بهترین ماشین های خارجی در ایران

 

بهترین ماشین های خارجی در ایران

 

رپورتاژ - تعداد خودروهای خارجی در بازار ایران کم نیست. اما سوال اینجاست که چه خودروهایی را می‌توان به عنوان  بهترین ماشین های خارجی در ایران در نظر گرفت؟

خودوهای آلمانی و کره‌ای که در بازارهای جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند حتماً در این لیست جای خواهند داشت. در این محتوا پاسخ سوال اول را گفته‌ایم. توجه داشته باشید که تمام ماشین‌ها در این لیست حضور ندارند. اما تلاش ما بر این بوده که با در نظر گرفتن مشخصات آنها، شما را با تعدادی از برترین ماشین‌ها آشنا کنیم. 

لیست بهترین ماشین های خارجی در ایران

لیست بهترین ماشین های خارجی در ایران عبارتند از:

1.    مرسدس بنز E کلاس  W212

2.    BMW 523 i نسل ششم

3.    تویوتا لندکروزر

4.    لکسوس RX350 نسل سوم

5.    نسل سوم سانتافه

6.    کیا اپتیما  TF

7.    کیا اسپورتیج  SL

8.    مزدا 3

راجع به هر یک از ماشین‌ها در سطور بعدی صحبت کرده‌ایم که نظر شما را به مطالعه آنها جلب می‌کنیم.

1. مرسدس بنز E کلاس  W212

تعداد زیادی از ماشین‌های نسل چهارم مرسدس بنز E کلاس در بازار ایران موجود است. این ماشین طی سال‌های 2010 تا 2016 تولید شده و در تمامی سال‌ها ورژن‌ها مختلف آن در بازار ایران خرید و فروش شده است. این مرسدس طبق اِلمان‌های کلاسیک بنز طراحی شده و چهره‌ای کاملاً کلاسیک دارد. بنابراین یکی از بهترین‌ گزینه‌ها برای طرفدارن بنزهای کلاسیک است.

بهترین ماشین های خارجی در ایران

وجود پیشرانه پرقدرت، هندلینگ بسیار مناسب، سواری نرم، آپشن‌های فراوان رفاهی و امنیتی و استهلاک کم ویژگی‌های مهم این ماشین هستند. جمع شدن تمام این ویژگی‌ها در کنار یکدیگر مرسدس بنز E کلاس  W212 را تبدیل به بهترین ماشین خارجی برای مسافرت کرده است. این ماشین امن است و به یهترین شکل ممکن شما را در گردش داخل شهر یا جاده همراهی خواهد کرد. از طرفی، اگر قصد اجاره ماشین خارجی را دارید، بدون شک، بنز یک انتخاب مطمئن و مناسب است.

2. BMW 523 i نسل ششم

بی اِم دبلیو یک کمپانی بزرگ آلمانی است که محبوبیت زیادی بین مردم ایران دارد. این محبوبیت موجب شده که که واردکنندگان تمایل زیادی برای واردات این ماشین به کشور داشته باشند. احتمالاً می‌دانید که تمام محصولات این کمپانی به ایران نرسیده‌اند. اما نمونه‌های قدیمی از جمله BMW 523 i تولید شده در سال‌های 2011 و 2012، در بازار ایران موجود هستند. 

بهترین ماشین های خارجی در ایران

 

این خودرو یک سدان بسیار لوکس و پر از امکانات مختلف است. امنیت زیاد، پیشرانه 6 سیلندر تنفس طبیعی، استهلاک کم، هندلینگ راحت، سواری نرم و موارد مشابه دیگر جزء ویژگی‌های مهم نسل ششم BMW 523 i به حساب می‌آیند. به دلیل زیبایی خودروهای کمپانی بی ام دبلیو، می‌توان آنها را به عنوان ماشین عروس خارجی نیز استفاده کرد. بنابراین اگر دلتان می‌خواهد که ماشین عروستان یک سدان لوکس آلمانی باشد، می‌توانید این ماشین را از یکی از شرکت‌های اجاره خودرو اعم از کافه رنت اجاره کرده و یک شب به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.

3. تویوتا لندکروزر

تویوتا لندکروزر یکی از محبوب‌ترین ماشین‌های خارجی در ایران است که افراد از تمام رده‌های سنی علاقه‌مند کسب تجربه رانندگی با آن هستند. این ماشین قدرتمند در کنار بنز، بهترین ماشین خارجی برای مسافرت به حساب می‌آید. امنیت بسیار زیاد، قدرت شگغت‌انگیز ماشین، توان پیمودن مسیرهای ناهموار، فضای داخلی بزرگ، راحتی اتاق و صندلی‌ها، داشتن امکانات رفاهی متعدد، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، کول باکس، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، سواری بسیار نرم و چند مورد دیگر لندکروز را به یک غول کم‌نظیر در بازار خودرهای خارجی ایران تبدیل کرده است.

