اشغالی هستش اگه هم خواستین بخرید قبل از این که خودتو رو گرفتار کنید از کسی این ماشین رو داره بپرسین و سوارش بشبن به گفتها توجه نکید حتما تحقیق کنید و خودتون رو گرفتار این ماشین اشغاله اشغاله اشغاله نکنید
شهریور : عزیز؛ تعصب را کنار بگذارید. من نه طرفذار A5 هستم و نه X5! , و قرار نیست ما به خاطر دو نوع خودرو چینی که هر دو تفاوت آن ها را با خودروهایی مانند هیوندا، بی ام، و............... میدانیم جدل کنیم؛ اما توصیه می کنم با یک مهندس مکانیک- گرایش تبدیل انرژی باسواد (نه اینکه صرفا مدرک مهندسی را یدک بکشد) مشورت کنید.
شاهین جی : سلام تمام گروه‌ها دوشنبه ۱۶تیر میرن تجمع بهتره باهم هماهنگ باشیم
X5 : X5 و A5 هردو موتور ۱۵۰۰ توربو دارن منتهی موتور جک موتور سگ جون و باسابقه در ایران و امتحان پس داده هستش و قویتر هم هستش ۱۷۲ در مقابل ۱۳۷ اسب a5 رو توربو کردن که یکم راه بره اگه توربو نبود میشد ۱۰۰ اسب و معادل کوییک
ساسان : خدایا قسمت میدم به حق محمد وآل محمد..به دستان بریده حضرت ابوالفضل عباس.به گلوی بریده حسین.به این روز عزیز..از مسئولین وبانیان این برنامه تحویل خودرو نگذر وانشاالله به دردی گرفتارشون کن حقی که ازماپایمال کردن رو بیارجلوی چشاشون وبه شام شب محتاجشون کن....آمین یارب ال عالمین
شهریور : ببخشید قربان متن قبلی را بدین شرح اصلاح می کنم: این کارشناس عزیز ظاهرا تفاوت بین GDI و تنفس طبیعی و توربو شارژ را نمیداند. بهتر است با یک مهندس مکانیک- گرایش تبدیل انرژی باسواد (نه اینکه صرفا مدرک مهندسی را یدک بکشد) مشورت کند. ضمنا نقطه بهینه عملکرد موتور 172 اسب بخار در دور بهینه تقریبا 129 اسب بخار است. تحت این شرایط، مصرف سوخت، گشتاور و توان موتور متوازن هستند. بنابراین نباید فریب 172 اسب بخار را خورد.
شهریور : این کارشناس عزیز ظاهرا تفاوت بین GDI و تنفس طبیعی و توربو شارژ را نمیدانید. پیشنهاد می کنم با یک مهندس مکانیک- گرایش تبدیل انرژی باسواد (نه اینکه صرفا مدرک مهندسی را یدک بکشد) مشورت نمایید. ضمنا نقطه بهینه عملکرد موتور 172 اسب بخار در دور بهینه تقریبا 129 اسب بخار است. تحت این شرایط، مصرف سوخت، گشتاور و توان موتور متوازن هستند. بنابراین نباید فریب 172 اسب بخار را خورد.
شهریور : باید عرض کنم که نقطه بهینه عملکرد موتور 172 اسب بخار در دور بهینه تقریبا 129 اسب بخار است. تحت این شرایط، مصرف سوخت، گشتاور و توان موتور متوازن هستند. بنابراین نباید فریب 172 اسب بخار را خورد.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مهدی : بابا یه ماشین چینی تحویل گرفتی با خودت اینجوری نکن
حمیدرضا : سلام خدمت دوستان کسی از مبلغ تاخیر در تحویل چیزی می دونه الان از موعد تحویل دوماه گذشته جریمه دیر تحویل دادن چقدر هست ؟ بیمه بنده هم از برج ده پارسال خورده .
آذربایجان : سلام دوستان پانا تحویلی 31 خرداد هستم تبدیل به رینگ زده بودم که دیروز فاکتور شدم تو وضعیت نوشته فاکتور شده ولی اون فرفره هنوز داره رو فاکتور شده مچرخه یعنی اون تیک سبز رو نخورده
فوقالعاده : دقیقا پر دیواره با ساینا تحویل از یه هفته تا ده روز قبل بعد میپرسی چه طرحی بوده که تحویل گرفتی اصلا جواب نمیدن از این طرفم دو ماه زنگ میزنی 096550 فوق العاده 7 بهمن پیش فروش ام 6 اسفند....ولی این ماشینا با چه ظرحی داره فروش میره اونم تاریخ روز مشخص نیست چیه
حمزه : دوستان 17تیر تهران شرکت سایپا بیایید ببینیم چرا فاکتور نمیکنن7ماه تکمیل وجع کردم فاکتور نمیکنن زنگ میزنم فقط میگن صبوری بفرمایید 14اذر تکمیل وجع کردم خدا لعنت کنه باعث و بانیشو
فوق العاده : کدام گروه
پانا 207 : منظورتان همان تاریخ مندرج در قرارداد (31 تیر) هست دیگه؟ یعنی اگر تا 31 تیر فاکتور نشه از اول مرداد جریمه تاخیر محاسبه خواهد شد؟
پانا 207 : یعنی همان تاریخ مندرج در قرارداد هست دیگه؟
حسن پیش مرداد پانا فولادی : سلام همون که تو کاستومر نوشته شده
امیر : سلام ما را تا پلاک کردن دو روز بعد تحویل دادن تکمیل وجه 27مهر بودیم