پیشرانه لندکروزر، 6 سیلندر با 4 لیتر حجم است که می‌تواند 271 اسب بخار قدرت و 385 نیوتن متر گشتاور تولید کند. شتاب 11 ثانیه‌ای عدد خوبی برای این ماشین بزرگ و سنگین است و نهایت سرعت آن 200 کیلومتر در ساعت عنوان شده است. مصرف سوخت ترکیبی لندکروز 13.4 لیتر به ازاری هر صد کیلومتر است که با توجه به تمام ویژگی‌ها مقدار زیادی به حساب نمی‌آید.

4. لکسوس RX350 نسل سوم

لکسوس یک خودروی تمام عیار است. یعنی قدرت، زیبایی، سازگاری با محیط زیست، امنیت و کیفیت در کنار یکدیگر جمع شده و لکسوس را به وجود آورده‌اند. نسل سوم . لکسوس RX350 در مدل‌های 2009 تا 2013 وارد بازار کشورمان شده است. در سسال‌های اخیر نمونه‌های پیشرفته‌تری از این ماشین وارد بازارهای جهانی شده اما متاسفانه تا کنون به بازار ایران نرسیده است. البته علی‌رغم قدیمی بودن هنوز نیز غول جاده‌ها و خودرویی کاملاً قابل اطمینان است.

5. نسل سوم سانتافه

سانتافه در دسته ماشین‌هایی قرار می‌گیرد که تعداد زیادی از آنها را می‌توانید در خیابان‌های شهر ببینید. نسل سوم سانتافه طی سال‌های 2014 تا 2018 در تعداد بالا وارد بازار ایران شد. به همین دلیل افراد زیادی آنها را خریداری کردند. سانتافه انواع مختلفی از آپشن‌های رفاهی و امنیتی را در خود جای داده و ماشین قابل اطمینانی است.

برای رانندگی شهری و جاده‌ای سانتافه انتخاب خوبی است. خدمات پس از فروش، مصرف کم  بنزین، ایمنی زیاد، زیبایی ظاهری، کیفیت سواری خوب و چند مورد دیگر موجب شده که سانتافه را در سبد خرید ایرانیان مشاهده کنیم. 

بهترین ماشین های خارجی در ایران

6. کیا اپتیما  TF

اپتیما یکی از جذاب‌ترین ماشین‌های خارجی در بازار ایران است که نسل به نسل بر کیفیت و زیبایی آن افزوده شده است. در حال حاضر کیا اپتیما TF که در دو نسخه قبل از فیس‌لیفت (2012 – 2013) و فیس‌لیفت (2014 – 2016) در بازار کشور موجود است. این ماشین علاوه بر داشتنم امکانات معتدد قیمت مناسبی نیز دارد. بنابراین اگر قصد خرید سدانی زیبا از بین محصولات کیا را دارید، اپتیما بهترین گزینه است.

7. کیا اسپورتیج  SL

کیا اسپورتیج  SL یک کراس اوور جوان پسند است که تعداد زیادی از آنها در بازار ایران معامله می‌شوند. نسل سوم کیا اسپورتیج طی سال‌های 2011 تا 2016 تولید شده و تمام نمونه‌های تولید شده در این سال‌ها وارد بازار ایران شده‌اند. این خودرو طراحی جالب دارد که برخی عاشق ان هستند و برخی از افراد علاقه‌ای به آن ندارند. امکانات رفاهی قابل قبول، مصرف کم، ایمنی متناسب، قدرت و سرعت کافی و کوارد مشابه دیگر جزء مزایای ین ماشین به حساب می‌آیند.

8. مزدا 3

مزدا 3 یک خودروی ژاپنی اصیل و پرطرفدار است که پیشرانه آن 4 سیلندر با 2 لیتر حجم است. این پیشرانه 147 اسب بخار قدرت و 187 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نقاط قوت این خوردو شامل کیفیت ساخت بالا، مانورپذیری، عملکرد فنی خوب و مصرف سوخت پایین و چندین مورد دیگر است که موجب شده نام آن در لیست بهترین ماشین های خارجی در ایران جای گیرد.  

کلام پایانی

در سطور قبل با تعدادی از بهترین ماشین های خارجی در ایران آشنا شدیم. علاوه بر 8 خودرویی که معرفی کردیم، نمونه‌های دیگری نیز وجود دارند که کیفیت بسیار خوبی دارند و ماشین‌های قابل اطمینانی هستند. اگر قصد اجاره یا خرید این نوع ماشین را دارید مطمئن باشید که یار خوبی برای همراهی شما در جاده‌ها و خیابان‌های شلوغ شهرتان خواهند بود. 

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , ماشین های خارجی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

احمد
1

عالی بود ممنون
20:19  1402/07/05
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ali : سوالتون بسیار نامفهومه دوست
یوسف : ایشالله توی همین روزا فاکتور میشه تا آخر اردیبهشت احتمالن فاکتور کنن منم امروز فاکتور شدم v2 بودم
یوسف : سلام دوستان ماشین بنده تارا v2 بود رنگ سفید فروش فوری تکمیل وجه ۲۶ مهر تاریخ تحویل ۲۶ دی ماه بود امروز بالاخره فاکتور شد بخشنامه4642 با آرزوی فاکتور شدن تمام ماشینها 🙏
عادل : سلام دوستان تاریخ آماده برای صدور فاکتور امروز بازهم تغییر کرده و شده چهاردهم اردیبهشت دریافت پرونده هم قبلن مهرماه ۱۴۰۲ بود حالا شده تاریخ امروز یعنی چهاردهم اردیبهشت فک کنم فقط بلدن این تاریخها رو عوض کنن کار دیگه ای که انجام نمیدن
شکایت قضایی : دوست من اگر کامنتهای این سایت رو میخوندی متوجه میشدی کرمان موتور تنها شرکت خودروساز هست که فقط با شکایت قضایی در دفتر خدمات قضایی میتونی خسارت دیرکرد بگیری وگرنه وقتی درخواست پیش خودشرکت ثبت کنی دوسال هم بگذره اصلا اتفاقی نمی افتد. دوستان که توضیح دادند بعد از دو سال صبر و طی شکایت در دفتر قضایی سه ماهه خسارت گرفتند.
s3 سفید تهران : اگر تحولی بخواهیم انجام بشه اول باید شکایت کنیم تعزیرات و مهمتر از اون یکشنبه همگی حضوری بریم جلوی دفتر کرمان موتور اعتراض کنیم وگرنه تا تیرماه هم خودرویی تحول نمیگیریم.
محسن : به آقا وحید ممنونم که جواب صحیح وکامل میدی
امید : دوستان لطفا یه راهنمایی بکنید. من کارت ماشینم واسم اومده ولی از طریق پلیس من‌که‌نگاه میکنم هنوز برگ سبز واسم صادر هم نشده علتش چیه؟ چیکار باید بکنم؟؟۱۹ اسفند فاکتور شدم . بیمه و پلاکمم انجام شده
J4 : نه فقط شماره شاسی شده.
تارا دستی : سلام دوستان من تارا دستی پنج دنده مشکی تحویل۶بهمن هستم هنوز فاکتور نشده به نظرتون چقدر دیگه طول می‌کشه خسته شدیم خداییش انقد پیاده اینو نه مسافرتی مردیم خدا لعنت کنه مسخره کردن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
معین : سلام. مگه جمعه هم فاکتور میکنن؟؟
موتور جدید : سلام امیر داداش مبارکه.به سلامتی همیشه خوش خبر باشی.فکر میکردم ایرانخودرو رو با موشک زدن که خبری ازشون نیست🤣🤣🤣
اتومات ارتقا یافته 31 فروردین : ارتقا یافته ها که قرار بود تاخیر نداشته باشند فراموش شدند و یک مدت زیادی هست که خبری از فاکتور شدنشون نیست.
عسل دوگانه : سلام ما بهمنی بودیم 141500 دادم اسفندحتما 2و3 تومن کمتره
رانا 29 اسفند : سلام، جمعه!!؟
امیر دوگانه طرح بکپارچه تحویل 30دیماه : سلام دوستان امروز جمعه ماشینم پلاک شد خداروشکر پلاک شدن ها راه افتاده.دوگانه تکمیل وجه 19 اذر هستم
راناپلاس تحویل 29اسفند1402 : سلام مبارکه امروز جمعه هست مگه فاکتور میکنند؟
میلادسورون دوگانه تحویل اسفند : سلام.دی ماهی هاتاچندم فاکتورشدن چندروزه خبری نیست ازشان جواب لطفافقط دی ماه تشکر
اسفندی : چرا اینجوری حرف میزنی
اسفند دوگانه ساینا : سلام یکشنبه ساعت 10 صبح سایپا خراب شده